بررسی هاستینگ HostGator

بررسی هاستینگ HostGator

زمان مطالعه 16 دقیقه

هاستینگ با ارزش و پر ویژگی برای کاربران خانگی و تجاری در ادامه بررسی هاستینگ HostGator را می خوانید.

خرید هاست خارجی 

خرید با پی پال

نظر TechRadar

یک هاست وب دوست‌داشتنی با پشتیبانی پاسخگو و برنامه‌های هاستینگ مشترک سریع، پر ویژگی و با ارزش. ما می خواهیم انتخاب بیشتری در VPS و محدوده های اختصاصی داشته باشیم، اما به طور کلی HostGator محصولات جذابی برای کاربران خانگی و تجاری دارد.

ویژگی های مثبت

+ برنامه های هاستینگ اشتراکی سریع

+ قیمت اولیه پایین

+45 روز ضمانت بازگشت وجه

+ پشتیبانی از چت زنده مفید

+ سازنده وب سایت آسان برای استفاده با پشتیبانی تجارت الکترونیک

ویژگی های منفی

-مقداری از کار افتادگی در طول بررسی

-VPS کم قدرت و برنامه های هاستینگ اختصاصی

– مراکز داده فقط در ایالات متحده

HostGator یک ارائه دهنده هاستینگ وب بسیار محبوب در تگزاس است که از سال 2002 به مشتریان کمک می کند تا آنلاین شوند.

این روزها این شرکت متعلق به Newfold Digital (قبلاً Endurance International Group)، غول هاستینگ است که Bluehost ، iPage، Domain.com، Web.com، SiteBuilder.com و بیشتر.

طلسم کارتونی HostGator، وب‌سایت شاد و قیمت‌های پایین عنوان ممکن است باعث شود فکر کنید بیشتر برای مصرف‌کنندگان و هاستینگ تازه‌کارها است، اما در واقع این سرویس طیف کاملی از محصولات را برای همه سطوح کاربر ارائه می‌دهد.

این یک دستور العمل برنده است که نتایج عالی را ارائه می دهد. گزارش اشتراک وب هاستینگ Datanyze  HostGator را با 5.71% در جایگاه پنجم قرار می دهد، به جز بزرگترین نام های وب (GoDaddy)، Amazon AWS، Google.

گزینه های اشتراک هاستینگ وب HostGator:

. برنامه 36 ماهه – 2.08 دلار در ماه (هزینه کل 74.88 دلار)

HostGator چه برنامه های هاستینگ ارائه می دهد؟

محدوده HostGator با هاستینگ مشترک کم‌هزینه شروع می‌شود، مدیریت آن ساده است، اما با تمام ویژگی‌هایی که بسیاری از سایت‌ها به آن نیاز دارند.

اگر قبلاً وب‌سایتی ندارید، سازنده وب‌سایت HostGator به شما کمک می‌کند تا در عرض چند دقیقه یک طراحی اولیه ایجاد کنید. ویرایش می‌تواند به آسانی تایپ کردن برخی از متن‌ها، کشیدن و رها کردن تصاویر، فرم‌های تماس و هر چیز دیگری که نیاز دارید در صفحه باشد.

VPS قدرتمندتر و محصولات اختصاصی، سرعت و قابلیت اطمینان بیشتری را ارائه می دهند و برای سایت های بزرگ یا حیاتی تجاری مناسب تر هستند.

همچنین محدوده وردپرس مدیریت شده ، هاستینگ فروشنده، ثبت دامین و موارد دیگر وجود دارد.

در مرحله بعد، ما در مورد برخی از مهم ترین محصولات هاستینگ HostGator، مزایا و معایب آنها، بهترین گزینه ها و هر جایگزینی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید صحبت خواهیم کرد.

هاستینگ اشتراکی

برای یک برنامه اشتراکی ثبت نام کنید و HostGator وب سایت شما را روی یک سرور واحد قرار می دهد که بسیاری از اکانت های دیگر را نیز هاست می کند. با توجه به اینکه همه از یک CPU، هارد دیسک و اتصال شبکه استفاده می کنند، سرعت ها بهترین نیستند. اما آنها برای بسیاری از سایت ها کافی هستند و با توجه به هزینه سرور در بین بسیاری از کاربران، قیمت ها پایین است.

هاستینگ اشتراکی HostGator در مدت سه سال از 2.75 دلار در ماه شروع می شود (6.95 دلار در صورت تمدید). این تنها از یک سایت پشتیبانی می کند، اما همچنان همه چیزهایی را که ما امیدواریم ببینیم ارائه می دهد: دامین رایگان، مهاجرت رایگان، فضای ذخیره سازی و پهنای باند نامحدود، نصب با یک کلیک وردپرس (از طریق Softaculous عالی)، SSL رایگان، کنترل پنل cPanel قدرتمند و پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلفن، چت زنده و ایمیل، همه با 45 روز ضمانت بازگشت پول سخاوتمندانه محافظت می شوند (اکثر هاست ها فقط 30 عدد ارائه می دهند).

ارتقاء به طرح برتر باعث می‌شود که از وب‌سایت‌های نامحدود، همراه با IP اختصاصی و گواهینامه Positive SSL رایگان (درجه بالاتر SSL که به شما امکان می‌دهد یک Trustlogo® Site Seal را در وب‌سایت خود نمایش دهید) پشتیبانی می‌کند. این می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌تری برای کسب‌وکارها باشد، اما هنوز هم قیمت بسیار مناسبی دارد، از 5.25 دلار در ماه برای سه سال اول، 14.95 دلار پس از آن.

به طور کلی، هاستینگ اشتراکی HostGator یک محصول توانمند است که دارای ویژگی های فراوانی است، اما همچنان استفاده از آن بسیار آسان است.

اگر قیمت کلیدی باشد، هاستینگ اشتراکی iPage فقط از 1.99 دلار در ماه طی سه سال شروع می شود. اما اگرچه این سرویس بیش از موارد اولیه را پوشش می‌دهد، اما از نظر کیفیت و سرعت با HostGator مطابقت ندارد و در صورت تمدید با قیمت 7.99 دلار گران‌تر است.

هاستینگ اشتراکی Hostinger یک جایگزین جالب HostGator است. به عنوان مثال، طرح Premium آن مشابه بسته اولیه HostGator است، اما عملکرد مشابهی دارد، تا 100 وب سایت را پشتیبانی می کند و وردپرس و ابزارهای مفید دیگری را اضافه می کند.

کاربران قدرتمند یا هر کسی که سایت های بزرگ و پیشرفته دارد باید به هاستینگ A2 نیز نگاه کند. بسته‌های هاستینگ مشترک آن بسیار گران‌تر هستند (12.99 دلار در ماه طی سه سال، 25.99 دلار در زمان تمدید)، اما زمان RAM و CPU بیشتری، ذخیره‌سازی با سرعت بالا، وب سرور سریع‌تر و سایر فناوری‌های تقویت‌کننده عملکرد را برای شما به ارمغان می‌آورند.

هاستینگ وردپرس

وردپرس یک پلتفرم قدرتمند و قابل تنظیم است که می تواند به شما در ساخت هر چیزی از یک وب سایت تک صفحه ای ساده کمک کند،به یک وبلاگ شخصی، یک سایت تجاری حرفه ای یا (با کمک افزونه هایی مانند WooCommerce ) یک فروشگاه وب با امکانات کامل.

برنامه های هاستینگ مشترک HostGator مقرون به صرفه ترین راه برای امتحان وردپرس است. Softaculous همراه وردپرس را در چند ثانیه نصب می‌کند و می‌توانید بلافاصله شروع به ساخت وب‌سایت کنید. این می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای سایت های ساده باشد، یا اگر فقط به دنبال یادگیری اصول اولیه وردپرس هستید.

HostGator همچنین هاستینگ مدیریت شده وردپرس را برای کاربران خواستارتر ارائه می دهد. موارد اضافی ارزشمند شامل پشتیبان گیری خودکار روزانه CodeGuard و بازیابی با یک کلیک است. و SiteLock Fix فقط فایل‌های وب‌سایت شما را برای بدافزار اسکن نمی‌کند، مانند بسیاری از رقبا. هر فایل آسیب دیده را می گیرد، تهدید را حذف می کند و یک نسخه تمیز را به سایت شما آپلود می کند.

مزایای دیگر کمتر قابل مشاهده هستند، هر چند همچنین مهم هستند. سرورهای مدیریت شده وردپرس برای وردپرس بهینه شده اند و سرعت بیشتر و امنیت بالاتری را ارائه می دهند. و تیم پشتیبانی از تخصص بیشتری در وردپرس برخوردار است و به شما کمک می کند تا مسائل پیچیده وردپرس را حل کنید.

با وجود این مزایا، برنامه های مدیریت شده وردپرس فقط کمی گران تر هستند، با قیمت هایی که از 5.95 دلار در ماه طی سه سال (9.95 دلار در زمان تمدید) برای یک اکانت سایت شروع می شود.

این برای ما معامله خوبی به نظر می رسد. پشتیبان‌گیری CodeGuard و SiteLock Fix ابزارهای باکیفیت و استاندارد صنعتی هستند که برای اکثر هاست ‌های وب، موارد اضافی ممتاز هستند و همراه کردن آن‌ها حتی با ارزان‌ترین طرح وردپرس مدیریت‌شده یک مزیت واقعی است.

محدوده مدیریت شده وردپرس Bluehost با قیمت اولیه 17.95 دلار در ماه بسیار پرهزینه است، اما پشتیبانی از پهنای باند نامحدود و وب سایت ها، حفاظت از حریم خصوصی دامین رایگان و مارکتینگ پاداش و سایر ابزارها می تواند آن را به یک جایگزین ارزشمند برای کاربران تجاری تبدیل کند.

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که به چه سطحی از پشتیبانی وردپرس نیاز دارید، نگاهی به هاستینگ InMotion بیندازید. طیف گسترده ای از برنامه ها از یک گزینه هاستینگ استاندارد 3.99 دلاری در ماه گرفته تا VPS های تخصصی و گزینه های اختصاصی وردپرس تضمین می کند که برای هر سطح از کاربر چیزی وجود دارد.

هاستینگ VPS

هاستینگ VPS (سرور خصوصی مجازی) مانند هاستینگ اشتراکی دارای چندین اکانت در یک سرور است. اما تعداد آنها زیاد نیست و هر VPS منابع خاص خود را دارد. به عنوان مثال، اگر یک VPS با دو هسته CPU و 2 گیگابایت رم خریداری کنید، هیچ اکانت دیگری نمی تواند از آنها استفاده کند و مطمئن شوید که سایت شما سرعت بالاتر و ثابت تری ارائه می دهد. در حالی که هاستینگ اشتراکی ممکن است در صورت داشتن ده ها هزار بازدیدکننده در ماه با مشکل مواجه شود، یک VPS خوب می تواند صدها هزار نفر را مدیریت کند.

HostGator تنها سه پلن VPS دارد. محصول آغازین 2 گیگابایت رم، 2 هسته پردازنده، 120 گیگابایت حافظه SSD، دامین رایگان، SSL رایگان و 2 IP اختصاصی از 23.95 دلار در ماه به مدت 12 ماه، 79.95 دلار در صورت تمدید به شما می دهد.

طرح برتر 4 هسته ای، 8 گیگابایت رم و 240 گیگابایت فضای ذخیره سازی را با قیمت 59.95 دلار در ماه در مدت 12 ماه ارائه می دهد که در صورت تمدید به 149.95 دلار افزایش می یابد.

(cPanel در دسترس است، اما فقط به صورت پولی اضافی: اگر می‌خواهید یک کپی داشته باشید، ماهیانه 10 دلار به هر یک از این برنامه‌ها اضافه کنید.)

اینها محصولات توانمندی هستند که همه به طور کامل مدیریت می شوند (به این معنی که HostGator پشتیبانی کامل را برای به روز نگه داشتن VPS و اجرای روان ارائه می دهد) و باید هاستینگ قوی و سریع را برای وب سایت های بزرگتر و تشنه منابع ارائه دهد. اما سایر ارائه دهندگان معمولاً طیف وسیع تری از طرح ها دارند و اگر به دنبال چیزی ارزان تر، قدرتمندتر یا قابل تنظیم هستید، ارزش بررسی چند گزینه دیگر را دارد.

به عنوان مثال، Hostwinds به جای سه برنامه، ده برنامه VPS دارد. برنامه های مدیریت نشده ای دارد (بدون پشتیبانی از نرم افزار، سرور را خودتان اجرا می کنید) تنها با 4.99 دلار صورتحساب ماهانه.) VPS برتر دارای منابع بسیار بیشتری است، با 16 هسته CPU و 96 گیگابایت، و همه برنامه ها با ویندوز در دسترس هستند و همچنین لینوکس. بعلاوه، ضمانت‌های 99.9999% شارژ شبکه و برق وجود دارد که معادل 31.56 ثانیه زمان خاموشی در سال است.

هاستینگ اختصاصی

هاستینگ اشتراکی یا VPS را انتخاب کنید و سرور خود را با اکانت های دیگر به اشتراک بگذارید و سرعت سایت خود را محدود کنید. هاستینگ اختصاصی را انتخاب کنید و سرور، CPU، RAM، اتصال شبکه همه مال شماست، و این اطمینان را می دهد که هرگز تحت تاثیر رفتار سایت های دیگر قرار نخواهید گرفت.

یکی دیگر از مزیت های بزرگ برای کاربران باتجربه، امکان راه اندازی سرور همان طور که می خواهید است. شما می توانید مشخصات سخت افزاری، سیستم عامل، وب سرور و موارد دیگر را انتخاب کنید و آنها را مطابق با نیازهای دقیق خود تغییر دهید.

هاستینگ سرور اختصاصی HostGator محصولات (مانند محدوده VPS آن) محدود است، تنها با سه پیکربندی سرور.

اینها با 4 هسته رم 8 گیگابایتی و سیستم هارد 1 ترابایتی شروع می شوند که در مدت سه سال 89.98 دلار در ماه قیمت دارند و در صورت تمدید 189 دلار.

بالاترین رده یک سیستم 8 هسته ای، 30 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD با قیمت 139.99 دلار در ماه طی سه سال، 289 دلار در صورت تمدید است.

هر دو سیستم از ویندوز و لینوکس پشتیبانی می کنند، گزینه ای که در اکثر هاست های وب مشاهده نمی کنید.

اینها سیستم های میان رده مناسبی هستند که با پشتیبانی 24 ساعته به طور کامل مدیریت می شوند و برای چیزی که دریافت می کنید ارزش خوبی دارند. اما تنها با سه طرح، انتخاب شما بسیار محدود است. اگر به دنبال چیزی خارج از این حد وسط هستید، یک سرور ارزان‌تر یا قدرتمندتر، گزینه‌های بسیار بیشتری وجود دارد.

محدوده سرور اختصاصی IONOS قدرتمندترین سخت افزار را ندارد، اما ارزش شگفت انگیزی دارد. سرورهای سطح ورودی مدیریت شده از 45 دلار در ماه (صورت‌حساب سالانه) برای شش ماه اول شروع می‌شوند، سپس 65 دلار، و ما شاهد معاملات ویژه‌ای به مبلغ 33 دلار در ماه بوده‌ایم.

از طرف دیگر، Hostwinds  و A2 Hosting از سرورهای بسیار قوی تری پشتیبانی می کنند، کاملاً قابل تنظیم هستند (شما می توانید تا ده درایو را در برخی از سیستم ها نصب کنید) و به شما امکان می دهد سیستم عامل خود را انتخاب کنید (Hostwinds) از ویندوز و لینوکس پشتیبانی می کند).

آیا HostGator سازنده وب سایت دارد؟

سازندگان وب سایت تقریباً ساده ترین راه برای راه اندازی یک سایت هستند. از میان مجموعه‌ای از طرح‌ها انتخاب کنید، عناصری مانند بلوک‌های متن، عکس‌ها، نقشه‌ها و ویدیو را روی صفحه بکشید و رها کنید، سپس محتوا را سفارشی کنید تا آن را متعلق به خودتان کنید. حتی تازه واردها هم می‌توانند در عرض چند ساعت یک سایت زیبا داشته باشند.

همه محصولات هاستینگ مشترک HostGator شامل یک نسخه رایگان از سازنده سایت Weebly است. این سایت ها را به شش صفحه محدود می کند و یک لینک HostGator را در پاورقی نمایش می دهد، اما ممکن است برای بچه ها مفید باشد یا فقط یاد بگیرند که یک سازنده وب سایت چه کاری می تواند انجام دهد.

HostGator در طرح مستقل Gator Website Builder گزینه بسیار بهتری دارد. Gator Builder به جای اینکه از شما بخواهد یک الگو را انتخاب کنید، سپس بلوک های صفحه را بکشید و رها کنید، از شما سؤالاتی می پرسد و سپس به طور خودکار یک سایت متناسب با نیاز شما ایجاد می کند.

قیمت‌ها از 3.84 دلار در ماه در طی دو سال شروع می‌شوند، 7.68 دلار در صورت تمدید، که هاستینگ، دامین رایگان، SSL رایگان، Gator Builder و حتی پشتیبانی از یک فروشگاه اینترنتی کوچک با سه محصول را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طرح برتر Gator Builder محدودیت محصول را برمی دارد، به تشویق مشتریان با حداکثر ده کمپین ایمیل در ماه کمک می کند، شامل سیستم رزرو قرار می شود و امکان پرداخت بدون هزینه تراکنش را فراهم می کند. اینها برخی از موارد اضافی ارزشمند تجارت الکترونیک هستند، با این حال هنوز هم ارزان است با 9.22 دلار در ماه طی دو سال، 18.45 دلار در زمان تمدید.

همه اینها را کنار هم بگذارید و Gator Builder ارزش نگاه کردن را دارد، به خصوص برای تازه واردانی که به دنبال برداشتن اولین گام های خود در عرصه طراحی وب هستند.

اگر به دنبال ویژگی های بیشتری هستید، Wix را امتحان کنید. شروع به کار به همین سادگی است، اما ابزارهای طراحی و وب سایت بسیار بیشتری در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آن را امتحان کنید و اولین سایت خود را به صورت رایگان بسازید.

وب‌سایت ساز GoDaddy همچنین دارای یک گزینه رایگان شگفت‌آور قادر است (مارکتینگ ایمیل، سیستم قرار ملاقات، حتی امکان فروش آنلاین با GoDaddy Payments) همراه با برخی از برنامه‌های پولی مناسب برای کسب‌وکار. و سازنده وب سایت مبتنی بر وردپرس Bluehost دارای بیش از 300 قالب جذاب، یک کتابخانه تصویری سفارشی و پشتیبانی از وب سایت های نامحدود است، اما فقط از 2.95 دلار در ماه شروع می شود.

آیا می توانم با HostGator یک فروشگاه وب بسازم؟

HostGator محصولات متمرکز بر تجارت الکترونیک مانند Bluehost و GoDaddy را ندارد، اما همانطور که در بالا توضیح دادیم، طرح فروشگاه اکسپرس وب سایت ساز یک راه حل ساده برای فروشگاه های وب کوچکتر است.

این یک گزینه جذاب برای مبتدیان تجارت الکترونیک است. ایجاد سایت شما آسان است. یک دامین رایگان و SSL رایگان وجود دارد، و می توانید هر تعداد محصول را که دوست دارید به فروشگاه اضافه کنید. بسیاری از محصولات هاستینگ تجارت الکترونیک از هر فروش شما سهمی را به خود اختصاص می دهند، اما نه این: فروشگاه اکسپرس هیچ کارمزد تراکنش ندارد. این ارزش بسیار خوبی است و تنها 9.22 دلار در ماه طی دو سال (18.45 دلار در زمان تمدید) است.

اگر به دنبال قدرت یا ویژگی های بیشتر هستید، انتخاب یک برنامه هاستینگ تخصصی ووکامرس می تواند منطقی تر باشد (ووکامرس یکی از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در سراسر جهان است).

برنامه WooCommerce پایه Bluehost شامل ابزارهایی برای ساده سازی ساخت سایت شما، دریافت پرداخت ها و جمع آوری نظرات مشتریان از تنها 12.95 دلار در ماه در برنامه سالانه (24.95 دلار در زمان تمدید) است. هاستینگ InMotion با نرم افزارهای بهینه شده OpenCart و Magento ، ویژگی های جایزه و انبوهی از ترفندهای تقویت کننده عملکرد، حق انتخاب بیشتری به شما می دهد.

HostGator چقدر سریع است؟

ما عملکرد هاست وب را با ثبت نام برای یک بسته هاستینگ مشترک، با استفاده از یک قالب استاندارد وردپرس برای ایجاد یک سایت اصلی، و سپس تماشای نحوه عملکرد آن در موقعیت‌های مختلف ارزیابی می‌کنیم.

Uptime – نسبت زمانی که یک وب سایت در دسترس بازدیدکنندگان است – یک عامل حیاتی در موفقیت هاستینگ است. ما این را با استفاده از Uptime.com آزمایش می کنیم تا سعی کنیم هر پنج دقیقه در طی 14 روز به سایت آزمایشی خود دسترسی پیدا کنیم و هرگونه خرابی را ثبت کنیم. HostGator 99.63% آپتایم را مدیریت کرد، و اگرچه این رقم بالا به نظر می رسد، اما برای یک آزمایش کوتاه کمی ناامید کننده است (اکثر ارائه دهندگان 100٪ مدیریت می کنند).

سرعت بارگذاری وب‌سایت را با استفاده از GTmetrix برای دسترسی به سایت آزمایشی خود اندازه‌گیری می‌کنیم، سپس محاسبه می‌کنیم که چقدر طول می‌کشد تا محتوای اصلی نمایش داده شود (مقداری که به عنوان Largest Contentful Paint یا LCP شناخته می‌شود.) هرچه LCP سایت کمتر باشد، سریع‌تر و پاسخ‌گوتر است. احساس می کند.

این بار HostGator تمام رقابت را زیر پا گذاشت، با LCP 0.551 ثانیه که رتبه اول را در بین 15 آزمایش اخیر ما به دست آورد. برتری زیاد نیست – اکثر ارائه دهندگان بین 0.600 و 0.800 ثانیه امتیاز می گیرند – اما این یک آمار مهم و یک نتیجه خوب برای HostGator است.

ما همچنین علاقه مندیم ببینیم یک سایت در زمان شلوغ چگونه عمل می کند. سرویس k6 با رها کردن 20 بازدیدکننده همزمان در سایت و نظارت بر اتفاقات به ما کمک می کند تا این موضوع را بفهمیم. این بار نتایج معمولی برای اکثر ارائه دهندگان بود، به طوری که سایت HostGator ما میانگین بسیار قابل قبولی از 15 درخواست در ثانیه را مدیریت می کند.

استفاده از HostGator چقدر آسان است؟

پورتال مشتریان HostGator دارای یک راهنمای ایجاد وب سایت مفید است که هاستینگ تازه واردان را در اولین مراحل ساخت سایت آنها هدایت می کند: نصب وردپرس، انتخاب یک CMS دیگر یا برنامه، شاید آپلود فایل ها از طریق FTP. این کار زیاد انجام نمی دهد، اما همچنان یک لمس خوش آمدید است که اگر هنوز راه خود را پیدا می کنید، می تواند بسیار مفید باشد.

بقیه پورتال کمی بیشتر از لیست لینک ها است. اینجا را کلیک کنید تا داشبورد وردپرس را باز کنید، در آنجا برای ایجاد اکانت های ایمیل، و در آنجا برای مدیریت دامین های خود کلیک کنید. حتی یک جعبه جستجو برای یافتن اسناد پشتیبانی مرتبط بدون باز کردن یک تب جداگانه در پایگاه دانش HostGator وجود دارد.

این مفید است، اما HostGator با تلاش منظم برای فروش موارد بیشتر به شما، این اثر را خراب می کند. حداقل هشت مورد از لینک های کنترل پنل بیشتر در مورد فشار دادن سایر محصولات بود. شما به سرعت یاد خواهید گرفت که از کدام لینک ها اجتناب کنید، اما ما فکر نمی کنیم که لازم باشد. اگر شاید صدها دلار برای یک بسته هاستینگ هزینه کرده اید، انتظار داریم داشبورد آن بر کمک به شما در استفاده از آن تمرکز کند، نه اینکه حتی بیشتر شما را بفروشد.

خوشبختانه، هنگامی که لینک های مفید را شناسایی کردید، آنها به شما برخی از ابزارهای هاستینگ با کیفیت بالا را نشان می دهند. برنامه های هاستینگ اشتراکی HostGator همگی با cPanel ارائه می شوند، به عنوان مثال، یک پلتفرم بسیار محبوب که تمام ویژگی های مورد نیاز برای مدیریت دامین ها، ایمیل ها، فضای وب، پایگاه های داده و موارد دیگر را دارد.

پس بازاریابی بیش از حد مشتاقانه را کنار بگذارید و HostGator حتی برای تازه واردان به دنیای هاستینگ نسبتاً ساده است.

پشتیبانی HostGator چقدر خوب است؟

با هر مشکلی در HostGator مواجه شوید و پایگاه دانش وب آن می‌تواند سریع‌ترین مسیر برای پاسخ باشد.

جستجوی عبارات هاستینگ رایج تعداد زیادی بازدید به همراه دارد، اما این تا حدی به این دلیل است که مقالات تکراری یا نه چندان مرتبط در لیست وجود دارد.

وقتی ما برای «زیر دامین» جستجو کردیم، نتیجه برتر مقاله‌ای بود به نام «[ویژه] مهاجرت مرکز داده HostGator». و سه مقاله بعدی با عنوان “نام ساب دامین چیست و چگونه می توان آن را ایجاد کرد”، “لطفا قبل از ایجاد یک زیر دامین” و “چگونه یک زیر دامین ایجاد کنیم” (یک پست وبلاگ) بودند. آنچه ما واقعاً می خواهیم یک جامع جامع است صفحه، اما در اینجا احتمالاً هر سه را باز کرده و می‌خوانیم.

مقالات مختلف عمدتاً دارای محتوای مفید زیادی هستند و همچنین می توان آنها را بر اساس دسته بندی آنها فیلتر کرد. اگر فقط به راهنماهای cPanel، مثلاً یا آموزش های ویدیویی علاقه مند هستید، می توانید آن نتایج را فقط با یک کلیک مشاهده کنید.

وقتی سرانجام به مقاله انتخابی خود می رسید، معمولاً محتوای مفید زیادی وجود دارد، اما ما متوجه شدیم که همیشه به خوبی حفظ نشده است. به عنوان مثال، بخش How to Create a Subdomain https://www.hostgator.com/blog/how-to-create-subdomain آیکون های لینک تصویر را در جایی که اسکرین شات های آن قبلاً وجود داشت شکسته است و به عنوان یک آموزش کاربردی آن را کمتر می کند.

اگر نمی‌توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید، کمک زنده واقعی 7/24 از طریق تلفن، چت زنده و ایمیل وجود دارد.

تجربه ما با پشتیبانی از HostGator در طول سال ها بسیار عالی بوده است و در این بررسی به طور کلی مثبت بود. پرسش‌های ایمیلی پاسخ‌های سریع و دقیقی دریافت کردند، و اگرچه ما ۱۹ دقیقه طولانی منتظر ماندیم تا در یک جلسه چت زنده پاسخی دریافت کنیم، به محض ورود نماینده، مشکل آزمایش تخیلی ما را به خوبی شناسایی کرد و بهترین و ساده‌ترین راه‌حل را به ما نشان داد.

خرید هاست خارجی 

خرید با پی پال

نظر نهایی

HostGator دارای برخی از بهترین برنامه های هاستینگ مشترک است، سریع، با ارزش، با انبوهی از ویژگی ها و پشتیبانی پاسخگو در صورت نیاز در صورت نیاز. VPS گران‌قیمت و برنامه‌های اختصاصی آن نمی‌توانند با قدرت بهترین‌های رقبا برابری کنند، اما هنوز هم برای کاربران خانگی و هم برای کاربران تجاری بزرگ، می‌توان مقدار زیادی را دوست داشت.

سوالات متداول HostGator

HostGator چه نوع پرداختی را می پذیرد؟

HostGator پرداخت از طریق کارت یا پی پال را می پذیرد.

آیا HostGator بازپرداخت ارائه می دهد؟

HostGator ضمانت بازگشت وجه 45 روزه بهتر از 45 روزه را برای اکانت های اشتراکی مدیریت شده، VPS و فروشندگان ارائه می دهد (اکثر ارائه دهندگان فقط 30 روز به شما فرصت می دهند.)

این همه خبر خوب نیست. این ضمانت برای سرورهای اختصاصی یا برنامه‌های هاستینگ با صورت‌حساب ماهانه که توسط برخی از هاست‌ها پوشش داده می‌شود، اعمال نمی‌شود.

استثناهای دیگری نیز وجود دارد، اما آنها معمولی تر هستند. برای مثال، دامین‌ها، هزینه‌های راه‌اندازی و محصولات و خدمات شخص ثالث توسط گارانتی محافظت نمی‌شوند، دقیقاً همان چیزی که در سایر ارائه‌دهندگان مشاهده می‌کنیم.

آیا HostGator گارانتی آپتایم دارد؟

سرورهای هاستینگ اشتراکی و فروشندگان HostGator دارای 99.9% گارانتی آپتایم هستند، تقریباً مانند بقیه مسابقات هاستینگ مشترک.

این شرکت همچنین می‌گوید که اگر این هدف مورد هدف قرار نگیرد، می‌توانید اعتباری با هزینه‌های یک ماهه دریافت کنید. چگونه ممکن است این کار کند؟ چاپ کوچک به سادگی می گوید که اگر سرویس از رقم 99.9 درصد کمتر باشد، ممکن است یک ماه اعتبار دریافت کنید. اما شما همچنین ممکن است، احتمالا نه. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که با بخش صورتحساب صحبت کنید و بپرسید.

این بهتر از هیچ است، اما ما ترجیح می‌دهیم ضمانت را برای توضیح نحوه کارکرد آن داشته باشیم. به عنوان مثال، Scala Hosting می گوید که شما 0% اعتبار برای خرابی 0.1% یا کمتر دریافت می کنید. 10٪ اگر زمان خرابی تا 0.2٪ باشد. 20٪ اگر زمان خرابی تا 0.3٪ باشد و غیره. این شرکت هنوز باید تعریف کند که “زمان از کار افتادن” به چه معناست، اما هنوز هم در تعریف حقوق شما کار بهتری انجام می دهد.

سرورهای اختصاصی با ضمانت جداگانه ای تحت پوشش قرار می گیرند که در آن بسته به مدت زمانی که سرور شما از کار افتاده است، اعتبار دریافت می کنید، یک طرح ساده تر و ساده تر.

مراکز داده HostGator کجا هستند؟

HostGator دارای دو مرکز داده اصلی در پروو، یوتا، و هیوستون، تگزاس است. این شرکت می‌گوید «برخی [سرورها] در مکان‌های دیگر ساکن هستند».

ما دوست داریم هاست ها مراکز داده بیشتری را ارائه دهند که به طور ایده آل در سراسر جهان پخش می شوند. به عنوان مثال، GoDaddy می تواند وب سایت شما را در آمریکای شمالی، هند، سنگاپور یا اروپا هاست کند. این بدان معناست که مشتریان شانس بیشتری برای یافتن یک مرکز داده نزدیک به مخاطبان خود دارند و سرعت سایت آنها را سریعا افزایش می دهد.

آدرس IP HostGator من چیست؟

وارد پورتال مشتریان HostGator (portal.hostgator.com) شوید.

بسته هاست خود را در لیست پیدا کنید و روی دکمه Launch cPanel آن کلیک کنید.

آدرس IP سروری که آدرس IP شما را هاستینگ می کند به عنوان “آدرس IP مشترک” در کادر اطلاعات عمومی سمت راست نمایش داده می شود.

سرورهای نام HostGator چیست؟

اگر دامین وب سایت شما توسط HostGator مدیریت نمی شود، ممکن است لازم باشد آن را طوری تنظیم کنید که از سرورهای نام HostGator برای اتصال دامین به فضای وب جدید خود استفاده کند.

برخلاف برخی از ارائه دهندگان، مقادیر ثابتی مانند ‘ns1.hostgator.com’ و ‘n2.hostgator.com’ وجود ندارد که بتوانید در همه جا از آنها استفاده کنید. اسامی مورد نیاز و نحوه یافتن آنها بسته به محصول شما و محل هاست آن متفاوت است.

برای یافتن جزئیات مورد نیاز، وارد پورتال مشتریان HostGator (portal.hostgator.com) شوید.

  • روی Hosting در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید.
  • روی مدیریت دامین وب سایت خود و سپس لینک تنظیمات کلیک کنید.
  • سرورهای نام شما در کادر “اطلاعات و تنظیمات سرور” نمایش داده می شوند.

چگونه یک محصول HostGator را لغو کنم؟

  • برای لغو یک محصول HostGator، ابتدا وارد پورتال شرکت (portal.hostgator.com) شوید.
  • بسته هاست خود را در لیست پیدا کنید و روی مدیریت بسته کلیک کنید.
  • روی صورتحساب کلیک کنید، به پایین بروید و روی لغو بسته کلیک کنید.
  • دستورالعمل ها را به دقت بخوانید و دنبال کنید تا طرح HostGator خود را لغو کنید.
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT