سایت SSLs.com

سایت SSLs.com | ایجاد پروتکل امنیتی بین یک وب سرور و یک مرورگر وب

اهمیت رمزگذاری در مرکز ایجاد یک اینترنت باز قرار دارد که بر حق حفظ حریم خصوصی و آزادی بیان تأکید دارد. بیایید با یک گواهی SSL مقرون به صرفه در هر زمان، اینترنت را به فضایی امن‌تر و در دسترس‌تر تبدیل کنیم. در این مقاله به بررسی سایت SSLs.com می پردازیم.

گواهی SSL چیست

گواهی SSL یک گواهی دیجیتال است که هویت یک وب سایت را تأیید می کند و یک اتصال رمزگذاری شده را فعال می کند. SSL مخفف Secure Sockets Layer، یک پروتکل امنیتی است که یک پیوند رمزگذاری شده بین یک وب سرور و یک مرورگر وب ایجاد می کند. شرکت‌ها و سازمان‌ها باید گواهی‌های SSL را به وب‌سایت‌های خود اضافه کنند تا تراکنش‌های آنلاین خود را ایمن کنند و اطلاعات مشتریان خود را خصوصی و امن نگه دارند.

معرفی سایت SSLs.com

SSLs.com برای همه است، صرف نظر از اندازه و محدوده پروژه. از وب ‌سایت ‌های کسب ‌وکار کوچک گرفته تا وبلاگ ‌های خاص که توسط تیم‌ های کوچک یا افرادی با بودجه کم اداره می ‌شوند، این سایت شما را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. در نتیجه نیازی نیست نگران هزینه کردن بخش زیادی از سرمایه خود یا مواجهه با فرایند تدریجی و طولانی یادگیری تکنیکی باشید و می توانید با اطمینان از اینکه سایت شما ایمن است، تنها روی تحقق چشم اندازهای خود تمرکز کنید. کافی است یک حساب کتاب سرانگشتی کنید و خودتان نتیجه گیری کنید که برون سپاری ایمن سازی سایتتان برای شما گزینه بهتری است.
لازم به ذکر است که 210 هزار کاربر تا به امروز وب سایت های خود را از طریق SSLs.com رمزگذاری کرده اند و در رتبه بندی بر اساس بیش از 90 هزار بررسی تایید شده توسط خریداران و در رتبه بندی بر اساس بیش از 400 بررسی TrustPilot ، امتیاز 4.8 را کسب کرده اند. 

مزایای سایت SSLs

هنگامی که شخصی دامنه وب سایت شما را در مرورگر خود تایپ می کند، گواهی SSL شما به طور خودکار مانند یک ابرقهرمان وارد عمل می شود. این گواهی در واقع، ارتباط بین مرورگر آنها و سایت شما را رمزگذاری می کند، به این معنی که فقط شما و مشتری شما می توانید اطلاعات مبادله شده را بخوانید.

اتصال رمزگذاری خیلی سریع انجام می شود و پس از آن یک آیکون قفل تأیید کننده و “https://” در مرورگر ظاهر می شود و اگر یک SSL اعتبار سنج قابل تمدید (EV) خریداری کرده باشید، نام شرکت شما نیز نمایش داده می شود، بنابراین همه می دانند که شما به عنوان 100٪ قانونی تأیید شده اید و سپس شما با یک خط ارتباطی رمزگذاری شده بین شما و بازدیدکنندگان وب سایت خود آماده انجام هرگونه خدماتی هستید. هیچ کس دیگری نمی تواند جاسوسی کند یا اطلاعات شما را سرقت کند و مشتریان شما محافظت می شوند. 

توسعه دهندگان سایت SSLs

تیم های SSLs در 4 کشور در سراسر اروپا و آمریکای شمالی مستقر هستند و از سه بخش کلیدی تشکیل شده اند: یک بخش، ابزارهایی که استفاده می کنید را توسعه، تکمیل و بهبود می دهد. دومین بخش، سایت را ایجاد و آن را تبلیغ می کند تا به شما در پیدا کردن سایت کمک کند و سفر SSL خود را آغاز کنید. و سومین بخش، به کارهای پشتیبانی از شما رسیدگی می کند و به شما اطمینان می دهد که SSL مناسب را انتخاب کرده و نحوه استفاده از آن را می دانید.

تیم پشتیبانی مشتری متشکل از انسان‌هایی با استعداد و باهوش در زمینه فناوری است که می‌توانند هر مشکلی را بشناسند و در اسرع وقت به شما کمک کنند. با علم به حفاظت از داده ها و نحوه محافظت از اطلاعات حساس مشتری، این تیم پشتیبانی همیشه همدلی را در اولویت قرار می دهد به طوری که مشتریان مکالمه خود را با احساس رضایت و امنیت ترک می کنند.

 سایت SSLs.com

سایت SSLs.com

اهداف سایت

اطمینان حاصل می کنند که به مشتری، رسیدگی می شود. تمامی درخواست‌های مشتریان به ‌سرعت و به ‌موقع حل می ‌شوند و تا آنجا که ممکن است این امکان را فراهم می کنند که برای حل مشکلتان، با کمترین تعداد افراد ممکن درگیر شوید.

نتیجه گیری

وب سایت ها برای ایمن نگه داشتن اطلاعات کاربر، تأیید مالکیت وب سایت، جلوگیری از ایجاد نسخه جعلی سایت توسط مهاجمان و انتقال اعتماد به کاربران، به گواهینامه SSL نیاز دارند.

اگر وب‌سایتی از کاربران خود می‌خواهد وارد سیستم شوند، اطلاعات شخصی مانند شماره کارت اعتباری خود را وارد کنند یا اطلاعات محرمانه مانند بیمه درمانی یا اطلاعات مالی را مشاهده کنند، محرمانه نگه داشتن داده‌ها ضروری است. گواهینامه های SSL به خصوصی نگه داشتن تعاملات آنلاین کمک می کند و به کاربران اطمینان می دهد که وب سایت معتبر و امن است تا اطلاعات خصوصی را با آن به اشتراک بگذارد. بنابراین داشتن این گواهی برای وب سایت شما لازم و ضروری است تا بتوانید با القای حس اعتماد به مشتریانتان، به معرفی و موفقیت هر چه بیشتر خدمات خود کمک کنید.

 همچنین تخفیف ها، اخبار و نکات مفید ماهی یکبار برای شما ارسال می شود. بدیهی است که شما می توانید در هر زمان اشتراک خود را لغو کنید.
برای استفاده از خدمات سایت SSLs.com می توانید از پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

 

امتیاز 4.9/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT