ویباکس چیست ؟ نحوه ی خرید و دریافت Fortnite V Bucks

ویباکس چیست ؟ | نحوه ی خرید و دریافت Fortnite V Bucks

زمان مطالعه 6 دقیقه

Fortnite ویباکس ارزی است که برای باز کردن قفل Battle Pass به آن نیاز دارید. هر آنچه شما باید بدانید در این مقاله آمده است. در ادامه به ویباکس چیست و نحوه ی خرید و دریافت Fortnite V Bucks می‌پردازیم.

آیا من می‌توانم V-Bucks رایگان دریافت کنم؟ اگر پیشنهاد دریافت رایگان Fortnite ویباکس را مشاهده کرده‌اید، آن را با کمی شک دریافت کنید. راه‌های مختلفی برای برنده شدن ویباکس رایگان هست و چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را خرج کنید، اما آگاه باشید که افراد کلاهبردار زیادی آماده هستند تا سر شما کلاه گشادی بگذارند. با این وجود نگران نباشید: ما اینجا هستیم تا در مورد خرید ایمن و استفاده  از Fortnite V Bucks به شما کمک کنیم.

اما، در ابتدا بیایید ببینیم، Fortnite ویباکس چیست؟ احتمالا تجربه بازی Epic’s battle royale  داشته‌اید و بازیکنان دیگر را دیده‌اید که بسیار عجیب‌تر از شما به نظر می‌رسند. این به این دلیل است که آنها V Bucks خرج کرده‌اند، که می‌تواند برای خرید طیف وسیعی از لوازم و ابزار‌ها استفاده شود. از جدیدترین پوسته‌های Fortnite گرفته تا harvesting tools، گلایدر، شکلک‌ها و Battle Pass که می‌توانید از آن برای باز کردن لوازم و ابزار بیشتر استفاده کنید. چگونه می‌توانید این ارز را دریافت کنید؟ و اگر از نظر زمان محدودیت دارید، چگونه آنها را بخرید؟ در اینجا راهنمای Fortnite V-Bucks ما آمده است تا به شما کمک کند تا دریابید که آنها چیست، چگونه قفل ویباکس را باز می‌کنید و آیا واقعاً چیزی به نام V-Bucks رایگان وجود دارد یا خیر.

ویباکس چیست ؟

5 ویباکس چیست ؟ نحوه ی خرید و دریافت Fortnite V Bucks

بازی Epic’s battle royale رایگان است و با توجه به تعداد بالای بازیکنان Fortnite ،Epic باید به شیوه‌ای از آن درآمد کسب کند.

پاسخ آن Fortnite ویباکس است، یک ارز مجازی که با آن می‌توانید مجموعه‌ای از لوازم را در ازای پول واقعی به دست آورید. با این حال، شما نمی‌توانید دلارهای دیجیتالی خود را صرف هر چیزی کنید که مزیت رقابتی به شما می‌دهد.

همچنین می‌توانید از Fortnite ویباکس خود برای گرفتن Battle Pass استفاده کنید، یک سیستم چند مرحله‌ای در هر فصل که در آن می‌توانید چالش‌ها را باز کنید. Fortnite ویباکس در حال حاضر به صورت دائمی در حال فروش است. بازدید از وب سایت‌ها یا کلیک روی لینک‌هایی که ادعا می‌کنند ویباکس “رایگان”می‌دهند، ایمن نیستند. وب سایت رسمی https://t.co/2e5rxQV3Uo است.

اطلاعات حساب خود را حفظ کنید و به اطلاعات وب سایت‌هایی غیر از وب سایت اصلی اعتماد نکنید!

آیا می‌توانم ویباکس رایگان دریافت کنم؟

ارز مجازی Epic را می‌توان با پول واقعی خرید، اما چگونه می‌توان ویباکس رایگان دریافت کرد؟ چند روش برای انجام این کار وجود دارد، اما نکته اصلی این است که ابتدا باید Save the World را خریداری کرده باشید. هدیه‌های قانونی Fortnite V-Backs وجود دارد، اما باید بسیار مراقب باشید. بسیاری از لینک‌ها و سایت‌هایی که ادعا می‌کنند V-Bucks رایگان ارائه می‌دهند، بیشتر اوقات کلاهبردار هستند. در مارس ۲۰۱۸، Epic از توییت بالا استفاده کرد و از طرفداران Fortnite خواست تا از اطلاعات شخصی خود مراقبت کنند.

اگر Fortnite Save the World را خریداری کرده‌اید، می‌توانید V-Bucks رایگان را فقط با ورود به بازی و دریافت پاداش‌های ورود به سیستم روزانه، به دست بیاورید. توجه: ممکن است همیشه برای ورود به سیستم ویباکس رایگان دریافت نکنید، زیرا گاهی اوقات ممکن است یک llama loot box دریافت کنید. این به این معنی است که ورود روزانه سریع‌ترین راهی نیست که بتوانید انبار خود را افزایش دهید، اما هر چقدر هم کم باشد باز هم غنیمت است. حتی اگر وقتی برای بازی ندارید، مطمئن شوید که به هر حال وارد سیستم شده‌اید تا بهترین فرصت را برای به دست آوردن آن سکه دیجیتال را داشته باشید.

همچنین می توانید ویباکس رایگان را از مأموریت‌های روزانه و چالش برانگیز در Save the World دریافت کنید: ۵۰ تا برای تکمیل هر یک مرحله. ماموریت های اصلی Storm Shield Defense یکی دیگر از راه‌ها است و هر کدام ۱۰۰ ویباکس برای شما به ارمغان می‌آورند. Fortnite V-Bucks که در Save the World به دست آمده است می‌تواند برای موضوعات جدید Battle Royale هزینه شود.

دریافت رایگان ویباکس در FORTNITE BATTLE BOTTLE ROYALE

2 ویباکس چیست ؟ نحوه ی خرید و دریافت Fortnite V Bucks

حتی بدون خرید Battle Pass، می‌توانید در مجموع ۳۰۰ ویباکس رایگان از آن دریافت کنید، از طریق قفل‌های باز که برای همه بازیکنان در دسترس است، نه فقط برای دارندگان برتر Battle Pass.

اگر پول خود را برای Battle Pass خرج می‌کنید، با ما همراه باشید، شما همچنین می‌توانید V-Backs رایگان دریافت کنید زیرا در حال پیشرفت در سیستم بازی هستید. اگرچه ممکن است از نظر فنی رایگان نباشند، اما اگر در یک فصل به اندازه کافی پیشرفت کنید، می‌توانید به اندازه کافی ارز مورد نظر را جمع آوری کنید تا مجوز ورود به فصل آینده رایگان شود.

اگر هر فصل را به طول کامل به پایان برسانید، آخرین فصل ۱۵۰۰ ویباکس دریافت می‌کنید، که ۹۵۰ ویباکس هزینه خرید Battle Pass در وهله اول را به همراه ۵۵۰ ویباکس اضافی به شما می‌دهد. اگر هیچ V-Bucks را در طول یک فصل خرج نکنید، فقط باید تا رتبه ۶۸ Battle Pass صعود کنید. برای این فصل، ما به شدت توصیه می‌کنیم که به راهنمای quests punchcard Fortnite ما نگاهی بیندازید.

قیمت ویباکس FORTNITE: هزینه خرید ویباکس چقدر است؟

1 ویباکس چیست ؟ نحوه ی خرید و دریافت Fortnite V Bucks

 

Fortnite ویباکس در مقادیر خاصی به فروش می‌رسد: شما نمی‌توانید  لباسی با برچسب قیمت ۱۵۰۰ ویباکس ببینید و آن را ۱۵۰۰ بخرید. در زیر بسته‌های ویباکس موجود و هزینه‌ی آنها در دنیای واقعی را با ۲۰٪ تخفیف جدید مشاهده خواهید کرد. به در بیانیه‌ای که توسط Epic Games منتشر شد، آنها نحوه عملکرد این تخفیف را در سیستم عامل‌ها و دلیل آنها برای اعمال تخفیف در ویباکس بیان می‌کنند و می‌گویند: “در حال حاضر، هنگام استفاده از گزینه‌های پرداخت در اپل و گوگل، اپل و گوگل ۳۰ درصد هزینه دریافت می‌کنند و ۲۰ درصد کاهش قیمت اعمال نمی‌شود اگر اپل یا گوگل هزینه‌های پرداخت خود را در آینده کاهش دهند، Epic پس انداز را به شما بازمی‌گرداند.”

  • ۱۰۰۰ ویباکس: ۷/۹۹ دلار
  • ۲۸۰۰ ویباکس: ۱۹/۹۹ دلار
  • ۵۰۰۰ ویباکس: ۳۱/۹۹ دلار
  • ۱۳۵۰۰ ویباکس: ۷۹/۹۹ دلار

همانطور که انتظار دارید، هرچه بیشتر هزینه کنید Fortnite V Bucks بیشتر دریافت می‌کنید. برای ورود به Battle Pass، معمولا باید ۹۵۰ ویباکس هزینه کنید، بنابراین پک ۱۰۰۰ شما را تنها با ۶/۴۹ پوند یا ۷/۹۹ دلار پوشش می‌دهد. که به شما امکان می‌دهد به چالش‌ها و فرصت‌های هفتگی برای باز کردن قفل‌های بیش‌تر دسترسی پیدا کنید. Battle Pass برای یک فصل معتبر است که حداقل ده هفته طول می‌کشد. برای به دست آوردن ستارگان و پیشرفت در هر یک از ۱۰۰ مرحله Battle Pass، چالش‌ها را کامل کنید، یا می‌توانید برای بازکردن قفل هرکدام ۱۵۰ Fortnite ویباکس هزینه کنید.

اگر شما یک بازیکن اختصاصی هستید و می‌خواهید مقدار ویباکس را که می‌توانید با پول خود بدست آورید به حداکثر برسانید، بسته اشتراک Fortnite Crew اولین بار درفصل ۵ Fortnite معرفی شد و ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. با هزینه ماهانه ۱۱/۹۹ دلار، شما نه تنها ۱۰۰۰ ویباکس دریافت خواهید کرد، بلکه همچنین می‌توانید یک بسته ماهانه منحصر به فرد دریافت کنید.

نحوه خرید ویباکس

3 ویباکس چیست ؟ نحوه ی خرید و دریافت Fortnite V Bucks

اگر زمان لازم برای دستیابی به لوازم و پوسته‌ها از طریق بازی را ندارید، می‌توانید با Fortnite ویباکس خریداری کنید. ساده‌ترین راه برای انجام این کار در منوهای قبل از بازی است. فقط کافی است هنگامی که در لابی هستید به سمت راست بالای پنجره بروید. شماره کنار سکه با نماد V روی آن نشان دهنده وضعیت فعلی کیف پول ویباکس شما است. کلیک بر روی آن یکی از راه‌های دسترسی به صفحه پرداخت V-Bucks است.

به همین ترتیب، می‌توانید بر روی تب Battle Pass در منوی قبل از مسابقه کلیک کنید تا اطلاعات بیش‌تری در مورد آنچه در صورت خرید می‌توانید به دست آورید، به شما ارائه دهد. همچنین می‌توانید بر روی برگه Item Shop کلیک کنید تا لوازم ویژه‌ای را که برای فروش در دسترس هستند بررسی کنید. با کلیک بر روی آنها، می‌توانید با انتخاب دکمه زرد چشمک زن، نگاهی دقیق‌تر به هر یک از آنها بیاندازید.

حال که دریافتید ویباکس چیست ، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT