H&M

H&M: معرفی و آموزش خرید از سایت این شرکت

زمان مطالعه 3 دقیقه

تاریخچه H&M

پ
شرکت H&M در ۴۳ کشور دارای شعبه، فروشگاه و مرکز خرید می باشد. شمار کارکنان آن، تا سال ۲۰۱۱ بیش از ۹۴،۰۰۰ نفر اعلام شده‌است. تعداد فروشگاه‌های این شرکت، در پایان سال ۲۰۱۱ برابر ۲۳۲۵ شعبه بود، که در ماه اوت سال ۲۰۱۲ تعداد آنها به ۲۶۲۹ فروشگاه، افزایش یافت.

شرکت H&M پس از شرکت اسپانیایی یندیتکس (مالک فروشگاه‌های زارا) در رتبه دوم بزرگترین عرضه‌کنندگان لباس در جهان می باشد. شرکت آمریکاییگپ پس از این شرکت سوئدی و در رتبه سوم قرار دارد. این در حالی است که پس از لویی ویتان(رتبه۱۷) در سال ۲۰۱۴با ارزشترین برند در صنعت پوشاک می‌باشد.(رتبه ۲۱) رقیب بزرگ آن با اختلافی بسیار در رتبه سی و شش از ۱۰۰برند برتر جهان در سال ۲۰۱۴می‌باشد.

H&M

تیم طراحی اچ اند ام، در ساختمان مرکزی آن، در شهر استکهلم، سوئد مستقر می‌باشد. محصولات این شرکت، پس از طراحی و تعیین مشخصات کالای مورد نظر، وارد مرحله برون‌سپاری شده و به ۸۰۰ کارخانه تولیدی اچ اند ام در اروپا و آسیا ارسال می‌گردد.

گروه اچ اند ام (H&M) شامل 9 برند مختلف و منحصر به فرد می‌باشد که همگی در یک جا با هدفی مشترک جمع شده‌اند.. هدف اصلی گروه H&M این است که بتواند انواع طر‌ح‌های فوق العاده و جذاب را در دسترس مشتریان قرار دهد. این 9 برند عبارتند از: H&M, COS, Monki, Weekday & Other Stories, Cheap Monday, H&M Home, ARKET, Afound 

ساخت اکانت در سایت اچ اند ام

ابتدا وارد سایت hm.com شوید و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه sign in/join کلیک نمایید.

H&M

ساخت اکانت در این سایت بسیار ساده و آسان می باشد. پس از عضویت در سایت hm.com، از قسمت منو بالا می توانید نوع استیل مورد نظر را انتخاب نمایید. برای مثال اگر شما قصد خرید کالایی را داشته باشید که در ارتباط با آقایان می باشد، می بایست بر روی گزینه men کلیک نمایید. پس از کلیک با صفحه زیر روبرو خواهید شد که در قسمت سمت راست صفحه می توانید گزینه های ممکن برای خرید بهتر انتخاب نماببد.

H&M

پس انتخاب کالای مورد نظر خود، شما با صفحه جدیدی روبرو خواهید شد که در آن جا می بایست اندازه مورد نظر(select size) و مدل را انتخاب نمایید. درقسمت پایین صفحه نیز سایر کالاهای موجود که در ارتباط با انتخاب شما می باشد قابل مشاهده است.

H&M

پس از کلیلک بر روی گزینه ADD کالای مد نظر شما در سبد خرید شما قرار می گیرد. به تصویر زیر دقت نمایید.

H&M

با کلیک بر گزینه CHECKOUT صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که می بایست اطلاعات مورد نظر فیلد ها را کامل نمایید.

H&M

پس از پر کردن تمام اطلاعات لازم بر روی گزینه COMPLETE PURCHASE کلیک نمایید.

کاربران عزیز و گرامی در صورتی که شما تمایل به پرداخت با استفاده از کارت های مستر را داشته باشید می توانید از خدمات سایت اول پرداخت جهت تهیه مستر کارت استفاده نمایید. در ضمن شما می توانید با ثبت اطلاعات لینک خود در قسمت خرید با ویزا و مستر، افتخار خرید کالای خود را به ما بسپارید.

امتیاز 5/5 - از 24 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT