استخراج اتریوم Ethereum چگونه است؟

استخراج اتریوم Ethereum چگونه است؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

استخراج اتریوم Ethereum برای شما هم جالب است؟ در این مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد که چطور در رقابت برای استخراج اتریوم موفق باشیم. استخراج اتریوم به مانند چسبی است که ساختار غیر متمرکز اتریوم را در کنار هم نگه می‌دارد.

این فرایند مطمئن می‌شود که شبکه روی هر تغییری که در هر کدام از برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز (Dapps) صورت می‌دهند، اجماع داشته باشد.

انتخاب سخت افزار مناسب برای استخراج

استخراج اتریوم Ethereum شرایط

قبل از شروع استخراج اتریوم، باید بدانید که نیازمند سخت افزار خاص برای این کار هستید. دو نوع تجهیزات برای استخراج وجود دارد:

  • سی پی یو (CPU)
  • جی پی یو (GPU)

GPU از قدرت هش بالاتری برخوردار است و می‌تواند جواب معماها را خیلی زودتر حدس بزند. در حال حاضر GPU بهترین گزینه برای استخراج اتریوم است.

انتخاب و تنظیم GPU کار پیچیده‌‌ای است. در مورد این که کدامیک از آن‌ها نسبت به قدرت هش، عملکرد و میزام مصرف قدرت سود بیشتری تولید می‌کنند، نظرات مختلفی وجود دارد. شما نیاز به نصب تجهیزات استخراج دارید که در آن از چندین GPU به طور هم زمان استفاده می‌شود و این کار می‌تواند یک هفته زمان ببرد.

یک سری محاسبه‌گرهای آنلاین وجود دارند که میزان اتریوم استخراج شده و سود به دست آمده را بر اساس نرخ هش در مقایسه با قیمت برق را به شما می‌گویند. بر خلاف بیت کوین، شما به تجهیزات سریع و قدرتمند ASCI برای استخراج دسترسی ندارید.

نصب نرم افزار

بعد از انتخاب سخت افزار، نوبت به نصب نرم‌افزار می‌رسد. اول از همه شما باید یک کلاینت را روی سیستم خود نصب کنید تا بتوانید به شبکه متصل شوید. برنامه نویس‌هایی که نوشتن دستورات در صفحه فرمان آشنا هستند می‌توانند نرم‌افزار Geth را نصب کنند که گره‌های اتریوم را که به زبان برنامه نویسی GO نوشته شده‌اند، اجرا کنند.

وقتی که نرم افزار نصب شد، گره می‌تواند با سایر گره‌ها در شبکه اتریوم ارتباط برقرار کند. همچنین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا قراردادهای هوشنمد خودتان را وارد کنید و به وسیله خط فرمان، تراکنش‌ها را صورت دهید.

استخراج آزمایشی

البته می‌توانید روی شبکه خصوصی خودتان هم به استخراج اتریوم بپردازید تا با قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز بیشتر آشنا شوید. استخراج روی شبکه آزمایشی، نیازمند هیچ نوع سخت افزار پیچیده‌ای نیست. تنها با کمک یک رایانه خانگی و نرم‌افزار Geth می‌توانید کار خود را شروع کنید. البته استخراج اتریوم جعلی برای شما سود آور نخواهد بود.

نصب نرم افزار استخراج اتریوم Ethereum

استخراج اتریوم Ethereum

اگر به استخراج اتریوم واقعی علاقه دارید، باید نرم‌افزار آن را نصب کنید. حالا که کلاینت را دانلود کردید و گره شما هم بخشی از شبکه شده است، می‌توانید نرم افزار Ethminer را دانلود کنید. نرم افزار را با توجه به نوع سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید. وقتی نرم افزار نصب شد، گره شما به صورت رسمی وظیفه ایجاد امنیت شبکه اتریوم را به عهده می‌گیرد. برای جزییات بیشتر، بهتر است به وب سایت رسمی اتریوم مراجعه کنید.

حالا که با شرایط استخراج اتریوم Ethereum آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT