سایت myfxbook

سایت myfxbook و آشنایی صفر تا صد با خدمات ابزار تحلیل خودکار فارکس

زمان مطالعه 5 دقیقه

هدف این مقاله معرفی سایت myfxbook و آشنایی با اتصال حساب به سایت MyFxBook میباشد. سایت MyFxBook به عنوان ابزار تحلیل خودکار برای اکانت معاملاتی فارکس استفاده می شود. این سایت، تنها وب سرویسی است که یک معامله گر با استفاده از آن می تواند تحلیل آماری (مانیتورینگ) کاملی را بر پایه ریاضیات انجام دهد. همچنین سرمایه گذاران میتواند ، با اجرای معاملات توسط معامله گران سیگنال دهنده (کپی کردن معاملات) ؛ با ریسک کمتری در زمینه بازارهای مالی فعالیت کنند.

معرفی کلی سایت myfxbook

ایده توسعه این پلتفرم در سال 2007 مطرح شد که آماده سازی اولین ورژن آن 2 سال طول کشید و کاربران توانستند در سال 2009 به عنوان یک ابزار تحلیلی مناسب برای MT4 و MT5 به آن دسترسی پیدا کنند. اما این پلتفرم به دلیل نقصان در عملکرد و ایده اصلی، نتوانست در آن زمان محبوبیت خاصی کسب کند. در این میان، در سال 2014، توسعه دهندگان آن توانستند به طراحی مناسبی برای کارکرد ایده آل آن دست یابند.

پس از دریافت مجوز (پشتیبانی) از CySEC، معامله گران با آن آشنایی بیشتری پیدا کردند. در همان سال، بخش تحلیلی MyFxBook با اضافه شدن بخش کپی کردن معاملات ، بهبود یافت.

سایت MyFxBook، ترکیبی از پلتفرم های معاملاتی، ژورنال های معاملاتی همراه با ابزارهای پیشرفته تحلیلی، تحلیل فارکس و فروم است. در طراحی این پلتفرم، سعی شده است تمام جنبه های راحتی در زمینه انجام معاملات، تحلیل سیستم های معاملاتی و اکانت ها و همچنین به اشتراک گذاری نظرات معامله گران فراهم شود.

معامله گران پیشرفته با استفاده از این پلتفرم ها، سیستم های معاملاتی خود را بهینه سازی می کنند و روند اجرای آنها را پیگیری می کنند. همچنین سرمایه گذاران و مدیران می توانند یکدیگر را پیدا کنند. در این میان، MyFxBook، می تواند شفافیت، امنیت و تضمینی مناسب را برای آنها به صورت متقابل فراهم کند. MyFxBook می تواند پلتفرم های معاملاتی مانند متاتریدر 4 و 5 و c تریدر را ساپورت کند.

ویژگی های MyFxBook 

تقویم اقتصادی که در قسمت خانه و بالای داشبورد قرار دارد. این تقویم، تقویمی استاندارد است که می تواند اتفاقات را براساس روز، اهمیت و نوع دارایی معامله شده فیلتر کند. توجه داشته باشید که نمی توانید اخبار را بر حسب نوع آن ها دسته بندی کنید (برای مثال، نمی توانید تنظیمات را تنها برای دریافت اخبار بانک مرکزی انجام دهید)
محاسبات در فارکس. محاسبات در فارکس برمبنای 5 مورد انجام می شود و عبارت اند از: فیبوناچی،مارجین ، نقاط محوری، پیپ ، حجم معاملات. می توانید تمامی آنها را در قسمت خانه پیدا کنید.
اتو ترید. اکانت اتو ترید، نوعی سرویس آینه سازی حساب است که در آن می توانید معامله گرانی را که اکانت خود را به MyFxBook متصل کرده اند را شناسایی کنید. برای این کار، قسمتی جداگانه در منوی اصلی در نظر گرفته شده است. کافی ست سرمایه گذار، اکانتی را با بروکر MyFxBook ثبت کند و گزینه کپی خودکار را فعال کند. ابتدا می توانید سیگنال های کپی شده را در اکانت دمو آزمایش کنید. برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده فعالیت معاملاتی(سیگنال دهنده) باید 3 ماه از زمان باز کردن حسابتان در MyFxBook گذشته باشد، نباید بیشتر از 50 درصد از حسابتان را برداشت کرده باشید، در 3 ماه اخیر حداقل 100 معامله را انجام داده باشید و حداقل بالانس اکانت شما در 3 ماه معاملاتی برابر با 1000 دلار باشد. این معامله گران نباید از معاملات بر اساس مارتینگل استفاده کنند.
مجموعه ای از ابزارها برای تحلیل بازار. به گزینه های مفید زیر توجه کنید: تحلیل نوسانات ارزهای فارکس با استفاده از فیلترهای گوناگون، اطلاعات مربوط به نقدینگی و بررسی ارتباط بین جفت ارزها با یکدیگر در این پلتفرم، امکان پذیر است. پیشنهاداتی در مورد الگوهای تکنیکال معاملاتی برای 4 جفت ارز اصلی وجود دارد که MyFxBook در این زمینه بیش از 30 الگو را ارائه و آنها را در اختیار معامله گران قرار می دهد (جدول هر 30 ثانیه یک بار آپدیت می شود)
اسپرد بروکرهای فارکس. اطلاعات مربوط به این موضوع در قسمت بروکر وجود دارد. این ابزار به شما اجازه می دهد تا اسپردهای گوناگون ارائه شده مربوط به بروکرهای مختلف را که متصل به شبکه MyFxBook هستند را باهم مقایسه کنید. این کار برای افرادی که با استفاده از استراتژی های حساس؛ جایی که اسپرد، اکثر سود ها را شامل می شود، مفید است.
در منوی اصلی، قسمتی به نام سیستم ها وجود دارد که با استفاده از آن می توانید لیست سیستم های معاملاتی که در این پلتفرم ثبت نام کرده اند را مشاهده کنید. این لیست بیشتر مورد علاقه سرمایه گذارانی است که می خواهند فیلترهای مختلفی را برای جستجوی یک استراتژی مناسب در فارکس اعمال کنند. بقیه بخش های MyFxBook به صورت گروهیست. همچنین، این جامعه معاملاتی شامل آمارهای کلی درباره معاملات انجام شده در پلتفرم ها می باشد.

عملکرد آنلاین اتوماتیک پلتفرم تحلیلی MyFxBook در اکانت معاملاتی فارکس

بسیاری از معامله گران، از محاسبه گرها برای محاسبه میزان لات یا تقویم اقتصادی جهت توقف فعالیت اقتصادی خود استفاده می کنند. زمانیکه مهارت های معاملاتی خود را افزایش دهید و به عنوان یک معامله گر پیشرفته عمل کنید، شروع به نگهداری ژورنال های معاملات می کنید و برنامه های مختلفی را برای تولید یا تست اندیکاتورها و امتحان کردن پیشنهاد کارشناسان جهت تهیه پلتفرم ها استفاده می کنید.

در بعضی از مواقع ، نیاز به وجود ابزار واحدی است که بتواند چندین کارکرد اساسی را که اغلب توسط معامله گر مورد استفاده قرار می گیرد ، ترکیب کند و جایگزین ده ها برنامه مشخص شده دیگر شود. به این ابزار سرویس مانیتورینگ گفته می شود.

سرویس مانیتورینگ و نظارت بر حساب، پلتفورمی است که به شما در کنترل اکانت های فارکس کمک می کند، فعالیت معاملاتیتان را تحلیل می کند و همچنین با دسترسی داشتن به موارد تحلیلی، انتشار وضعیت اکانت معاملاتی شما را امکان پذیر می کند.یکی از معروفترین آنها،FX Blue، به عنوان تستر متاتریدر4 نام دارد. این سرویس، اکثر امکانات ضروری را دارد اما از نظر عملکرد، توانایی ها و طراحی بصری محبوبیت کمتری نسبت به MyFxBook دارد.

چگونگی استفاده معامله گر از MyFxBook

می توان گفت که این پلتفرم، نوعی بیزینس کارت در مدیریت اکانت محسوب می شود. MyFxBook پلتفرم معاملاتی مستقلی است که احتیاجات معامله گران خود را برطرف می کند. معامله گر می تواند صفحات خود را در دسترس عموم قرار دهد و نتایج معاملات حسابرسی شده خود را نشان دهد (ارسال پسورد به سرمایه گذار، دسترسی عمومی) ، تا به این ترتیب سرمایه گذاران بتوانند تمام آمار را بدون امکان دخالت در معاملات، مشاهده کنند.
یک سرمایه گذار می تواند گزارشات معاملاتی لازم را از متاتریدر4 دریافت کند اما دریافت آن ها از MyFxBook قابل اعتماد تر و با امنیت بیشتری همراه خواهد بود.

می توانید با تجزیه و تحلیل آماری پیشرفته ، تحلیل مناسبی از فعالیت های حساب خود بدست آورید. این پلتفرم، قابلیت های بیشتری در زمینه مرتب سازی و تجزیه و تحلیل آماری انواع مختلف داده ها نسبت به تستر متاتریدر 4 دارد.
می توانید فعالیت های اخیر خود را ذخیره کنید. زمانی که با متاتریدر 4 کار می کنید، می توانید فعالیت خود را تنها برای چند ماه ذخیره کنید اما در MyFxBook، تاریخچه تمام فعالیت های شما از زمان نصب این برنامه، در سیستم ذخیره می شود.
جامعه معامله گران. MyFxBook می تواند به بیش از 100 بروکر متصل شود. بنابراین می توان این پلتفرم را مانند یک پلتفرم اجتماعی در نظر گرفت. همچنین در این پلتفرم می توانید از ابزارهای تکمیلی مانند محاسبه گرها، شبیه ساز ها و … استفاده کنید.

 استفاده از خدمات MyFxBook 

سرمایه گذاران می توانند به صدها سیستم معاملاتی در فارکس دسترسی داشته باشند ( هم دستی و هم الگوریتمی) می توانند در سیگنال های معاملاتی مشترک شوند و در هر مبحث شرکت کنند. این پلتفرم، یک پلتفرم بین المللی است که با استفاده از آن می توانید در گزینه های(کاربردهای) مختلف، سرمایه گذاری کنید.
پلتفرم MyFxBook حساب های جعلی را ردیابی می کند و روند تشخیص هویت را با دقت انجام می دهد. سرمایه گذاران می توانند با درخواست رمز عبور، به جزئیات اطلاعات حساب خود دسترسی پیدا کنند و براساس هدف خود از اطلاعات بدست آمده استفاده کنند. برای مثال، می توانید نوع استراتژی را براساس تغییرات بررسی کنید ، میزان ریسک را ارزیابی کنید و به تحلیل معاملات انجام شده خود بپردازید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT