آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

زمان مطالعه 8 دقیقه

آیا قصد کسب درآمد از Quora را دارید؟ مراحلی که در این مقاله ذکر کرده‌ایم را دنبال کنید تا به رشد کسب و کار خود کمک کنید و درآمد بیش‌تری کسب کنید. Quora یک تالار گفتمان است که افراد می‌توانند برای پرسیدن سوال و یا پاسخ به سوالات دیگران به آن مراجعه کنند. علاوه بر این می‌توان از آن برای کسب درآمد نیز استفاده کرد.

آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

چگونه می‌توان از Quora درآمد کسب کرد؟ چند روش برای کسب درآمد از Quora وجود دارد: به صورت ارگانیک و از طریق تبلیغات پولی. در این مقاله هر دو روش را بررسی می‌کنیم.

نقد درآمد ارزی

مرحله ۱: در سایت ثبت نام کنید.

با انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور در Quora.com ثبت نام کنید. این یک فرایند کاملا ساده است. همچنین می‌توانید با استفاده از حساب موجود در Google یا Facebook خود وارد شوید. همچنین می‌توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. اگر قبلاً حساب کاربری ندارید، بخش درخواست ثبت نام به شما نشان داده می‌شود.

1 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

مرحله ۲ کسب درآمد از Quora: سوال بپرسید

با نحوه کار این پلتفرم آشنا شوید. یک یا دو سوال بپرسید تا انواع پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید را ببینید و با محیط این پلتفرم آشنا شوید. همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با مخاطبان خود سوالاتی بپرسید.

در صفحه اصلی Quora یک دکمه قرمز با عنوان Ask Question (سوال بپرسید) وجود دارد. می‌توانید روی آن کلیک کنید یا از کادر سوال در بالا با عنوان “What is your question or link” استفاده کنید. در هر صورت با هر دو روش وارد صفحه‌ای مانند تصویر زیر می‌شوید:

2 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

در این قسمت به شما راهنمایی می‌شود که چگونه سوالات خود را مطرح کنید. علاوه بر این می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید سوالات شما در قسمت عمومی، ناشناس یا محدود قرار گیرد. همچنین می‌توانید لینکی را نیز اضافه کنید تا محتوا بهتر منتقل شود.

پس از نوشتن سوال خود، روی دکمه آبی در پایین که روی آن نوشته شده است، “Add Question” کلیک کنید. پرسیدن سوال به شما کمک می‌کند تا در Quora فعال بمانید و مخاطبان خود را بشناسید. همچنین می‌توانید سوالاتی در مورد صنعت یا بخش مورد علاقه خود بپرسید.

سپس افرادی که به سوالات پاسخ می‌دهند را چک کنید. هر بار که پاسخی دریافت می‌کنید، روی عکس نمایه شخص پاسخ دهنده کلیک کنید. می‌توانید برخی از Space یا موضوعاتی را که افراد دنبال می‌کنند مشاهده کنید. همچنین می‌توانید آنها را به عنوان راهی برای افزایش سطح فعالیت خود و دریافت سوالات بیش‌تر در صفحه اصلی دنبال کنید.

آمارهای خود را آنالیز کنید

شما می‌توانید آمارهای خود را بررسی کنید تا تعداد افرادی که سوالات را دیده‌اند و به آن‌ها پاسخ می‌دهند را ببینید. برای این کار می‌توانید روی گزینه “Stats” به معنی آمار کلیک کنید.

21 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

این قسمت همچنین به شما کمک می‌کند تا بدانید مردم بیشتر به چه سوالاتی پاسخ می‌دهند.

مرحله ۳: به سوالات پاسخ دهید

چه یک کسب و کار باشید یا یک بازاریاب وابسته، علاوه بر پاسخ به سوالات، می‌توانید از لینک‌هایی استفاده کنید. این لینک‌ها می‌تواند در پاسخ شما گنجانده شود تا افراد روی آن کلیک کنند. در صورت خرید افراد از این لینک‌ها از طریق شرکت‌های وابسته درآمد کسب خواهید کرد. اگر یکی از شغل‌‌های جانبی شما بازاریابی وابسته است، می‌توانید از این طریق با Quora درآمد کسب کنید.

سوالات را از فید خود پیدا کنید یا موضوعات مورد علاقه خود را در Quora جستجو کنید. پس از پیدا کردن سوال مورد نظر، روی گزینه “پاسخ” در زیر سوال کلیک کنید. اولین کاری که باید انجام دهید پر کردن قسمت “Edit Credential” است. در این قسمت می‌توانید شغل و حرفه و مدرک خود را ذکر کنید و اعتبار خود را نشان دهید.

روی گزینه “Edit Credential” کلیک کرده و از بین گزینه‌های موجود، از جمله اشتغال، تحصیل، محل سکونت، موضوع و زبان گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و پر کنید. روی کلمه یا عبارتی که می‌خواهید لینک به آن ضمیمه کنید کلیک کنید و بعد روی دکمه زیر کلیک کنید. در هر پاسخ می‌توانید بیش از یک لینک قرار دهید.

طول توصیه شده برای متن پاسخ بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه است. در حالت ایده آل پاراگراف‌ها نباید بیشتر از ۴ خط شود. سپس روی دکمه آبی “Submit” در پایین کلیک کنید.

31 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

یک پروفایل بیزنسی بسازید

اگر یک کسب و کار هستید، یکی از راه‌هایی که می‌توانید از Quora کسب درآمد کنید، حضور فعال در آن است. اگر به سوالاتی که افراد مطرح می‌کنند پاسخ‌های مناسب و درستی ارائه دهید، آنها شما را به عنوان یک متخصص می‌بینند و درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب می‌کنند. ترافیک بیشتر به وب سایت شما امکان می‌دهد درآمد بیش‌تری کسب کنید.

برای ایجاد پروفایل بیزنسی روی عکس خود در بالا سمت راست پلتفرم کلیک کنید. روی نام خود کلیک کنید، و مانند لینکدین مشخصات خود را کامل کنید. شما می‌توانید تحصیلات، زمینه شغلی و موقعیت مکانی خود را اضافه کنید. قسمت‌های دیگر پروفایل شما بر اساس فعالیت Quora شما ساخته می‌شود.

مردم می‌توانند ببینند که شما در چه تعداد space فعالیت می‌کنید، در چه موضوعاتی آگاهی دارید و تعداد سوالات و پاسخ‌هایی در آن شرکت داشته‌اید را ببینید.

33 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

علاوه بر این افراد می‌توانند شما را دنبال کنند و مستقیماً از شما سوال بپرسند.

آمار را آنالیز کنید

در قسمت stats می‌توانید آمار سوالاتی که پرسیده اید و به آن پاسخ داده‌اید را مشاهده کنید. پاسخ‌ها را می‌توان با انتخاب upvote یا downvote (موافق یا مخالف مشابه گزینه لایک در سایر شبکه‌های اجتماعی) رتبه بندی کرد. همچنین می‌توان پاسخ را در یک space یا در سایر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این می‌توان در مورد پاسخ‌ها نیز نظر داد.

با آنالیز آمار کورای خود می‌توانید اطلاعات مفیدی برای رشد کسب و کار خود بدست آورید.

مرحله ۴ : Spaces یا فضاهای Quora را کشف کنید

Quora Spaces چیست؟ این ایده در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. در این فضاها سوالات مختلفی در مورد موضوعات معینی پرسیده می‌شود. شما میتوانید یک فضا ایجاد کنید و روی یک موضوع خاص تمرکز کنید. همچنین می‌توانید فضاهایی را برای ارتباط با دیگران در صنعتی که در آن کار می کنید یا در زمینه‌ای که علاقه دارید پیدا کنید.

با شرکت در Quora Spaces می‌توانید فالوورهای بیش‌تری بدست آورید، به سوالات مختلف پاسخ دهید و بتوانید کلیک‌های وابسته یا ترافیک بیشتری برای کسب و کار خود بدست آورید.

4 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

در سمت چپ صفحه اصلی گزینه به نام “Discover Spaces” وجود دارد. روی علامت بعلاوه کلیک کنید. وارد صفحه Quora Spaces می‌شوید. با کلیک روی دکمه آبی “Follow” می‌توانید هر یک از فضاهای نمایش داده شده روی صفحه را دنبال کنید.

41 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

با کلیک روی” Create Space” می‌توانید یک اسم برای فضای خود انتخاب کرده و یک خط توضیح اضافه کنید. پس از ایجاد فضا می‌توانید علایق خود را به اشتراک بگذارید، محتوا را مدیریت کنید و حتی بحث‌ها را میزبانی کنید.

ایجاد فضا می‌تواند روشی موثر برای مدیریت برند شما و جلب بازدیدکنندگان بیشتر در تجارت آنلاین شما باشد.

42 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

با کلیک بر روی “Discover Spaces”، می‌توانید بسیاری از فضاهای موجود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید تعداد افرادی را که این فضاها را دنبال می‌کنند ببینید، و با افراد بیشتری در تعامل باشید.

مرحله ۵ : در برنامه پارتنری Quora (Quora Partner Program) ثبت نام کنید

با برنامه پارتنری Quora می‌توانید بدون داشتن یک کسب و کار به صورت آنلاین درآمد داشته باشید. این برنامه به شما امکان می‌دهد وقتی سوالات خود را منتشر می‌کنید، با توجه به تعداد بازدید درآمد کسب کنید. در نتیجه وقتی تعداد بازدیدها بیشتر باشد، درآمد بیش‌تری کسب خواهید کرد. دلیل اینکه Quora به شما پول پرداخت می‌کند این است که آنها از طریق تبلیغات پول دریافت می‌کنند. بنابراین صفحه سوالات شما ممکن است دارای آگهی تبلیغاتی باشد و این تبلیغات باعث می‌شود پول بیش‌تری Quora بدست آورد.

برای شرکت در برنامه پارتنری Quora، باید دعوت شوید. برای دریافت دعوتنامه باید به اندازه کافی در Quora فعالیت داشته باشید و Quora سوالات شما را تایید کند. این دعوت نامه از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود. پس از دریافت این ایمیل بر روی گزینه “View invitation” به معنی مشاهده دعوتنامه کلیک کنید تا وارد صفحه نحوه ثبت نام شوید.

5 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

چند نکته برای دریافت دعوت نامه وجود دارد:

  • کیفیت نوشتار
  • سطح ارسال سوال و پاسخ
  • زمینه کاری که در آن فعال هستید.
  • تعداد دنبال کنندگان

بنابراین برای درآمدزایی با برنامه پارتنری Quora ابتدا باید فعالیت کافی برای دریافت دعوتنامه داشته باشید.

سوالات جذاب مطرح کنید

برای وارد شدن به برنامه‌ی پارتنری Quora و کسب درآمد باید سوالات جالب و متنوعی را مطرح کنید. در واقع سوالات جوری باشند که مردم تمایل داشته باشند به آن پاسخ دهند.

 نکته:

  • به سراغ موضوعات محبوب بروید که احتمال وایرال شدن آن وجود داشته باشد.
  • سوالاتی را انتخاب کنید که پاسخ‌های احساسی و مهیج داشته باشد.
  • سوالاتی را که قبلاً پرسیده اید تکرار نکنید.

برای کسب درآمد با Quora باید مرتبا سوال‌های متنوع و جذابی بپرسید. بسیاری از مردم سال‌ها در این پلتفرم بوده‌اند و بهترین نکات و ترفندها را در مورد راه‌های کسب درآمد می‌دانند، میتوانید با مراجعه به این نوع مطالب اطلاعاتی بیشتری در مورد نحوه کسب درآمد با کورا بدست آورید.

کسب درآمد از Quora | سوالات متداول

02 آموزش نحوه کسب درآمد از Quora به صورت گام به گام

  • به طور ماهانه چند کاربر در Quora هستند؟

تقریباً ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه در پلتفرم Quora وجود دارند. با فعالیت زیاد به آسانی می‌توانید درآمد کسب کنید و باعث رشد کسب و کار خود شوید.

  • Quora چگونه به شرکای خود پول پرداخت می‌کند؟

وقتی در برنامه پارتنری Quora ثبت نام می‌کنید، از طریق تبلیغ کنندگان به شما پول پرداخت می‌شود، نه از طریق Quora. با این حال از شما خواسته می‌شود که پس از شریک شدن اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

  • آیا راهی تضمینی برای دعوت شدن به برنامه پارتنری Quora وجود دارد؟

خیر، در Quora بحث‌های زیادی در مورد آنچه برای دریافت دعوتنامه لازم است وجود دارد می‌توانید به آن مراجعه کنید. همچنین تعداد زیادی کاربر در این برنامه وجود دارد. برخی از افراد گفته‌اند که ظرف چند هفته پس از پیوستن به برنامه دعوت نامه دریافت می‌کنند در حالی که برخی دیگر باید ماه‌ها منتظر بمانند. صبور باشید و فعال بمانید.

  • چگونه می‌توانید با برنامه پارتنری Quora درآمد کسب کرد؟

در کل بستگی به فعالیت شما و پرسیدن سوال دارد. Quora اغلب تعداد سوالاتی را که می‌توانید در روز بپرسید محدود می‌کند. به عنوان مثال پس از رسیدن به سقف ۱۰ سوال، باید تا روز بعد منتظر بمانید تا بتوانید سوال بیش‌تری بپرسید.

  • چقدر می‌توانید با Quora درآمد کسب کنید؟

میزان درآمدزایی بستگی به این دارد که شما یک شرکت تجاری هستید یا یک فرد و همچنین میزان فعالیت و پایه‌ای که برای برند خود ایجاد کرده‌اید. علاوه بر این میزان درآمد شما بستگی به تعداد سوالاتی که می‌پرسید یا پاسخ می‌دهید نیز دارد. به طور تخمینی روزانه بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ سوال در Quora پرسیده می‌شود.

  • آیا محدودیتی در ایجاد تعداد فضاهای Quora وجود دارد؟

خیر. هیچ محدودیتی در تعداد فضای Quora وجود ندارد. توجه داشته باشید هر فضایی که ایجاد می‌کنید در پروفایل شما قابل مشاهده است. برای جلوگیری از سردرگمی دنبال کنندگان باید فضاها را محدود کنید تا افراد بتوانند به راحتی آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند.

  • نحوه مدیریت اعلان‌ها و ایمیل‌ها چگونه است؟

در بخش “تنظیمات” پروفایل خود، می‌توانید تعیین کنید که چه زمانی می‌خواهید اعلان و ایمیل‌ها را دریافت کنید. شما به طور پیش فرض اعلان‌های مربوط به کلیه فعالیتها، از جمله پاسخ‌های جدید، درخواست‌ها، پیام‌ها، نظرات، ریپلای و منشن را دریافت می‌کنید. همچنین می توانید در مورد زمان رای دادن افراد به مطالب شما و افرادی که دنبال می‌کنید اطلاعاتی بدست آورید.

حال که نحوه کسب درآمد از Quora را دریافتید می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد درامد ارزی

امتیاز 4.9/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT