ابزارهای بازاریابی در لینکدین

بهترین ابزارهای بازاریابی در لینکدین | برای اینکه بهتر خود را پرزنت کنید

زمان مطالعه 9 دقیقه

 لینکدین شبکه‌ای اجتماعی است که شما علاوه براینکه می‌توانید همچون حرفه‌ای‌ها فعالیت و شغل خود را پیدا کنید، با متخصصین دیگر رشته‌ها در ارتباط باشید. در این مقاله به معرفی بهترین ابزارهای بازاریابی در لینکدین می‌پردازیم تا بتوانید خود را بهتر معرفی کنید.

لینکدین یکی از کاربردی‌ترین پلتفرم‌هایی است که می‌تواند به ابزار خوبی برای کسب و کار شما بدل شود. اساسا برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن دیگران با آن ها طراحی شده است.

برای کمک به شما در استفاده بهتر از LinkedIn و گنجاندن آسان آن در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود، لیستی از ابزارهای بازاریابی و سیستم عامل‌های نرم افزاری LinkedIn را ایجاد کرده‌ایم. برخی از این ابزارها فقط بر روی تجزیه و تحلیل و یا برنامه ریزی متمرکز هستند، در حالی که برخی دیگر شامل لیست طولانی‌تری از ویژگی‌ها و ادغام‌های سیستم عامل هستند.

مزایای استفاده از ابزارهای بازاریابی در لینکدین چیست؟

 روش‌های زیادی وجود دارد که از طریق آنها ابزارهای بازاریابی در لینکدین می‌توانند به شما در رشد شبکه حرفه ای و همچنین روابط تجاری شما کمک کنند. اتوماسیون لینکدین مزایای زیادی را به همراه دارد.

به عنوان مثال، برخی از ابزارهای اتوماسیون LinkedIn به طور خودکار درخواست اتصال را ارسال می‌کنند.  ابزارهای دیگر بر ارائه گزارش‌ها  تمرکز دارند تا بتوانید یک دید کلی از اینکه آیا تلاش‌های بازاریابی شما واقعاً نتیجه بخش است یا خیر ، داشته باشید. مراقب باشید همه اتوماسیون‌ها با شرایط و قوانین Linkedin مطابقت ندارند.

۱۰ مورد از محبوب ترین ابزارهای اتوماسیون و بازاریابی در لینکدین

۱. Iconosquare

Iconosquare ابزارهای بازاریابی در لینکدین

شاید از قبل با Iconosquare به عنوان یکی از برترین برنامه‌های مدیریت اینستاگرام آشنا باشید. اخیرا نیز Iconosquare لیندکدین را به لیست ویژگی‌های خود اضافه کرده است. با کمک معیارهای دقیق آن که شامل دسترسی، تعامل و نمایش‌ها می‌شود، می‌توانید درک بهتری از عملکرد دقیق صفحه LinkedIn خود داشته باشید.  اگر می‌خواهید به طور خاص نحوه عملکرد پست‌های شخصی خود را بدانید، همچنین معیارهای فردی  را ارائه می دهد که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

با اعتماد بیش از ۱۰ هزار از مشاغل و آژانس‌ها که شامل IKEA و National Geographic هستند، سه طرح اشتراک ارائه می‌دهد. بهترین قسمت این است که تیم Iconosquare ویژگی تجزیه و تحلیل LinkedIn را در ارزان‌ترین برنامه خود با هزینه ۵۹ دلار در ماه قرار داده است. برخلاف بسیاری از ابزارهای دیگر، همچنین به شما امکان می‌دهد به جای اینکه به برنامه Advanced (۹۹ دلار در ماه) یا Enterprise (۱۷۹ دلار در ماه) بروید، پروفایل اجتماعی اضافی یا برخی ویژگی های دیگر را به عنوان افزودنی خریداری کنید.

۲. Dux-Soup

Dux-Soup ابزارهای بازاریابی در لینکدین

با اعتماد بیش از ۶۰ هزار کاربر، Dux-Soup یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین ابزارهای جذب مخاطب LinkedIn است. در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است، و به شما کمک می‌کند تا چشم اندازهای LinkedIn را پیدا و جذب کنید و با آنها ارتباط برقرار کرده و همچنین نمایه LinkedIn خود را تقویت کنید.

Dux-Soup یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بهترین ابزارهای بازاریابی در لینکدین است. برای مبتدیان، یک طرح رایگان ارائه می‌دهد که تعداد کمی از ابزارها این کار را انجام می‌دهند. در حالی که طرح رایگان بسیار اساسی و کاربردی است ، اما ویژگی‌های فیلتر خودکار را برای یافتن چشم انداز ارائه می‌دهد.

اگر هدف اصلی شما  جذب مخاطب است، برنامه Professional (۱۴/۹۹ دلار به ازای هر کاربر در ماه) گزینه بهتری است. این طرح تمام ویژگی‌های لازم برای سازماندهی و اشتراک داده‌های پروفایل را ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه گرانترین برنامه آن، توربو، هر ماه فقط ۵۵ دلار برای هر کاربر هزینه دارد، ممکن است در طولانی مدت ادامه کار با این مسیر منطقی‌تر باشد. این برنامه شامل ویژگی‌های پیگیری خودکار برای راه اندازی چندین بازاریابی قطره‌ای، داشبورد عملکرد برای اتصال CRM شما و مدیریت  گردش کار می‌شود.

۳. LinkedIn Sales Navigator

LinkedIn-Sales-Navigator ابزارهای بازاریابی در لینکدین

LinkedIn Sales Navigator یا هدایتگر فروش را ارائه می‌دهد که براساس نیازهای خاص شما و مخاطبان، هدف شما را به ابزاری عالی برای شناسایی مشتریان مرتبط با شما تبدیل می‌کند. از عنوان در کسب و کار تا مکان، عوامل مختلفی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها جستجوی پیشرفته لید را محدود کنید. شما با استفاده از این ابزار قدرتمند می‌توانید کسب و کار خود را بهتر معرفی کرده و مشتریان خود را با دقت بیشتری پیدا کنید.

این برنامه سه برنامه پولی ارائه می دهد: حرفه‌ای (۷۹/۹۹ دلار به ازای هر کاربر در ماه)، تیم (با ۱۳۴/۹۹ دلار به ازای هر کاربر در هر ماه) و Enterprise.

اگر قبلاً از یک نرم افزار CRM استفاده کرده‌اید، بهتر است Team را انتخاب کنید زیرا شامل همگام سازی CRM است.

۴. Zopto

Zopto ابزارهای بازاریابی در لینکدین

Zopto مورد اعتماد برند‌های بزرگی مانند Canon و Tata است و می‌تواند به شما کمک کند تا دید خود را در LinkedIn بهبود بخشید و مخاطبان خود را هدف قرار دهید. با استفاده از فیلتر پیشرفته و قابلیت مشاهده پروفایل LinkedIn ، می‌توانید چشم اندازهایی برای رشد شبکه خود پیدا کنید.

این برنامه همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای اتوماسیون را برای کمک به شما در ایجاد کمپین‌های مختلف برای حوزه های مختلف و مخاطبان هدف ارائه می‌دهد. این برنامه برای کمک به شما در اطمینان از سودآوری بیشتر شما شامل الگوهای برنامه ریزی پیشرفته و قابلیت تبدیل بالا است. به عنوان مثال، منطقه زمانی احتمالی را در نظر میگیرد تا پیامها فقط در ساعات اداری احتمالی ارسال شوند. سپس میتوانید از تست A / B و بینش‌های عملی برای بهبود فعالیت های خود بیشتر استفاده کنید.

گرچه ممکن است قیمت آن تا حدودی زیاد باشد، اما گزینه پلن سه ماهه را ارائه میدهد. به این ترتیب، اگر تصمیم بگیرید به جای ماهانه هر سه ماه یک بارهزینه آن را پرداخت کنید، می‌توانید ۲۰٪ پس انداز کنید. از آنجا که اکثر شرکت‌های SaaS معمولاً فقط در صورت پرداخت سالانه به شما تخفیف می‌دهند ، این پلن سه ماهه یک امتیاز به حساب می‌آید. اگر تصمیم دارید هزینه را ماهانه پرداخت کنید ،باید به دنبال پرداخت چیزی حدود ۲۱۵ تا ۸۹۵ دلار در ماه باشید.

۵. Crystal

Crystal ابزارهای بازاریابی در لینکدین

Crystal کمی متفاوت‌تر از بیشتر ابزارهای بازاریابی در لینکدین در لیست ما کار می‌کند. مورد اعتماد برندهایی مانند Google ، Airbnb و HubSpot ، Crystal است

 این ابزار به شما کمک می‌کند اشخاص را در کسب و کارتان مدیریت کنید. بدین شکل که برای ارتباط با آنها چگونه باید عمل کنید و از چه چیزهایی باید اجتناب کنید. تا بتوانید استراتژی خود را شخصی سازی کنید. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود تا ارتباط موثرتری برقرار کرده و متقاعد کننده‌تر بنویسید تا روابط عمیق تری ایجاد کنید. در حالی که آنها هیچ گونه مشخصات خاصی در مورد قیمت گذاری در وب سایت خود ارائه نمی‌دهند، شما می‌توانید یک نسخهی نمایشی درخواست کنید یا یک نسخه آزمایشی رایگان را شروع کنید و سپس اقدام کنید.

۶. SalesLoft

SalesLoft ابزارهای بازاریابی در لینکدین

SalesLoft خود را به عنوان یک پلت فرم مشارکت در فروش معرفی می‌کند که به شما کمک می‌کند تجارب خرید خود را بهبود بخشیده و در نهایت درآمد خود را افزایش دهید. بسته به منطقه تمرکز شما چهار بسته مختلف را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید از آن برای جذب مخاطب از طریق LinkedIn استفاده کنید، می‌توانید بسته Prospect آن را بررسی کنید. در این طرح تجزیه و تحلیل و گزارشگری، همگام سازی CRM و بسیاری از ادغام‌ها با ابزارهای شخص ثالث از جمله LinkedIn Sales Navigator وجود دارد.

7. SocialPilot

SocialPilot- ابزارهای بازاریابی در لینکدین

برخلاف بسیاری از ابزارهای دیگر در لیست ما، SocialPilot فقط بر روی LinkedIn متمرکز نشده است. در عوض، علاوه بر LinkedIn ، از Twitter ، Facebook ، TikTok و Pinterest پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه، می‌توانید از آن برای برنامه ریزی و ارسال محتوا به صفحات و پروفایل های LinkedIn خود استفاده کنید. سپس  برای اطمینان از اینکه نتایج شما به نتایج مطلوبی می‌رسد، تجزیه و تحلیل دقیق از معیارهای بازاریابی LinkedIn شما از قبیل میزان مشارکت، نمایش، رشد کلیک و روند شمارش فالوورها را ارائه می‌دهد که می‌توانید آنها را در قالب فایل PDF اشتراک گذاری کنید.

در مجموع، اگر به طور خاص در جستجوی ابزاری هستید که بتواند در تعیین زمان بندی پست‌ها و تجزیه و تحلیل های LinkedIn به شما کمک کند، SocialPilot یکی از مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌ها است. ارزانترین برنامه آن فقط با ۳۰ دلار در ماه شروع می‌شود و علاوه بر این، هر چهار برنامه اشتراک شامل یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان می‌باشند.

۸. Linked Helper 2

Linked-Helper- ابزارهای بازاریابی در لینکدین

فرقی نمی‌کند شما یک نفر هستید یا بخشی از یک سازمان بزرگ، Linked Helper می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف شخصی و شغلی کمک کند. در حالی که آنها فقط چهار سال است که در این تجارت بوده‌اند، اما در حال حاضر تعداد کاربران خود را به بیش از ۹۰ هزار کاربر افزایش داده‌اند!

اگر می‌خواهید شبکه LinkedIn خود را رشد دهید، Linked Helper تمام کمکی است که شما نیاز دارید.  این برنامه به طور خودکار مخاطبان سطح دوم و سوم را با درج یک یادداشت شخصی دعوت می کند.  سپس می توانید از آن برای ایجاد زنجیره پیام هوشمند استفاده کنید تا به طور خودکار به اتصالات تازه اضافه شده پاسخ دهد.  اینها فقط دو مورد از ۳۱ ویژگی آن است.

همچنین نسبت به قیمت گذاری خود رویکرد متفاوتی دارد. به جای ارائه طرح‌های اشتراکی مختلف بر اساس تعداد ویژگی‌ها، به شما امکان می‌دهد برای یک ماه، سه ماه، شش ماه یا یک سال ثبت نام کنید. به عنوان مثال، اگر برنامه یک ماهه را انتخاب کنید، ۱۵ دلار پرداخت می‌کنید، اما اگر برای شش ماه ثبت نام کنید، در کل فقط ۶۰ دلار باید پرداخت کنید.

۹. eLink Pro

eLink-Pro ابزارهای بازاریابی در لینکدین

eLink Pro بنا شده است که اگر از پروفایل‌های LinkedIn مخاطبان هدف خود بازدید کنید، آنها نیز تمایل بیشتری به بازگشت و بررسی مشخصات شما نیز دارند. نیازی به گفتن نیست که این کار به طور دستی غیرممکن است. و این دقیقا جایی است که eLink Pro وارد عمل می‌شود زیرا می‌تواند این کار وقت گیر را به طور خودکار انجام دهد. در حالیکه دستورالعمل LinkedIn این است که روزانه ۱۰۰۰ بازدید از نمایه را محدود کند، eLink Pro پیشنهاد می‌کند که آن را به ۸۰۰ بازدید در روز محدود کنید. توجه به این نکته مهم است که هیچ تضمینی وجود ندارد.  طبق داده های آن‌، میانگین look-back rate (به عبارت دیگر تعداد کاربرانی که از پروفایل شما بازدید می‌کنند) حدود ۹٪ است.

اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید، بهتر است برای برنامه Pro آن هزینه کنید که ماهیانه ۴۹ دلار هزینه دارد. به این ترتیب می‌توانید بازاریابی LinkedIn خود را روی حالت خودکار قرار دهید. اگر ابتدا می‌خواهید آن را امتحان کنید، یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می‌دهد. در حالی که دوره آزمایشی رایگان فقط ۵ روز است، اما از هیچ چیز، بهتر است.

۱۰. Expandi.io

Expandi ابزارهای بازاریابی در لینکدین

با کمک Expandi، می‌توانید مطمئن باشید که تلاشهای خودکار در زمینه ارتباط LinkedIn باعث پرچم گذاری یا ممنوعیت شما نخواهد شد. نه تنها به طور خودکار پروفایل شما را آماده می‌کند، بلکه از تاخیرهای تصادفی و محدودیت‌های پیام نیز استفاده می‌کند و آن را به یکی از ایمن‌ترین ابزارها تبدیل می‌کند. علاوه بر این، معیارهای تبلیغات انتخاباتی را ارائه می‌دهد تا بتوانید اطلاعات کلیدی در مورد عملکرد استراتژی فروش خود کسب کنید.

با توجه به قیمت گذاری آن، فقط یک طرح ارائه می‌دهد. با پرداخت ۹۹ دلار برای هر کاربر در ماه، به کمپین‌های نامحدود و سایر ویژگی‌های خارق العاده آن دسترسی خواهید داشت. همچنین اگر می‌خواهید قبل از هرگونه پرداخت وجه ابتدا آن را امتحان کنید، یک دوره هفت روزه رایگان نیز ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

چگونه می‌توانم در مورد شخصیت مخاطب خود بیشتر بدانم؟

می‌توانید ابزاری مانند Crystal را بررسی کنید. که به عنوان بزرگترین پلت فرم ارزیابی شخصیت در جهان شناخته می‌شود که به شما کمک می‌کند تفاوت‌های شخصیتی را در خود، همکاران و مشتریان خود درک کنید. به این ترتیب اطمینان از اینکه ارتباطات شما با چشم اندازهای شما مطابقت دارد آسان تر است.

مزایای استفاده از LinkedIn برای تجارت من چیست؟

LinkedIn ماهانه میلیون‌ها کاربر و شرکت دارد. بنابراین، با قرار دادن LinkedIn در استراتژی بازاریابی خود، می توانید به بزرگترین بازار حرفه‌ای جهان دسترسی پیدا کنید، این بدان معناست که این یک بستر عالی برای جذب مخاطب است. همچنین به شما امکان می‌دهد اعتبار بسازید، یک شبکه معتبر ایجاد کنید و از متخصصان فعال در هر زمینه‌ای اطلاعات کسب کنید.

آیا می توانم از Iconosquare برای LinkedIn استفاده کنم؟

 بله، می‌توانید از Iconosquare برای LinkedIn نیز استفاده کنید. اخیراً  Iconosquare ،لینکدین را به لیست ویژگی‌های خود اضافه کرده است. با کمک معیارهای دقیق آن که شامل دسترسی، تعامل و نمایش‌ها می‌شود، می‌توانید درک بهتری از عملکرد دقیق صفحه LinkedIn خود داشته باشید. اگر می‌خواهید به طور خاص نحوه عملکرد پست‌های شخصی خود را بدانید، همچنین معیارهایی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

چه نوع محتوایی را باید در LinkedIn به اشتراک بگذارم؟

از آنجا که LinkedIn یک محیط بالغ و جدی است، مقالاتی در مورد رهبری فکری که به شما امکان می‌دهد تخصص خود را در بازار نشان دهید، بهترین نتیجه را دارند. همچنین می‌توانید پست‌هایی را ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید که برای مخاطبان هدف شما جالب باشد.

آیا ابزار بازاریابی در لینکدین به صورت رایگان وجود دارد؟

به عنوان مثال می‌توانید Dux-Soup را بررسی کنید. این یکی از مقرون به صرفه‌ترین ابزارهای بازاریابی در لینکدین است و یک طرح رایگان ارائه می‌دهد که تعداد کمی از ابزارها آن را انجام می‌دهند. در حالی که طرح رایگان بسیار اساسی است، اما ویژگی‌های فیلتر خودکار را برای یافتن چشم انداز ارائه می‌دهد.

حالا که با بهترین ابزار بازاریابی در لینکدین آشنا شدید، اگر قصد استفاده از هر یک از این ابزارها و سایت‌های کمکی را  دارید، پیشنهاد می‌شود که پرداخت ارزی خود، از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خرید از سایت های خارجی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT