بررسی سیستم پایانه فروش Revel و ویژگی های این POS

بررسی سیستم پایانه فروش Revel و ویژگی های این Revel

زمان مطالعه 8 دقیقه

پایانه فروش Revel یک سیستم فروش رایج برای iPad است که برای صاحبان رستوران‌ها، خرده فروشان و سایر متخصصان خدمات غذا طراحی شده است. در ادامه به سیستم پایانه فروش Revel می‌پردازیم.

پایانه فروش Revel

01 بررسی سیستم پایانه فروش Revel و ویژگی های این POS

Revel POS یک سیستم پایانه فروش (POS) را ارائه می‌دهد که برای صاحبان رستوران‌ها، خرده فروشان و سایر مشاغل نیازمند به یک سیستم POS آماده شده است. این نرم افزار تمام انعطاف پذیری مورد نیاز یک دستگاه فروش برای تلفن همراه را ارائه می‌دهد و دارای مجموعه‌ای قدرتمند از ویژگی‌های اضافی و توانایی شکل دهی به سیستم بر اساس نیازهای خاص شما است.

این نرم افزار قابلیت فروش ساده و با کارایی بالا را از طریق یک داشبورد واحد فراهم می‌کند که به این ترتیب مشاغل می‌توانند تمام داده‌های مشتریان خود را مدیریت کنند. این برنامه، قابلیت مدیریت داده خیلی خوبی را ارائه می‌دهد که در نتیجه میزان فروش ساعتی، سابقه سفارشات، خلاصه پرداخت‌ها، داده‌های فروش و سایر معیارها را پیگیری می‌کند و می‌تواند آنها را به صورت گزارش‌ها و نمودارهایی ارائه دهد. شاید جالب باشد بدانید که پایانه فروش Revel همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های دیگری مانند تعامل با رسانه‌های اجتماعی، کارت‌های هدیه، سفارش از طریق موبایل، نام‌های کاربری، پسوردها، کارت کشیدن‌ها و تعداد زیادی ابزار مدیریت موجودی را مدیریت کنند.

نرم افزار iPad POS Revel، یک سیستم فروش برای مشاغلی است که می‌خواهند از واریز وجه تسویه حساب به صورت دستی و قدیمی و خسته کننده عبور کنند و روش جدیدی را امتحان کنند. همچنین این برنامه حجم زیادی از اطلاعات مربوط به فروش مشتری‌ها و معاملات را ذخیره می‌کند که به این ترتیب می‌تواند دیدگاه‌های متعددی را برای تعامل بیشتر و پشتیبانی از تصمیم گیری هایتان را به شما ارائه دهد.

با یک سیستم POS فروش‌های تجارت خود را برای پرداخت سریعتر، در اولویت قرار دهید

۱. به سادگی می‌توانید نیازهای خود را به ما بگویید

۲. فهرست قیمت رایگان دریافت کنید

۳. مقایسه قیمت‌ها و صرفه جویی در هزینه

قابلیت دانلود این پلتفرم بر روی iPad به کارکنان اجازه می‌دهد تا بتوانند در محل کار حرکت کرده و خدماتشان را به مشتریان ارائه دهند.

این موضوع به ویژه برای صاحبان بارها و رستوران‌ها در دوران پاندمی بسیار مفید واقع شد زیرا از آن برای ارائه خدمات موثرتر استفاده می کردند و کار را برای پیشخدمت‌ها بسیار آسان‌تر کرد.

برنامه‌ها و قیمت گذاری

1 بررسی سیستم پایانه فروش Revel و ویژگی های این POS

اطلاعات قیمت در وب سایت نسبتاً محدود است. در بیشتر موارد، ماهیت کسب و کار شما و سیستمی که پیاده سازی می‌کنید، میزان هزینه‌ای که باید بپردازید را تعیین می‌کند. و در نهایت برای دریافت فهرست قیمت با نماینده خدمات مشتری صحبت می‌کنید.

با همه اینها، قیمت اولیه ۹۹ دلار برای هر ترمینال است و برای نصب هم هزینه بیش‌تری می‌گیرد. پردازش وجوه با یک هزینه ثابت همراه است و آنها همچنین یکبار ۶۷۴ دلار برای اجرا دریافت می‌کنند. کارشناسان خدمات در کنار تیمتان به شما در راه اندازی سیستم کمک می‌کنند.

همچنین برای ویژگی‌هایی مانند سخت افزار تخصصی و سیستم تجارت الکترونیکی آنها نیز هزینه‌های اضافی دریافت می‌کنند. آنها همچنین برای پردازش هزینه‌های کارت اعتباری از طریق سرویس Revel Advantage با نرخ‌های مختلف بسته به اندازه کسب و کار شما، هزینه دریافت می‌کنند.

هزینه‌های نرم افزار POS به تنهایی

با ۹۹ دلار در ماه، به ازای هر ترمینال، هزینه‌های نرم افزار Revel POS را پوشش خواهید داد، اما برای سخت افزار نیاز به هزینه اضافی دارید. و این ویژگی‌ها را دریافت می‌کنید:

  • نقطه فروش واضح و شفاف
  • مدیریت موجودی
  • مدیریت کارکنان
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • گزارش و تجزیه و تحلیل

پردازش پرداخت هزینه‌های ثابت

با رمزگذاری داده‌ها از مبدا به مقصد، رعایت PCI و آمادگی EMV جای هیچ شک و تردیدی در استانداردهای امنیتی Revel POS نخواهد بود. در حقیقت، آنها حتی یک حالت آفلاین دارند که به شما کمک می‌کند پرداخت‌ها را حتی در هنگام قطعی برق انجام دهید. با این حال همانطور که آنها توصیه می‌کنند، “سیستم، اطلاعات کارت اعتباری را جمع آوری می‌کند، اما تا زمانی که اتصال برقرار نشود، آنها را به پردازنده پرداخت ارسال نمی‌کند”، که این موضوع می‌تواند از پذیرفتن کارت‌های مشکل دار جلوگیری کند.

برای داشتن تصویر دقیقی از هزینه‌های پردازش ثابت خود، باید با Revel تماس بگیرید. اگرچه اطلاعات دقیقی از هزینه‌های آینده در دسترس نیست، اما این شرکت به همراه یک حساب تجاری قول شفافیت کامل را می‌دهد.

پیاده سازی و نصب POS

با Revel POS با حدود ۶۷۴ دلار، آموزش مدیریت POS، راه اندازی مدیریت پرداخت، نصب نرم افزار و موارد دیگر را دریافت می‌کنید. به نظر می‌رسد پرهزینه می‌رسد، اما اگر کسب و کار شما نیاز به راه اندازی مرحله به مرحله و نیاز به استفاده از سیستم در هر مرحله دارد تا شما احساس راحتی داشته باشید، این هزینه بی‌دلیل نخواهد بود. با این حال، بسیاری از ارائه دهندگان POS، پشتیبانی، راه اندازی و آموزش رایگان را ارائه می‌دهند.

ویژگی‌ها

03 بررسی سیستم پایانه فروش Revel و ویژگی های این POS

بسته به ماهیت تجارت شما، پلتفرم Revel دارای چندین ویژگی مختلف است. که شامل:

مجموعه‌ای از ویژگی هایی که می‌توانند متناسب با شرایط تنظیم شوند. ایده اصلی این است که چیزی را ایجاد کنیم که فراتر از یک سیستم فروش است اما در عین حال مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را برای بهبود مدیریت، قابلیت مشاهده داده‌ها و عملکرد کارکنان ارائه دهد.

ابزارهایی برای تجربه مشتری شامل سفارش آنلاین، کیوسک‌های سلف سرویس، سفارشات تلفن همراه، رستوران خودرو گذر، صفحه‌های نمایش، برنامه‌های وفاداری و یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری پیشرفته دارد.

همچنین تعدادی ابزارهای مالی دارد که خدماتی مانند گزینه‌های پرداختی انعطاف پذیر را ارائه می‌دهد که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از روش‌های پرداخت دلخواه خود استفاده کرده و برای امور مربوط به صورت حساب‌ها با QuickBooks ادغام شوند.

علاوه بر این، می‌توانید قطعات مختلف سخت افزارهای سازگاری مانند استندهای iPad را اضافه کنید، اگرچه برای هر کدام از اینها باید هزینه اضافی بپردازید.

رابط کاربری پایانه فروش Revel

3 بررسی سیستم پایانه فروش Revel و ویژگی های این POS

سیستم Revel POS توسط فضای ذخیره سازی ابری پشتیبانی می‌شود، بنابراین می توانید از طریق یک اتصال مرورگر معمولی به آن دسترسی پیدا کنید. هنگام ورود به داشبورد خود، یک نمای کلی از دسترسی به داده‌های خود و ویژگی‌ها مانند پیگیری فروش‌های اخیر، کارکنان، مشتریان و جمع آوری گزارشات مربوط به عملکرد کسب و کار را مشاهده خواهید کرد.

رابط کاربری واضح و شفافی دارد و دسته بندی‌های مشخصی را برای همه محصولات ارائه می‌دهد. همه اینها را در یک مکان نشان نمی‌دهد، اما دارای منوهای کشویی برای دسته‌های جداگانه است مانند دنبال لباس بودن از طریق اندازه و رنگ. با استفاده از اضافه کردن دکمه یدکی، هر زمان که بخواهید می‌توانید تخفیف‌ها را به راحتی اعمال کنید.

همچنین دارای یک رابط کاربری از طریق iPad است که به مشتریان این امکان را می‌دهد که ببینند چه محصولاتی برای سفارش دادن در دسترس هستند، انعام بدهند یا درخواست رسید کنند. از طریق شفاف سازی یعنی با نشان دادن چیزهایی که آنها سفارش داده‌اند و برای آن هزینه می‌پردازند، می‌توانید بین خود و مشتریانتان اعتماد ایجاد کنید.

پشتیبانی

Revel پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تلفن و همچنین چت آنلاین در وب سایت خود را ارائه می‌دهد. با این حال، اگر به مدت طولانی در سایت بمانید، می‌تواند چندین درخواست برای صحبت با یک نماینده به شما ارائه دهد که این کار باعث می‌شود احساس کنید که آن نماینده یکی از فروشندگانی است که هنگام گشت و گذار در یک مغازه با او برخورد کرده‌اید.

این سایت همچنین دارای بخش منابع گسترده‌ای است که دارای تعدادی راهنما، وبینار و پادکست در زمینه موضوعات عمومی مانند استفاده از تجزیه و تحلیل یا راه اندازی کافی شاپ‌ها است.

آنها همچنین دارای تعدادی خدمات پشتیبانی اضافی از جمله خدمات همراه هستند که هر ماه چندین ساعت مشاوره، مدیریت حساب و خدمات آنبوردینگ (مکانیزمی که براساس آن کارمندان جدید به دانش مهارت و رفتارهای لازم دست می‌یابند تا به عضو موثری در سازمان تبدیل شوند.) ارائه می‌دهند که می‌توانند به عنوان گزینه‌های اضافی به برنامه شما اضافه شوند.

امنیت پایانه فروش Revel

02 بررسی سیستم پایانه فروش Revel و ویژگی های این POS

علاوه بر اینکه PCI و EMV آن مطابق اکثر ارائه دهندگان POS مدرن است، Revel POS همچنین می‌تواند با نرم افزارهای امنیتی خارجی نیز همگام سازی شود.

این پلتفرم شامل Enyvision، که ابزاری برای نظارت تصویری مبتنی بر فضای ذخیره سازی ابری است که به بازرگانان دسترسی لحظه‌ای به فیلم های ویدئویی در تمام مکان‌های تجاری بر روی یک دستگاه تلفن همراه را ارائه می‌دهد. این امر به ویژه برای دیدن نقاط کور فروش مفید است و مهمتر از همه می‌تواند به شما کمک کند تا تقلب کارکنان را از نزدیک تحت نظر داشته باشید.

رقابت

Revel POS در یک بازار بسیار رقابتی با تعداد زیادی از ارائه دهندگان دیگر مانند Square ،Vend و Epos Now فعالیت می‌کند و گزینه هایی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. Revel به توانایی خود در ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها به همراه عملکرد بالا، امنیت و یک موقعیت ثابت و پایدار در بازار متکی است.

این شرکت یک دهه تجربه با ارزش در زمینه اصلاح و ارتقا نرم افزار خود دارد و می‌تواند با طیف گسترده‌ای از نیازهای مختلف تجاری سازگار باشد. در مقابل، قیمت گذاری شفافی ندارد و می‌تواند گرانتر از سایر سیستم‌های مشابه باشد.

به عنوان مثال، هزینه Shopify POS از ۹ دلار در ماه برای گزینه Lite شروع می‌شود و هزینه گزینه پیشرفته آن به ۲۹۹ دلار در ماه افزایش می‌یابد. از طرف دیگر، Toast تجربه‌ای تخصصی برای خدمات POS رستوران ارائه می‌دهد و توسط Finances Online به عنوان بهترین خدمات POS رستوران در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. قیمت آن از ۷۹ دلار در ماه برای هر ترمینال شروع می‌شود.

این پلتفرم یک گزینه آزمایشی رایگان نیز دارد، اما این گزینه از طریق پیگیری و نظارت یکی از کارکنان آنها در فرایند فروش به طور جدی آغاز می‌شود.

پایانه فروش Revel | نظر نهایی

010 02 بررسی سیستم پایانه فروش Revel و ویژگی های این POS

به طور کلی، پایانه فروش Revel در ارائه یک پلتفرم فروش با کارایی مناسب، قابل دسترس و قابل اعتماد بودن عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. با آموزش کم یک رابط کاربری کاربردی، در دسترس و با استفاده آسان ارائه می‌دهد. توانایی حمل آن از طریق iPad یک سیستم بسیار راحت و انعطاف پذیر را ایجاد می‌کند، به ویژه در زمانی که پاندمی محدودیت‌هایی برای تحرک کارکنان ایجاد کرده است این موضوع با ارزش‌تر شده است.

عملکرد POS با مجموعه ای از قابلیت‌های بک اند (بخش سمت سرور) پشتیبانی می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد همه جنبه های کسب و کار خود را از کارکنان گرفته تا برنامه ریزی‌ها، منوها و امور مالی را مدیریت کنید. گزارشات گسترده، تصور و دید بسیار خوبی در مورد فعالیت‌های فروش ارائه می‌دهد که می‌تواند به تصمیم گیری شما کمک کند، و در کنار آن ابزارهای CRM به خرده فروشان این امکان را می‌دهد تا خدمات بسیار شخصی سازی شده‌تری را به همه مشتریان خود ارائه دهند.

نظرات آنلاین در مورد این پلتفرم در بیشتر موارد مثبت است و مردم بیشتر از سهولت استفاده، عملکرد و انعطاف پذیری آن پلتفرم استقبال می‌کنند. قیمت نسبتاً بالای آن در مقایسه با پلتفرم های مشابه و رویه آن نسبت به خدمات مشتری باعث شکست این پلتفرم شده است. برخی از بررسی کنندگان از یک سری اشکالات فنی که تجربه کرده اند و عدم کمک پشتیبانی شکایت دارند.

با افزایش قیمت‌ها برای استفاده از ویژگی‌های متنوع این پلتفرم و خدمات پشتیبانی آن، به راحتی می‌توان مشاغل را درک کرد که بیشتر به دنبال یافتن راه‌های جدید برای دریافت هزینه از مشتریان هستند تا راه‌های جدید برای کمک به آنها. با وجود این، این پلتفرم یک راه حل امن، انعطاف پذیر و با کارایی بالا ارائه می‌دهد که به خرده فروشان کوچک‌تر به ویزه آنهایی که به راه حل‌های POS قدرتمند، با کارایی بالا نیاز دارند، کمک می‌کند تا بتوانند فروش و داده‌های خود را به طور موثرتری مدیریت کنند.

حال که با سیستم پایانه فروش Revel آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT