قیمت لایت کوین

قیمت لایت کوین و رسیدن قیمت تا 266 دلار تا پایان سال ۲۰۲۱

زمان مطالعه 2 دقیقه

اخیراً، در خصوص پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC)، قیمت اتریوم (ETH) و همچنین دوج کوین (DOGE)، وبسایت Bitcoin.com گزارشی از روی نظرسنجی وبسایت فایندر (Finder) منتشر کرد. دراین مقاله به بررسی قیمت لایت کوین و رسیدن قیمت تا 266 دلار تا پایان سال ۲۰۲۱ می پردازیم.

قیمت لایت کوین

به عنوان مثال، کارشناسان پنل نظرسنجی finder، پیش بینی کردند قیمت DOGE تا سال 2025 به 1.21 دلار و تا سال 2030 به 3.60 دلار خواهد رسید.

خرید آنی دوج کوین

علاوه بر آن، یک گزارش دیگر از همین وبسایت نشان میدهد که کارشناسان معتقدند اتر تا پایان امسال به 4,500 دلار و تا سال 2025 به 18,000 دلار خواهد رسید.

انجمین فایندر با 42 نامزد فین تک، به بحث درباره قیمت لایت کوین (LTC) پرداختند و اکثر آنها معتقدند که قیمت آن تا پایان امسال به 266 دلار خواهد رسید.

ناگفته نماند که با پیشرفت تعداد دیگری از آلتکوین های بازار ارزهای دیجیتال، LTC از منظر مارکت کپ، جایگاه خود را در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار از دست داد. این دارایی دیجیتال به مدت حداقل ده سال است که در بین 10 کوین برتر بوده است اما اخیراً توسط رقیبان خود، به رده های پایین تر کشیده شده است.

فعلا لایت کوین با مارکت کپی به ارزش 12.53 میلیون دلار، در رده 14 بازار قرار گرفته است.

قیمت لایت کوین

قیمت لایت کوین

تقریباً 76 درصد از اعضای انجمن فایندر معتقدند که LTC نمیتواند راه خود را برای بازگشت به 10 رمز ارز برتر هموار سازد.

81 درصد از کارشناسان انجمن فایندر معتقدند که لایت کوین اهمیت خود را از دست می دهد. هرچند یکی از این اعضاء نگاه بسیار مثبتی به آینده آن داشت و گفت پیش بینی او برای هر سال برابر با 900 دلار، 3,000 دلار و 6,000 دلار می باشد.

جان هاوکینز (John Hawkins) ، مدرس ارشد در دانشگاه کانبرا، پایین ترین. پیش بینی برای قیمت LTC را ارائه داد و آن را معادل 80 دلار دانست. او معتقد است اکنون لایت کوین نمای رسانه ای ضعیفی دارد و هیچ برتری نسبت به BTC برای ارائه دادن ندارد.

مدیرعامل Allnodes یعنی Konstantin Boyko-Romanovsky، گفت که قیمت این رمز ارز  تا پایان سال به 180 دلار خواهد رسید و تا سال 2025 ارزشی بیش از 300 دلار خواهد داشت.

این مقام اجرایی Allnodes افزود:

به نظر می آید که قیمت لایت کوین همیشه در ارتباط با قیمت بیت کوین نیست که نکته جالبی به شمار می‌آید. هرچند، همین امر، سبب می‌شود که پیش بینی قیمت 10 سال آینده LTC کار دشواری باشد.

15 درصد از اعضای این انجمن معتقدند که LTC می تواند تا پایان سال میلادی جاری به جمع 10 کوین برتر بازار بازگردد. یک سوم کل این گروه گفتند که فروش لایت کوین چارلی لی (Charlie Lee) محبوبیت این آلتکوین را خدشه دار کرده است.

هنوز اما برخی معتقدند که لایت کوین برای خود به یک برند تبديل شده است. در این خصوص، هم بنیانگذار Trade The Chain یعنی Ryan Gorman، نگاهی صعودی به آینده این کوین دارد. وی گفت:

افراد تازه وارد در فضای کریپتو، به معامله لایت کوین ادامه می دهند، چرا که این همیشه یکی از اولین دارایی های دیجیتال بوده است که راه به سیستم هایی مانند پی پل (PayPal)، ونمو (Venmo) و غیره یافته است. این پشتیبانی داخلی باید به LTC کمک کند که علیرغم کم اهمیت شدن آن، با ارزشش افزوده شود.

منبع: بیت کوین نیوز

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT