معرفی بهترین خدمات طراحی و ساخت سایت بدون کد نویسی

معرفی بهترین خدمات طراحی و ساخت سایت بدون کد نویسی

باید بگوییم که امروزه طراحی و ساخت سایت، دیگر شبیه گذشته نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی نیست. پیشرفت فضای وب و سرعت گسترش انواع سایت، باعث شده که نرم‌افزارهای بسیاری در زمینه طراحی و ساخت وب‌سایت بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، شروع به کار کنند. تعداد زیادی سازنده وب سایت وجود دارد که راه‌هایی را برای طراحی وب سایت ارائه می‌دهند. در ادامه به معرفی بهترین خدمات ساخت سایت بدون کد نویسی می‌پردازیم.

خدمات طراحی و ساخت سایت بدون کد نویسی

Wix: رایگان و ساده

1 معرفی بهترین خدمات طراحی و ساخت سایت بدون کد نویسی

Wix یک سازنده سایت بسیار محبوب است، دارای رابط کاربری ساده، قالب‌های عالی و وب سایت‌های روان است.  آنها یک نسخه رایگان با فضای ذخیره سازی محدود و پهنای باند دارند و می‌توانید با ۱۴ دلار در ماه امکانات بیش‌تری را در برنامه نامحدود آنها باز کنید.

البته استفاده از طرح رایگان هزینه‌هایی دارد، Wix پاورقی سایت شما را با آگهی “ساخته شده توسط wix نشان می‌دهد و دامنه‌ای مانند yourdomain.wix.com را به شما نمایش می‌دهد. همچنین نمی‌توانید از آن به عنوان یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید مگر اینکه هزینه طرح تجارت الکترونیکی آنها را نیز پرداخت کنید، که از ۲۰ دلار در ماه شروع می‌شود.

Weebly: ساخته شده برای تجارت الکترونیک

2 معرفی بهترین خدمات طراحی و ساخت سایت بدون کد نویسی

برنامه رایگان Weebly دارای بسیاری از ویژگی‌های مشابه Wix است، اما برنامه‌های پولی آنها ارزان‌تر است و چند ویژگی متفاوت ارائه می‌دهد. با برنامه Starter ماهانه ۸ دلار، شما یک دامنه رایگان، یک کوپن ۱۰۰ دلاری Google Ads برای تبلیغ در وب سایت خود و برخی از ویژگی‌های اساسی تجارت الکترونیکی دریافت خواهید کرد.

با این حال، همه چیز بجز برنامه ۲۵ دلاری Business تقریبت ۳ درصد هزینه برای اقلام فروخته شده در سایت، هدایت به Weebly برای رسیدگی به پرداخت و محدود کردن تعداد محصولات شما می‌تواند به فروش برساند. اگر در سایت خود کسب و کاری دارید، این طرح مناسب شماست.

1 & 1: گران قیمت، اما یک ویرایشگر سایت عالی

3 معرفی بهترین خدمات طراحی و ساخت سایت بدون کد نویسی

1 & 1 بهترین سازنده سایت بدون نیاز به کد نویسی است و دارای یکی از بهترین ویرایشگرهای drag and drop در بازار است. استفاده از آن برای مبتدیان آسان است، همچنین برای افرادی که می‌خواهند سایت خود را سفارشی کنند بسیار قدرتمند است. آنها همچنین یک ارائه دهنده میزبانی عالی هستند و دامنه شما را نیز برای شما مدیریت می‌کنند.

برنامه اصلی آنها از ۱ دلار در ماه شروع می‌شود اما پس از گذشت یک سال به ۱۰ دلار در ماه افزایش می‌یابد. آنها دارای وب سایت جداگانه‌ای برای تجارت الکترونیکی هستند که از ۲۰ دلار در ماه شروع می‌شود.

GoDaddy: ساخت سایت بدون کد نویسی

4 معرفی بهترین خدمات طراحی و ساخت سایت بدون کد نویسی

GoDaddy ارائه دهنده‌ی خدمات ساخت سایت بدون کد نویسی سات که ثبت کننده دامنه و سرویس میزبانی وب نیز دارد. این یک ویرایشگر drag and drop با ویژگی‌های کامل است، با چند قالب از پیش آماده برای استفاده شما. شما همچنین از تمام مزایای میزبانی در GoDaddy، که یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان میزبانی وب است برخوردار می‌شوید.

GoDaddy برنامه رایگان ندارد، اما آنها به مدت یک ماه امکان استفاده آزمایشی رایگان دارند. اگر یک فروشگاه را اداره می‌کنید، باید هزینه برنامه “Online Store” با ماهانه ۲۰ دلار را بپردازید، اگرچه برنامه ” Business” آنها به کاربران اجازه می‌دهد تا برای رزرو قرارهای آنلاین هزینه پرداخت کنند.

حال که با ارائه دهندگان خدمات ساخت سایت بدون کد نویسی آشنا شدید، اگر قصد خرید را داشتید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا یا مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT