اپلیکیشن برای بهبود تعادل

8 بهترین اپلیکیشن برای بهبود تعادل

زمان مطالعه 5 دقیقه

تناسب اندام چیزی فراتر از قدرت و استقامت است. تعادل بخش مهمی از سلامت شما است و این برنامه ها به شما کمک می کنند تعادل خود را در خانه بهبود بخشید. اپلیکیشن برای بهبود تعادل را در ادامه معرفی کرده ایم.

خرید با پی پال

تعادل اغلب جزء رژیم تناسب اندام نادیده گرفته می شود، اما تناسب اندام و سالم بودن ضروری است و با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می کند. تمرینات تعادلی برای بهبود وضعیت بدن و افزایش عملکرد بسیار مهم هستند. بنابراین، در کنار تمرینات هوازی و تمرینات قدرتی، باید تمرینات تعادلی را به بخشی از برنامه تناسب اندام روزانه خود برای سلامتی مطلوب تبدیل کنید.

شما می توانید تمرینات تعادلی را بدون هیچ وسیله ای انجام دهید، اما یک توپ ورزشی یا تخته تعادل می تواند مفید باشد. در اینجا چند برنامه وجود دارد که به شما در تمرین و بهبود تعادل کمک می کند.

1. اپلیکیشن برای بهبود تعادل: pliability: mobility+recovery

از افزایش تحرک و ریکاوری گرفته تا کمک به شما برای حفظ آرامش، انعطاف پذیری همه موارد ضروری برای شاد نگهداشتن بدن و ذهن شما را دارد. شما می توانید طیف وسیعی از تمرینات عمومی را برای ارتقای انعطاف پذیری یا یافتن فعالیتی برای هدف ریکاوری در عضلات خاص انتخاب کنید.

آیا وقتتان کم است؟ نگران نباشید، تمرینات کوتاهی وجود دارد که فقط 12 تا 15 دقیقه طول می کشد. بهترین بخش این است که شما به هیچ وسیله ای نیاز ندارید. این برنامه که قبلا با نام ROMWOD شناخته می شد، بر تناسب اندام عملکردی تمرکز می کند و برای افراد در تمام سطوح فعالیت است. می توانید از آن برای کاهش سفتی یا تمرین برای ماراتن بعدی خود استفاده کنید.

2.Tai Chi at Home 

آیا به دنبال بهبود تعادل خود به روشی سرگرم کننده و موثر هستید؟ این برنامه را امتحان کنید تا تای چی را به راحتی در خانه خود یاد بگیرید. تای چی یک تمرین چینی است که بر تمرینات ملایم و کشش تاکید دارد. طبق مقاله ای در کلینیک مایو، تای چی روشی موثر برای کاهش استرس و تسکین تنش است. این هنر باستانی به دلیل خوبی مدیتیشن در حرکت نامیده می شود – با حرکات متمرکز، هم بدن و هم ذهن شما می توانند سود ببرند.

ویدیوها کوتاه (bite-sized به اندازه لقمه) هستند و دستورالعمل های واضحی دارند، بنابراین به راحتی می توانید آنها را در برنامه روزانه خود قرار دهید. همچنین می‌توانید ویدیوهای برنامه را در دستگاه‌های بسیاری مانند Apple TV و Android TV پخش کنید. برای اطلاعات بیشتر، یکی از این کلاس های آنلاین تای چی را امتحان کنید.

3.Becoming Balance

یوگا راهی مطمئن برای به دست آوردن قدرت، انعطاف پذیری، هماهنگی و تعادل است. بنابراین، اگر به دنبال ایجاد انعطاف پذیری مانند یوگی (yogi) هستید و همه آساناها (asanas) را به راحتی انجام می دهید، به این برنامه نگاه نکنید. این برنامه مراحل دقیق را به شما ارائه می دهد و تئوری پشت حرکات را با پادکست، مصاحبه و ویدئو آموزش می دهد.

این برنامه تمریناتی دارد که به طور خاص بر تقویت بازوهای شما و انجام تمرینات تعادل دست تمرکز دارد. برای یافتن ویدیوهای دلخواه خود بر اساس معیارهای خاصی می توانید گزینه فیلتر را انتخاب کنید. به علاوه، شما همچنین می توانید پیشرفت خود را در برنامه پیگیری کنید. از مدیتیشن گرفته تا تغذیه، این برنامه همه چیز را برای رشد شخصی شما دارد.

Bosu Balance Trainer Ball Workouts.4

با اضافه کردن توپ Bosu به ورزشگاه خانگی خود، تمرینات تعادلی خود را به سطح بعدی ببرید. توپ Bosu کوچک، سبک وزن است و حمل آن آسان است. همچنین برای استفاده با برنامه های تمرینی برای یک فضای کوچک زندگی عالی است.

بخشی از مجموعه برنامه های Fitify، این برنامه ضروری است زیرا در حال یادگیری استفاده موثر از توپ Bosu خود هستید. با این اپلیکیشن می توانید روش های مختلف استفاده از توپ را بیاموزید و قدرت و تعادل خود را افزایش دهید. علاوه بر این، ویدیوهای HD بیش از 60 تمرین شما را در استفاده از توپ حرفه ای می کند. این برنامه به صورت آفلاین نیز کار می کند، بنابراین شما هرگز جلسه ای را صرف نظر از جایی که هستید از دست نخواهید داد. همچنین با گزینه تایمر می توانید جلسه خود را هر چقدر که می خواهید طولانی یا کوتاه کنید.

5.اپلیکیشن برای بهبود تعادل: Plankpad

 

آیا برای بهبود تعادل خود یک تخته تعادل برای سالن بدنسازی خود در نظر می گیرید؟ Plankpad را امتحان کنید، نوع خاصی از تخته تعادل که با یک برنامه در تلفن هوشمند شما کار می کند. این برنامه بازی‌ها و تمرین‌های تعاملی سرگرم‌کننده را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند در تجهیزات Plankpad راحت باشید. بازی‌ها آنقدر سرگرم‌کننده هستند که متوجه نمی‌شوید چه مدت تمرین کرده‌اید.

بخش تمرین برنامه Plankpad دارای تمرین هایی است که به طور خاص برای بهبود قدرت مرکزی، هماهنگی حرکتی، ثبات و زمان واکنش انجام می شود. در حالی که روی تعادل و تناسب اندام خود کار می کنید، همه آنها را امتحان کنید.

6. Stability Ball Exercises

یک ابزار تمرینی ساده، توپ پایداری – یا توپ سوئیسی – می تواند برای توسعه قدرت و تعادل عالی باشد. برنامه Stability Ball Exercises به شما کمک می کند تا از توپ به درستی استفاده کنید و روی سطح ناپایدار آن راحت باشید. برای اطلاعات بیشتر، چند ویدیوی YouTube را برای استفاده از توپ پایداری خود بررسی کنید.

این برنامه برای مبتدیان و متخصصان ایده آل است، این برنامه به شما کمک می کند تا از توپ ورزشی خود به طور کامل استفاده کنید. و اگر قبلاً یک کاربر باتجربه توپ تمرینی هستید، چالش‌های منحصر به فرد و غیرمنتظره‌ای زیادی پیدا خواهید کرد تا شما را سرپا نگه دارد.

7. Resistance Band Training App

عضله سازی می تواند به تعادل شما کمک کند و احتمال سقوط را کاهش دهد. اگر طرفدار بلند کردن وزنه های سنگین برای عضله سازی نیستید، نگران نباشید. آموزش مقاومت در اینجا برای نجات شماست. نوارهای مقاومتی ارزان هستند و می توانند در جیب شما جا شوند. با برنامه تمرینی، مراحل دقیق ساخت عضلات و بهبود تعادل و وضعیت بدن خود را با نوارهای مقاومتی در سطوح مختلف مقاومتی خواهید آموخت.

با تمرینات کوتاه و در دسترس بودن آفلاین، می توانید تمرینات را در هر کجا که هستید انجام دهید. علاوه بر این، ردیاب به شما امکان می دهد معیارهای زیادی را ثبت کنید، از پیشرفت خود گرفته تا کالری هایی که می سوزانید.

8. Daily Yoga: Fitness+Meditation

این برنامه محبوب و برنده جایزه کاملاً برای مبتدیان است. این برنامه دارای کلاس های مختلف یوگا است تا شما را به اهداف تناسب اندام خود یعنی رسیدن به تعادل و هماهنگی نزدیک تر کند. اگر مبتدی هستید، مربی هوشمند برنامه می‌تواند یک برنامه یوگای سفارشی برای شما ایجاد کند تا آن را آموزش دهید و بهبود ببخشید. همچنین می توانید با پیوستن به جامعه جهانی یوگا با دیگر یوگی ها از سراسر جهان تعامل داشته باشید.

علاوه بر این، این برنامه می‌تواند داده‌های سلامت را از دستگاه‌های دیگر مانند Apple Watch شما ضبط و ردیابی کند. سپس، می‌توانید مدیتیشن‌هایی را در برنامه امتحان کنید تا سلامت روان خود را افزایش داده و استرس را کاهش دهید.

خرید با پی پال

تعادل کلید زندگی سالم است

با تعادل مناسب می توانید قدرت ایجاد کنید، هماهنگی را بهبود ببخشید و از آسیب جلوگیری کنید. بنابراین چه یک ورزشکار باتجربه یا یک مبتدی مشتاق باشید، تمرین تعادل می تواند به سفر تناسب اندام شما کمک کند.

می توانید تمرینات تعادلی را از امروز بدون هیچ وسیله ای شروع کنید یا یک تخته تعادل ساده، نوار مقاومتی یا توپ پایداری را انتخاب کنید. و فراموش نکنید که برنامه های فوق را دانلود کنید و از یک زندگی متعادل لذت ببرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT