ایردراپ بازی تلگرامی memFi (ممفی)

ایردراپ بازی تلگرامی memFi (ممفی)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

MemeFi یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که در آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از شخصیت‌های منحصر به فرد مبتنی بر NFT، با یکدیگر رقابت کرده و کسب درآمد کنند. این بازی از طنز و فرهنگ میم‌کوین‌ها به طور گسترده استفاده می‌کند و تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده را برای بازیکنان فراهم می‌کند. در این پست به بررسی ایردراپ بازی تلگرامی memFi (ممفی) می پردازیم.

ایردراپ بازی تلگرامی memFi (ممفی)

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این ربات این است که از سکه وسط تصویر خبری نیست و به جای آن یک سری boss هستند که با کلیک بر روی صفحه باید آنها را شکست دهید.
MemeFi یه پروژه جدید است که برای متحول کردن دنیای DeFiساخته شده است. این کار با استفاده از از میم‌ها و فرهنگ عامه انجام می‌دهد.
این پروژه که حسابی در بین جامعه ارزهای دیجیتال سر و صدا کرده، از قدرت میم‌ها برای ساختن یک پلتفرم سرگرم کننده و جذاب استفاده می کند.
در MemeFi می‌توانید با انجام کارهای مختلف و بامزه، مثل خرید و فروش، وام گرفتن و وام دادن، و شرکت تو بازی های میمی، پول دربیاورید و جایزه بگیرید.
اما چیزی که MemeFi را از بقیه پروژه های DeFi جدا میکنه، این است که از میم‌ها و شوخی‌های بامزه استفاده کرده تا این کارها را برای شما جذاب‌تر و سرگرم کننده‌تر کند.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. مینا راستین گفت:

    مشخص نیست این میم کوینها لیست بشن که بشه فروخت یا نه؟

    1. محسن دادار گفت:

      درود
      فعلا خیر اما با دریافت جدیدترین اخبار در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT