قیمت پولکادات

قیمت پولکادات و افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت این ارز در ۲۴ ساعت

زمان مطالعه 3 دقیقه

داده های فاندامنتال قوی در بخش توسعه و داده های مشتقات نشان می دهد که قیمت پولکادات (DOT) ممکن است افزایش 100 درصدی خود را در کوتاه مدت افزایش دهد. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

قیمت پولکادات

پولکادات (DOT) یک پروژه مبتنی بر بلاک چین است که برای اتصال زیر زنجیره هایی به نام زنجیره موازی یا پاراچین طراحی شده است. هر زنجیره کاربردی که در پولکادات ساخته شده است از چارچوب ماژولار Substrate استفاده می کند و این به منظور سهولت روند توسعه است.

این پروژه در سال 2021 در مرکز توجه توسعه دهندگان و سرمایه گذاران بوده است ، اما اصلاح شدید بازار در 19 مه ضربه سنگینی به قیمت DOT وارد کرد و تیم در دو ماه گذشته نسبتاً بی سر و صدا بوده است.

در 22 جولای، کاروراسواپ ، اولین صرافی غیر متمرکز (DEX) در اکوسیستم پولکادات، راه اندازی شد. این پروژه توسط Acala ، یک پروژه در امور مالی غیر متمرکز (DeFi) با پشتیبانی کوین بیس ایجاد شده است.

قیمت پولکادات

قیمت پولکادات

در 24 روز گذشته ، قیمت دات افزایش 100 درصدی داشته است تا بتواند حمایت 20 دلاری را پس بگیرد ، اگرچه قیمت هنوز 58 درصد زیر بالاترین قیمت تاریخی این رمز ارز در 50 دلار است.

خرید آنی پولکادات

 در حال حاضر ، به نظر می رسد سرمایه گذاران پس از آنکه سطح 22 دلار به عنوان مقاومت عمل کرد، از جهت دقیق قیمت مطمئن نیستند.

سرمایه گزاری در پولکادات

نمودارهای تحلیل تکنیکال نقطه نظر صعودی را برای DOT پیش بینی کنند.

به عنوان مثال ، اگر پریمیوم قراردادهای آتی وجود نداشته باشد ، این بدان معناست که سرمایه گذاران در ایجاد موقعیت های بانگ (خرید) با استفاده از اهرم راحت نیستند. کاهش حجم معاملات لحظه ای (اسپات) در سطح فعلی علاقه کمی به قیمت را در میان تریدر ها و سرمایه گذاران نشان می دهد. این امر به ویژه پس از رالی صعودی مانند آنچه از DOT دیده شد، نگران کننده است.

تحلیل سود باز در قراردادهای آتی ، احساسات فعلی در میان فعالان بازار را اندازه گیری می کند. این تحلیل به جای اندازه گیری تعداد معاملات در روز، فقط موقعیت های باز را در نظر می گیرد.

پس از رسیدن به 1.2 میلیارد دلار در 17 آوریل ، این معیار به 340 میلیون دلار رسیده است و در حال حاضر همان سطحی را دارد که در اوایل فوریه ، زمانی که DOT بازم هم در سطح 20 دلار معامله میشد، حفظ می کند.

خریداران و فروشندگان در همه زمان ها در قراردادهای آتی منطبق هستند، اما میزان اهرم آنها متفاوت است. عدم تعادلهای نهایی توسط شاخص فاندینگ ریت تشخیص داده می شود و صرافی های مشتقات از هر طرفی که از اهرم بیشتری برای متعادل کردن ریسک خود استفاده می کند، درآمد خواهند داشت.

قیمت پولکادات

قیمت پولکادات

همانطور که در بالا نشان داده شده است، از اواسط جولای تا 1 آگوست، فاندینگ ریت عمدتا منفی بود. این نشان می دهد که فروشندگان یا تریدرهای با موقعیت شورت کسانی اهرم بیشتری داشتند. نرخ منفی 0.05٪ هر 8 ساعت معادل 1٪ در هفته است.

با این حال ، وضعیت در دو هفته گذشته پس از آنکه شاخص بین 0 تا 0.04 درصد متغیر بود، معکوس شد، سطحی که معمولاً خنثی تلقی می شود.

نرخ بهره باز و نرخ فاندینگ ریت هیچ نشانه ای از صعود از منظر معاملات مشتقات را نشان نمی دهد. همچنین هیچ نشانه ای از اهرم بالا یا هیجان بیش از حد پس از رالی اخیر وجود ندارد که این نیز می تواند مثبت تلقی شود.

قیمت پولکادات

قیمت پولکادات

به طور کلی می توان گفت با توجه به اینکه هر دو شاخص در حال حاضر دارای موضع خنثی هستند ، عملکرد DOT به احتمال زیاد به توسعه اکوسیستم آن بستگی دارد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT