بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021

بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021

زمان مطالعه 3 دقیقه

در سال‌های اخیر رشته‌ی کامپیوتر تبدیل به پر درآمد‌ترین رشته تبدیل شده است، فناوری به طور مداوم در حال پیشرفت است، بنابراین به دانشمندان علوم رایانه‌ای برای توسعه روش‌های جدید و بهتر استفاده از سیستم‌ها، نیاز به افزایش دانش خود دارند. اکنون بیش‌تر دانشگاه‌های کانادا نوعی برنامه علوم کامپیوتر را ارائه می‌دهند. با این حال، تلاش برای درک اینکه کدام دانشگاه‌ها بهترین برنامه را ارائه می‌دهند، سخت است. در ادامه شما را با بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021 آشنا می‌کنیم.

بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021

University of British Columbia

1 بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021

  • اعتبار برنامه ۱، اعتبار پژوهشی ۳

این دانشگاه دارای یکی از زیباترین پردیس‌های کانادا است و اتفاقاً دارای یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین گروه‌های علوم کامپیوتر در کشور است. دپارتمان علوم کامپیوتر در سال ۱۹۶۸ تاسیس شد و همچنین یکی از برجسته‌ترین موسسات تحقیقاتی کانادا است. در مقطع کارشناسی می‌توانند از شش رشته مختلف از جمله رشته ترکیبی منحصر به فرد در تجارت و علوم کامپیوتر یکی را انتخاب کنند. دانشگاه بریتیش کلمبیا با هیئت دانشجویی بزرگ و متنوع، موقعیت باورنکردنی و شهرت عالی، یک انتخاب عالی برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر است.

University of Toronto

2 بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021

  • اعتبار برنامه ۱ ، اعتبار پژوهشی ۱

بعد از این لیست دانشگاه تورنتو است. این دانشگاه که در بزرگ‌ترین شهر کانادا واقع شده است و یکی از چند فرهنگی‌ترین شهرهای کانادا است، بیش از ۵۰ سال است که در خط مقدم علوم کامپیوتر پیشتاز است. امسال به طور مداوم در میان ۲۵ دانشگاه برتر علوم کامپیوتر در جهان قرار گرفت و موفق به شکست ۱۰ دانشگاه برتر شد. دانشگاه تورنتو در سال‌های اخیر و در سال ۲۰۲۱ شاهد افزایش تعداد دانشجویان بین المللی بوده است. پیش بینی می‌شود دانشجویان خارجی ۲۰٪ از دانشجویان دانشگاه را تشکیل دهند!

University of Waterloo

3 بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021

  • اعتبار برنامه ۱ ، اعتبار پژوهشی ۱

ما یک برنامه سه جانبه برای برنامه رتبه بندی علوم کامپیوتر در کانادا داریم! اولین دانشگاه واترلو است. دانشگاه کامپیوتر واترلو با داشتن بیش از ۷۰ دوره آموزشی توسط هیئت علمی و بیش از ۸۰ دوره آموزشی توسط متخصصین صنعت، دانشجویان را برای موفقیت آماده می‌کند و به دانشجویان اجازه می‌دهد با حداکثر دو سال سابقه کار (با حقوق و دستمزد) فارغ التحصیل شوند. این دانشگاه در قلب بخش پر رونق فناوری کانادا واقع شده است، بنابراین دانشجویان به صدها شرکت محلی نیاز به دانشمندان کامپیوتر از جمله ApplyBoard دسترسی دارند!

McGill University

4 بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021

  • اعتبار برنامه ۴، اعتبار پژوهشی ۴

دانشگاه مک گیل به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور شناخته می‌شود، بنابراین جای تعجب نیست که رشته‌ی کامپیوتر آن در مکان چهارم این لیست قرار گرفته است. دانشکده علوم کامپیوتر مک گیل رتبه دوم در کانادا را از نظر بودجه تحقیقاتی دارد و دارای ۳۴ عضو هیئت علمی و ۶۰ دکترا است.

University of Alberta

5 بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021

  • اعتبار برنامه ۵، اعتبار پژوهشی ۵

گروه Computing Science در دانشگاه آلبرتا یکی از بزرگ‌ترین رشته‌ها در کانادا است و همچنین قدیمی‌ترین است که در سال ۱۹۶۴ تاسیس شده، بیش از یک دهه قبل از ورود اولین رایانه شخصی به بازار وجود داشته است. امروزه، این بخش دوره‌ها و فرصت‌های تحقیقاتی را در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، بازی‌های رایانه‌ای، رباتیک و گرافیک رایانه‌ای ارائه می‌دهد. دانشگاه آلبرتا حتی به توسعه سریع‌ترین کامپیوترهای جهان نیز کمک کرده است! وزارت انرژی ایالات متحده از ابر رایانه‌هایی استفاده می‌کند که فناوری توسعه یافته توسط تیمی از دانشمندان کامپیوتر دانشگاه آلبرتا را ادغام می‌کنند.

حال که با بهترین دانشگاه های کامپیوتر در کانادا سال 2021 آشنا شدید پیشنهاد می‌شود از خدمات ثبت نام آزمون‌های بین المللی و تعیین وقت سفارت سایت اول پرداخت اسفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT