دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی | بهترین بازی ها برای کسب درآمد از طریق بیت کوین

زمان مطالعه 8 دقیقه

کسب درآمد بیت کوین و رمزارزها از طریق بازی یک ایده بسیار جذاب است که با ورود متاورس و ترند شدن آن، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. با موفقیت بازی‌هایی مانند Axie Infinity حالا حتی تیم‌های بازیسازی بیشتری مشتاق به ساخت بازی‌های متنوع برای کسب درآمد رمزارز و بیت کوین از طریق انجام بازی هستند. در این مقاله به معرفی روش های ممکن برای دریافت بیت کوین از بازی می پردازیم.

دریافت بیت کوین از بازی

یکی از داستان‌های جالب در خصوص کسب درآمد بیت کوین و رمزارز از بازی مربوط به مردم فیلیپین است که در دوران پندمی کووید ۱۹ و بیکار شدن تعداد زیادی از این مردم، بازی Axie Inifnity آن‌ها را نجات داد. حالا این مردم نه تنها حداقل به صورت هفتگی ۲۰۰ دلار دٰرآمد دارند، بلکه حتی بدون خروج از خانه درحال پس‌انداز ارز دیجیتال هستند.

در حال حاضر مبحث GameFi (گیمینگ و امور مالی غیرمتمرکز) کاملا تازه است و فقط تعداد انگشت شماری از بازی‌های خوب با درآمد ارز دیجیتال یا NFT وجود دارد.

البته که مدت‌ها قبل از ورود رمزارزها، کسب درآمد از بازی کردن وجود داشت. اما با ویژگی‌هایی که ارزهای دیجیتال و مخصوصا دنیای متاورس در اختیار کاربران قرار می‌دهند، می‌توان آینده این صنعت را جذاب‌تر از هر زمان دیگری دانست.

کسب درآمد از طریق بیت کوین

انجام بازی‌های آنلاین و کسب درآمد از طریق آن‌ها چیز جدیدی نیست. بازی‌های بزرگ با داستان پردازی‌های جذاب و سیستم گیم‌پلی باشکوهی مانند EVE Online یا World of Warcraft وجود دارند که با دارا بودن سیستم اقتصادی منحصر به فرد خود، به یکی از شیوه‌های کسب درآمد برای کاربران تبدیل شده‌اند.

برای مثال انجام Gold Farming در بازی World of Warcraft از سال ۲۰۰۰ تا امروز مطرح است. گیمرها در این بازی با گذراندن وقت زیاد، کارکترهای خود را آپگرید می‌کنند، طلا پیدا می‌کنند و آن را می‌فروشند. حتی تا همین چند سال قبل بازی Clash of Clans یکی از بزرگ‌ترین ترندهای روز بازی‌های موبایلی بود. مردم با پیشرفت خود در بازی،‌ حساب‌شان را به دیگران می‌فروختند.

اما مسئله‌ای که در خصوص این گونه بازی‌ها وجود دارد، عدم مالکیت کامل دارایی‌ها، وجود سرورهای مرکزی و حتی مخالفت برخی از ناشرین و توسعه‌دهندگان بازی از این روش کسب درآمد است.

در نقطه مقابل، بازی‌هایی که در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارند، با چنین مشکلاتری مواجه نیستند. قطعا این بازی‌ها از نظر گرافیکی، کیفیت، داستان پردازی و حتی گیم‌پلی قادر به رقابت با بازی‌های ویدیویی آنلاین روی پلتفرم‌های کنسولی و پی‌سی نیستند. اما این بازی‌ها دارای مزایای از جمله غیرمتمرکز بودن، سیستم اقتصادی هوشمند و بازار خرید و فروش پر رونق هستند.

کاربران می‌توانند برخلاف بازی‌های متمرکز که سرورهای‌شان در اختیار ناشرین است، دارایی‌های خود را روی بلاکچین ذخیره کنند و همیشه از در امان بودن آن مطمئن باشند. همچنین درآمد آن‌ها مستقیما به ارزهای دیجیتال و پول واقعی وابسته است. بنابراین حتی اگر یک بازی با مشکلاتی نظیر برقراری اتصال مواجه شود، به دلیل وجود بلاکچین، تمامی دارایی آن‌ها حفظ می‌شود.

بهترین بازی ها برای کسب درآمد از طریق بیت کوین

بازی Axie Infinity

دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی

  • ژانر: مبارزه تاکتیکی
  • پلتفرم: پی‌سی، اندروید، iOS
  • بلاکچین: اتریوم
  • هزینه ورودی: ۳ اکسی

معرفی بازی‌ها را با یکی از بهترین‌ها در بازار کریپتوها شروع می‌کنیم. در بازی اکسی اینفینیتی بازیکنان با کنترل موجودات بانمک که به عنوان NFT در بلاکچین ثبت شده‌اند، به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. علاوه بر مبارزه، بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های روزانه انجام دهند تا معجونی دیجیتالی به نام Smooth Love Potion کسب کنند. این معجون یک نوع توکن با نام مخفف SLP است که دو کاربرد مختلف دارد:

  • استفاده برای ایجاد موجودات بیشتر
  • فروش در صرافی‌ها برای کسب درآمد

با این حال اگر از این توکن برای ایجاد موجودات بیشتر استفاده کنید، در نهایت با پیشرفته‌تر شدن آن‌ها قادر هستید با قیمت بهتری این موجودات را به عنوان NFT در بازار بفروشید. یا برعکس می‌توانید از‌ آن‌ها در مبارزات استفاده کنید تا قدرت بیشتری در اختیار داشته باشید. هر چقدر که تیم هیولاهای شما  قوی‌تر باشد، چالش‌های بازی و مبارزات را با قدرت بیشتری پشت سر می‌گذارید.

این مسئله به این دلیل حائز اهمیت است چرا که تیم‌هایی که با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در بین ۵۰ تیم برتر قرار می‌گیرند، در انتهای هر فصل که یک ماه و نیم طول می‌کشد، توکن اکسی پاداش می‌گیرند. نفر اول این چالش‌ها حتی ۵۰۰ اکسی از آن خود می‌کند که چیزی حدود ۳۰ هزار دلار است.

ویژگی‌ها و نکات کلیدی

این میزان جایزه و قیمت خوبه NFTهای این بازی، یکی از دلایل مهم افزایش قیمت اکسی‌ها در چند ماه اخیر بوده است. یک هیولای معمولی که برای شروع کار نیاز دارید، حدود ۲۰۰ دلار به قیمت امروزی برای‌تان خرج بر‌می‌دارد. بنابراین می‌توان گفت یکی از نکات منفی بازی Axie Infinity هزینه ورودی است. برای اینکه بتوانید بازی را شروع کنید، باید حداقل ۳ اکسی یا همان موجودات بازی را در اختیار داشته باشید که جمعا چیزی حدود ۶۰۰ دلار است.

البته بازی یک بخش رایگان به نام Axie Scholarships دارد که برای بازیکنانی طراحی شده که قصد پرداخت این مقدار هزینه را ندارند. این اشخاص می‌توانند بازی را تجربه کنند، اما از منابعی که بعدا بتوانند آن‌‌ها را بفروشند و درآمد بیت کوین از بازی داشته باشند ممکن نخواهد بود.

البته با وجود گران بودن هزینه ورودی، یک بازیکن خوب می‌توان روزاه حدود ۲۰ دلار فقط از انجام کارهای ساده درآمد داشته باشد. بنابراین در صورت موفقیت در این بازی، هزینه ورودی کاربران خیلی زود جبران می‌شود.

بازی Gods Unchained

دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی

  • ژانر: کارتی نوبتی
  • پلتفرم: پی‌سی
  • بلاکچین: اتریوم
  • هزینه ورودی: رایگان

Gods Unchained یک کارتی کلکسیونی مانند بازی‌های محبوبی همچون Hearthstone است. این بازی از بلاکچین اتریوم برای ثبت کارت‌های منحصربه‌فرد به عنوان NFT با ارزش استفاده می‌کند. بازیکنان با جمع‌آوری کارت‌ها می‌توانند با دیگر بازیکنان یا هوش مصنوعی به صورت یک به یک بازی و به عنوان جایزه کارت‌های بیشتری دریافت کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که Gods Unchained را به یکی از بهترین‌ها در زمینه کسب درآمد ارز دیجیتال از بازی تبدیل کرده، انجام بازی بدون نیاز به پرداخت پول است. این بازی بدون در نظر گرفتن برد یا باخت شما، کارت‌های متفاوت و جدیدی در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر هم دو کارت مشابه در اختیار داشته باشید، با ادغام آن‌ها می‌توانید یک کارت قدرتمند‌تر به دست بیاورید. با انجام این کار یا کلکسیون خود را برای مبارزات قوی‌تر کرده‌اید یا می‌توانید از آن یک کارت کمیاب بسازید که قیمت بالاتری دارد. با این حال برای اینکه کارت‌ها را ادغام کنید یا از آن‌ها کارت‌های کمیاب بسازید، باید از ارز دیجیتال محلی بازی به نام Flux استفاده کنید.

ویژگی‌ها و نکات کلیدی

در حالی که این بازی کارتی نوبتی جذابیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند شما را سرگرم کند، اما یک نکته منفی هم دارد و آن چیزی نیست جز گس اتریم. به دلیل قیمت بسیار بالای گس اتریوم در چند وقت اخیر، شاید خیلی از کاربران قادر به پرداخت هزینه برای ادغام کارت‌ها یا خرید کارت‌های جدید نباشند. هرچند تیم توسعه دهنده بازی در حال کار روی یک پروژه برای ارائه توکنی جدید است تا بدون نیاز به هزینه گس اتریوم، کاربران به انجام این کارها بازی مشغول شوند.

بازی Revv Racing

دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی

  • ژانر: ریسینگ
  • پلتفرم: تحت وب
  • بلاکچین: پالیگان
  • هزینه ورودی: ۳۰ دلار

Revv Racing یک بازی سه بعدی ریسینگ است که در آن بازیکنان به صورت هفتگی به مسابقه می‌پردازند. هدف رقابت بازیکنان در این بازی، راه‌یابی به مسابقات رتبه‌إندی و دریافت پاداش است. با اینکه این بازی به صورت تحت وب انجام می‌شود،‌ اما از کیفیت بازی‌های موبایلی برخوردار است و می‌توانید آن را روی هر دستگاهی که به اینترنت متصل می‌شود تجربه کنید.

در این بازی هر هفته یک مسابقه برگزار می‌شود و جایزه آن ۱۵۰ هزار دلار است که بین برترین بازیکنان تقسیم می‌شود. اما پیش از ورود به این مسابقات، شما باید برای خرید یک ماشین که به صورت NFT در بلاکچین پالیگان ثبت شده، هزینه پرداخت کنید. این ماشین‌ها را می‌توان برای مثال در پلتفرم OpenSea با قیمت تقریبی ۳۰ دلار خریداری کنید.

ویژگی‌ها و نکات کلیدی

البته نمی‌توانید با همین یک بار هزینه برای همیشه رایگان بازی کنید. هر بازیکن می‌تواند ۲۰ بار به صورت رایگان برای رسیدن به مرحله رده‌بندی با دیگر بازیکنان رقابت کند. پس از این ۲۰ بار، بازیکنان باید برای هر مسابقه ۵ توکن REVV پرداخت کنند. در زمان نگارش این مطلب هر توکن REVV به قیمت ۰٫۰۹۳۹۵ دلار خرید و فروش می‌شود.

اما جوایزی که این بازی به برترین بازیکنان اهدا می‌کند بسیار جذاب هستند. برای شخصی که نفر اول مسابقات شود، ۱۲ هزار دلار دریافت می‌کند. نفر دوم ۹ هزار دلار، نفر سوم ۴٫۵۰۰ دلار و به ترتیب این جوایز تا نفر هزارم ادامه پیدا می‌کند. اشخاصی که در رتبه ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ قرار بگیرند، حدود ۶۰ دلار جایزه دریافت می‌کنند.

بنابراین حتی پایین‌ترین مقدار جایزه‌ای که دریافت می‌کنید هم می‌توان هزینه‌هایی که برای بازی پرداخت کرده‌اید را جبران کند.

بازی Lost Relics

دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی

  • ژانر: اکشن نقش‌آفرینی
  • پلتفرم: پی‌سی، مک
  • بلاکچین: اتریوم، انجین
  • هزینه ورودی: رایگان

Lost Relics یک بازی پیمایشی است که باید در آن به گشت و گذار در مناطق مختلف بپردازید تا بتوانید لوت‌های Enjin را پیدا کنید. یکی از بهترین نکات این بازی، رایگان بودن آن است. هرچند که می‌توانید با پرداخت پول برای یک سری از آیتم‌ها، پروسه بازی را برای خود راحت‌تر و سریع‌تر کنید، اما در هر صورت می‌توانید بازی را کاملا رایگان تجربه کنید.

جالب است بدانید که بازی Lost Relics فقط توسط یک نفر ساخته شده است، با این حال به عنوان یک بازی رایگان، این اثر از نظر گیم‌پلی و گرافیک در سطح خوبی قرار دارد.

ویژگی‌ها و نکات کلیدی

در بازی Lost Relics بازیکنان باید به کاوش مناطق مختلفی که پر از هیولاهای مختلف است بپردازند. گنج‌ها و آیتم‌های مختلفی در این مناطق وجود دارد که به صورت NFT در بلاکچین انجین ثبت شده‌اند و با یافتن آن‌ها می‌توانید کسب درآمد داشته باشید.

برخی از این آیتم‌ها را می‌توان نابود و به توکن‌های ENJ تبدیل کرد. اما برخی آیتم‌ها که بسیار کمیاب هستند را باید در بازارهای NFT به‌فروش برسانید. یکی از ویژگی‌های مثبت بازی، انتخاب بلاکچین انجین برای دوری از مشکلات هزینه گس اتریوم توسط توسعه‌دهنده است. بنابراین بازیکنان در هنگام استفاده از بازارچه بازی و خرید و فروش آیتم‌ها، نیازی به پرداخت هزینه گس ندارند.

با این حال لازم به ذکر است که تمامی آیتم‌های درون بازی کاملا به شکل تصادفی در مناطق مختلف قرار می‌گیرند. ممکن است در یک دور بازی هیچ آیتم جذابی پیدا نکنید، اما ممکن است بتوانید حتی در یک ساعت چندین دلار کسب درآمد داشته باشید.

بازی Alien Run

دریافت بیت کوین از بازی

دریافت بیت کوین از بازی

  • ژانر: رانر
  • پلتفرم: اندروید، iOS
  • بلاکچین: بیت کوین
  • هزینه ورودی: رایگان

Alien Run یک بازی دوندگی دو بعدی است. با وجود گیم‌پلی ساده‌ که شاید نمونه با کیفیت‌تر آن را بتوان در فروشگاه‌های گوگل پلی و پلی استور پیدا کرد، اما یک بازی کالما اعتیادآور است. بازی Alien Run توسط یک استودیوی بازی‌های موبایل با همکاری شرکت Bitcoin Aliens توسعه یافته است.

در این بازی شما در نقش فردی به نام Daniel D’Alien که قهرمان اصلی بازی Alien Run است و توانایی‌های مختلفی در اختیار دارد، بازی می‌کنید. شما باید در این بازی از موانع عبور کنید و مراحل را جلوتر ببرید. با جلوتر رفتن مراحل، این شخصیت هم قابلیت‌های بهتر و جدیدتری دیافت خواهد کرد. به عنوان مثال، این شخصیت می‌تواند بپرد، چرخ بخورد، جاخالی بدهد و البته با ارتقای توانایی‌ها، به شخصیتی بهتر و سریع‌تر تبدیل شود. این بازی مرحله پایانی ندارد و می‌تواند تا بی‌نهایت ادامه داشته باشد. با این حال در هر ۵ مرحله، با دستیابی به امتیاز ۱۰٫۰۰۰ ساتوشی، پاداش می‌گیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT