روباکس چیست ؟ آشنایی با قیمت و نحوه ی خرید روباکس به صورت مستقیم

روباکس چیست ؟ | آشنایی با قیمت و نحوه ی خرید روباکس به صورت مستقیم

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا می‌خواهید درباره روباکس در Roblox بیشتر بدانید؟ Roblox یک پلتفرم رایگان برای بازی است که به عنوان یک فروشگاه چند منظوره برای برآورده کردن تمام نیازهای بازی شما طراحی شده است. این پلتفرم ابزارهایی برای خلق و ایجاد، طیف گسترده‌ای از بازی‌های مختلف برای بازی، ویژگی‌های اجتماعی گسترده و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. در ادامه به روباکس چیست و نحوه‌ی خرید روباکس به صورت مستقیم می‌پردازیم.

روباکس چیست ؟

مانند بسیاری دیگر از بازی‌های در این سبک، این پلتفرم نیز دارای ارز ویژه خود است که به Robux معروف است. ادامه مطالب مربوط به روباکس‌ چیست ، چگونه می‌توانید آن را بدست آورید و مواردی که می‌توانید برای آنها از Robux‌ها بخرید، آورده شده است.

نحوه دریافت روباکس

3 روباکس چیست ؟ آشنایی با قیمت و نحوه ی خرید روباکس به صورت مستقیم

در عین حال که می‌توانید با ساخت بازی برای این پلتفرم (به ویژه اگر آن بازی‌ها موفق باشند)، روباکس‌ رایگان کسب کنید، اما به احتمال زیاد ترجیح می‌دهید روباکس‌ را خریداری کنید. با ورود به سایت و انتخاب آنها در بالای صفحه، می‌توانید روباکس‌ را خریداری کنید. قیمت‌ها متفاوت است، اما هرچه بیشتر خرید کنید، نرخ ارز بهتر می‌شود. اگر عضو Premium باشید، می‌توانید ده درصد اضافه بر خریدهای خود دریافت کنید.

قیمت های استاندارد عبارتند از:

  • ۴/۹۹ پوند برای ۴۰۰ روباکس‌ (۱/۱۵p برای هر روباکس)
  • ۹/۹۹ پوند برای ۸۰۰ روباکس‌ (۱/۱۲p برای هر روباکس)
  • ۱۹/۹۹ پوند برای ۱۷۰۰ روباکس‌ (۱/۰۹p برای هر روباکس)

سپس یک لایه وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید تا ظاهر شود:

  • ۴۹/۹۹ پوند برای ۴۵۰۰ روباکس‌ (۱/۰۳p برای هر روباکس)
  • ۹۹/۹۹ پوند برای ۱۰،۰۰۰ روباکس‌ (۰/۹۳p برای هر روباکس)

اشتراک روباکس چیست ؟

1 روباکس چیست ؟ آشنایی با قیمت و نحوه ی خرید روباکس به صورت مستقیم

با کلیک بر روی آیکون “Premium” در سمت چپ پایین صفحه اصلی، می‌توانید اشتراک روباکس‌ را پیدا کنید. چندین ردیف اشتراک وجود دارد، اما هر کدام در صورت خرید روباکس‌ بیش‌تر، فروش مجدد آیتم‌ها و به دست آوردن روباکس‌ بیشتر هنگام فروش خلاقیت‌ها و آثار خود، و همچنین توانایی مبادله آیتم‌ها، ۱۰ درصد بیش‌تر به شما می‌دهند. همه آنها مقدار مشخصی روباکس‌ را نیز هر ماه ارائه می‌دهند.

قیمت‌ها عبارتند از:

  • ۴/۹۹ پوند برای ۴۵۰ روباکس‌ در ماه (۱/۰۲p برای هر روباکس)
  • ۹/۹۹ پوند برای ۱۰۰۰ روباکس‌ در ماه (۰/۸۹p برای هر روباکس)
  • ۱۹/۹۹ پوند برای ۲۲۰۰ روباکس‌ در ماه (۰/۸۴p برای هر روباکس)

هر دو روش برای خرید روباکس‌ مزایای خودش را دارد، در نهایت بستگی به این دارد که می‌خواهید چقدر پول خرج کنید.

روباکس‌ها را برای چه چیزی خرج می‌کنند

4 روباکس چیست ؟ آشنایی با قیمت و نحوه ی خرید روباکس به صورت مستقیم

روباکس‌ها در درجه اول برای لوازم آرایشی، اکسسوری‌ها و آیتم‌هایی استفاده می‌شود که با آن می‌توانید ظاهر آواتار خود را زیباتر کنید. ساده‌ترین راه برای پیدا کردن اکسسوری‌ها، بررسی Catalog است، آیکون آن هنگام ورود به سیستم در بالای سایت قرار دارد. همه چیز به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند، می‌توانید آیتم‌های خاصی را فیلتر کرده و در بین آنها جستجو کنید.

شایان ذکر است که قیمت‌ها بسیار متفاوت هستند، بنابراین در عین حال که می‌توانید آیتم‌هایی را فقط به قیمت ۵۰ Robux پیدا کنید، آیتم‌های دیگری نیز وجود دارند که بیش از ۱ میلیون روباکس‌ قیمت دارند، احتمالاً آنهایی هستند که توسط طرفداران Dr Evil ساخته شده‌اند. اینکه پول خود را در چه زمینه‌ای هزینه می کنید به خود شما بستگی دارد، اما احتمالاً ارزش آن را دارد که سعی کنید به جای آن خودتان هم چیزی خلق و ایجاد کنید.

در پایان، باید به شما هشدار دهم که اگر به دنبال راه میانبری برای دریافت رایگان روباکس‌ در Roblox هستید، بدانید که کلاهبردار‌های زیادی وجود دارند که افرادی مانند شما را هدف قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید آنها را به صورت رسمی دریافت کنید، از وب سایت استفاده کنید، زیرا این احتمال وجود دارد که آنها فقط به دنبال پول شما باشند و شما هرگز چیزهایی را که می‌خرید نبینید.

حال که دریافتید روباکس چیست ، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT