Adobe Portfolio چیست

Adobe Portfolio چیست و چرا هر هنرمندی باید از آن استفاده کند؟

زمان مطالعه 6 دقیقه

Adobe Portfolio به شما امکان می‌دهد با حداقل تلاش، یک وب سایت بسازید. اما چرا هنرمندان باید آن را بر رقبا ترجیح دهند؟ بیایید دریابیم.

شما می‌توانید استدلال کنید که هرگز زمان هیجان انگیزتر از قرن 21 برای هنرمند بودن وجود نداشته است. در مقایسه با دهه‌های گذشته، میزان ابزاری که در اختیار داریم بی‌سابقه است.

یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن کار خود به دیگران از طریق وب‌سایت است. گزینه های زیادی در این زمینه خواهید یافت که بسیاری از آنها چندین جایگاه را پوشش می‌دهند. یکی از مواردی که صرفاً برای افراد خلاق طراحی شده است Adobe Portfolio است.

Adobe Portfolio در صورت استفاده صحیح می‌تواند ابزار قدرتمندی برای ایجاد حضور آنلاین شما باشد. اما آن چیست و چگونه می‌توانید وب سایت خود را سفارشی کنید؟ چرا باید حتی از پلت فرم استفاده کنید؟ با ما همراه باشید.

Adobe Portfolio چیست؟

برای شروع، Adobe Portfolio یک سرویس ساخت وب سایت است. این یکی از بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین Adobe است که برای کمک به خلاقان برای رشد طراحی شده است. Behance یکی دیگر از مواردی است که باید ثبت نام کنید.

استفاده از Adobe Portfolio رایگان است، تا زمانی که در طرح Creative Cloud مشترک شده باشید. قیمت گذاری این موارد به اشتراکی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. می‌توانید تمام برنامه‌های Adobe را با 39.99 دلار در ماه به دست آورید، یا اگر مقرون به صرفه‌تر است، یک برنامه جداگانه یا برنامه عکاسی را انتخاب کنید.

با Adobe Portfolio چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

اکنون که به چیستی Adobe Portfolio اشاره کردیم، می‌توانیم ادامه دهیم و ببینیم که با این ابزار چه کاری می‌توانید انجام دهید. در زیر، ما سه راه را برای استفاده از Adobe Portfolio بیان کرده ایم

1. یک وب سایت کامل بسازید

یک وب سایت کامل بسازید

یک وب سایت کامل بسازید

اگر می‌خواهید یک وب سایت کامل با حداقل کار دستی بسازید، Adobe Portfolio یکی از بهترین انتخاب های شما است. با استفاده از این راه حل، می‌توانید صفحات نمونه کار متفاوتی را ایجاد کنید که پروژه های مورد علاقه خود را برجسته می‌کنید، همراه با لینک دادن به هر صفحه خارجی که ممکن است داشته باشید.

با Adobe Portfolio، می‌توانید یک صفحه تماس ساده اضافه کنید و مجموعه‌های زیرصفحه‌ای ایجاد کنید تا دیگران بتوانند در سایت شما راحت‌تر حرکت کنند.

نکته قابل توجه این است که Adobe Portfolio یک دامنه پیش‌فرض “.myportfolio.com” را به شما می‌دهد. با این حال، اگر می‌خواهید سایت خود را حرفه ای تر جلوه دهید، می‌توانید یک دامنه خریداری کنید.

برای انجام این کار به Settings > Domain Name > Purchase a domain بروید. از طرف دیگر، اگر قبلاً یکی را دارید، می‌توانید Connect domain خود را انتخاب کنید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

یک وب سایت کامل بسازید

یک وب سایت کامل بسازید

2. یک صفحه خوش آمد گویی ساده ایجاد کنید

یک صفحه خوش آمد گویی ساده ایجاد کنید

یک صفحه خوش آمد گویی ساده ایجاد کنید

اگر در مراحل اولیه رشد حضور آنلاین خود به عنوان یک هنرمند یا طراح هستید، ایجاد یک وب سایت کامل می‌تواند کمی دلهره آور باشد. در برخی موارد، ممکن است تصمیم بگیرید که اقدامی نکنید زیرا احساس می‌کنید کارهای زیادی برای انجام دادن دارید.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، بهتر است یک صفحه فرود ساده قرار دهید. Adobe Portfolio به شما امکان می‌دهد این کار را بدون مشکل انجام دهید. هنگامی که وب سایت خود را ایجاد می‌کنید، روی برگه صفحه خوش آمدید کلیک کنید و به پایین بروید تا موضوع خود را انتخاب کنید.

با صفحه خوش آمدگویی خود، می‌توانید به طور مختصر خود را معرفی کنید و یک عکس اضافه کنید. همچنین می‌توانید لینک های رسانه های اجتماعی خود را هم اضافه کنید. از اینجا، زمانی که احساس آمادگی کردید، می‌توانید وب سایت خود را بسازید.

3. نمونه کارها را با سایر محصولات Adobe ادغام کنید

نمونه کارها را با سایر محصولات Adobe ادغام کنید

نمونه کارها را با سایر محصولات Adobe ادغام کنید

یکی از آزاردهنده ترین چیزها هنگام ایجاد یک وب سایت این است که وارد کردن و آپلود محتوای شما زمان زیادی طول می‌کشد. خوشبختانه، Adobe اصطکاک با Portfolio را کاهش داده است.

هنگامی‌که یک وب سایت Adobe Portfolio ایجاد می‌کنید، می‌توانید از این پلت فرم در کنار برخی از محصولات دیگر Adobe استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید آلبوم ها را از لایت روم وارد کنید و Behance را نیز ادغام کنید. اگر از Adobe Stock استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را با نمایه خود ادغام کنید.

برای انجام موارد فوق، روی تب Integrations کلیک کنید. برای استفاده از Portfolio با Behance، تغییر وضعیت را در بالا فعال کنید و اگر می‌خواهید آلبوم ها را از لایت روم وارد کنید، به جای آن روی Add Albums کلیک کنید.

چرا هنرمندان باید از Adobe Portfolio استفاده کنند؟

امیدواریم تا اینجا، ایده خوبی در مورد آنچه می‌توانید از Adobe Portfolio استفاده کنید، به دست آورده باشید. با این حال، قبل از اینکه وارد شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید، ارزش دیدن برخی از مزایایی را دارد که از آنها لذت خواهید برد. در زیر، سه مورد از بهترین دلایل برای استفاده از Adobe Portfolio به عنوان یک هنرمند آورده شده است.

1. پیچیده تر از برخی دیگر از سازندگان وب سایت

بسیاری از سازندگان وب سایت برای مبتدیان مناسب هستند، اما اگر تجربه ای در زمینه مذکور نداشته باشید، ممکن است مسیریابی برخی از آنها دردسرساز باشد. از آنجایی که Adobe Portfolio به‌طور خاص طراحی شده است تا سازندگان بتوانند از آن استفاده کنند، ساخت یک وب‌سایت از نظر بصری جذاب که همچنین تجربه خوبی در صفحه برای کاربران دارد بسیار ساده است.

با Adobe Portfolio، می‌توانید به راحتی تصاویری را که قبلاً در Behance یا از Lightroom قرار داده‌اید، به عنوان نقطه شروع آپلود کنید.

2. به دست آوردن فرصت های بیشتر

برای اجرای موفقیت آمیز هر چیزی، باید تا آنجا که می‌توانید اصطکاک را بین آنچه می‌خواهید به دست آورید و مراحل انجام آن محدود کنید. از آنجایی که راه اندازی و نگهداری وب سایت های Adobe Portfolio آسان است، استفاده از این ابزار یک راه عالی برای ایجاد شتاب اولیه است.

با تلاش بیشتر برای وب سایت خود، متوجه خواهید شد که افراد بیشتری شروع به کشف کار شما می‌کنند. حالا که با طراحی یک وب سایت در معرض دید قرار گرفته اید، می‌توانید فرصت‌های جدیدی را که قبلاً فکر نمی‌کردید امکان‌پذیر باشند را باز کنید.

3. در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید

در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید

در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید

آخرین کاری که بیشتر هنرمندان می‌خواهند انجام دهند این است که ساعت ها صرف ایجاد یک وب سایت کنند. فراتر از مرحله ساخت اولیه، باید سرعت صفحه را حفظ کنید، سایت خود را بهینه کنید و غیره.

در حالی که می‌توانید آن‌ها را به فردی برون‌سپاری کنید که در انجام آن کارها مهارت دارد، ممکن است در ابتدا بودجه لازم را نداشته باشید. در چنین مواردی، Adobe Portfolio یک راه آسان برای اجرای ایده های شما با حداقل تلاش است.

با استفاده از این ابزار می‌توانید زمان بیشتری را صرف یادگیری و بهبود هنر خود کنید. در صورت تمایل در درازمدت، می‌توانید از پس خرید یک توسعه دهنده وب سایت برآیید.

Adobe Portfolio راهی عالی برای افزایش حضور آنلاین شماست

داشتن کانال های بسیار برای تبلیغ خود به عنوان یک هنرمند هم می‌تواند خوب باشد و هم می‌تواند خوب نباشد. از یک طرف، به این معنی است که شما فرصت های فراوانی برای افراد دارید تا کار شما را کشف کنند و با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنند. اما از طرف دیگر، می‌تواند شروع را به یک کار وقت گیر و استرس آور تبدیل کند.

در مراحل اولیه ایجاد حضور آنلاین، کارها را تا حد امکان آسان کنید. یکی از بهترین مکان‌ها برای استفاده از یک ابزار ساده، ساخت وب‌سایت است و Adobe Portfolio به شما این امکان را می‌دهد.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT