خدمات Evernote چیست

Evernote چیست | نرم افزار یادداشت برداری حرفه‌ای

زمان مطالعه 2 دقیقه

Evernote در ابتدا نرم‌افزاری باهدف دریافت و ذخیره یاد‌داشت‌ها بود. سپس امکانات زیادی به آن اضافه شد و به فضایی تأثیرگذار تبدیل گردید. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که Evernote چیست و چرا اینقدر محبوب است.

معرفی Evernote

Evernote چیست

شرکت Evernote در سال ۲۰۰۸ توسط استفان پاچیکوف تاسیس شد و تا سال ۲۰۱۱ به ۱۱ میلیون کاربر رسید. رشد این نرم افزار بسیار سریع بوده است و استفاده‌های زیادی در انواع دستگاه‌های موبایل و تبلت از آن می‌شود.

 هسته کنونی این نرم‌افزار بر اساس یادداشت‌ها بنا شده است. می‌توانید یاد‌داشت جدیدی ایجاد، متن یا تصویری به آن اضافه و در نهایت آن‌ها را ذخیره کنید. عملکرد جستجوگر این نرم‌افزار برای دسترسی به یادداشت‌های قدیمی بسیار عالی است. بر همین اساس می‌توان انواع چک‌لیست، فایل پرزنتیشن و سخنرانی، یادداشت‌های یادآوری، عکس، صدا، نوشته و .. را در آن اضافه کرد.

قسمت Web Clipper این نرم‌افزار یکی از ابزارهای محبوب آن است که به دریافت اطلاعات از مرورگر کمک می‌کند. یکپارچه شدن و هماهنگی Evernote با دیگر نرم‌افزار‌ها عملکرد آن‌ها را بهتر کرده است.

نرم‌افزار Evernote برای سیستم‌‌عامل‌های Windows ،Mac ،Chrome OS ،Android ،Windows Phone و حتی BlackBerry موجود است.

خدمات Evernote چیست ؟

Evernote چیست اورنوت

۱) یادداشت‌ها: Evernote بر اساس یادداشت ساخته شده است. یادداشت‌ها فقط محدود به یک نوشته نمی‌شوند. مطالب مختلفی را می‌توان به آن‌ها اضافه کرد. هر چیزی مثل عکس را با کلیک و کشیدن به یاد‌داشت اضافه و در کنار متن مشاهده کنید. با یک فایل MP3 یا یک ویدئو این امکان را امتحان کنید.

۲)برنامه ریزی: با استفاده از Checkboxهای نرم‌افزار به‌راحتی یک یاد‌داشت را به فهرست to-do تبدیل کنید.

۳) سیستم جستجو: یکی از بهترین امکانات Evernote جست‌وجوی قدرتمند آن است. وقتی بیشتر از چند صد یاد‌داشت داشته باشید اندکی برای پیدا کردن یکی از آن‌ها به مشکل بر خواهید خورد. جستجوی Evernote به‌راحتی این مشکل را حل کرده است.

۴) اختصاصی کردن دسترسی: نوت‌بوک‌های Evernote یاد‌داشت‌‌ها را نگهداری می‌کنند. هر یاد‌داشتی فقط در یکی از نوت‌بوک‌ها ذخیره می‌شود. ین امکان وجود دارد که نوت‌بوک‌های شخصی را در قسمت local ایجاد کنید؛ تا کسی غیر از خودتان به آن دسترسی نداشته باشد.

۵) استخراج متن: تمامی اکانت‌های نرم‌افزار Evernote قابلیت برداشت متن از عکس را با استفاده از اپلیکیشن Optical Character recognition دارند. حتی در بعضی موارد توانایی خواندن متن از روی دست‌خط نیز وجود دارد. اگر دست‌خط شما خوب باشد،‌ دیگر نیازی به تایپ کردن برای انتقال اطلاعات روی کاغذ نیست.

۶) اشتراک‌ گذاری: امکان به اشتراک گذاشتن آخرین ویرایش اسناد و مدارک،‌ مشورت با اعضای تیم و داشتن فضایی برای دسترسی اعضای پروژه به اطلاعات آن، ازجمله فواید استفاده از امکانات Evernote است.

حال که متوجه شدید Evernote چیست و چه کاربردهایی دارد، اگر بخواهید از نسخه پریمیوم آن استفاده کنید، می‌توانید برای پرداخت هزینه ارزی آن از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT