معرفی 5 کیف پول اتریوم در سال 2021

معرفی 5 کیف پول اتریوم برای اندروید در سال 2021

زمان مطالعه 4 دقیقه

Android یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای ذخیره رمزارزها است و برای کاربران مفید خواهد بود، زیرا آنها می‌توانند رمزارزهای خود را به راحتی مدیریت کنند. اتریوم دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ در جهان است و تقریباً توسط تمام کیف پول‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌شود. کیف پول اتریوم Androids دارای یکی از بیش‌ترین تعداد بارگیری‌ها در مقایسه با یک فضای ذخیره سازی دیگر است. بنابراین، شما باید یک کیف پول با بالاترین ویژگی‌های امنیتی را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی ۵ کیف پول اتریوم در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

۵ کیف پول اتریوم در سال ۲۰۲۱

  • Trust Wallet
  • Bread Wallet
  • Coinomi
  • Jaxx Wallet
  • Atomic Wallet

۱. Trust Wallet

1 معرفی 5 کیف پول اتریوم در سال 2021

کیف پول Trust یکی از بهترین کیف پول اتریوم در اندروید است و از بسیاری از توکن‌های ERC20 نیز پشتیبانی می‌کند. بعد از آنکه در سال گذشته توسط Binance خریداری شد، اعتبار آن افزایش پیدا کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که Ethereum و سایر ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال و دریافت کند. این برنامه نه تنها در Android، بلکه در نسخه iOS نیز در دسترس است. یک مبتدی می‌تواند از کیف پول Trust به صورت یکپارچه استفاده کند.

برای دانلود کیف پول Trust اینجا کلیک کنید.

۲. Bread Wallet

2 معرفی 5 کیف پول اتریوم در سال 2021

Bread Wallet از رمزارزهایی مانند بیت کوین، بیت کوین کش و بسیاری از توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند. از طریق برنامه BRD، می‌توانید مستقیماً به شبکه‌های رمز ارز متصل شوید، جایی که می‌توانید کیف پول خود را در آن ذخیره کنید. می‌توانید از طریق دستگاه اندرویدی خود به طور ایمن به دارایی‌های دیجیتالی خود دسترسی پیدا کنید. در واقع یک کلید خصوصی منحصر به فرد ارائه می‌دهد، حتی می‌توانید کیف پول خود را با استفاده از عبارت عبور یا رمز بازیابی کنید.

برای دانلود Bread Wallet اینجا کلیک کنید.

۳. Coinomi

3 معرفی 5 کیف پول اتریوم در سال 2021

Coinomi یک کیف پول موبایلی چند ارز است که استفاده از آن حتی برای مبتدیان راحت است.  این یک کیف پول HD است، جایی که می‌توانید مالکیت کلیدهای خصوصی خود را حفظ کنید و حتی ویژگی‌های بازیابی و پشتیبانی را نیز دریافت کنید. از آنجا که در مراحل ثبت نام نیازی به ارائه اطلاعات شخصی نیست، می‌توانید از هویت خود محافظت کرده و ناشناس بمانید.

 برای دانلود Coinomi اینجا کلیک کنید.

۴. Jaxx Liberty

4 معرفی 5 کیف پول اتریوم در سال 2021

Jaxx Liberty یکی از بهترین کیف پول‌های اتریوم اندروید است. همچنین برای نسخه iOS نیز در دسترس است. به شما کنترل کامل بر دارایی‌های رمزنگاری شده و کلیدهای خصوصی را می‌دهد، که می‌توانید در صورت لزوم به آن دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را با امنیت کامل، ذخیره، ارسال و دریافت کنید.  مبتدیان می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند، بنابراین یکی از بهترین کیف پول‌های ETH اندرویدی محسوب می‌شود.

 برای دانلود Jaxx اینجا کلیک کنید.

۵. Atomic Wallet

5 معرفی 5 کیف پول اتریوم در سال 2021

طبق بررسی‌ها، Atomic Wallet یکی از بهترین کیف پول‌های اتریوم برای دستگاه‌های Android است. بسیار مورد توجه کاربران بوده است زیرا رابط کاربری مناسبی دارد، حتی برای آماتورها علاوه بر این می‌تواند چندین ارز رمزنگاری شده را در یک زمان ذخیره کند. می‌توانید همه آنها را با کمک PIN مدیریت کنید.

 برای دانلود Atomic Wallet اینجا کلیک کنید.

با این حال، یک کیف پول اندروید Ethereum دیگر وجود دارد که در فضای رمزارزها جدید است و قابل توجه بوده است. Arax شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از GPS و در آینده نزدیک ارزهای رمزنگاری شده مانند Ethereum را ارسال، دریافت و ذخیره کنید. شما می‌توانید با یک رمز عبور اصلی به تمام کلیدهای خصوصی خود دسترسی داشته باشید و حتی دارای ویژگی مبادله فوری نیز می‌باشد.

درباره CoinSwitch

CoinSwitch به مشاغل این امکان را می‌دهد تا بیش از ۳۰۰ ارز رمزنگاری شده را با API‌های قدرتمند تبدیل کنند.  API‌های مبادله‌ای CoinSwitch در بسیاری از کیف پول‌های رمزنگاری شده در سراسر جهان مانندTrezor ، Exodus ،imToken ،Guarda و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. CoinSwitch.co بزرگ‌ترین ارائه دهنده مبادله ارزهای رمزنگاری شده در جهان است که از بیش از ۳۰۰ سکه و بیش از ۴۵۰۰۰ جفت پشتیبانی می‌کند. که روش آسان تری برای تجارت از طریق مبادلات جهانی مانند: Binance ،KuCoin ،IDEX ،Huobi ،Bthfinex ،HitBTC و Cryptopia بدون ایجاد حساب کاربری در آنها را فراهم می‌کند.  اگر به خرید رمزارز علاقه دارید، امتحانش کنید!

حال که با بهترین کیف پول های اتریوم در سال ۲۰۲۱ آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT