خرید و فروش پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی و خرید و فروش پرفکت مانی در ایران بصورت آنی و ۲۴ ساعته

زمان مطالعه 4 دقیقه

پرفکت مانی چیست 

پرفکت مانی در سال 2007 در پاناما تاسیس شد اما دارای مقر اصلی در زوریخ سوئیس است و به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت های غیر نقدی در اینترنت مورد استفاده قرار میگیرد. با اول پرداخت همراه باشید.

شرکت PerfectMoney در پاناما به ثبت رسیده است.

پاناما کشوری است که قوانین نظارت بر امور مالی چندان سخت‌گیرانه‌ای ندارد. برای نمونه، این شرکت (بر خلاف شرکت‌های غربی) می‌تواند دارایی کاربران خود را در فعالیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند. همین امر موجب بالا رفتن ریسک پس‌انداز پول در این سامانه می‌شود. اصلی‌ترین دلیل عدم پذیرش این ارز الکترونیک در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی نیز همین است.

افتتاح حساب PerfectMoney

ووچر پرفکت مانی 

ووچر پرفکت مانند یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه است با این تفاوت که ووچر واقعا یک کارت فیزیکی نیست؛ بلکه از چند کد تشکیل شده است. هر ووچر دارای یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعالسازی ۱۶ رقمی، مقدار ووچر(یعنی مقدار پولی که در آن ووچر است) و تاریخ ایجاد آن است. برای استفاده از ووچر در خریدهای اینترنتی، نیاز به داشتن حساب در سایت Perfect money نیست و کاربران می‌توانند از سایت‌های صرافی معتبر، ووچر تهیه کنند و با وارد کردن کدهای آن، کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

خرید ووچر

خرید ووچر

خرید ووچر پرفکت مانی

تفاوتی ندارد شما دارنده حساب پرفکت مانی باشید یا اصلا حسابی از PerfectMoney نداشته باشید! شما می‌توانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید.

۱) شما می‌توانید یک کد ووچر ده دلاری تهیه کنید و با آن حساب PerfectMoney خود را شارژ کنید.

۲) در هنگام استفاده از پرفکت مانی برای خرید‌های مختلف، شما مجبور به ارائه اطلاعات حساب PerfectMoney هستید، اما با استفاده از ووچر PerfectMoney لازم نیست که اطلاعات حساب خود را به سایت فروش دهید.

۳) می‌توانید از موچودی حساب PerfectMoney خود یک ووچر تهیه کنید و آن را به دوستان خود دهید. آنها می‌توانند بدون داشتن حساب PerfectMoney از ووچر شما استفاده کنند.

خرید ووچر پرفکت مانی

امکانات PerfectMoney

  • انتقال پول بین کاربران
  • دریافت و پرداخت در سایت شما
  • پرداخت برای کالاها و خدمات در اینترنت
  • صدور و دریافت وام درون سیستم

ارزهای قابل استفاده در حساب پرفکت مانی

  • دلار آمریکا (USD)
  • یورو (EUR)
  • طلا
  • بیت کوین

    خرید آنی

    خرید آنی

انواع حساب پرفکت مانی

در سامانه PerfectMoney سه نوع حساب مختلف تعریف شده است که کاربر می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند.هر کدام از این سه حساب، مزایایی به همراه دارد. این سه حساب به ترتیب عادی (Normal)، ممتاز (Premium) و همکار (Partner) نام دارد.

حساب Normal

تعیین شده برای همه مشتریان جدید ثبت نام شده بدون هیچگونه محدودیت بکاربرده شده در استفاده‌ سیستم.

حساب Premium

تعیین شده برای مشتری فعال برای بالای 1 سال یا در صورت رسیدن گردش حساب به میزانی مشخص هزار دلار آمریکا یا معادل آناز فرصتی برای ارتقای حساب کاربری برخوردار می‌شود. کاربر به این منظور باید درخواستی جداگانه به واحد مشتریان پرفکت‌مانی ارایه دهد. اصلی ترین حساب پریمیوم ، کمتر بودن کارمزد خدمات و تراکنش‌ها نسبت به حساب عادی است.

حساب Partner

حساب پارتنر سومین دسته حساب‌ها در PerfectMoney به شمار می‌رود. این نوع حساب در اختیار اشخاص عادی قرار نمی‌گیرد. در واقع فقط نماینده سیستم‌های پرداخت یا صرافی‌ها می‌توانند چنین حسابی داشته باشند. این نوع حساب کمترین میزان کارمزد (یک و نیم درصد) را داشته و سود سالیانه ۸ درصد نیز به کمترینموجودی ماهانه تعلق می‌گیرد. هزینه حق بیمه حساب برای هر انتقال بانکی تا 2 درصد است.

 انواع روش های شارژ اکانت PerfectMoney

شارژ حساب پرفکت مانی روش‌های مختلفی دارد. روش های که در حال حاضر و درکشور ایران متداول است عبارت‌اند از:

۱- انتقال از حساب دیگر 

PerfectMoney که یکی از سیستم‌های خرید و فروش ارز در جهان می‌باشد که امکان شارژ حساب کاربران را از طریق کارت شتاب فراهم کرده است. این روش پرداخت برای کاربران راحت‌تر از سایر روش‌های دیگر می‌باشد. کافی است اول پرداخت را برای انجام این عملیات انتخاب کنید تا شارژ حساب شما به سهولت و با اطمینان انجام شود.

۲- شارژ با بیت کوین

یکی دیگر از کیف پول‌های PerfectMoney، بیت کوین است. از این‌رو شما می‌توانید با استفاده از یکی از صرافی‌های آنلاین، بیت کوین موجود در حساب‌تان راه به حساب PerfectMoney خود انتقال دهید.

۳- شارژ با استفاده از ووچر 

همان‌طور که می‌دانید، ووچر PerfectMoney یکی از انواع کارت‌های ارزی است. این ابزار مزایای زیادی به دنبال دارد که یکی از کاربردهای آن، شارژ حساب PerfectMoney است. شما می‌توانید با خرید این کارت‌ها، حساب‌تان را بسته به مقدار ارزی که نیاز دارید، شارژ کنید.

۴- شارژ با استفاده از خدمات ارزی صرافی‌های آنلاین

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش‌های گفته شده نیستید، می‌توانید با پرداخت ریال، حسابتان را با دلار یا یورو از طریق صرافی‌های آنلاین شارژ کنید

کارمزد ارسال پرفکت مانی

نوع خدمات میزان کارمزد
واریز پرفکت مانی
انتقال wire از منفی 0.5 درصد
بیت کوین صفر
تبدیل پرفکت مانی
یورو به دلار و برعکس بر اساس نرخ بازار
سود پول نگهداری شده در حساب
اضافه شده به حساب ماهانه 4 درصد (ماکزیمم 500 دلار در ماه)
انتقال داخلی در پرفکت مانی
اکانت های premium 0.5 درصد
اکانت های وریفای شده 0.5 درصد
اکانت های وریفای نشده 1.99 درصد
برداشت از حساب پرفکت مانی
انتقال wire از 2 درصد + کارمزد بانک
بیت کوین (بسیار سریع) 0.5 درصد
کارمزد های امنیتی
ارسال SMS 0.1 دلار
خدمات سالانه صفر
بازگرداندن اکانت 100 دلار

 خرید دلار پرفکت مانی و شارژ خودکار 

پس از احراز هویت در سایت اول پرداخت می توانید بصورت آنی و اتوماتیک نسبت به خرید PerfectMoney اقدام نمایید:

خرید پرفکت مانی

فروش پرفکت مانی

با استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی اول پرداخت می توانید بدون نگرانی و در سریع ترین زمان ممکن حساب PerfectMoney خود را در هر ساعت شبانه روز به صورت خودکار شارژ کنید یا درآمد خود را از حساب PerfectMoney به ریال تبدیل کنید.

فروش پرفکت مانی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT