ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021

پنج ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021 که قابلیت رشد زیادی دارند

زمان مطالعه 6 دقیقه

در چند ماه گذشته بیت کوین و بسیاری از ارز رمز‌های دیگر موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند، پس طبیعتاً هیجانات زیادی در مورد ارز رمزها و کریپتوکارنسی وجود دارد. سرمایه گذاران جدید و قدیمی به دنبال یک نقطه مناسب برای ورود هستند. پیشنهاد می‌کنم که اجازه دهید ارز رمز‌‌هایی که دست کم گرفته شده‌اند را بررسی کنیم؟ در این مقاله، تیم ChangeHero پنج ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021 که قابلیت رشد زیادی دارند را بررسی می‌کنند.

نکات کلیدی

ارز رمز ارزان قیمت، آن ارزهایی است که قیمت بازار آن کمتر از ارزش تصور شده آن باشد. قیمت ارز رمزها به موارد استفاده از آن، میزان آسیب پذیری و اعتبار آن بستگی دارد. مواجهه با ریسک ضعیف یا اعتبار کاذب می تواند باعث شود یک ارز با کاربرد عالی، کم ارزش گذاری شود.

پنج ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021 کدام است؟

پنج ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021

ارزهایی که کمترین قیمت گذاری بر روی آنها انجام شده در لیست ما بدون ترتیب خاصی ADA ، DOT ، SOL ، THETA و ZEC است.

برای شروع، بیایید بررسی کنیم که چه چیزی باعث می‌شود یک دارایی کم ارزش گذاری شود؟ طبق تعریف، یک دارایی کم ارزش گذاری شده، قیمت بازارش کمتر از ارزش ذاتی آن است. ارزش ذاتی می‌تواند از ویژگی‌های اصلی دارایی پایه، درآمد مورد انتظار و غیره حاصل شود. در مورد ارز دیجیتال، چند عامل وجود دارد که می‌تواند به ارزش ذاتی کمک کند:

۱) قابلیت استفاده

عوامل کیفی سهام سنتی، دسترسی شرکت به بازار، مدل حاکمیت و … می تواند با قابلیت استفاده بلاکچین مطابقت داشته باشد. اگر یک پروژه بلاکچین واقعاً بتواند این ویژگی‌ها را ارایه دهد، اطمینان را به همراه خواهد داشت.

ارز رمزها به عنوان یک ارز دیجیتال می‌تواند اهداف بسیاری را به همراه داشته باشد: از معامله تا توسعه و کسب درآمد از برنامه‌های کاربردی. پرداخت‌های خرد، حواله‌های بین المللی  و  … را ساپورت کند.

۲) میزان آسیب پذیری

مورد دیگری که می‌تواند قیمت‌ها را تحت تأثیر قرار دهد، میزان کاربران فعال است. مهم نیست که قابلیت استفاده آن روی کاغذ تا چه اندازه معقول و منطقی به نظر می‌رسد، اگر کسی از آن استفاده نکند، پروژه ارزشی نخواهد داشت. پروژه‌ها و جوامع باید بسیار مراقب تبلیغات باشند، زیرا تعداد مخاطبان مستقیماً بر میزان استفاده، سرمایه بازار و قیمت دارایی crypto تأثیر می‌گذارد.

۳) احساسات

برآورد ارزش ذاتی، ذاتاً وابسته به نظر شخصی است. اگر ما اعتقاد داریم بازار معقول است، در هر صورت دارایی ها همیشه باید به طور مناسب قیمت گذاری شوند. اعتبار یک دارایی در جامعه کریپتو می‌تواند به کم ارزش گذاشتن یا ارزش بیش از حد تعیین کردن آن کمک کند. با تمام این اوصاف، اکنون به پنج ارز رمز با قیمت پایین، نگاهی خواهیم انداخت.

ارزهایی که در سال 2021 هنوز هم دست کم گرفته شده‌اند

برای پاسخ به این سوال، بررسی موارد استفاده افراد و جوامع بسیار مهم است. برای پیشبرد این موضوع، نگاهی خواهیم انداخت به اینکه انتظار می‌رود امسال اینها چگونه ارزها ارزیابی خواهند شد.

۱) Cardano

کاردانو ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021

ارزش پیشنهادی Cardano (ADA) تقریباً مشابه Ethereum است: می‌توان از آن برای محاسبات غیرمتمرکز استفاده کرد. مزیت رقابتی آنها در اجرای موفق اثبات سهام برای این منظور در حال توسعه است. توسعه Cardano در حال انجام است و چندین مرحله دیگر در جدول زمانی مشخص شده است: قراردادهای هوشمند، مقیاس پذیری و موارد دیگر در راه است!

درست در زمان نوشتن مقاله، شرکای Cardano در حال اجرای پروژه ویژه‌ای با دولت اتیوپی هستند. آنها برای ایجاد یک ثبت جهانی از دانش آموزان و معلمان برای پیگیری عملکرد آنها همکاری کردند. این پروژه یک آزمایش واقعی از راه حل ID دیجیتال در Cardano خواهد بود و همچنین به Cardano کمک می‌کند تا در بازار آفریقا گسترش یابد.

در سال ۲۰۲۱ تاکنون، ADA از ۰/۱۸۲۸ دلار به ۱/۹۰ دلار رسیده است که ۱۳۰۹ درصد افزایش داشته است. Cardano تا پایان سال ۲۰۲۱ تا چه اندازه می‌تواند رشد کند؟ نویسندگان Coinpedia فکر می‌کنند ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰ دلار برسد و برای بلند مدت پیش بینی می‌کند که حداکثر قیمت آن ۲/۳۳ دلار باشد. اگر امروز ۱۰۰ دلار در ADA سرمایه گذاری کنید، می‌توانید بین ۱۶۸ دلار تا ۷۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۱ داشته باشید.

۲) Polkadot

پولکادات ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021

Polkadot (DOT) یک پروتکل منبع باز مولتی‌چین است که قدم‌های زیادی را به سمت وب ۳ پیش می‌برد. با تمام این اوصاف، DOT هنوز هم یکی از رمز ارزهایی است که قیمت آن بسیار کم ارزش گذاری شده است.

سازندگان Polkadot از قبل می‌توانند از مزایای Substrate ، Kusama، Ethereum ، BSC و سایر بلاکچین ها، بهره‌مند شوند. در بازاری که پروژه‌های جدید بلاکچین روزانه افزایش می‌یابند، اطمینان از ارتباط داشتن فناوری‌ها با هم، امری حیاتی است. DOT کل شبکه پاراچین‌ها (بلاک چین‌های تک زنجیره‌ای را به صورت موازی و از طریق شبکه Polkadot اجرا می‌کند) و بریج چین‌های (این زنجیره، برای اتصال زنجیرهایی طراحی شده است که از پروتکل‌های گاورننس یا همان نظردهی پولکادات استفاده نمی‌کنند) Polkadot را ایمن می‌کند.

در سال ۲۰۲۱ تاکنون، DOT از ۹/۰۷ دلار به ۴۰ دلار رسیده است که ۴۴۱ درصد افزایش داشته است. برخی از پیش بینی کننده های قیمت در مورد Polkadot چه می‌گویند؟ DigitalCoinPrice به طور متوسط ۵۱/۵ دلار پیش بینی می‌کند و RippleCoinNews هدف را ۵۰/۵۸ دلار اعلام کرده است. اگر امروز ۱۰۰ دلار در DOT سرمایه گذاری کنید، می‌توانید بین ۱۴۷/۵ دلار تا ۱۴۹/۸ دلار تا پایان سال ۲۰۲۱ داشته باشید.

۳) Solana

SOLANA ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021

یکی دیگر از پنج ارز دیجیتال ارزان قمیت لیست ما، Solana (SOL) است که با توان عملیاتی بالا و فوق العاده مقیاس پذیر در بلاک‌چین لایه ۱ را دارد. Solana برای پرداخت سریع و تسویه حساب مناسب است و از USDC و USDT پشتیبانی می‌کند. اگر یک رقیب برای جایگزینی فیات در نظر بگیریم، Solana می‌تواند به راحتی به شبکه پرداخت جهانی تبدیل شود.

در سال ۲۰۲۱ تاکنون، SOL از ۱/۶۰ دلار به ۴۴ دلار رسیده است که ۲۷۰۰ درصد افزایش داشته است. کاتالیزور اصلی عرضه USDC در شبکه اصلی بود. WalletInvestor پیش بینی کرده است که ارزش SOL تا پایان سال ۲۰۲۱ می تواند ۱۱۸/۳۳ دلار شود. LongForecast فراتر رفته و پیش بینی می‌کند که Solana در پایان سال به ۱۳۸ دلار هم برسد. اگر امروز ۱۰۰ دلار در SOL سرمایه گذاری کنید، می‌توانید بین ۲۶۷/۸ دلار تا ۳۱۴/۵ دلار تا پایان سال ۲۰۲۱ داشته باشید.

۴) THETA

تتا ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021

سرگرمی و رسانه این روزها یکی از سودآورترین صنایع است. با این حال، THETA به دلیل عدم رسیدن به مواجهه با ریسک لازم، همچنان در رده ارزهای ارزان قیمت قرار گرفته است.
بلاکچین Theta برای پخش ویدئو (مثلا YouTube یا Twitch) به صورت غیرمتمرکز طراحی شده است. به شرکت کنندگان با توکن‌های THETA برای ارائه پهنای باند و استریم‌های ذخیره شده، پاداش داده می‌شود. در سال ۲۰۲۱ تاکنون، THETA از ۱/۹۵ دلار به ۱۰/۹۲ دلار رسیده است که ۴۵۹ درصد افزایش داشته است. افزایش نجومی آن بدلیل فعال بودن شبکه اصلی Theta 3.0 بود.

تحلیلگران Coinquora هدف صعودی (بولیش) THETA را در سال ۲۰۲۱ حدود ۵۰ دلار تخمین زده‌اند. Previsioni Bitcoin اینچنین رشدی را پیش بینی می‌کند اما متعادل‌​​تر آن ۲۹ دلار است. اگر امروز ۱۰۰ دلار در THETA سرمایه گذاری کنید، می‌توانید بین ۲۶۵ تا ۴۴۴ دلار را تا پایان سال ۲۰۲۱ داشته باشید.

۵) ZCash

zCASH ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021

آخرین مورد پنج ارز دیجیتال ارزان قمیت لیست ما ZCash (ZEC) است. ZCash یک ارز دیجیتال است که از نظر امنیت نه تنها شبیه بیت کوین است، بلکه با پیشرفت‌های قابل توجهی در حفظ حریم خصوصی ساخته شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از آدرسهای محافظت شده که برای اشخاص خارجی در پرونده های بلاکچین دیده نمی شود، با ZEC معامله کنند.

حفظ حریم خصوصی نگرانی رو به افزایشی در فضای مجازی است، به خصوص در دهه اخیر. دولت‌های سراسر جهان در حال توسعه و راه اندازی ارزهای دیجیتال (CBDC) صادر شده توسط بانک مرکزی، شفاف و قابل کنترل هستند. کوین های امن مانند ZCash به مردم این گزینه را می‌دهند که حریم معاملات پولی خود را حفظ کنند.

در سال ۲۰۲۱ تاکنون، ZEC از ۶۵/۲ دلار به ۲۹۴ دلار رسیده است که ۴۵۱ درصد افزایش داشته است. برنامه پیام رسان Signal تأیید کرد که آنها برنامه‌هایی برای ادغام پرداخت‌های ZEC دارند، بنابراین این رشد می‌تواند حتی بیشتر هم شود.

پیش بینی‌ها در مورد قیمت ZEC چه می‌گویند؟ LongForecast افزایش قیمت ZEC را در سال ۲۰۲۱ تا ۳۷۲ دلار تخمین زده است و کارشناسان CoinPedia مبلغ ۳۵۰ را دلار تخمین می‌زنند. اگر امروز ۱۰۰ دلار در ZEC سرمایه گذاری کنید، می‌توانید ۱۴۸ دلار تا ۱۵۸ دلار تا پایان سال ۲۰۲۱ داشته باشید.

نتیجه گیری

این نتیجه گیری ما از پنج ارز دیجیتال ارزان قمیت در 2021 است که قابلیت پیشرفت در طولانی مدت دارند. به هر دلیلی، به نظر می‌رسد همه آنها نسبت به سودشان خیلی ارزان هستند! بنابراین اگر شخصی هستید که تا حدودی رویکردی خلاف نظر عام دارید، به نظر ما این دارایی ها ارزش نگه داشتن دارند.  جهت فعالیت در حوزه ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT