لیمیت شدن پی پال

افزایش تراکنش مالی و لیمیت شدن پی پال

اگر پیامی دریافت کنید مبنی بر اینکه لیمیت شدن پی پال را نشان دهد، این پیام بسیار ناامید کننده است که یعنی دیگر تا مدتی نخواهید توانست کاری انجام بدهید. PayPal پیشتاز سیستم‌های پرداخت آنلاین است، البته غول پرداخت مالی برخی از اقدامات محدودیت ساز را برای اطمینان از رعایت قوانین کشوری و جلوگیری از فعالیت‌های کلاه برداری در نظر گرفته است.

اگر یک حساب پی پال تأیید نشده داشته باشید، مبلغی که می‌توانید ارسال یا دریافت کنید به میزان سرمایه PayPal شما در زمان باز کردن حساب بستگی دارد. برای کسانی که حساب PayPal آنها تأیید شده است، در هر زمان حداکثر ۶۰ هزار دلار می‌تواند ارسال شود، هر چند ممکن است در هر تراکنش به ۱۰ هزار دلار محدود شود (ممکن است در کشور های مختلف متفاوت باشد).

لیمیت شدن پی پال چیست؟

لیمیت شدن پی پال فرایند

محدودیت‌ها یا اقدامات پیشگیرانه‌ای که PayPal اعمال می‌‌کند مانع از انجام برخی کار‌های خاص توسط کاربر می‌‌شود. این اقدامات می‌تواند به ارسال پول، دریافت پول، پرداخت آنلاین و برداشت پول مربوط باشد. پس از برخورد با لیمیتیشن PayPal، نگران نشوید. به چند دلیل لیمیت شدن اعمال شده است و خبر خوب اکثر مواقع رفع محدودیت‌ها با انجام چند مرحله انجام می‌‌شود.

PayPal فقط در صورتی که امنیت مالی شما نگران کننده باشد یا در صورتی که در کشور محل سکونت شما قوانین خاص وجود داشته باشد، محدودیت ها را اعمال می‌‌کند. قوانین در هر کشور متفاوت است بنابراین شما حتی ممکن است محدودیت‌هایی را در کشوری که به آن سفر کردید، روبرو شوید.

چرا PayPal برای یک حساب محدودیت ایجاد می‌کند؟

چرا لیمیت شدن پی پال

دلایل مختلف ممکن است باعث اعمال محدودیت حساب PayPal شما شود. محدودیت صرفاً اقدام پیشگیرانه PayPal برای اطمینان از ایمن بودن سرمایه و تجارت شما است. در ادامه می توانید تعدادی از دلایلی را که ممکن است PayPal به آن دلیل محدودیت اعمال کرده است را بدانید:

الف) برای پیروی از قوانین کشور

۱. هر کشوری قوانین مختلفی و مخصوص خود را تعیین می‌کند و PayPal موظف است از اجرای این قوانین اطمینان حاصل کند.

۲. PayPal معتقد است که حساب شما هک شده یا در خطر هک شدن است. با اجرای محدودیت، از انتقال پول شما به حساب دیگر جلوگیری می‌‌کند، و به اصطلاح حساب شما را Block می‌کند.

۳. بانک محلی شما، رفتار‌های مشکوک را به PayPal اطلاع داده است.

۴. شما در حال خرید یا فروش کالا ها یا خدمات خطر‌زا بوده‌اید. ممکن است PayPalبرای جلوگیری، چندین بار پرداخت حساب شما را مسدود می‌کند.

۵. حساب شما دارای مقداری اختلاف مالی است که مقصد یا مبدا آن مشخص نیست.

۶. شما به سیاست‌های PayPal پایبند نیستید و در حال خرید یا فروش موارد ممنوعه هستید.

۷. شما حساب پی پال خود را به طور کامل تأیید نکرده‌اید.

این گزینه‌ها عمده ترین دلیل لیمیتیشن حساب PayPal است.

ب) لیمیت شدن های یک حساب PayPal جدید

هنگامی که برای اولین بار یک حساب PayPal استاندارد یا تجاری را باز می‌کنید، محدودیت برداشت وجه برای شما تعیین می‌شود. محدودیت برداشت حداکثر میزان پولی که می‌‌توانید ارسال یا برداشت کنید را تعیین می‌‌کند. حداکثر میزان PayPal بر اساس عوامل مختلفی تنظیم می‌شود و حساب‌های جدید همیشه محدودیت پایینی دارند. برای اطمینان از محدودیت حساب PayPal جدید اقدامات زیر را انجام بدهید:

۱. آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.

۲. حساب بانکی خود را به حساب پی پال متصل کنید.

۳. نام تجاری خود را تأیید کنید.

۴. کارت اعتباری خود را اضافه کنید.

چگونه می توانم از لیمیت شدن‌های PayPal جلوگیری کنم؟

لیمیت شدن پی پال هزینه

اگر هم اکنون دچار شدید و به دیوار محدودیت برخورد کردید، باید بخش بعدی مقاله را مطالعه کنید. در این بخش به طور خلاصه توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید از محدود شدن حساب خود توسط PayPal جلوگیری کنید.

اگر جدیداً حساب باز کردید در ابتدا مراحل ذکر شده را برای تایید شدن حساب را انجام بدهید. به طور معمول، تأیید حساب بانکی یا کارت اعتباری می‌تواند محدودیت‌های زیادی را از بین ببرد. پس از راه اندازی حساب جدید خود، از معامله مبالغ هنگفت در ماه اول خودداری کنید. اگرچه ممکن است شما به طور قانونی مبالغ زیادی را به خانواده یا دوستان یا کارمندان خود منتقل کنید، اما انتقال مبالغ زیاد از حساب PayPal جدیدالتاسیس ممکن است مشکل ایجاد کند.

علاوه بر این موارد، اگر نمی خواهید حساب شما لیمیت شود، از قوانین PayPal پیروی کنید. به عنوان مثال، PayPal اظهار می‌دارد که یک شخص تنها باید یک حساب شخصی و یک حساب کاربری داشته باشد. اگر شروع به ایجاد چندین حساب کنید و شرکت PayPal متوجه شود، ممکن است شروع به محدود کردن هر یک از حساب‌های شما کند.

چگونه می‌توانم محدودیت ها را برای افزایش انتقال و دریافت بردارم؟

دلیل لیمیت شدن پی پال

برای رفع محدودیت PayPal به طور کلی باید اطلاعات حساب را تأیید کنید، اسناد را ارائه دهید یا فعالیت‌های تجاری اخیر را شفاف سازی کنید. اگر لیمیتی در حساب شما اعمال شده باشد، معمولا اعلانی را مشاهده می‌کنید که در آن می توانید با کلیک بر روی دستورالعمل‌ها، محدودیت را بردارید. اگر مراحل لازم را طی کرده باشید، محدودیت‌ها به طور کلی طی دو تا ۵ روز کاری برطرف می‌شوند.

مرحله اول: اطمینان حاصل کنید که تنظیمات حساب را کامل کردید.

اولین قدم در رفع محدودیت های PayPal این است که اطمینان حاصل کنید اطلاعات حساب راه اندازی شده را کامل کرده اید. این تنظیمات شامل پیوند موفقیت آمیز حساب بانکی است. برای اطمینان از اینکه حساب PayPal را کامل راه اندازی کرده‌اید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

  • وارد حساب پی پال خود شوید.
  • روی برگه More در بالای صفحه کلیک کنید.
  • روی Business Setup کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که برگه Account Setup انتخاب شده است.
  • روی افزایش محدودیت‌ها برای جابجایی آسان تر پول کلیک کنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.
  • روی Raise Limits Click کلیک کنید.

برای کاهش محدودیت های حساب PayPal خود، مراحل مورد نیاز را دنبال کنید. این کار ممکن است ۲ دلار هزینه داشته باشد و بعد از آن باید یک رمز ۴ رقمی تعیین کنید.

مرحله دوم: حساب ایمیل خود را بررسی کنید.

اگر مرحله اول را تکمیل کرده‌اید، و حساب PayPal شما هنوز لیمیت است، حساب ایمیل خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ اطلاعات بیشتری توسط PayPal مورد نیاز نیست. اگر درخواستی برای اطلاعات بیشتر نمی بینید، ممکن است که لیمیت‌ها طی ۲ تا ۵ روز کاری برداشته شوند.

حالا که با دلایل و رفع لیمیت شدن پی پال آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود از خدمات افتتاح حساب پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات افتتاح حساب پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT