طراحی و ساخت آنلاین کمیک

4 منبع طراحی و ساخت آنلاین کمیک برای ساخت و طراحی آسان کمیک

یکی از سرگرم کننده ترین تفریحاتی که می توانید در هر سنی از آن لذت ببرید، خواندن کمیک می باشد. خیلی از افراد بخشی از اوقات فراغت خود را به خواندن کمیک ها اختصاص می دهند و این روزها می توانید انواع مختلف این داستان های مصور را پیدا کنید. طراحی و ساخت آنلاین کمیک با این 4 سایت راحت تر شده است.

کمیک ها اغلب دارای طراحی های حرفه ای و داستان های جذاب و گیرا هستند، خیلی از خوانندگان داستان های مصور علاقه‌مند به ساخت و ایجاد کمیک های خود هستند اما نمی دانند باید از کجا شروع کنند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه علاقه‌مند به ساخت کمیک های خلاقانه خود بوده اید، اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید، کافی است اجازه دهید تا مولدهای آنلاین ساخت و طراحی کمیک، این کار را برای شما انجام دهند.

کمیک یکی از سرگرم کننده ترین و خلاقانه ترین راه ها برای روایت داستان است. از داستان های مصور در کتاب ها و روزنامه ها گرفته تا حرکت به فضای دیجیتال، قطعاً می توان مشاهده کرد که دنیای کمیک های آنلاین چقدر تا به امروز تکامل و گسترش یافته است.

ایجاد کمیک ممکن است نیاز به مهارت یا استعداد داشته باشد و یا برای برخی از افراد کمی پیچیده به نظر برسد و فکر کنند که هرگز نمی توانند یک کمیک خوب و جذاب طراحی کنند. اگر از طرفداران کمیک هستید و دوست دارید خودتان وارد این کار شوید، می توانید به صورت آنلاین و بدون هیچ مهارت حرفه ای کمیک بسازید.

در این مقاله، چهار مورد از بهترین تولیدکنندگان کمیک آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد تا قادر باشید بدون نیاز به یادگیری مهارت خاصی، کمیک هایی که دوست دارید را خلق کنید.

1-طراحی و ساخت آنلاین کمیک: Comicgen

Comicgen یک وب سایت برای طراحی و ساخت کمیک است که خدمات رایگانی را ارائه می دهد، این وب سایت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید شخصیت های کمیک های خود را با استفاده از قابلیت های این پلتفرم بسازید.

در نظر داشته باشید Comicgen یک نسخه قدیمی و یک نسخه جدیدتر دارد که هر دو در سایت موجود هستند. هنگامی که از وب سایت بازدید می کنید، یک کادر قرمز رنگ را خواهید درد که از شما درخواست می کند نسخه جدید را امتحان کنید.

اگر می خواهید از نسخه جدید پلتفرم استفاده نمایید باید بدانید که قابلیت ها و ویژگی های بیشتری به نسبت نسخه قدیمی در اختیار شما خواهد بود.

برای شخصیت سازی قادر خواهید بود تا از خلاقیت خود استفاده کنید و به روش های مختلفی که این وب سایت ارائه می دهد، شخصیت های مورد علاقه خود را همان‌طور که می خواهید طراحی کنید.

برخی از ویژگی هایی که می توانید برای شخصیت های کمیک خود استفاده نمایید شامل مدل مو، حالات چهره، رنگ پوست، لباس و ژست ‌های مختلف می باشد.

پس از ساختن شخصیت کمیک خود، می توانید آن را از وب سایت بر روی دسکتاپ و یا پلتفرم های دیگر ذخیره کنید.

اگر می خواهید با کمیک های خود از Comicgen یک کمیک استریپ ایجاد کنید، بهترین راه برای انجام آن استفاده از پلتفرمی مانند پاورپوینت، فتوشاپ یا هر پلتفرم تصویرگری دیگری است که می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

2-طراحی و ساخت آنلاین کمیک: StoryboardThat

StoryboardThat پلتفرمی است که می توانید در آن تنها با کشیدن و رها کردن آیتم های مختلف درون صفحه، کمیک های خود را بسازید.

این وب سایت بسیاری از ویژگی های جالب مانند تصویر های پس زمینه متنوع را به شما ارائه می دهد که می توانید آنها را درون کمیک استریپ خود بکشید.

چه بخواهید یک ساختمان در فضای کمیک خود داشته باشید، چه یک پارک یا حتی صحنه های آینده نگرانه و فضایی در پس زمینه خود نیاز داشته باشید، در پلتفرم StoryboardThat به احتمال زیاد یک پس زمینه گرافیکی متناسب با هر داستانی پیدا خواهید کرد.

هنگامی که پس زمینه مورد علاقه خود را انتخاب کردید، می توانید شخصیت ها، اشیاء و بخش هایی را برای دیالوگ های شخصیت های خود به کمیک اضافه نمایید و کمیک استریپ خود را به بهترین شکل ایجاد کنید. Storyboard دارای یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی است، در نسخه پولی این پلتفرم می توانید از ویژگی های اضافه و پیشرفته تری استفاده نمایید، با این حال در نسخه رایگان نیز ویژگی های بسیار متنوعی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید.

3-طراحی و ساخت آنلاین کمیک: کانوا (Canva)

کانوا (Canva)

کانوا (Canva)

Canva یک پلتفرم خلاقانه است که در بسیاری از زمینه ها کاربرد دارد و استفاده می شود، با این حال، این پلتفرم در زمینه طراحی و ساخت کمیک شناخته شده نمی باشد.

بسیاری از افراد از Canva برای خلق تصاویر گرافیکی استفاده می کنند، اما خوب است بدانید که شما با استفاده از این پلتفرم می توانید به بهترین شکل داستان های مصور خود را طراحی نمایید و همچنین بیشتری بهره را از آیتم های طراحی موجود در این پلتفرم ببرید.

برای ایجاد داستان مصور در Canva، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید به حساب خود وارد شده اید، سپس باید “Comic Strip” را در نوار جستجو تایپ کنید، پس از آن می توانید از بین طیف گسترده ای از الگوهای ارائه شده آیتم های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین می ‌توانید از لینک Canva’s Comic Strip Maker دیدن کنید و برای دسترسی سریع‌ تر به قالب‌ های متنوع این وب سایت، Start Designing a Comic Strip را سرچ کنید.

اگر علاقه ای به استفاده از یک الگو ندارید، می توانید با باز کردن یک پروژه خالی و استفاده از بخش Elements و قابلیت ایجاد تغییرات متنی Canva، یک کمیک استریپ را از ابتدا به روش خودتان ایجاد کنید.

شما می توانید از طریق بخش هایی برای دیالوگ ها و گرافیک های مختلفی که در Canva ارائه می شود، بهترین آیتم ها را برای داستان مصور خود انتخاب نمایید.

با این حال، برخی از الگوها و عناصر موجود در Canva رایگان نیستند و شما را ملزم به داشتن یک حساب پریمیوم می کند.

4-طراحی و ساخت آنلاین کمیک: MakeBeliefsComix

MakeBeliefsComix

MakeBeliefsComix

اگر به دنبال یک را آسان برای طراحی و ساخت کمیک هستید، وب سایت MakeBeliefsComix همان چیزی است که مناسب نیازهای شما خواهد بود.

MakeBeliefsComix پلتفرمی است که ابزارهایی را برای افراد در هر سنی فراهم می کند تا دنیای کمیک خود را بسازند و آیتم های خلاقانه آن را کشف کنند. همچنین می توان این وب سایت را به عنوان یک راه عالی برای سرگرم کردن کودکان در نظر گرفت.

برای آن که بتوانید کمیک های خود را در MakeBeliefsComix ایجاد نمایید، حتی در ابتدای کار خود نیازی به داشتن یک ایده و داستان کامل نخواهید داشت، زیرا این وب سایت ایده های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید بررسی طیف وسیعی از موارد مختلف، داستان کمیک خود را پیش ببرید.

هنگامی که داستانی را انتخاب کردید، قادر خواهید بود تا شخصیت های مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید و پس از آن از اشیاء، رنگ ها، کلمات و ابزارهای مختلف گرافیکی و تکست برای کار بر روی آن استفاده نمایید.

با وب سایت های آنلاین می توانید به راحتی کمیک بسازید!

البته که ساخت و طراحی کمیک ممکن است برای افرادی که دارای مهارت هایی در طراحی نیستند، کمی ترسناک و دشوار به نظر برسد.

اما به لطف فناوری، بسیاری از تکنیک های پیچیده اکنون با چند کلیک قابل دستیابی هستند. وب سایت ها و ابزارهای ذکر شده در این راهنما ثابت می ‌کنند که ایجاد کمیک مهارتی نیست که تنها در دسترس حرفه ای ها باشد، درواقع کسی که می ‌خواهد به دنیای کمیک دسترسی پیدا کند و داستان های مصور خلاقانه خود را ایجاد کند، می‌ تواند به سادگی با استفاده از وب سایت هایی که معرفی کردیم این کار را انجام دهد.

امتیاز 4.6/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT