سایت HostelWorld

سایت HostelWorld | زرو هاستل در سراسردنیا و پرداخت هزینه بصورت ریالی

HostelWorld (هاستل ورلد) یکی از برترین وب سایت‌های دنیا برای رزرو هاستل‌ها و اقامتگاه‌ها است. این سایت لیستی از ۳۶۰۰۰ هاستل در ۱۷۰ کشور جهان دارد. HostelWorld یک پلتفرم قانونی و قابل اعتماد برای رزرو و اجاره‌ی هاستل در خارج از کشور است. کاربران با ملیت‌های مختلف از سراسر دنیا در این وب سایت، نظرات خود را به اشتراک گذاشته و از تجربه‌های خود درباره اقامت در هاستل‌ها می‌نویسند. کافی است زمان سفر و مقصد خود را در سایت HostelWorld مشخص کنید تا لیست هاستل‌های مقصد مورد نظرتان به همراه هزینه برای شما نمایش داده شوند. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

سایت HostelWorld

سایت HostelWorld

سایت HostelWorld

هاستل (Hostel)، از ترکیب دو واژه انگلیسی Host (میزبان) و Hotel (هتل) ساخته شده است، از این رو هاستل در لغت به معنی اقامت‌گاهی اجاره‌ای است که در آن تخت‌های یک اتاق به مسافرین اجاره داده می‌شود و یک اتاق بین چند مسافر مشترک است.
به طور معمول در هر اتاق ۲ تا ۸ تخت قرار دارد و سرویس‌های بهداشتی نظیر حمام و توالت و همچنین آشپزخانه‌ها نیز بیرون از اتاق‌ها قرار دارند و به طور مشترک استفاده می‌شوند.
هاستل‌ها، بسته به شرایط می‌توانند جنسیت‌بندی شده یا مختلط باشند، اما به طور خاص، گروه‌های دوستی می‌توانند اتاقی به تعداد خودشان کرایه کنند.
با این حال، جنسیت‌بندی اتاق‌های هاستل، به قوانین هر هاستل مربوط است. اتاق‌های خصوصی هم در هاستل‌ها پیدا می‌شود اما معمولا اتاق‌ها اشتراکی است و به همین دلیل است که قیمت‌گذاری آن‌ها از هتل‌ها و بعضا مسافرخانه‌ها پایین‌تر است.

روش استفاده از HostelWorld

HostelWorld یک پلتفرم ساده با کاربری آسان است. برای مشاهده‌ی لیست کامل هاستل‌ها، باید مکان مورد نظر و تاریخ سفر خود را وارد کنید. شما می‌توانید هاستل‌ها را با توجه به قیمت و همچنین رتبه‌ای که کاربران به آن‌ها داده‌اند، فیلتر کنید.

مهم: حتما تعداد نظرات کاربران را بررسی کنید. مواردی وجود دارد که یک هاستل رتبه‌ی خوبی کسب کرده اما مسئله این است که تنها با نظر چند کاربر این رتبه را کسب کرده است. همچنین بهتر است نظرات همه کاربران را بخوانید تا اطلاعات بیشتر و کامل‌تری کسب کنید.

انتخاب هاستل مناسب

به دنبال ارزان ترین هاستل‌ها هستید؟ می‌توانید هنگام رزرو از فیلتر قیمت استفاده کنید، اما توصیه می‌کنیم لیست کامل قیمت‌ها را ببینید. ممکن است هاستل‌های ارزان امکانات مورد نظر شما را نداشته باشد.

هنگامی که وارد صفحه‌ی هاستل انتخاب شده‌ی خود در HostelWorld می‌شوید، به شما این امکان داده می‌شود که نه تنها رتبه‌ی کلی بلکه رتبه‌بندی در هر مورد و ویژگی (امنیت، موقعیت مکانی، کارکنان، جو و پاکیزگی) را نیز بررسی کنید و قبل از رزرو یک دید بهتر داشته باشید.

در حالی که اغلب همه‌ی جزئیات لازم و امکانات را ذکر می‌کنند، مواردی وجود دارد که اطلاعات با آن‌چه در وب سایت ارایه شده متفاوت است. به عنوان مثال وقتی آن‌ها دیگر صبحانه نمی‌دهند، اطلاعات مربوطه را در سایت به روز نمی‌کنند. بنابراین علاوه بر مطالعه‌ی نظرات و بررسی رتبه، پیشنهاد می‌شود قبل از رزرو، در مورد هاستل منتخب خود تحقیق بیشتری کنید.

سایت HostelWorld

سایت HostelWorld

رزرو در سایت HostelWorld

رزرو از طریق HostelWorld آسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تمام جزئیات شامل موارد زیر را به طور دقیق وارد کنید.

• مقصد

• هاستل

• تعداد افراد (فقط شما یا با دوستان و خانواده)

• تعداد شب‌های اقامت (تاریخ ورود و تاریخ خروج)

حتما اطلاعات مربوط به رزرو خود را دوبار بررسی کنید تا در آخر تاریخ، هاستل یا تعداد شب‌ها را اشتباه پر نکنید.

سایت HostelWorld

سایت HostelWorld

پرداخت هزینه در HostelWorld

پس از تکمیل همه‌ی موارد و در مرحله آخر از شما خواسته می‌شود که جزئیات پرداخت را وارد کرده و رزرو خود را تأیید کنید. در اینجا شما ۲ گزینه دارید:

۱- رزرو غیر انعطاف پذیر (قابل استرداد نیست): با این روش، اگر تصمیم به لغو رزرو خود داشته باشید، پول شما قابل برگشت نیست.

۲- رزرو انعطاف پذیر استاندارد: در این حالت پول شما محافظت می‌شود؛ بنابراین در صورت انصراف می‌توانید از آن برای رزرو دیگری در مدت ۶ ماه دیگر از آن استفاده کنید تا یک رزرو دیگر انجام دهید. هرگونه هزینه‌ی خدمات قابل استرداد نخواهد بود.

توجه داشته باشید که برخی از هاستل‌ها ۴ گزینه رزرواسیون ارائه می‌دهند:

• لغو رزرو رایگان

• رزرو انعطاف پذیر

• رزرو غیر انعطاف پذیر

• رزرو غیر قابل استرداد

فقط با پرداخت یک هزینه‌ی اضافی جزئی می‌توانید رزرو خود را منعطف نگه دارید. بدیهی است که شما به عنوان یک گردش‌گر، بخواهید حتی ۱ یورو را هم پس انداز کنید. بنابراین بهترین توصیه‌ی ما این است که برای تاریخ هایی که ۱۰۰٪ در مورد آن‌ها اطمینان دارید رزرو غیر قابل استرداد انجام دهید. البته برای تاریخ‌ها و شهرهای شلوغ، معقول است که رزرو انعطاف پذیر انجام دهید.

روش پرداخت در HostelWorld

برای پرداخت در سایت HostelWorld می‌توانید از یک کردیت کارت معتبر همچون ویزا کارت و مستر کارت یا دبیت کارت استفاده کنید. پرداخت با پی پال در سایت HostelWorld ممکن نیست. همچنین خوب است بدانید که برخی از هاستل‌ها مالیات توریستی را در هزینه می‌گنجانند. توجه کنید و ببینید که هزینه شامل چه چیزهایی می‌شود. هزینه‌های اضافی احتمالی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

• مالیات گردشگری

• هزینه‌ی نگهداری چمدان

• صبحانه‌ی اضافی

• حوله و ملحفه شامل نمی‌شود

لطفا توجه داشته باشید که این هیچ ارتباطی با سایت HostelWorld به عنوان یک پلتفرم رزرو هاستل ندارد. خود هاستل تصمیم می‌گیرد که آیا خدمات، مالیات و هزینه‌های اضافه را در قیمت بگنجاند یا نه.

جهت انجام رزرواسیون در سایت HostelWorld می‌توانید از قسمت خرید با ویزا و مستر ثبت سفارش نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT