ارز دیجیتال هارمونی (Harmony)

معرفی ارز دیجیتال هارمونی (Harmony) | معرفی ارز ONE و ویژگی های آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

Harmony یک پلتفرم بلاکچین است که برای تسهیل ایجاد و استفاده از اپلیکیشن های غیرمتمرکز (DApps) طراحی شده است. هدف این شبکه نوآوری در نحوه عملکرد اپلیکیشن های غیرمتمرکز با تمرکز بر شاردینگ (نوعی از تقسیم بندی افقی اطلاعات) حالت تصادفی است که امکان ایجاد بلوک ها را در چند ثانیه فراهم می کند. طبق وب سایت این پروژه، Harmony قرار است تا پایان سال 2021 قراردادهای میان شاردینگ و زیرساخت میان زنجیره ای را معرفی کند. در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال هارمونی (Harmony) می پردازیم.

ارز دیجیتال هارمونی (Harmony)

ارز دیجیتال هارمونی (Harmony)

بنیانگذاران ارز دیجیتال هارمونی (Harmony)

Stephen Tse موسس و مدیر عامل Harmony است. او دکتری خود را از دانشگاه Pennsylvania گرفته است و متخصص پروتکل های رمزنگاری شده و تئوری نوع است.

دکتر Tse پس از پایان تحصیلات خود به عنوان کارآموز پژوهشی در مایکروسافت مشغول به کار شد. در سال 2006 او به عنوان مهندس ارشد در گوگل شروع به کار کرد و چهار سال را در این شرکت گذراند. در سال 2011 او Spotsetter را تأسیس کرد، که یک موتور جستجوی موفق است که بعداً Apple آن را خریداری کرد. در سال 2014، دکتر Tse مهندس اصلی Apple شد. او Harmony را در سال 2017 تاسیس کرد. تیم موسس Harmony شامل دوازده نفر است که هفت نفر از آنها کارمندان سابق گوگل، اپل، مایکروسافت و آمازون هستند.

چه چیزی ارز دیجیتال هارمونی را منحصر به فرد می کند؟

شبکه اصلی Harmony با تمرکز بر سرعت پردازش و اعتبارسنجی، قصد دارد انقلابی در ایجاد بلوک ایجاد کند. با معرفی فرآیند شاردینگ، این شرکت زمان اعتبار سنجی گره را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

برای اطمینان از محافظت از گره ها و ایمن سازی فرآیند اعتبار سنجی، Harmony تابع تصادفی قابل تایید (VRF) را برای عضویت شارد بدون جهت گیری و دقیق و غیرقابل پیش بینی را معرفی کرد. یعنی گره ها و اعتبار سنج ها در یک روش تصادفی واگذار می شوند و مجددا نیز واگذار می شوند.

برنامه کمک هزینه Harmony پروژه ابتکاری است که هدف آن حمایت از نوآوری و جذب توسعه دهندگان به شبکه اصلی Harmony است.

تعداد کوین در گردش Harmony (ONE) 

Harmony (ONE) دارای حداکثر عرضه 12,600,000,000 توکن است. از فوریه 2021، عرضه در گردش در بازار حدود 9,486,327,268 ONE است.

از مجموع عرضه توکن های ONE، 22.4 درصد به فروش سید (سرمایه اولیه در سرمایه گذاری) اولیه اختصاص داشت. 12.5 درصد دیگر برای فروش لانچ پد (یک پروژه جدید برای فروش توکن‌ها و جذب سرمایه) اضافی کنار گذاشته شد. تیم موسس Harmony و توسعه دهندگان 16.9 درصد از کل عرضه را دریافت کردند. حدود 26.4 درصد از توکن های ONE به توسعه پروتکل اختصاص داده شده است، و همچنین 21.8 درصد دیگر به سمت توسعه اکوسیستم هدایت شده است.

امنیت شبکه Harmony 

Harmony نسخه جدیدی از اجماع اثبات سهام (PoS) را معرفی می کند. این روش که اثبات سهام مؤثر (EPoS) نامیده می شود، امکان استیک کردن (دریافت کردن سود، در ازای گرو گذاشتن ارز دیجیتال) همزمان از صدها اعتباردهنده را فراهم می کند. این روش اجماع مطابق با مفهوم شاردینگ مورد استفاده در شبکه Harmony توسعه داده شد.

برخلاف مکانیزم‌ های اجماع اثبات کار (PoW)، EPoS برای زمان ‌های پردازش سریعتر و مقیاس ‌پذیری بهبود یافته طراحی شده است. در عین حال که PoW به قدرت الکتریکی و محاسباتی زیادی نیاز دارد، روش ‌های اجماع استیک کردن بر تعداد زیادی از دارندگان ارزش متکی هستند که به اعتبار دهنده تبدیل می ‌شوند.

Harmony همچنین به دنبال افزایش انگیزه های استیک کردن برای جذب اپراتورهای گره بیشتر است. نوآوری Harmony Open Staking تعامل با شبکه را تقویت می‌کند و به سهامدارانی که بیشترین مقدار توکن ONE را دارند انگیزه می دهد. 

صرافی های ارایه دهنده Harmony (ONE) 

توکن های Harmony (ONE) را می توان در اکثر صرافی های بزرگ خریداری کرد، مانند:

ارز دیجیتال هارمونی (Harmony)

ارز دیجیتال هارمونی (Harmony)

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT