نمایندگی پرفکت مانی در ایران

آیا نمایندگی پرفکت مانی در ایران وجود دارد ؟

آیا نمایندگی پرفکت مانی در ایران وجود دارد ؟ در حال حاضر، پرفکت مانی یکی از شبکه‌های محبوب ارز دیجیتال در ایران است. اما متأسفانه، این محبوبیت باعث شده تا زمینه سوءاستفاده و کلاهبرداری نیز فراهم شود. بسیاری از افراد و پلتفرم‌های غیررسمی، ادعای نمایندگی این شبکه را دارند و حتی مدارک جعلی یا ویدیوهای ساختگی را به عنوان مدرک ارائه می‌کنند.

نمایندگی پرفکت مانی در ایران

حقیقت این است که پرفکت مانی واقعاً هیچ نمایندگی رسمی در هیچ کجای ایران ندارد. این شرکت اصلاً در سوئد مستقر است و دفتر اصلی آن نیز در این کشور قرار دارد. گرچه پرفکت مانی چند دفتر فنی و عملیاتی در هنگ‌کنگ، سنگاپور و آمریکا هم دارد، اما مرکز اصلی آن در سوئد است. همچنین یک دفتر حقوقی در پاناما هم ثبت شده است، که به دلیل قوانین مالی انعطاف‌پذیرتر این کشور است.

بنابراین، همه ادعاهای نمایندگی perfect money در ایران، یا در هر جای دیگر دنیا، کاملاً نادرست است. در واقع، تمام این دفاتر فقط به منظور پشتیبانی و توسعه شبکه پرفکت مانی هستند و کاربران نمی‌توانند به آنها مراجعه کنند. خدمات این شرکت کاملاً آنلاین ارائه می‌شود و هیچ نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

به همین دلیل، بهتر است که به دنبال نماینده رسمی پرفکت مانی در ایران نباشید. شما می‌توانید تمام نیازهای خود را مستقیماً از طریق وب‌سایت رسمی این پلتفرم برطرف کنید. البته پرفکت مانی اعلام کرده که با برخی صرافی‌ها و شرکت‌های دیگر همکاری ویژه دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT