دوره آموزش آنلاین edX چیست

دوره آموزش آنلاین edX چیست | بررسی اعتبار مدرک

زمان مطالعه 2 دقیقه

دوره آموزش آنلاین edX چیست ؟ این سوالی است که خیلی از متقاضیان می‌پرسند. edX سازمانی است که توسط دانشگاه ام آی تی و هاروارد ایجاد شده است که پلتفرمی متن باز را برای ارائه درس به صورت آنلاین فراهم می‌کند. استفاده از برخی از دروس این سیستم نیازمند پرداخت هزینه است و البته درس هایی هم به صورت رایگان در این وب سایت ارائه می‌شود.

سیستم های مورد استفاده edX

این سیستم متن باز آموزش مخصوص آموزش از طریق وب طراحی شده است. قابلیت‌های این سیستم عبارتند از:

  • یادگیری گام به گام
  • گروه های گفتگو آنلاین
  • یادگیری مشارکتی مبتنی بر دانشنامه
  • ارزیابی به عنوان دانش آموزی که در طی یک دوره پیشرفت می‌کند
  • آزمایشگاه‌های برنامه نویسی آنلاین
edX
edX

نوآوری در این سیستم edX چیست ؟

سیستم edX فرای مدل استاندارد آموزش آنلاین که وب سایت‌هایی مانند Udemy ، Cursera و … می‌باشند، است که فقط محدود به تماشای ویدیو‌های آموزشی است. در حقیقت سیستم edX تجربه‌ای تعاملی را به دانش آموزان ارائه می‌کند.

چه کسی می تواند در سایت edX درس بردارد؟

سایت edX برای همه در سراسر جهان که فقط دسترسی به اینترنت دارند، در دسترس است و به طور کلی برای استفاده فرآیند پذیرش خاصی وجود ندارد.

مدرک از سوی هاروارد می شود یا MIT؟

آموزش آنلاین edX چیست

پس از طی کردن دوره‌های آموزشی، به شما مدرکی ارائه می‌شود ولی باید بدانید که هیچ نامی از هاروارد یا MIT در مدرک شما ذکر نخواهد شد و از سوی این دو دانشگاه نخواهد بود.

چه شرایطی برای استفاده از این سیستم وجود دارد؟

این مجموعه هیچ گونه گروه خاصی را هدف قرار نداده و سعی دارد دروس را برای تمامی افراد در سراسر جهان ارائه کند. تنها لازمه استفاده از این سرویس داشتن یک کامپیوتر با اتصال اینترنت است.

حالا که متوجه شدید دوره آموزش آنلاین edX چیست ، باید بدانید که برای خرید از سایت edX به طور مستقیم برای کاربران ایرانی مشکلاتی از جمله پرداخت هزینه سفارش وجود دارد. به دلیل وجود تحریم‌ها امکان انتقال بانکی وجود ندارد و می‌بایست به روش های بین المللی مانند استفاده از حساب پی پل، ویزا کارت یا مستر کارت اقدام به خرید کنید.

روش ساده‌تر برای خرید از edX بدون داشتن حساب بانکی بین المللی استفاده از خدمات پرداخت بین المللی وبسایت اول پرداخت است. به این طریق می‌توانید با داشتن کارت های بانکی عضو شتاب، هزینه سفارش خرید از edX را پرداخت کنید.

خدمات خرید و پرداخت هزینه ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT