آشنایی با برنامه آواز خوانی Smule و نحوه ی کار آن

اگر به موسیقی علاقه دارید و اگر برای شما معنای خاصی دارد، مطمئناً باید کمی سرگرمی از خوانندگی داشته باشید، اینطور نیست؟! در حالی که آواز خواندن یک راه عالی برای برآوردن علاقه شما به موسیقی است، اما انجام این کار به صورت حرفه‌ای چطور؟ خوب، آنجاست که برنامه (Social Karaoke Singing app) Smule مفید است! در ادامه به برنامه آواز خوانی Smule می‌پردازیم.

برنامه آواز خوانی Smule

2 آشنایی با برنامه آواز خوانی Smule و نحوه ی کار آن

موسیقی فقط گوش دادن نیست! می‌توانید با ایجاد چند آهنگ فوق العاده و به اشتراک گذاری آنلاین آن با دوستان خود بیشتر آن را کشف کنید!

با برنامه Smule، می‌توانید هر طور که می‌خواهید بخوانید و موسیقی مورد علاقه خود را به همراه دوستان خود نیز ایجاد کنید. اعم از دو نفره یا تک نفره، می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را بخوانید و همچنین از جلوه‌های صوتی یا حتی فیلترهای ویدئویی برای سرگرم کننده آهنگ استفاده کنید. استفاده از برنامه Smule بسیار ساده است و ما مطمئن هستیم که شما از هر لحظه آن لذت خواهید برد!

گفته می‌شود، اگر در برنامه آواز خوانی Smule تازه کار هستید یا قبلاً از چنین برنامه‌های مشابه‌ای استفاده نکرده‌اید، باید بدانید که در واقع چگونه کار می‌کند.

Smule چگونه کار می کند؟

1 آشنایی با برنامه آواز خوانی Smule و نحوه ی کار آن

با میلیون‌ها آهنگ که از قبل همراه با متن کارائوکه بارگذاری شده‌اند، خوانندگی بهتر از این نمی‌شود! شما می‌توانید در هر زمان که برنامه Smule با خود دارید یا با اجرای برنامه روی رایانه به کمک راهنمای BrowserCam، آواز بخوانید. در اینجا نحوه کار آن آمده است!

مرحله 1. یک آهنگ موسیقی انتخاب کنید!

اگر تازه شروع کرده‌اید، همیشه توصیه می‌شود از آهنگ‌های موجود در برنامه برای خواندن آهنگ استفاده کنید. این به شما ریتم خوبی می‌دهد تا برای مدت طولانی ادامه دهید. همچنین، اگر برای اولین بار است که آواز می‌خوانید، حتماً به اشعار نیز توجه داشته باشید. پس از اتمام کار، آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به مرحله‌ی بعد بروید.

مرحله ۲. عملکرد خود را ثبت کنید!

پس از انتخاب آهنگ موسیقی، اکنون زمان ضبط آهنگی است که می‌خواهید بخوانید. این به شما بستگی دارد که بخواهید به صورت انفرادی بخوانید یا بخواهید با دوستان خود همراه شوید. روی گزینه ضبط ضربه بزنید، آهنگ موسیقی را شروع کرده و شروع به خواندن کنید! پس از اتمام، ضبط را متوقف کنید.

امیدواریم از برخی جلوه‌های صوتی و چند فیلتر تصویری در برنامه برای افزایش کیفیت ویدئوی خود استفاده کرده باشید. اگر نه، می‌توانید دوباره آن را ضبط کرده و بلافاصله این کار را انجام دهید!

توجه: در صورت داشتن تجربه خوب قبل از استفاده از برنامه Smule، به جای ضبط، می‌توانید به صورت زنده اجرا کنید. کاربران بیشتری دوست دارند اجرای زنده را تماشا کنند.

مرحله ۳. ضبط خود را به اشتراک بگذارید!

هنگامی که ضبط به اتمام رسید، می‌توانید آن را در نمایه Smule خود یا حتی در Smule Songbook به اشتراک بگذارید تا سایر خوانندگان بتوانند همان آهنگی را که قبلاً به اشتراک گذاشته‌اید اجرا کنند. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید ضبط خود را در سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییترWhatsApp ، SnapChat و بسیاری دیگر به اشتراک بگذارید!

Smule یک برنامه عالی برای کسانی است که عاشق موسیقی هستند. البته، با امتحان چند آهنگ می‌توانید از آن برای سرگرمی نیز استفاده کنید.

حال که با برنامه آواز خوانی Smule آشنا شدید، می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT