سرویس کنفرانس صوتی رایگان FreeConferenceCall

سرویس کنفرانس صوتی رایگان | معرفی سایت FreeConferenceCall

زمان مطالعه 7 دقیقه

FreeConferenceCall یک سرویس کنفرانس صوتی رایگان است. این پلتفرم دارای بسیاری از ویژگی‌ها و ابزارهای کلیدی از جمله مدیریت وب، ضبط تماس و ادغام با دیگر برنامه ها و تقویم می‌باشد. همچنین به کاربران امکان میزبانی جلسات آنلاین را نیز به صورت رایگان می‌دهد. آنچه این سرویس را به یک گزینه بسیار خوب تبدیل می‌کند، سهولت استفاده از آن است.

شما می‌توانید در کمتر از چند ثانیه در این سرویس ثبت نام کنید و میزبان مکالمات کنفرانسی باشید. به دلیل این ویژگی‌ها و موارد دیگری که در ادامه ذکر می‌کنیم، FreeConferenceCall.com انتخاب ما به عنوان بهترین سرویس تماس کنفرانسی رایگان است.

کنفرانس صوتی رایگان

بر خلاف برخی از سرویس‌هایی که خدمات خود را رایگان معرفی می‌کنند اما در نهایت برای ویژگی‌های اساسی هزینه دریافت می‌کنند، FreeConferenceCall کاملا با نام خود مطابقت دارد. بدون هیچ گونه هزینه و در هر زمانی می‌توانید به سیستم و کلیه ویژگی‌های اصلی آن از جمله تماس‌های کنفرانس صوتی، جلسات وب، اشتراک صفحه و ضبط تماس دسترسی داشته باشید.

FreeConferenceCall.com اخیراً گزینه “pay what you can” را اضافه کرده است. این شرکت درخواست کمک‌های پیشنهادی برای این سرویس را دارد اما شما می‌توانید از FreeConferenceCall حتی اگر کمک مالی ماهانه نکنید نیز استفاده کنید.

FreeConferenceCall دارای یک طرح بیزنسی به نام StartMeeting است که هزینه آن برای هر حساب ماهانه ۹/۹۵ دلار است و برای یک تا ۱۰ کاربر قابل استفاده است. برای کسانی که بیش از ۱۰ کارمند دارند یا به خدمات سطح سازمانی نیاز دارند، می‌توانید برای طرح سفارشی خود با شرکت تماس بگیرید.

تبلیغات چیزی است که برنامه رایگان را از برنامه های پولی متمایز می‌کند. اگر از طرح رایگان استفاده می‌کنید، افراد حاضر در جلسه هر بار که وارد جلسه می‌شوند، آگهی‌ای برای FreeConferenceCall را خواهند شنید. همچنین تبلیغات به صورت ایمیل برای افراد ارسال می‌شود. کاربران با طرح پولی می‌توانند برند FreeConferenceCall را با نام تجاری شرکت خود جایگزین کنند. این طرح پولی همچنین امکان خوش آمدگویی و پخش موسیقی هنگام برقراری تماس را فراهم می‌کند.

چندین ویژگی دیگری نیز وجود دارد که مشاغل می‌توانند آن را خریداری کنند. اگر می‌خواهید یک شماره تلفن رایگان برای شرکت کنندگان جلسه خود فراهم کنید تا با این شماره وارد جلسه شوند، هزینه آن ۳/۹ سنت در دقیقه است. همچنین می‌توانید با پرداخت ۳/۹۵ دلار در ماه یک شماره شخصی را که به کد دسترسی احتیاج ندارد دریافت کنید. هزینه خوش آمدگویی سفارشی و موسیقی در انتظار تماس‌ها هر کدام ۲ دلار در ماه است و شما می‌توانید از ۳ دلار در ماه فضای ذخیره سازی ابری اضافی برای ضبط جلسات را خریداری کنید.

هیچ قراردادی با FreeConferenceCall وجود ندارد و حساب شما هرگز منقضی نخواهد شد. شما می‌توانید به طور نامحدود از تماس کنفرانسی و جلسات آنلاین از همان حساب استفاده کنید.

ویژگی ها

سرویس کنفرانس صوتی رایگان خدمات

سرویس بین المللی: با یک کنفرانس بین المللی در یک بستر بسیار امن به صورت محلی یا بین المللی با کشورهای مختلف ارتباط برقرار کنید.

قابلیت ضبط جلسات: تماس‌های کنفرانسی را ضبط کنید تا بعداً پخش شود. یک شماره مشخص کنید، شماره مرجع را وارد کنید و در هر زمان با شماره گیری می‌توانید به آنها گوش دهید.

میانبر های صفحه کلید: برای مدیریت تماس کنفرانسی از دستورات صفحه کلید تلفن استفاده کنید.

اتاق های مجزا: ایجاد گروه ها و جلسات مجزا.

کنترل تماس: برای تنظیم حالت کنفرانس (سخنرانی، پرسش و پاسخ یا بی صدا کردن)، مشاهده اینکه چه کسی صحبت می‌کند از کنترل‌های تماس استفاده کنید.

تنظیمات جلسات: قابلیت‌هایی از جمله روشن یا خاموش کردن زنگ‌های ورود و خروج و تنظیم ضبط خودکار را شامل می شود.

VoIP: با استفاده از میکروفن و بلندگوها یا هدست به یک تماس کنفرانسی VoIP در لپ تاپ یا دستگاه همراه خود متصل شوید.

کنفرانس ویدیویی: کنفرانس ویدیویی رایگان را با حداکثر ۱۰۰۰ شرکت کننده را پوشش می‌دهد.

اشتراک گذاری صفحه: با استفاده از Screen Sharing هر چیزی را روی دسک تاپ خود به نمایش قرار دهید:

  • ابزار طراحی
  • ریموت دسکتاپ
  • خدمات تماس های کنفرانسی رایگان

هر دو برنامه رایگان و پولی FreeConferenceCall سرویس های بدون رزرو هستند. شما می‌توانید بدون آمادگی قبلی و برنامه ریزی قبلی در هر زمان که بخواهید یک جلسه ترتیب دهید.

برنامه رایگان

سرویس کنفرانس صوتی رایگان

بیشتر ویژگی های کنفرانس صوتی رایگان شامل:

  • ۱۰۰۰ شرکت کننده
  • گزارش جزئیات تماس
  • برنامه موبایل
  • ادغام
  • تقویم
  • تاریخچه و ضبط ها

برنامه FreeConferenceCall با ویژگی‌ها و ابزارهای ضروری برای یک کنفرانس صوتی رایگان تجاری در دسترس است. ثبت نام در این سرویس بسیار آسان است، برنامه ریزی جلسات به راحتی انجام می‌شود و به آسانی می‌توانید از این سرویس برای تماس صوتی یا جلسات آنلاین استفاده کنید.

با استفاده از این برنامه رایگان، می‌توانید جلسات صوتی یا آنلاین را با تعداد ۱۰۰۰ شرکت کننده برگزار کنید که در مقایسه با سرویس‌ای دیگر، FreeConferenceCall در این ویژگی برنده است. اگر شما نیاز به میزبانی یک جلسه با حداکثر ۵۰۰۰۰ شرکت کننده دارید، با بخش پشتیبانی سرویس جلسات بزرگ این شرکت تماس بگیرید که این کار را برای شما ترتیب دهد.

شما در عرض چند ثانیه می‌توانید در این سرویس ثبت نام کنید. برای ایجاد حساب رایگان باید آدرس ایمیل خود وارد کنید و یک گذرواژه انتخاب کنید. بلافاصله ایمیل تأییدی را دریافت خواهید کرد که شامل شماره تلفن تماس کنفرانسی، کد دسترسی، پین میزبان، شناسه جلسه آنلاین و یک مرور مختصر در مورد نحوه میزبانی اولین تماس شما است.

پس از ثبت نام می‌توانید وارد پورتال آنلاین FreeConferenceCall شوید. از آنجا می‌توانید برای جلسات خود دعوت نامه ارسال کنید. این دعوت نامه‌ها شامل شماره، کد دسترسی، تاریخ و زمان جلسه است و می توانید یادداشت هایی را که می خواهید شرکت کنندگان در مورد جلسه بدانند اضافه کنید. از طریق ایمیل، شرکت کنندگان می توانند به طور خودکار جزئیات جلسه را در تقویم خود اضافه کنند.

برنامه پولی

سرویس کنفرانس صوتی رایگان چیست

تقریباً با طرح کنفرانس صوتی رایگان FreeConferenceCall به قابلیت‌های زیادی دسترسی پیدا می کنید، اما یک طرح پولی نیز وجود دارد که به ویژگی های دیگری نیز دسترسی خواهید داشت. بزرگترین مزیت برنامه های پولی این است که تبلیغاتی وجود ندارد. با استفاده از طرح رایگان، هر شرکت کننده‌ای که در حال تماس با جلسه است پیامی را می شنود که می‌گوید جلسه توسط FreeConferenceCall برای شما ایجاد شده است، همچنین نام تجاری شرکت در دعوت نامه‌های جلسه وجود دارد. اما با برنامه پولی می‌توانید یک خوش آمد گویی سفارشی ایجاد کرده و برند تجاری خود را اضافه کنید.

برنامه پولی همچنین دارای چندین ویژگی است که اگر کاربران برنامه رایگان، بخواهند به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنند باید هزینه آن را پرداخت کنند. کاربران با برنامه پولی می‌توانند موسیقی مورد نظر خود را برای زمانی که تماس گیرندگان منتظر شروع جلسه هستند بارگذاری کنند. سایر ویژگی‌هایی برنامه پولی بسته به طرحی که انتخاب می‌شود، شامل برند تجاری سفارشی، یک مدیر حساب اختصاصی، آموزش، یک دایرکتوری فعال و یک سرویس متمرکز تایید هویت (SSO) است.

جنبه های مثبت FreeConferenceCall.com

سرویس کنفرانس صوتی رایگان امکانات

بزرگترین مزیت این سرویس کنفرانس، رایگان بودن آن است. اگر مشکلی با تبلیغات در تماس ها و دعوت نامه های ایمیل خود ندارید، با این سرویس رایگان مشکلی نخواهید داشت. هنگام میزبانی تماس، می‌توانید جلسه را با ابزارهای موجود در حساب خود کنترل کنید. شما می‌توانید ببینید که چه کسی در حال مکالمه است، میکروفن افراد را بی صدا کنید، جلسه را متوقف کنید، جلسه را ضبط کنید و افراد را از جلسه خارج کنید.

اگر نزدیک به رایانه خود نیستید، می توانید کارهای مربوط به جلسه را از صفحه شماره گیری تلفن خود انجام دهید. به عنوان مثال، با فشار دادن * 9 ضبط جلسه شروع می‌شود و * 5 همه افراد حاضر در جلسه را بی صدا می‌کند و افراد می‌توانند با شماره گیری *6 میکروفن خود را دوباره فعال کنند. سایر کنترل‌های صفحه شماره گیری شامل * 1 برای مدیریت جلسات پرسش و پاسخ، * 2 برای دانستن تعداد افراد جلسه و * 3 برای ایجاد اتاق مجزا یا Breakout Room است.

شما می‌توانید تنظیمات مختلفی را برای تماس های کنفرانسی خود ایجاد کنید. برای مثال زنگ‌های ورود و خروج را روشن کنید تا بدانید چه زمانی افراد وارد جلسه می‌شوند و از آن خارج می‌شوند. علاوه بر این شما تصمیم می گیرید که آیا می‌خواهید افراد هنگام ورود به اتاق، ورود خود را اعلام کنند، آیا شرکت کنندگان جلسه می‌توانند قبل از میزبان وارد اتاق شوند و آیا تماس کنفرانسی می‌تواند پس از رفتن میزبان ادامه یابد.

همچنین می‌توانید کنترل کنید که آیا لیست حضور در پرتال وب شما نمایش داده می‌شود، جلسات به طور خودکار ضبط شود یا خیر و آیا می‌خواهید هنگام شروع جلسه از شما درخواست کد شود.

تمام تماس‌ها را می‌توان به صورت رایگان ضبط کرد و شما می‌توانید کل جلسه یا فقط بخشی از آن را ضبط کنید. وقتی جلسه به پایان رسید، فایل ضبط شده به طور خودکار در حساب شما ذخیره می‌شود. همه کاربران ۱ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان خواهند داشت. با پرداخت مبلغ ناچیزی به صورت ماهانه می‌توانید فضای ذخیره سازی بیشتری خریداری کنید.همچنین می توانید جلسه ضبط شده را دانلود کرده و از رایانه به آن گوش دهید یا از طریق ایمیل برای دیگران ارسال کنید.

سایت FreeConferenceCall  نیز به مشتریان خود علاوه بر کنفرانس های صوتی امکان برگزاری جلسات آنلاین ویدیویی را بدون هیچ هزینه‌ای می‌دهد. جلسات آنلاین از کنفرانس ویدیویی و به اشتراک گذاری صفحه پشتیبانی می‌کند.

FreeConferenceCall از ۶۰ کشور جهان پشتیبانی می‌کند. با Microsoft Outlook ، Google Calendar ، Slack ، Dropbox و Evernote ادغام می‌شود. یک برنامه دسک تاپ امن و بصری را فراهم می‌کند و برای تلفن همراه در سیستم عامل‌های آیفون و آندروید نیز در دسترس است. از طریق این برنامه، می‌توانید همه کنفرانس های خود را مدیریت کنید و مخاطبان خود را با سهولت کنترل کنید.

جنبه های منفی سایت FreeConferenceCall

بزرگترین نقطه ضعف این است که اپراتور تماس کنفرانسی را ارائه نمی‌دهد. سرویس‌های مشابه دیگر یک اپراتور دارد که می‌تواند تماس‌ها را برنامه ریزی کند، هنگام تماس با افراد سلام کند، جلسات پرسش و پاسخ را مدیریت کند و ضبط ها و رونویسی‌ها را پس از اتمام تماس به اشتراک بگذارد.

پشتیبانی مشتری

سرویس کنفرانس صوتی رایگان free

پشتیبانی مشتری FreeConferenceCall نسبت به سرویس‌های مشابه دیگر عملکرد بسیاری خوبی دارد. نماینده FreeConferenceCall به تمام سوالات مشتری با جزئیات پاسخ داده و تفاوت‌های بین برنامه‌های رایگان و پولی را به طور کامل توضیح می‌دهد.

FreeConferenceCall پشتیبانی مشتری را در همه ساعات روز ارائه می‌دهد. می‌توانید از طریق تلفن یا تیکت پشتیبانی آنلاین با این شرکت تماس برقرار کنید. علاوه بر این ، وب سایت FreeConferenceCall دارای مطالب آموزشی مفیدی از جمله پاسخ به سوالات متداول و راهنمای کاربر است. این شرکت در رتبه بندی A دارد و از آوریل ۲۰۲۰، در سه سال گذشته هیچ شکایتی علیه آن ثبت نشده است.

حالا که با سرویس کنفرانس صوتی رایگان FreeConferenceCall آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود اگر قصد پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی را دارید، از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. سلام سایت ساز شما عالیه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT