ارز DRIP | آشنایی با این آلت کوین بدون ریسک و با سود بالا

زمان مطالعه 4 دقیقه

به عنوان یک سرمایه گذار ارز‌های رمزنگاری شده، احتمال دارد که بخواهید پول خود را به چیزی اختصاص دهید که پول بیش‌تری به شما بازگرداند و ریسک کمی داشته باشد. برخی از سرمایه گذاران با ریسک پذیری بالا، پول خود را بر روی آلت کوین‌های کوچک سرمایه گذاری می‌کنند. به این امید که روز این آلت کوین رشد شدیدی را تجربه کند. در ادامه به ارز DRIP می‌پردازیم.

ارز DRIP ، آلت کوین بدون ضرر و با سود بالا

3 ارز DRIP آشنایی با این آلت کوین بدون ریسک و با سود بالا

خوب، من یک آلت کوین کوچک پیدا کردم که احتمال از دست دادن پول در آن نزدیک به صفر است و آن را به صورت ریاضی برای شما توضیح خواهم داد، زیرا اعداد دروغ نمی‌گویند.

این الماس DRIP???? نام دارد. از آنجا که این مقاله بر اساس حقایق ریاضی محض است، مهم است که شما درک اساسی از نحوه عملکرد ارز DRIP داشته باشید. در زمان نگارش قیمت DRIP حدود ۲۴ دلار معامله است. این هزینه باید در عرض ۱/۵ سال ۶۱ بار تقسیم شود تا بتوانید سرمایه خود را از دست بدهید. این بدان معناست که یک DRIP تنها ۰/۳۹ دلار در یک نقطه پنج سال ارزش خواهد داشت !؟

همانطور که ممکن است عدد ۶۱ برای شما کمی عجیب به نظر برسد، می توانم شواهد ریاضی را در اختیار شما قرار دهم که این عدد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد عجیب نیست. این قسمت نیاز به تمرکز دارد، بنابراین لطفا قسمت زیر را با دقت بخوانید.

اگر امروز ۱۰۰ DRIP خریداری می‌کنید، ۱۰ درصد سود سپرده پرداخت می‌کنید، بنابراین ۹۰ DRIP واریز می‌شود. پس از سپرده گذاری شما ۱ درصد سود در روز برای ۳۶۵ روز آینده دریافت خواهید کرد. پس از یک سال هیدراتاسیون روزانه مقدار سپرده ارز DRIP شما ۲۸۳۸ است. این مقدار ۲۸/۳۸ برابر مقدار اولیه خرید شما است (زیرا شما ۱۰۰ ارز DRIP خریداری کرده‌اید) در یک سال (ضمیمه ۱ را در آخر مقاله ببینید). اما ۲۸/۳۸ هنوز ۶۱ نیست…

در ۳۶۵ روز آینده، شما قادر خواهید بود ۳/۶۵ برابر مبلغ واریز شده خود (۲۸۳۸) منهای DRIP که قبلاً ادعا کرده‌اید معادل ۷۶۱۱ (به ضمیمه ۲ در آخر مقاله مراجعه کنید.) ارز DRIP مطالبه کنید. هنگامی که DRIP را برداشت می‌کنید، ۱۰٪ مالیات می‌پردازید و هنگامی که ارز DRIP می‌فروشید، ۱۰٪ مالیات نیز پرداخت می‌کنید.

در سال دوم شما بعد از یک سال ترکیب شروع به فروش می‌کنید و اگر هر DRIP را بالاتر از ۰/۳۹ دلار بفروشید سود است. شما تنها زمانی شروع به از دست دادن پول می‌کنید که قیمت به زیر ۰/۳۹ دلار برسد. حالا لطفاً نمودار DRIP را از ابتدا تا امروز مشاهده کنید و به من بگویید که چقدر احتمال دارد که قیمت DRIP بعد از حدود ۵۴۰ روز کمتر از ۰/۳۹ دلار باشد:

2 ارز DRIP آشنایی با این آلت کوین بدون ریسک و با سود بالا

به همین دلیل است که ارز DRIP خود را به عنوان یک پروژه کم خطر و پاداش بالا معرفی می‌کند. همانطور که می‌بینید خطر از دست دادن پول بسیار کم است. پاداش‌ها زیاد است، فقط به پتانسیل آن نگاه کنید. DRIP در حال حاضر حدود ۵ هزار نگهدارنده دارد و متعلق به آلت کوین‌های کوچک است.

تفاوت DRIP با همان altcoins سرپوشیده این است که شانس از دست دادن تمام پول خود در اکثر altcoins بسیار زیاد است، در حالی که از دست دادن پول DRIP برای من بسیار بعید به نظر می‌رسد.

آموزش خرید و شروع با DRIP

01 ارز DRIP آشنایی با این آلت کوین بدون ریسک و با سود بالا

۱. BNB را در Metamask یا کیف پول دیگر خود داشته باشید. اگر نه، به PancakeSwap بروید و BNB را خریداری کنید.

۲. به https://drip.community/fountain برای فعال سازی سود سپرده بروید و حداقل ۱.۱۲ DRIP بخرید.

۳. به صفحه Faucet بروید و یک دوست را معرفی کنید. آدرس Bas Musk عضو تیم Cryptozoa را برای معرفی دوستان اضافه کنید: 0xA290FE5300e73550eC3d08439DA5DFF32CC49dF6. شما عضو تیم Cryptozoa خواهید شد. به تلگرام پایین این صفحه بپیوندید.

۴. DRIP خود را به faucet واریز کنید. همچنین، مطمئن شوید مقداری BNB را نگهدارید تا بتوانید هزینه‌ها را بپردازید. هزینه گاز معمولاً حدود ۱ دلار است.

۵. آخرین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که برگردید و ۱٪ ROI روزانه خود را دریافت کنید.

۶. اگر سوالی دارید در قسمت کامنت بنویسید.

  • ضمیمه ۱

هنگام دریافت سود، ۵ درصد از سود را شما پرداخت می‌کنید. این بدان معناست که شما باید مبلغ واریز شده خود را روزانه در ۱/۰۰۹۵ به جای ۱/۰۱ ضرب کنید. این منجر به معادله زیر می‌شود:

ارز DRIP آشنایی با این آلت کوین بدون ریسک و با سود بالا پیوست 1

  • ضمیمه ۲

پس از یک سال با سرمایه اولیه‌ی ۱۰۰ DRIP سرمایه‌ی شما به ۲۸۳۸ DRIP می‌رسد. شما می‌توانید ۳/۶۵ برابر مجموع DRIP واریز شده خود منهای مقدار DRIP که از طریق ترکیب کردن واریز کرده‌اید برداشت کنید. این منجر به معادله زیر می‌شود:

ارز DRIP آشنایی با این آلت کوین بدون ریسک و با سود بالا پیوست 2

به منفی۹۰ در معادله توجه کنید زیرا این مقدار ارز DRIP است که واریز کرده‌اید، بنابراین آنها را مطالبه نکرده‌اید. بنابراین پس از یک سال ترکیب روزانه، هنوز می توانید ۷۶۱۱ DRIP را مطالبه کنید. اکنون باید دو برابر ۱۰ درصد مالیات (۱۰ درصد برای برداشت و ۱۰ درصد برای فروش) بپردازید تا ارز DRIP خود را به BNB تبدیل کنید. این منجر به معادله زیر می‌شود:

3 ارز DRIP آشنایی با این آلت کوین بدون ریسک و با سود بالا

شما با ۱۰۰ DRIP شروع کردید و ۱۶۶۵ DRIP فروختید. از آنجاست که عدد جادویی (۶۱۶۵/۱۰۰ =) ۶۱ به وجود آمده است.

حال که با ارز DRIP آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT