0 آموزش گام به گام رفع خطای پرداخت پی پال

رفع خطای پرداخت پی پال به صورت گام به گام

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر از PayPal برای پرداخت کالاها یا خدماتی که از وب سایت خود می‌فروشید استفاده می‌کنید، هر لحظه ممکن است با پیام خطا رو به رو شوید. در ادامه‌ی آموزش گام به گام رفع خطای پرداخت پی پال با ما همراه باشید.

رفع خطای پرداخت پی پال

1 آموزش گام به گام رفع خطای پرداخت پی پال

برخی از خطاهای پی پال کاملا واضح هستند، اما موارد دیگری مانند پیغام “Things Don’t Appear to be Working at the Moment. Please Try Again Later” مبهم هستند و افراد دچار سردرگمی می‌شوند. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که چه عواملی باعث بروز این خطای خاص پی پال شده و چگونه می‌توانید از تکرار آن جلوگیری کنید.

خطا به دلیل تنظیمات PayPal شما ایجاد می‌شود

2 آموزش گام به گام رفع خطای پرداخت پی پال

برای برخی از افراد، با تغییر تنظیمات PayPal، این خطا قابل حل است. این راه حل کاملاً آسان است وهمه قادر به عیب یابی آن هستند.

۱. وارد حساب پی پال خود شوید و روی نماد چرخ دنده کلیک کنید.

۲. از نماد چرخ دنده، روی Selling Tools کلیک کنید.

۳. روی دکمه بروزرسانی یعنی “Update” در کنار تنظیمات وب سایت کلیک کنید.

۴. به قسمتی با عنوان Encrypted Website Payments بروید.

۵. اطمینان حاصل کنید که گزینه “Off” علامت خورده است.

۶. به نمایه اصلی برگردید.

۷. دوباره سعی کنید روی دکمه “Buy Now” در وب سایت خود کلیک کنید.

این روش اکثر وقت‌ها خطا را حل می‌کند.

3 آموزش گام به گام رفع خطای پرداخت پی پال

جزئیات PayPal خود را به اشتباه در منوی تنظیمات یک پلاگین وارد کرده اید

اگر از یک افزونه پی پال در وب سایت خود، به خصوص یک وب سایت وردپرس استفاده می‌کنید، گاهی اوقات این خطا می‌تواند به دلیل اطلاعات نادرست در منوی تنظیمات افزونه باشد. شناسه‌های هویتی پی پال و آدرس‌های ایمیل پی پال باید به درستی وارد شوند. به عنوان مثال، اگر آدرس ایمیل پی پال خود را به اشتباه در قسمت آدرس ایمیل پی پال افزونه‌ای مانند WooCommerce وارد کرده باشید، پیام خطای زیر ممکن است به دلیل کلیک کردن روی دکمه “Buy Now” باشد:

We’re sorry things don’t appear to be working at the moment. Please try again later.

همیشه اطلاعات پرداخت خود را دوبار بررسی کنید. اگر خطا همچنان ادامه داشت، به مراحل ۱، ۳ و ۴ مراجعه کنید.

پلاگین‌های متناقض

4 آموزش گام به گام رفع خطای پرداخت پی پال

در حالی که بسیاری از افزونه‌های ادغام وردپرس بصورت یکپارچه با پی پال کار می‌کنند، مواردی وجود دارند که ممکن است با پی پال فعلی پشتیبانی نشوند و کار نکنند. پیامی که دریافت می‌کنید اغلب یک خطای تایید است که ناشی از افزونه‌ای است که نصب شده است. اگر پلاگین برای پذیرش پرداخت‌های مشتری درست نصب شده باشد نیز عدم رعایت موارد زیر می‌تواند سبب بروز همان خطا شود.

  • در قسمت مقدار، فقط اعداد و اعشار را پذیرفته می‌شوند. مثلا اگر برای مشتری گزینه انتخاب مبلغ برای اهدای نقدی ایجاد کرده‌اید مشتری فقط باید اعداد را وارد کند. هرگز نباید در قسمت مقدار هر گونه نمادی را وارد کنید.
  • کد کشور فقط باید “۲” عدد داشته باشد. توسعه دهنده باید پلاگین را به این روش کد گذاری کند تا از استاندارد‌های پی پال پیروی کند.

اگر خطای زیر را مشاهده می کنید:

“We’re sorry things don’t appear to be working at the moment. Please try again later.”

و مراحل ۱ و ۲ را تکمیل کرده‌اید با توسعه دهنده پلاگین پرداختی که استفاده می‌کنید تماس بگیرید. اگر اشکالی در کد وجود دارد، توسعه دهنده باید بتواند آن را برطرف کند تا پیام خطا را حل کند. همیشه قبل از تماس با تیم پشتیبانی پلاگین، اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه افزونه را فعال کرده‌اید.

حساب PayPal شما به درستی تنظیم نشده است

5 آموزش گام به گام رفع خطای پرداخت پی پال

اگر حساب پی پال شما به درستی تنظیم نشده باشد، این خطا می‌تواند رخ دهد. در غیر این صورت اگر مشتریان شما این پیام خطا را ببینند، ممکن است پی پال شما قفل شده باشد. در صورت مشاهده پیام خطای زیر، اطمینان حاصل کنید که هیچ اعلانی در حساب پی پال خود ندارید:

We’re sorry things don’t appear to be working at the moment. Please try again later.”

اگر در انتظار اعلان یا اطلاعیه‌ای هستید، مراحل تکمیل یا تأیید حساب خود را دنبال کنید.

حساب بیزنس PayPal ندارید

گاهی اوقات این پیام خطا نمایش داده می‌شود که تاجر سعی در استفاده از حساب پی پال شخصی دارد و نه حساب بیزنس پی پال. اگر از یک حساب شخصی استفاده می‌کنید، می‌توانید به یک حساب بیزنسی ارتقا دهید.

اگر نمی‌توانید دلیل مشاهده پیام خطای پی پال را در وب سایت خود تشخیص دهید، در وب سایت پی پال بیش‌تر بخوانید یا مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

حال که با آموزش رفع خطای پرداخت پی پال آشنا شدید می‌توانید از خدمات: افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال و خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT