بازی تلگرامی دبلیو کوین (w-coin)

بازی تلگرامی دبلیو کوین (w-coin) | ایردراپ w-coin

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازی تلگرامی با معرفی سبک “Tap to Earn” یا همان کسب درآمد با ضربه زدن، انقلابی در دنیای بازی‌های موبایلی ایجاد کرد. محبوبیت این سبک با ظهور بازی‌هایی نظیر تپ سواپ و همستر کامبت دوچندان شد و حالا شاهد ظهور بازی جدیدی به نام بازی تلگرامی دبلیو کوین (w-coin) هستیم که در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و کانال‌های تلگرام سر و صدا به پا کرده است.

بازی تلگرامی دبلیو کوین (w-coin) و ایردراپ آن

دبلیو کوین یک بازی کلیکی و ضربه‌ای جدید است که همانند نات کوین، به کاربران امکان کسب درآمد از طریق ضربه زدن به صفحه نمایش را می‌دهد. این بازی با ادعاهایی مشابه نات کوین، به دنبال جذب مخاطبان و تبدیل شدن به پادشاه جدید این سبک بازی‌ها است.

بازی تلگرامی دبلیو کوین (w-coin)

بازی تلگرامی دبلیو کوین (w-coin)

آشنایی با بازی ایردراپ w-coin

W-Coin یک بازی ضربه‌ای است که بر پایه پیام‌رسان تلگرام توسعه یافته است و به ادعای توسعه‌دهندگان، به عنوان یک بازی ارز دیجیتال همانند بازی نات کوین عمل می‌کند.
همچنین، این بازی ادعا می‌کند که از مسیر استخراج واقعی کوین پیروی می‌کند، اما در واقعیت، هیچ استخراج واقعی وجود ندارد و بازیکنان فقط با انجام وظایف و ماموریت‌ها سکه جمع می‌کنند.


بازیکنان در این بازی با ضربه زدن مکرر و تکمیل وظایف مختلف، سکه‌ها را به دست می‌آورند. این بازی در کنار سایر بازی‌های مبتنی بر ربات تلگرام مشابه مانند نات کوین، تپ سواپ، همستر کامبت و یس کوین فعالیت می‌کند. برای شروع بازی، کافی است حساب کاربری خود را ایجاد کرده و شروع به بازی کنید.
استخراج از بازی W-Coin بسیار ساده است و تنها با کلیک کردن می‌توانید ارز W-Coin را ماین کنید. این بازی با همکاری بازی‌های دیگر مانند بازی کتیزن Catizen و Yes Coin توسعه یافته است و در کانال تلگرام خود بیش از ۲ میلیون کاربر دارد.

امتیاز 3.7/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت