agoda.com (اگودا) و رزروهتل با استفاده ازمسترکارت

زمان مطالعه 4 دقیقه

در مقالات قبلی با نحوه رزرو هتل در سایت های booking.com (بوکینگ) و hotels.com (هتلس) آشنا شدیم. در این مقاله با agoda.com (اگودا) و رزروهتل با استفاده مستر کارت و ویزا کارت آشنا خواهیم شد.

معرفی agoda.com (اگودا)

Agoda یک سرویس رزرو هتل متعلق به Booking Holdings است که همچنین دارای Booking.com و Priceline.com می باشد. اگر شما به شدت به دنبال رزرو هتل هستید، این یکی از بهترین گزینه ها است. این سایت ویژگی های جستجو خوب با تخفیف های سنگین ارائه می دهد.

تفاوت agoda (اگودا) و بوکینگ (booking.com)

تفاوت اصلی و شباهت های زیادی بین Agoda و Booking.com وجود دارد (و همه سایت های رزرو دیگر). در واقع، هر دو شرکت تحت یک شرکت مادر Priceline هستند. تفاوت اصلی آن ها نحوه کسب و کار است.

برتری agoda.com (اگودا) نسبت به بوکینگ و سایر رقبا

سایت آگودا بیشترین نرخ رشد را در میان سایت های رزرو هتل آسیایی به خود اختصاص داده است. تبدیل شدن به بخشی از جامعه فیسبوک از استراتژی های مدون و اصولی آگودا است. آگودا با حضور گسترده در کانال ها و شبکه های اجتماعی اهمیت رسانه های اجتماعی را به رسمیت شناخته و احترام زیادی برای ارتباطات متقابل با هواداران قائل است. برنامه پاداش یکی از بزرگترین مزایای رزرو هتل در آگودا است که مشتریان در صورت بدست آوردن حد نصاب های لازم می توانند از تخفیف 4 تا 7 درصدی در کل هزینه رزرو برخوردار شوند.

رزرو هتل درسایت agoda.com (اگودا)

پس از ورود به سایت agoda.com شما با صفحه زیر روبرو خواهید شد. دراین صفحه شما می بایست فیلد های مربوط را که شامل مقصد، تاریخ ورود و خروج و هم چنین تعداد افراد را وارد نمایید.

agoda.com (اگودا)
agoda.com (اگودا)

پس از کامل کردن اطلاعات لازم بر روی گزینه search کلیک نمایید تا هتل ویا هتل های موجود در شهرمحل اقامت مورد نظر خود را مشاهده کنید.

agoda.com (اگودا)
agoda.com (اگودا)

با کلیک بر روی هتل مورد نظر خود، شما می توانید اطلاعات مربوط به هتل را مشاهده نمایید.

agoda.com (اگودا)
agoda.com (اگودا)

درقسمت پایین تصویر هتل شما می توانید جزئیات هتل را با تمام موارد موجود دراتاق، به دقت مشاهده کنید.

agoda.com (اگودا)
agoda.com (اگودا)

در قسمت پایین صفحه شما می توانید انواع اتاق را مشاهده نمایید. این اتاق ها شامل موارد زیر است که با کلیلک بر روی هر یک می توانید جزئیات و ویژگی های هر یک را به تفکیک مشاهده نمایید.

Double Single Use Standard

Standard Room

Deluxe Family Room

Economy Double or Twin Room

،Economy Family

Family Elite

پرداخت به صورت pay now و pay later


در برابر هر اتاق ممکن است دو گزینه وجود داشته باشد: book now و book now pay at hotel

Pay Later

با تأیید پرداخت Pay Later شما تحت ضوابط و شرایط سایت برای پرداخت قرار می گیرید به طوری که خدمات پرداخت با تأخیر، موضوع قرارداد شما خواهد شد.اگر رزرو خود را قبل از تاریخ رزرو و زمان نشان داده شده لغو نکنید، هزینه لغو اعمال خواهد شد که بسته به کشور، مبلغ این هزینه متفاوت خواهد بود. این مبلغ شامل مالیات بر ارزش افزوده نیز خواهد بود.

Pay Now

در روش Pay Now فروشنده هیچ افزایشی را به خریدار تحمیل نمی کند. همچنین فروشنده باید اقلام را طبق زمان بندی مشخص ( تا سه روزکاری) به خریدار تحویل نماید.هم چنین هر گونه کوتاهی در امر تحویل محصول و خدمات به مشتری مشمول قوانین حمایت از خریدار می شود.

صفحه نهایی پرداخت در agoda.com

پس از وارد کردن اطلاعات ایمیل و موارد دیگر و هم چنین انتخاب سایر ویژگی های اتاق مورد نظر خود، بر روی گزینه NEXT PAGE کلیک نمایید تا وارد درگاه پرداخت شوید.

در این قسمت شما می بایست اطلاعات مریوط به مستر کارت خود را وارد نمایید و بر روی گزینه book now کلیک نمایید. شما در این قسما دو راه برای پرداخت دارید. هم میتوانید با استفاده از کارت مستری که از مجموعه اول پرداخت تهیه نمودهاید اقدام نمایید وهم می توانید لینک پرداخت خود را در اختیار کارشناسان مربوطه مجموعه اول پرداخت قرار دهید و پرداخت را از طریق مجموعه انجام دهید.

agoda.com (اگودا)
agoda.com (اگودا)

خدمات اول پرداخت


اول پرداخت تمامی خدمات پرداخت های ارزی از جمله پرداخت های سفارت، پرداخت های سرور و پرداخت های اپلیکیشن فی دانشگاه ها و سایر خدمات پرداختی را بعلاوه ارائه خدمات ارز های دیجیتالی، ارائه می دهد.شارژ کیف پول های دیجیتالی همانند پی پل، وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر کیف پول های نیز از طریق این مجموعه انجام می شود. 

امتیاز 5/5 - از 26 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT