جشنواره افتتاح حساب پی پال

جشنواره افتتاح حساب پی پال سایت اول پرداخت به همراه ویزا کارت ۱ ساله

زمان مطالعه 4 دقیقه

PayPal راهی آسان و سریع برای ارسال و درخواست آنلاین پول ارائه می‌دهد. اگر به دنبال خرید بدون واسطه از سایت‌های خارجی مانند: Amazon ،ebay و دیگر سایت‌ها هستید فرصت را از دست ندهید، به دلیل جشنواره افتتاح حساب پی پال سایت اول پرداخت تا حد امکان قیمت افتتاح حساب و شارژ حساب پی پال را پایین آورده است.

پرداخت و دریافت آنلاین پول

جشنواره افتتاح حساب پی پال

جشنواره افتتاح حساب پی پال

تنها چیزی که برای ارسال پول به خانواده یا دوستان نیاز دارید آدرس ایمیل گیرنده است. این پول به حساب گیرنده واریز می‌شود و سپس می‌تواند به حساب بانکی منتقل شود یا برای پرداخت استفاده شود.

اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید و لوگو PayPal را در وب سایت فروشنده مشاهده می‌کنید، به این معنی است که می‌توانید با استفاده از PayPal پرداخت کنید. فقط PayPal را در هنگام پرداخت انتخاب کنید. از شما خواسته می‌شود که وارد حساب کاربری خود شوید و پرداخت را تأیید کنید. اطلاعات مالی شما هرگز برای فروشندگان یا فروشگاه‌های آنلاین قابل مشاهده نخواهد بود.

هر کسی می‌تواند با استفاده از آدرس ایمیل شما برای شما پول ارسال کند. آدرس ایمیل شما به حساب شخصی PayPal شما پیوند داده شده است. هر زمان پرداختی را دریافت کردید یک ایمیل اطلاع رسانی دریافت خواهید کرد و پرداخت در حساب شما نشان داده می‌شود.

اگر پرداختی را از طریق PayPal انجام می‌دهید، برای شما از طریق ایمیل یک اعلان ارسال می‌شود. این پول به موجودی PayPal شما واریز یا کسر می‌شود. می‌توانید پول را به حساب بانکی خود منتقل کنید یا از آن برای پرداخت خود استفاده کنید.

انواع حساب پی پال

paypal

paypal

حساب پرسونال (Personal):
این نوع حساب محدود‌ترین و پایین‌ترین نوع حساب‌های پی پال است و برای افراد با تراکنش‌های کم و محدود پیشنهاد می‌شود.

حساب پریمیر (Primier):
این نوع حساب تمام ویژگی‌های حساب پرسونال را دارا است. اما اضافه بر آن امکانات دیگری مانند: دریافت کارت اعتباری یا بانکی، حساب بانکی، سبد خرید و گزارش پرداخت نیز دارد.

حساب بیزینس (Businees):
این حساب محدودیت‌های کمتری نسبت به پریمیر و پرسونال دارد و برای افراد دارای تجارت و بیزینس پیشنهاد می‌شود. با این حساب شما کارمزد بسیار کمی به پی پال پرداخت می‌کنید همچنین از سطح تراکنش بسیار بالایی برخوردار خواهید شد.

توجه: اگر از حساب پرسونال پی پال استفاده می‌کنید باید حواستان به سطح تراکنش‌ها باشد. اگر بیش از حد مجاز تراکنش داشته باشید حساب شما لیمیت می‌شود.

دلایل لیمیت شدن حساب و رفع لیمینت

جشنواره افتتاح حساب پی پال

جشنواره افتتاح حساب پی پال

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال بسیار زیاد است. حتی احتمال دارد حساب افرادی که تمام قوانین پی پال را رعایت کرده‌اند لیمیت شود. لیمیت حساب پی پال و ثابل پیش بینی نیست ولی راه حل‌هایی وجود دارد که احتمال لیمینت شدن را بسیار کم می‌کند. هنگامی که حساب شما لیمیت می‌شود پی پال به شما ایمیل می‌دهد ولی دلیل لیمیت شدن را به شما نمی‌گوید. با استفاده از statement احتمال دارد که بتوانید حساب خود را رفع لیمیت کنید.

دلایل اصلی لیمیت شدن حساب:

۱. مشکوک شدن پی پال به فعالیت‌های غیر طبیعی حساب شما (ورود فردی دیگر به حسابتان)

۲. اعلام دزدیده شدن کارت بانک متصل به حسابتان

۳. استفاده از پی پال برای خرید‌های غیر قانونی.

۴. زیاد شدن فاصله زمانی بین افتتاح حساب تا وریفای کردن.

۵. زیاد بودن تراکنش بر روی حساب‌های پرسونال.

۶. مهم‌ترین دلیل برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند: تغییر بیش از حد ip شما.

توجه: برای لیمیت نشدن حسابتان باید از VPS استفاده کنید.

راه‌های پیشگیری از لیمیت شدن حساب:

  • در ۲۱ روز اول حساب بیش از ۱ تراکنش تا سقف ۱۵۰ دلار انجام ندهید.
  • بعد از ۲۱ روز بیش از ۳ تراکنش در روز تا سقف ۱۰۰۰ دلار انجام ندهید.
  • از حساب وریفای نشده وجه دریافت نکنید.
  • از یک مرورگر ثابت با استفاده از VPS از وارد پی پال خود شوید.
  • حد اکثر تراکنش در ماه ۹۰ و حداکثر مجموع مبلغ ۸۰۰۰ دلار است.

جشنواره افتتاح حساب پی پال با سایت اول پرداخت

جشنواره افتتاح حساب پی پال

جشنواره افتتاح حساب پی پال

به دلیل تحریم‌های موجود ساخت حساب Paypal برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، ممکن نیست. برای اینکه شما بتوانید از Paypal استفاده کنید می‌توانید از خدمات افتتاح حساب سایت اول پرداخت استفاده کنید.

مزایای افتتاح حساب پی پال با سایت اول پرداخت:

  • پشتیبانی فعال
  • بهترین قیمت در بین سایت‌های داخلی
  • سادگی ثبت سفارش
  • سرعت بسیار بالا
  • تخفیف‌های زیاد

به دلیل جشنواره قیمت افتتاح حساب و همچنین شارژ حساب Paypal در سایت اول پرداخت تا حد امکان پایین آمده، پس فرصت را از دست ندهید و با ثبت سفارش، مجموعه‌ی اول پرداخت در کمترین زمان اقدام به افتتاح حساب Paypal برای شما می‌کنند.

حال که با جشنواره افتتاح حساب پی پال با سایت اول پرداخت آشنا شدید، اگر قصد افتتاح حساب دارید می‌توانید از خدمات افتتاح حساب پی پال و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

افتتاح حساب پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT