NFT اسنوپ داگ

NFT اسنوپ داگ در کاردانو منتشر خواهد شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رپر افسانه ای، اسنوپ داگ(Snoop Dogg)، به اکوسیستم کاردانو روی می آورد تا کلکسیون های جدید NFT خود را عرضه کند. در این خبر به بررسی NFT اسنوپ داگ می پردازیم.

NFT اسنوپ داگ

این خواننده رپ با Clay Nation همکاری خواهد کرد تا به طرفداران امکان دسترسی به قطعات کمیاب و موسیقی منتشر نشده را بدهد.
فضای DApps و NFT کاردانو همچنان به رشد چشمگیر خود ادامه می دهد.
اسنوپ داگ با آخرین حرکت برای راه اندازی کلکسیون های NFT در کاردانو، تمام مسیر خود را در مسیر ارزهای دیجیتال طی می کند. انتخاب کاردانو بر اساس رشد ثبت شده توسط شبکه در ماه های اخیر است.

اسنوپ داگ با اعلام همکاری با Clay Nation بر سر راه اندازی یک مجموعه NFT، موجی از هیجان را در سراسر کاردانو ایجاد کرد. این همکاری شامل هنرمند برتر ان اف تی، Champ Medici، می‌شود و به دارنده آن امکان دسترسی نادر به آهنگ‌های منتشر نشده و سایر علائم محدود هنرمند را می‌دهد.
Clay Nation در توییتر نوشت:

اسنوپ داگ و Champ Medici با Clay Nation همکاری خواهند کرد تا کلکسیون‌های نمادین، موسیقی منتشر نشده و نسخه‌های محدود را برای شما بیاورند.

این اعلامیه با ویدئویی همراه بود که بنیانگذار کاردانو را در حال تماس با اسنوپ داگ برای همکاری در بلاک چین نشان می‌داد.
این پست توسط هاسکینسون و اسنوپ داگ تایید شده است. پروژه NFT ذکر شده در ویدیوی “Claymations” قرار است در 5 آوریل(16 فروردین) راه اندازی شود. از آن زمان این پروژه در چند روز گذشته قدرت قابل توجهی ایجاد کرده است.

توکن Will Smith Inu

توکن ویل اسمیت اینو صرفاً از لحظه سیلی زدن ویل به کریس راک در اسکار الهام گرفته شده است و به هیچ وجه، شکل یا شکلی با ویل اسمیت مرتبط نیست. این توکن برای معامله در برخی از صرافی های غیر متمرکز مانند یونی سواپ در دسترس بود و قیمت آن در یک نقطه 10000٪ افزایش یافته بود. در حال حاضر و در زمان نگارش این خبر قیمت ویل اسمیت اینو در 24 ساعت گذشته حدود 3000 درصد رشد داشته است.

منبع : u.today

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT