1 مزایای سرویس SMTP آشنایی با ایمیل مارکتینگ در سال 2021

مزایای سرویس SMTP | آشنایی با ایمیل مارکتینگ در سال 2021

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگرچه تعدادی از افراد و سازمان‌ها از ایمیل به عنوان یادگار گذشتگان یاد می‌کنند، اما همچنان یکی از رایج‌ترین روش‌های ارتباط است. تنها در سال ۲۰۱۹، ۲۹۳/۶ میلیارد ایمیل روزانه در سراسر جهان ارسال و دریافت می‌شود.  علیرغم افزایش محبوبیت رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام رسان، بازاریابان به دلایل مختلف همچنان از ایمیل استفاده می‌کنند. طبق تحقیقات DMA از سال ۲۰۱۹، متوسط ​​بازده ۴۲ دلار برای هر ۱ دلار هزینه شده در بازاریابی ایمیلی است. به این ترتیب، چندین روش در بازاریابی ایمیلی در طول سال‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، از جمله شخصی سازی، تقسیم بندی و اتوماسیون. با این حال، بازاریابان غیر فنی، ممکن است ابزاری را که به طور قابل ملاحظه‌ای به تحویل ایمیل کمک می‌کند از دست بدهند، پروتکل انتقال ایمیل ساده (SMTP). در ادامه به سرویس SMTP می‌پردازیم.

عملکرد SMTP به کسب و کار شما کمک می‌کند تا از ویژگی‌های اصلی ایمیل فراتر رفته و فرصت‌های بیشتری را برای بهبود تلاش‌های بازاریابی ایمیل شما فراهم کند. که این به هیچ وجه ابزار جدیدی نیست، اما یک ابزار کم استفاده است و می‌تواند به معنای تفاوت بین یک کمپین کارآمد و ناکارآمد باشد.

مزایای بازاریابی ایمیلی با سرویس SMTP

4 مزایای سرویس SMTP آشنایی با ایمیل مارکتینگ در سال 2021

در اصل، یک SMTP اطمینان می‌دهد که ایمیل‌ها با استفاده از سرویس SMTP به دامنه‌های مختلف ارسال می‌شوند، که با ارسال ایمیل به مقاصد خاص آنها به این فرایند کمک می‌کند. و نقش مهمی در ارتباط با مشتریان ایفا می‌کند، زیرا کمپین‌های ایمیل جمعی مدرن بدون سرویس SMTP امکان پذیر نخواهند بود. علاوه بر کمک به تحویل هدفمند ایمیل‌ها، مزایای استفاده مناسب از سرویس SMTP به شرح زیر است:

۱. باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود

با یک SMTP، نیازی نیست که سازمانی سرور ایمیل خود را راه اندازی و اجرا کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایمیل‌ها را ایجاد کنید و رله آنها را آماده کرده و از سرور شما به گیرندگان ارسال می‌کند. این فرآیند برای شرکت‌هایی که روزانه هزاران ایمیل ارسال می‌کنند بسیار ارزشمند و حیاتی است.

۲. سرویس SMTP تحویل صحیح ایمیل را تضمین می‌کند

به دلایلی همچون مسائل مربوط به تحویل که خارج از کنترل شما هستند، ممکن است یک ایمیل که خوب ساخته شده به گیرنده مورد نظر خود نرسد و در پوشه ناخواسته یا هرزنامه قرار گیرد. همچنین همیشه این احتمال وجود دارد که مسدودکنندگان هرزنامه آدرس یا IP شما را در لیست سیاه قرار دهند. یک سرویس SMTP اطمینان می‌دهد که ایمیل ها به گیرندگان مورد نظر خود می‌رسند.

۳. از اعتبار IP یک سازمان محافظت می‌کند

3 مزایای سرویس SMTP آشنایی با ایمیل مارکتینگ در سال 2021

شهرت مشاغل، به ویژه اولین شرکت‌های آنلاین، عمدتا به اعتبار IP آنها وابسته است. اگر آدرس IP یک سازمان به هر دلیلی توسط هر سیستم مسدود شود، می‌تواند بر روابط با مشتریان تأثیر بگذارد. یک سرویس SMTP در این زمینه با به حداقل رساندن احتمال انتقال هرزنامه از سرور یا برچسب گذاری اشتباه ایمیل‌ها به عنوان هرزنامه کمک می‌کند.

۴. سرویس SMTP محدودیت ایمیل را حذف می‌کند

سرویس گیرندگان ایمیل و ارائه دهندگان webmail سعی می‌کنند با اعمال محدودیت در تعداد ایمیل‌هایی که می‌توانید هر روز به گیرندگان مختلف ارسال کنید، از هرزنامه جلوگیری کنند.  مشاغلی که نیاز دارند به طور گروهی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، برای دور زدن این محدوده به یک بستر ارسال ایمیل در سطح شرکت نیاز دارند. این پلتفرم‌ها خدمات سرویس SMTP خود را ارائه می‌دهند تا به سازمان‌ها امکان ارسال حجم زیادی ایمیل بدون مشکل را بدهند.

۵. با تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج باعث سهولت انجام کارها می‌شوند

پیگیری ارسال ایمیل‌های انبوه می تواند بسیار چالش برانگیز باشد و اکثر سرویس‌های SMTP فقط گزارش‌های اولیه ای را ارائه می‌دهند که بر تحویل ایمیل تمرکز دارد. با این حال، برای نگهداری و ردیابی بهتر، ارائه دهندگان خدمات ایمیل فراتر از اینها رفته اند تا به مشاغل کمک کنند تا کمپین‌های بازاریابی ایمیل خود را بهبود بخشیده و تقویت کنند. ترکیب یک رله SMTP با یک پلتفرم خدمات ایمیل بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد زیرا به شما اطمینان می‌دهد که ایمیل‌های شما هدفمند، قابل تحویل و مرتبط با مخاطبان شما هستند. برخی از ارائه دهندگان حتی به طور خودکار ردیاب پیوند را به هر ایمیلی که ارسال می‌شود اضافه می‌کنند و به سازمان‌ها اجازه می‌دهند ایمیل‌های باز شده را کنترل کنند. این امر معیارها و KPI‌های دقیق‌تر و ارزشمندی را ارائه می‌دهد تا اینکه فقط مشخص شود آیا ایمیل‌ها با موفقیت به گیرندگان مورد نظر ارسال شده‌اند یا خیر.

بازاریابی ایمیلی را دوباره کارآمد کنید

2 مزایای سرویس SMTP آشنایی با ایمیل مارکتینگ در سال 2021

اگر می‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، می‌توانید یک SMTP را در خانه راه اندازی کنید، اما اگر آن را با یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی مدرن ترکیب کنید، می‌تواند بسیار بیشتر از آن بهره مند شوید. علاوه بر قابلیت تحویل، شما همچنین به ویژگی‌ها و معیارهای پیشرفته ایمیل دسترسی دارید که می‌تواند به شما در پیشبرد تلاش‌های بازاریابی و صد البته کسب و کار شما کمک کند. در نهایت، این ترکیب قدرتمند قسمت سخت کار را انجام می‌دهد‌، بنابراین می‌توانید بر ایجاد لیست مخاطبین و ایجاد محتوای مناسب برای مخاطبان خود تمرکز کنید. ادغام مزایای فنی یک رله SMTP با کاربرپسندی و کارایی یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی می‌تواند قطعه گمشده پازل “رضایت مشتریان” باشد.

حال که با سرویس SMTP آشنا شدید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT