تحلیل ارزهای دیجیتال 21 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 21 تیر

بیت کوین (BTC) به روند اصلاحی اخیر خود ادامه داد و برای چهارمین روز متوالی به سمت حمایت بحرانی روانی 20000 دلار کاهش یافت. در حال حاضر، بزرگترین ارز دیجیتال بازار در مقیاس روزانه 3.51% ریزش کرده و با قیمت 19748 دلار معامله می شود. ارزش بازار بیت کوین اکنون معادل 376.081 میلیارد دلار و دامیننس آن 42.8% است. با توجه به تشکیل الگوی کنج صعودی در نمودار روزانه بیت کوین، برخی از تحلیلگران بر این باورند که احتمال سقوط قیمت به سمت تراز 10 هزار دلار بیش از هر زمان دیگری تقویت شده است. به علاوه اینکه، شاخص ترس و طمع در بازار عدد 16 را نشان می دهد که منطقه ترس شدید قرار دارد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 21 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 21 تیر

انتشار گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ماه ژوئن (خرداد و تیر)، که برای تعیین نرخ تورم ایالات متحده اهمیت زیادی دارد، می تواند مشخص کند که آیا سیاست های پولی تهاجمی فدرال رزرو در کاهش روند افزایش قیمت ها موفق بوده است یا خیر. اگر این افزایش بیش از انتظارات سرمایه گذاران باشد، بازارهای سنتی و کریپتو ممکن است هر دو شاهد موج دیگری از فروش باشند که می تواند قیمت بیت کوین را پایین بیاورد.

تحلیل ارزهای دیجیتال 21 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 21 تیر

در این میان، طبق گزارش CoinShares، ورودی سرمایه به صندوق های رمزنگاری در هفت روز منتهی به 8 جولای (17 تیر) به حدود 15 میلیون دلار رسیده است. این درحالی است که بیش از نیمی از این رقم یعنی چیزی حدود 7.6 میلیون دلار، برای سومین هفته متوالی به صندوق‌های سرمایه گذاری متمرکز بر اتر اختصاص داده شده است. CoinShares در این گزارش گفته است که بهبود در احساسات شبکه اتریوم احتمالاً به دلیل نزدیک شدن به زمان هارفورک Merge و انتقال از یک شبکه بلاک چین اثبات کار به اثبات سهام می باشد.

نکته جالب توجه این که، از نظر منطقه ای، آمریکای شمالی با مجموع 8.2 میلیون دلار و کانادا با مجموع 7.1 میلیون دلار بیشترین ورودی سرمایه به بازار را به خود اختصاص داده است.

در همین حال، محصولات سرمایه گذاری های Short بیت کوین که روی کاهش قیمت بزرگترین ارز دیجیتال شرط بندی می کنند، مجموعاً 6.3 میلیون دلار ورودی داشته اند که نسبت به 51 میلیون دلار هفته گذشته کاهش چشمگیری را نشان می دهد.

تحلیل آلتکوین ها 21 تیر

اتر (ETH) طی 24 ساعت گذشته بیش از 6.50 درصد کاهش داشته و در این لحظه با قیمت 1067 دلار معامله می شود. بایننس کوین 3 درصد کاهش یافته و به 222 دلار رسیده است. ریپل، کاردانو و سولانا با درصد مشابهی کاهش یافته و به ترتیب با قیمت 0.31 دلار، 0.43 دلار و 33.54 دلار معامله می شوند.

دوج کوین و شیبااینو هم بین 5 تا 6 درصد از ارزش خود را از دست داده اند و عمیقاً به منطقه قرمز وارد شده اند. در این میان، پالیگان (MATIC) با رشد 5.65 درصدی در میان 20 ارز برتر بازار عملکرد متمایزی داشته و با قیمت 0.57 دلار ترید می شود. از میان آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر، QNT 5.48% رشد در تایم فریم روزانه را نشان می دهد. SNX با 1.71% افزایش قیمت در جایگاه بعدی ایستاده و با قیمت 2.39 دلار معامله می شود.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار کریپتو در نتیجه نوسانات منفی اخیر دوباره کاهش یافته و اکنون معادل 878.75 میلیارد دلار است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT