1 خرید دارو از سایت خارجی و بدون واسطه با pharmacy online

خرید دارو از سایت خارجی و بدون واسطه با pharmacy online

زمان مطالعه 2 دقیقه

دارو و مکمل‌های دارویی نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کنند. بسیاری از کمپانی‌های معتبر داروهای خود را از طریق سایت‌های اختصاصی به فروش می‌رسانند. متاسفانه با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان بسیاری از دارو‌ها کمیاب شده‌اند. بسیاری از هموطنان ما برای خرید دارو‌های مورد نیاز با مشکل مواجه شده‌اند و روند درمان آن‌ها با اختلال مواجه شده است. در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که به طور مستقیم و بدون واسطه می‌توانید داروی مورد نظر خود را خریداری کنید. pharmacy online سایتی است که می‌توانید به واسطه‌ی آن داروی مد نظر خود را خریداری کنید. در ادامه به خرید دارو از سایت خارجی می‌پردازیم.

خرید با ویزا کارت

مکمل‌های غذایی و دارویی نیز امروزه نقش مهمی در زندگی پیدا کرده‌اند. با ماشینی شدن زندگی‌ها و روی آوردن مردم به غذاهای فست فودی و رستورانی و کمتر دیده شدن میوه و سبزیجات در رژیم غذایی بسیاری از مردم با کمبود ویتامین و مواد معدنی مواجه شده‌اند. در این میان می‌توان با استفاده از مکمل‌های رژیمی و غذایی ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز را به بدنمان برسانیم. مکمل‌های با کیفیت خارجی از شرکت‌های معروف دقیقا تمامی املاح مورد نیاز را به بدن شما می‌‌رسانند. برای خرید این مکمل‌ها نیز می‌توانید از سایتی که در ادامه معرفی می‌کنیم اسفاده نمایید. بهترین مکمل‌ها را از معتبرترین سایت‌های بین المللی خریداری نمایید.

خرید دارو از سایت خارجی و بدون واسطه با pharmacy online

2 خرید دارو از سایت خارجی و بدون واسطه با pharmacy online

استرالیایی‌ها از دیرباز به داروسازی علاقه مند بوده‌اند. اولین سایت فروش دارو در این کشور و در سال ۱۹۹۸ راه اندازی شد. این سایت داروسازهایی را جهت ارائه‌ی مشاوره‌ی آنلاین در جهت نسخه‌های مورد نیاز و سوالات متداول مشتریان استخدام نموده است. شما می‌توانید به صورت آنلاین درباره‌ی محصولات به این متخصصان مشورت نمایید و سپس خرید کنید. این سایت هم اکنون به بیش از ۴۰ کشور دنیا به صورت انلاین دارو می‌فروشد.

شما بعد از یافتن داروی مورد نظرتان می‌توانید با پی پال هزینه‌ی آن را پرداخت کنید و در نظر داشته باشید که به دلیل تحریم‌ها شما نمی‌توانید دارو یا مکمل خود را مستقیما به ایران بفرستید.

چه محصولاتی در داروخانه‌ی آنلاین ارائه می‌شود

  • داروهای درمانی
  • مکمل‌های ویتامین
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • مکمل‌های مخصوص دوران بارداری
  • مکمل‌های مخصوص کودکان
  • داروهای درمانی برای حیوانات خانگی
  • مکمل‌های رژیمی

حال که خرید دارو از سایت خارجی و بدون واسطه را دریافتیم اگر قصد خرید دارو یا مکمل دارید، می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا یا مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز 3.9/5 - از 32 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

5 دیدگاه

  1. نیما گفت:

    با سلام. به قرص لووکسین خارجی نیاز دارم، که متاسفانه مدتیه در این نایاب شده.راهنمایی بفرمائید باید چه طور از طریق شما تهیه اش کنم. سپاس

    1. فرید امیری گفت:

      اگر در کشور امارات، کویت بحرین و … کسی رو دارید که بتونه کالا رو تحویل بگیره، شما با کمک مجموعه اول پرداخت فرایند خرید و ارسال پستی به این کشورها رو می‌توانید انجام دهید.

  2. سميه گفت:

    سلام ، ببخشيد پماد پروتوپيك ٠/١ درصد ميخوام ، ممنون ميشم كمكم كنيد

    1. فرید امیری گفت:

      سلام اگر سایت شرکت خارجی میشناسید که می تونه تا دوبی یا ترکیه برای شما ارسال کنه و بعدش هم کسی رو میشناسید که بتونه براتون از دوبی یا ترکیه بیاره ایران، ما می تونتیم خدمات پرداخت ارزی رو به انجام برسونیم.

  3. سمیرا گفت:

    درود
    وقت خوش
    من از ایران میل می فرستم و خود بهتر می دانید اشخاصی که تبعه و ساکن ایران هستند نه pay pal دارند نه کردیت کارد ،تکلیف چیست ؟من از کجا دارو رو تهیه کنم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT