7 راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل کسب درآمد 100 دلار در روز

7 راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل | کسب درآمد 100 دلار در روز

زمان مطالعه 8 دقیقه

آیا تا به حال به فکرتان رسیده با تلفن هوشمند خود درآمد کسب کنید؟ ممکن است تنها روش‌هایی کسب درآمد ارزی با موبایل که تا به حال با آن مواجه شده‌اید پر کردن نظرسنجی‌های ساختگی یا گذاشتن نظرات محصول باشد. این راه‌ها نه تنها برای پول درآوردن خسته کننده هستند، بلکه از نظر میزان کسب درآمد نیز روش‌هایی بیهوده هستند. در ادامه به معرفی ۷ راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل می‌پردازیم.

۱. اسکن و فروش کتاب

1 7 راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل کسب درآمد 100 دلار در روز

در گذشته تنها کسی که از فروش کتاب به صورت آنلاین درآمد کسب می‌کرد، جف بزوس از طریق آمازون بود. اما این فرصت عالی اکنون برای شما نیز وجود دارد تا با تلفن هوشمند خود درآمد کسب کنید. چند سال پیش من دنیای FBA آمازون را بررسی کردم. کتاب‌های دست دوم را برای کتابخانه محلی خود خریداری می‌کردم، سپس برای کسب درآمد آن‌ها در آمازون قرار می‌دادم. قبل از اینکه بگویم این روش چقدر سودآور است، اجازه دهید نحوه عملکرد موبایل را در این روش را توضیح دهم. برنامه آمازون دارای یک اسکنر است که در آن می‌توانید قیمت هر محصول را پیدا کنید، کافیست بارکد کالای مورد نظر را اسکن کرده و قیمت‌های آن کالا را در آمازون مشاهده کنید. سپس می‌توانید هزینه حمل و نقل و انبار را در آمازون محاسبه کنید و ببینید آیا می‌توانید آن کتاب را برای کسب سود در آمازون قرار دهید و با قیمت بالاتر بفروشید. به عنوان مثال اگر بتوانید کتابی را از یک کتابفروشی به قیمت ۱ دلار خریداری کنید و هزینه‌های ارسال این کتاب در آمازون ۳ دلار باشد، اما بتوانید آن را به قیمت ۱۵ دلار بفروشید، در این صورت می‌توانید از این معامله ۱۱ دلار سود کنید.

شاید به نظر می‌رسد که کسب درآمد ۱۰۰ دلاری در روز با این روش چالش برانگیز باشد، اما اگر بدانید دقیقا چه کار باید کنید واقعاً اینطور نیست. در یک روز شما به راحتی می‌توانید صدها کتاب را اسکن کنید. اگر در مقایسه با نمونه‌ای که ذکر کردم حاشیه سود کسب کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روزانه ۱۰ دلار بفروشید تا آن ۱۰۰ دلاری را که به دنبال آن هستید به دست آورید.

۲. کسب درآمد ارزی با موبایل | مدیریت شبکه‌های اجتماعی

2 7 راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل کسب درآمد 100 دلار در روز

اگر از دنیای شبکه‌های اجتماعی مطلع هستید می‌دانید که تعداد زیادی از افراد کل درآمدشان متمرکز بر پلتفرم‌های محبوب مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر است. در واقع افراد مشهور پولدار می‌توانند برای یک پست تنها بیش از یک میلیون دلار درآمد داشته باشند. شما احتمالاً از میزان درآمدزایی این شبکه‌ها برای این اینفلوئنسرها آگاه هستید، اما ممکن است در مورد اینکه چگونه کسی که فالوور ندارد می‌تواند با استفاده از همین کانال‌ها پول زیادی به دست آورد کمتر بدانید. بیش‌تر این اینفلوئنسرها حساب‌های شخصی خود را مدیریت نمی‌کنند و فقط در ایجاد محتوا مشارکت دارند و شخصی را برای مدیریت و برنامه ریزی اکانت خود استخدام می‌کنند. با مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌توانید درآمد کسب کنید. وظایف این شغل می‌تواند شامل پست گذاشتن برای حساب شخصی، پاسخ به تبلیغ کنندگان احتمالی یا پاسخ به پیام‌های طرفداران آنها باشد. اگر روزانه ۲۰ دلار برای مدیریت ۵ حساب شبکه اجتماعی درآمد کسب کنید، می‌توانید به آسانی در روز ۱۰۰ دلار را بدست آورید. با نرم افزارهای اتوماسیون می‌توانید این کار را به راحتی در زمانی کمتر از آنچه تصور می‌کنید با حداقل هزینه انجام دهید، بنابراین این روش کسب درآمد از موبایل خود را حتما در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید مدیریت حساب‌های شبکه‌های اجتماعی را بر عهده بگیرید، توصیه می‌کنیم به اکانت‌های افراد معروف پیام بدهید یا در وب سایت‌های فریلنسینگ جستجو کنید تا بتوانید به مرور تجربه و اعتباری در این زمینه بدست آورید.

۳. دستیار مجازی

3 7 راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل کسب درآمد 100 دلار در روز

در دنیای خدمات حرفه‌ای شغلی که بسیار رایج شده است دستیارهای مجازی هستند. وظایف یک دستیار مجازی شامل رزرو جلسات و تماس با مشتریان و موارد دیگر است و هرکسی که یک تلفن هوشمند دارد می‌تواند آن را انجام دهد و با توجه به حداقل تخصص و تحصیلات مورد نیاز می‌تواند شغلی درآمدزا باشد. طبق مقیاس حقوقی متوسط دستمزد دستیار مجازی در حدود ۲۰ دلار در ساعت است، یعنی با ۵ ساعت کار می‌توانید ۱۰۰ دلار به صورت روزانه بدست آورید. اگر به عنوان یک دستیار کار می‌کنید وظایف شما تماس و هماهنگی با مشتریان و برنامه ریزی جلسات است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و برنامه‌های موبایل، دایره خدماتی که می‌توانید ارائه دهید به طرز چشمگیری گسترش یافته است. شما می‌توانید اسناد word را بررسی کنید، هتل رزرو کنید، تقویم‌ها را مدیریت کنید و فعالیت‌های مختلفی انجام دهید. مجموعه خدماتی که می‌توانید ارائه دهید در طول زمان گسترش می‌یابد، همچنین نرخ‌هایی که می‌توانید برای خدمات خود تعیین کنید نیز افزایش می‌یابد، بنابراین با موبایل خود می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید.

۴. کسب درآمد ارزی با موبایل | مدرس زبان

4 7 راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل کسب درآمد 100 دلار در روز

با افزایش محبوبیت ویدئو فرصتی برای آموزش زبان با استفاده از تلفن همراهی که هر روز همراه خود دارید ایجاد شده است. آموزش زبان در قالب ویدیو کیفیت یادگیری را افزایش می‌دهد و دانش آموزان بیش‌تری را نسبت به حالت آموزش سنتی جذب می‌کند. به دلیل اینکه امروزه تقریباً در همه جا اینترنت در دسترس است، شما می‌توانید با دانش آموزان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. در نتیجه این روش آموزش زبان را نسبت به زمانی که برای آموزش شخصی مجبور بودید به خانه او بروید بسیار راحت کرده است. تکنولوژی دنیا را تغییر داده است، ناگفته نماند که با تدریس خصوصی می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید. معلمان زبان می‌توانند بر اساس سطح تجربه و تقاضا از ۱۰ تا ۱۰۰ دلار در ساعت درآمد داشته باشند. به دلیل این که زبان انگلیسی یک زبان بین المللی در دنیا است افرادی زیادی به دنبال یادگیری آن هستند و شما می‌توانید به راحتی تنها با یک موبایل خدمات آموزشی خود را به افراد در سراسر دنیا ارائه دهید. بنابراین اگر می‌خواهید از تلفن خود به خوبی استفاده کنید و به کسی کمک کنید تا مهارت زبان خود را بهتر کند، این مورد برای شما گزینه‌ای مناسب است.

۵. فروشندگی

5 7 راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل کسب درآمد 100 دلار در روز

یکی از مواردی که هر کسب و کاری برای ادامه کار به آن نیاز دارد، فروش است. بنابراین اگر شما در فروشندگی مهارت دارید، پس تنها با یک موبایل می‌توانید درآمد بیش‌تری کسب کنید. شرکت‌ها فروشندگان را برای کمک به آنها در فروش محصولات یا ترغیب دیگران برای استفاده از خدمات خود استخدام می‌کنند. بدون شک این مورد پردرآمدترین راهی است که می‌توانید تنها با موبایل با آن کسب درآمد کنید. حتی می‌توانید ۱۰۰۰ دلار در روز بدست آورید. در این شغل همه چیز به این بستگی دارد که چقدر می‌توانید برای شغلی که در آن کار می‌کنید درآمد کسب کنید. به عنوان مثال من دوستی دارم که در یک شرکت بزرگ تکنولوژی در کالیفرنیا کار می‌کند و سالانه میلیون‌ها دلار محصول می‌فروشد. و وقتی میلیون‌ها دلار برای شرکت سود می‌آورد، در نتیجه دستمزد خیلی خوبی نیز دریافت می‌کند. به همین دلیل فروش بسیار پول ساز است و هم برای فروشنده و هم برای شرکت یک فرصت برد برد است.

هرچه فروش بیش‌تری انجام شود، درآمد شرکت بیش‌تر است و فروشنده کمیسیون بیش‌تری دریافت می‌کند. اما بدیهی است که همه نمی‌خواهند با توجه به این که این شغل استرس زیادی دارد، به صورت تمام وقت در حوزه فروش کار کنند و خوشبختانه مجبور نیستید. سایت‌های فریلنسینگ مانند Fiverr به شما امکان می‌دهند در پروژه‌هایی شرکت کنید و به ازای هر فروش سهم خود را دریافت کنید. به عنوان مثال اگر بتوانید یک معامله‌ی فروش پکیج‌های بازاریابی به قیمت ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار را نهایی کنید، ۵۰۰ دلار برای شما سود دارد. بنابراین اگر ساعت‌ها در طول روز با تلفن خود صحبت می‌کنید، حتما این مورد را در نظر بگیرید تا درآمد زیاد را کسب کنید.

۶. کسب درآمد ارزی با موبایل | تست کاربر

6 7 راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل کسب درآمد 100 دلار در روز

یک برنامه، وب سایت یا یک بازی ویدیویی قبل از اینکه برای عموم منتشر شود، ابتدا باید تست شود و اگر یک تلفن هوشمند دارید و وقت هم دارید، این مورد می‌تواند فرصتی عالی برای کسب درآمد باشد. پلتفرم‌هایی مانند Respondent کاربرانی که محصولات را تست می‌کنند را با تولیدکنندگان وصل می‌کند تا شرکت‌های تولیدکننده بتوانند به افراد واقعی دسترسی داشته باشند که اشکالات و خطاهایی را که سایر کاربران هنگام استفاده از محصولات یا خدمات خود با آن روبرو می‌شوند، را پیدا کنند. یکی از مزایای اصلی تست محصولات شرکت‌ها مانند برنامه‌ها و وب سایت‌ها این است که به هیچ گونه تجربه‌ای نیاز ندارد. تنها کاری که باید به عنوان تستر (tester) انجام دهید این است که خودتان باشید. یک پلتفرم را دقیقاً مانند شرایط واقعی آزمایش کنید و افکار و نارضایتی خود را واضح بیان کنید تا توسعه دهندگان سایت بتوانند تجربه شما را درک کنند. شاید برایتان سوال باشد که با توجه به این که این شغل به هیچ تجربه‌ای نیاز ندارد چقدر درآمد برای شما دارد. برای هر تست محصول ۱۰ دلار به دست می‌آورید و یک آزمون محصول معمولی تقریباً ۲۰ دقیقه طول می‌کشد، یعنی می‌توانید ۳۰ دلار در ساعت دریافت کنید و در عین حال به مشاغل نیز کمک کنید کیفیت محصولاتشان را بالاتر ببرند.

۷. اشتراک گذاری (ridesharing)

7 7 راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل کسب درآمد 100 دلار در روز

اگر یک تلفن هوشمند دارید و با رانندگی در شهر مشکلی ندارید، از تلفن همراه خود برای یک شغل پاره وقت به عنوان راننده Uber یا Lyft استفاده کنید. میانگین درآمد یک راننده در ساعت ۱۹/۷۳ دلار است. توجه داشته باشید که این میزان بعد از پرداخت هزینه‌های گاز و تعمیرات است. بنابراین این روش پول درآوردن هزینه بیش‌تری نسبت به روش‌های دیگر دارد. با این حال اگر در شرایط بد آب و هوایی یا در ساعات ترافیک می‌توانید راحت رانندگی کنید در نتیجه پول بیش‌تری بدست می‌آورید. همانطور که می‌دانید برنامه‌های Uber و Lyft هنگامی که مسافری در نزدیکی شما باشد به شما اطلاع می‌دهند و می‌توانید در هر زمان درخواست او را قبول یا رد کنید. اگر به این روش درآمدزایی با تلفن هوشمند علاقه مند هستید، چند نکته را باید در مورد هر سرویس ridesharing بدانید.

برای رانندگی در سرویس Uber، باید گواهینامه رانندگی خود را حداقل یک سال باشد که گرفته باشید و یک خودروی چهار در قابل اطمینان نیز داشته باشید. اگر زیر بیست و سه سال سن دارید، باید حداقل سه سال تجربه رانندگی داشته باشید. Uber سابقه شما را بررسی می‌کند و شما باید کپی گواهینامه رانندگی، کارت ماشین و بیمه را ارائه دهید.

پس از تأیید، می‌توانید از برنامه اوبر استفاده کرده و شروع به کار کنید.Uber تقریبا ۲۵ درصد از هر کرایه را دریافت می‌کند. Lyft دارای سیستم مشابهی است، اما به رانندگان اجازه می‌دهند خودرو را اجاره کنند و درآمد بیش‌تری بدست آورند. Lyft تقریبا ۲۰ درصد از کل کرایه‌ها را می‌گیرد، اما رانندگان می‌توانند تمام انعامی که دریافت می‌کنند را نگه دارند. Lyft بر اساس امتیاز مسافران بیمه رایگان به رانندگان ارائه می‌دهد. Lyft همچنین خودرو و سابقه شما را نیز بررسی می‌کند.

رانندگان Uber و Lyft می‌توانند بلافاصله وجه نقد را از طریق express pay از حساب خود برداشت کنند و از نظر کنترل گردش وجوه نقد عالی است.

حال که با ۷ راه برای کسب درآمد ارزی با موبایل آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقدر کردن درآمد ارزی و ساخت حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT