بررسی سایت Freshdesk و خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن

بررسی سایت Freshdesk و خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن

سایت Freshdesk یک پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری از Freshworks است. این CRM یک میز راهنما، مرکز پیام رسانی و مرکز تماس را یکجا ارائه می‌دهد. در ادامه به سایت Freshdesk می‌پردازیم.

سایت Freshdesk به طور خاص برای مشارکت مشتری طراحی شده است و یکی از مجموعه CRM‌های Freshworks با تمرکز متفاوت است، دو مورد دیگر Freshmarketer برای بازاریابی و Freshsales برای مدیریت فروش است. اگر به دنبال CRM همه جانبه‌ای هستید که فروش و بازاریابی را ترکیب کند، ما Freshsales Suite را پیشنهاد می‌کنیم.

بررسی سایت Freshdesk

1 بررسی سایت Freshdesk و خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن

Freshdesk یک CRM توانمند است که کسب و کار شما را قادر می‌سازد تا از مشتریان برجسته پشتیبانی کند. این پلتفرم به شما در مدیریت بلیط‌های ایمیل، پشتیبانی چت زنده و مرکز تماس کمک می‌کند و استفاده از آن بسیار ساده‌تر از CRM‌های رقیب مانند Zendesk است.

Freshdesk تعدادی ابزار مفید برای همکاری تیمی از جمله صندوق ورودی مشترک و ابزارهایی برای خودکارسازی سازماندهی درخواست‌های ورودی ارائه می‌دهد. این نرم افزار همچنین دارای ویژگی‌های گزارش دهی بسیار پیشرفته است.

سرویس فرش‌دسک یکی از گران‌ترین سیستم عامل‌های مرکز پشتیبانی است که ما بررسی کرده‌ایم، بنابراین ممکن است برای مشاغل با بودجه محدود مناسب نباشد. با این حال، اگر می‌توانید هزینه نرم افزار را بر عهده بگیرید، یکی از بهترین سیستم عامل‌های CRM برای پشتیبانی مشتری است.

قیمت فرش‌دسک

2 بررسی سایت Freshdesk و خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن

Freshdesk چهار برنامه پشتیبانی ارائه می‌دهد، که شامل پیام رسانی و مرکز تماس نیست و سه طرح Omnichannel، را شامل می‌شود. می‌توانید هر برنامه‌ای را به مدت ۲۱ روز قبل از شروع به اشتراک امتحان کنید. Freshdesk به شما امکان می‌دهد ماهانه یا سالانه پرداخت کنید و مشترکان سالانه ۱۷٪ صرفه جویی می‌کنند.

قیمت‌های سایت نسب به نوع سرویس و مدت زمان متغیر است، به صورت کلی ارزان‌ترین سرویس Growth است که از ۱۸ دلار در ماه و ۱۸۰ دلار در سال شروع می‌شود و گران‌ترین سرویس enterprise است که ۱۱۹ دلار در ماه و ۱۱۸۸ دلار در سال قیمت دارد. توجه داشته باشید تعداد سرویس‌ها بسیار زیاد است و بین این دو قیمت هم می‌توانید سرویس‌هایی پیدا کنید.

ویژگی‌های Freshdesk

3 بررسی سایت Freshdesk و خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن

فرش‌دسک به سه ماژول تقسیم می‌شود: مرکز پشتیبانی، پیام رسانی و مرکز تماس.

ماژول مرکز پشتیبانی بلیط‌های پشتیبانی مشتری را اداره می‌کند. می‌توانید تیکت را در چندین سیستم عامل، از جمله وب سایت، برنامه، رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر تنظیم کنید. تیکت‌های جدید نه تنها به یک فرد بلکه به صندوق ورودی‌های مشترک نیز تعلق می‌گیرد تا همکاری را فعال کند. تیم‌ها می‌توانند تیکت‌ها را با تیم‌های دیگر به اشتراک بگذارند و همچنین وظایف خود را تقسیم کنند تا به درخواست‌های پیچیده سرعت بخشند.

پیام رسانی، که قبلاً به عنوان Freshchat شناخته می‌شد، سرویس چت بات سایت Freshdesk است. می‌توانید چت بات های خودکار را در وب سایت، برنامه تلفن همراه، Facebook Messenger ،WhatsApp ،Telegram و Apple Messages مستقر کنید. در مورد تیکت‌های پشتیبانی، پیام‌های دریافتی را می‌توان به صندوق ورودی مشترک هدایت کرد تا همکاری در تیم‌های پشتیبانی را ارتقا دهد.

مرکز تماس، که قبلاً Freshcaller نامیده می‌شد، یک سرویس صوتی از طریق IP (VoIP) است که به تجارت شما اجازه می‌دهد به تماس‌های تلفنی دریافتی مشتریان پاسخ دهد. این برنامه در بیش از ۹۰ کشور از نمایندگان پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد شرکت مخابراتی خود را به همراه داشته باشید! مرکز تماس به طور خودکار تماس‌ها را ضبط و رونویسی می‌کند و نمایندگان حتی می‌توانند یک تماس تلفنی را به چت زنده تغییر دهند.

حال که با سایت Freshdesk آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT