Shopify چیست

Shopify چیست؟ راهنمای کامل ویژگی ها و مزایا 2023

زمان مطالعه 15 دقیقه

میلیون ها نفر به صورت آنلاین، حضوری و فرامرزی از Shopify برای تقویت کسب‌وکار خود هر روز استفاده می‌کنند. از یک فروشگاه کوچک گرفته تا یک فروشگاه آنلاین چندملیتی، Shopify راه حل هایی برای مشاغل با هر اندازه و ساختاری دارد. Shopify چیست؟

پرداخت در شاپیفای

 بیاموزید که چرا این پلتفرم ممکن است برای کسب و کار شما مناسب باشد و چگونه Shopify را برای نیازهای کسب و کار خود سفارشی کنید.

Shopify چیست؟

Shopify یک پلتفرم تجاری کامل است که به هر کسی اجازه می‌دهد کسب و کاری را شروع، رشد، مدیریت و مقیاس بندی کند. کسب‌وکار ها را قادر می‌سازد تا یک فروشگاه آنلاین بسازند، برای مشتریان بازاریابی کنند و پرداخت ها را از طریق کانال ها و مکان های فروش متعدد بپذیرند – همه در یک مکان.

تخصص و رهبری Shopify در تجارت مبتنی بر تجربیات میلیون ها مالک کسب‌وکار با استفاده از این پلتفرم است. موفقیت های این کسب‌وکارها – به طور یکسان و به عنوان برندهای سازمانی – به Shopify اجازه می‌دهد تا ویژگی ها و محصولات مناسبی را برای تقویت کسب‌وکارهای امروزی ایجاد کند و به شکل‌دهی آینده تجارت کمک کند.

Shopify چگونه کار می‌کند؟

Shopify تمام فعالیت های تجاری شما را تحت یک پلتفرم واحد، با یک ادمین با دسترسی به همه چیز، از سفارش ها گرفته تا تجزیه و تحلیل و کانال های فروش، بسته بندی می‌کند.

با Shopify، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند یک فروشگاه آنلاین بسازند و سفارشی کنند و در مکان های مختلف، در تلفن های همراه و شخصاً از طریق فروشگاه های فیزیکی و فروشگاه های پاپ آپ به فروش برسانند. سفارش ها و اطلاعات مشتری را می‌توان در چندین کانال، از رسانه های اجتماعی گرفته تا بازارهای آنلاین، از طریق ادغام های قدرتمند همگام سازی کرد و همه را در یک مکان مدیریت کرد.

Shopify کاملاً ایمن و مبتنی بر ابر است، به این معنی که می‌توانید با خیال راحت از هر دستگاه سازگار با اتصال به اینترنت به آن دسترسی داشته باشید. این قابلیت به شما انعطاف پذیری می‌دهد تا کسب و کار خود را از هر جایی اداره کنید.

کسب‌وکارهای تجاری به مجموعه ای از ابزارها برای مدیریت وظایفی مانند مدیریت موجودی، پردازش پرداخت و حمل و نقل نیاز دارند. اتصال این سیستم ها می‌تواند برای صاحبان مشاغل زمان و هزینه داشته باشد. به همین دلیل است که Shopify آن فناوری ها را برای ایجاد یک تصویر کامل از تمام فعالیت های تجاری شما در یک مکان، یکپارچه می‌کند: Your Shopify Manager. Shopify با ابزارها و برنامه های شخص ثالث که برای انجام تجارت ضروری هستند، ادغام می‌شود.

چه چیزی در Shopify گنجانده شده است؟

Shopify یک محصول قابل ساخت است که شامل یک پیشنهاد اصلی در تعدادی از برنامه ها است. بر روی آن لایه پایه، صاحبان فروشگاه می‌توانند محصولات اضافی را روی هم چیده، اجزای خاصی را سفارشی کنند و ادغام برنامه ها را اضافه کنند تا تجربه منحصر به فردی ایجاد کنند که نیازهای هر کسب و کار را برآورده کند.

لایه پایه: محصول اصلی Shopify

هر طرح Shopify شامل یک پیشنهاد اصلی است. همه چیزهایی را که برای تبدیل ایده نان به یک کسب‌وکار و شروع فروش نیاز دارید ارائه می‌کند: قالب های قابل تنظیم برای برند فروشگاه، ابزارهایی برای فروش در کانال ها، پردازش پرداخت یکپارچه، پرداخت سریع و ایمن، و ابزارهای بازاریابی داخلی. این پایه ای است که سایر محصولات و برنامه های Shopify بر اساس آن ساخته شده اند.

برخی از ویژگی های موجود در اشتراک Shopify شما:

تم های پولی و رایگان قابل تنظیم. تم های Shopify دارای پشتیبانی داخلی از انیمیشن ها، از جمله Fade-in در اسکرول، جلوه های ویژه و جلوه های شناور هستند.

ویژگی های هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند کارهای بیشتری انجام دهید. با Shopify Magic محتوای برند تولید کنید، پاسخ خودکار را تنظیم کنید و موارد دیگر.

دسترسی به میلیون ها خریدار تلفن همراه در برنامه فروشگاه. فروشگاه موبایل خود را شخصی سازی کنید و برند خود را با چند کلیک گسترش دهید. فروشگاه شما شامل مجموعه ها، دسته ها و پیمایش قابل تنظیم است، درست مانند فروشگاه آنلاین شما.

بهترین تسویه حساب دنیا. برنامه های Shopify دارای بالاترین نرخ تبدیل با یک کلیک است که مورد اعتماد بزرگترین مارک ها است.

یک دامنه سفارشی در Shopify. دامنه خود را با Shopify به طور ایمن انتخاب و میزبانی کنید، کنترل ها و پیکربندی کامل را برای سفارشی سازی آسان اعمال کنید.

طرح Shopify Starter برای فروش اجتماعی طراحی شده است و ممکن است شامل برخی از ویژگی های پایه توصیف شده در بالا نباشد.

لایه 2: محصولات، طرح ها و خدمات اضافی Shopify

هر کسب و کار مستقلی منحصر به فرد است. همانطور که آنها رشد می‌کنند، نیازهای آنها تکامل می‌یابد. به همین دلیل است که Shopify ارتقاهای قدرتمندی را ارائه می‌دهد که در کنار هر تجارت رشد می‌کنند. از دسترسی آسان به سرمایه گرفته تا گزینه های پرداخت تسریع شده، محصولات انحصاری Shopify را می‌توان مستقیماً زیر دست ادمین قرار داد.

محصولات اضافی Shopify را که به عنوان افزونه برای اکثر برنامه ها در دسترس هستند، انتخاب کنید:

Shopify Collabs. به اینفلوئنسرهایی که مایل به کار با برندها هستند دسترسی داشته باشید و با بهترین سازندگان و بازاریاب های وابسته هماهنگ شوید تا محصولات شما را معرفی کنند و ترافیک را به فروشگاه آنلاین شما هدایت کنند.

Shopify Inbox. با قدرت بازاریابی چت، مرورگرهای فروشگاه آنلاین را به خریداران تبدیل کنید.

کانال های فروش. در TikTok، Instagram، Etsy، یا هر جایی که مشتریان هدف شما می‌روند، شروع به فروختن کنید. چندین کانال فروش را با مدیر Shopify خود ادغام کنید.

با Shopify در هر جایی که هستند به مشتریان دسترسی پیدا کنید

Shopify با ابزارهای قدرتمندی همراه است که به شما کمک می‌کند محصولات را در فیسبوک، اینستاگرام، تیکتاک، گوگل و یوتیوب از یک دفتر پشتیبان تبلیغ و بفروشید. در چندین کانال فروش داشته باشید و همه چیز را از Shopify مدیریت کنید.

کانال های فروش Shopify را جستجو کنید

Shopify POS

می‌توانید با استفاده از برنامه ها و سخت افزاری که به شما امکان می‌دهد در حال حرکت یا در مغازه خود بفروشید، از Shopify POS استفاده کنید. برنامه های خرده فروشی Shopify شامل همه چیزهایی است که برای فروش آنلاین نیاز دارید، و همه فروش های خرده فروشی و تجارت الکترونیک شما در Shopify همگام سازی می‌شوند.

Shopify Plus

آماده ارتقاء سطح هستید؟ Shopify Plus یک راه حل سازمانی قابل تنظیم است که دارای یک پلتفرم مقیاس پذیر و قدرتمند برای مشاغل با حجم بالا است. به برخی از بهترین برندهای جهان، از جمله Ruggable، Knix و Magnolia بپیوندید و همه جا را با یک پلتفرم، مملو از بینش و اتوماسیون قدرتمند، بفروشید. بیشتر بفروشید، سریعتر رشد کنید و شراکت های استراتژیک را باز کنید.

برخی از محصولات ویژه منحصر به فرد Shopify Plus:

تسویه حساب قابل سفارشی سازی با ادغام های برنامه. تسویه حساب خود را به گونه ای گسترش دهید که مبتنی بر برنامه، ایمن برای ارتقا، تبدیل بالاتر و ادغام با Shop Pay باشد.

اتوماسیون فرآیند B2B با استفاده از Shopify Flow.

جذب مشتری با Shopify Audiences. فهرست های مخاطبان سفارشی ایجاد کنید که با ایده های تجاری منحصر به فرد ارائه می‌شوند و با هزینه کمتر، تبدیل ها را افزایش می‌دهند. با الگوریتم های هوشمند، مشتریان مرتبط را با دقت بیشتری پیش بینی کنید.

پشتیبانی فنی 24/7 اختصاصی.

محاسبه عوارض و مالیات واردات. از طریق فروشگاه آنلاین خود در سراسر دنیا بفروشید و با Shopify Markets به ویژگی های انحصاری Plus دسترسی پیدا کنید.

اجزای تجاری

Commerce Components by Shopify (CCS) یک پشته مدرن قابل ترکیب برای خرده فروشی سازمانی است. با این راه حل، بزرگترین خرده فروشان جهان مانند Mattel و Glossier می‌توانند اجزای Shopify را با سیستم های خود ادغام کنند. CCS دسترسی به ویژگی های اساسی Shopify را فراهم می‌کند – مانند پرداختی که 72٪ بهتر از پرداخت معمولی تبدیل می‌شود – به علاوه API های منعطف برای ایجاد تجربیات مشتری پویا که به طور یکپارچه با فناوری های ترجیحی ادغام می‌شوند.

لایه 3: برنامه هایی که توسط شرکای قابل اعتماد ساخته شده اند

فروشگاه App Shopify دارای هزاران برنامه است که توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ساخته شده اند تا فروشگاه آنلاین شما را بدون نیاز به لمس کد سفارشی کنند. آیا برای کسب و کار منحصر به فرد خود به قابلیت های ویژه نیاز دارید؟ احتمالاً برنامه ای وجود دارد که می‌تواند به تحقق آن کمک کند. در اینجا جدیدترین ابزارها را برای رشد کسب و کار خود پیدا خواهید کرد، خواه یک برنامه پیام کوتاه هوشمند، نمودار اندازه، توصیه های فروشگاه آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی یا برنامه هایی برای ساده سازی تبلیغات اجتماعی باشد.

اگر نمی‌توانید برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید، بازاری از متخصصان Shopify نیز وجود دارد که می‌توانید برای ایجاد راه حل های سفارشی برای کسب و کار خود استخدام کنید.

چاپ دقیق: قیمت گذاری و برنامه های Shopify

برنامه های Shopify از طرح Starter، مناسب برای همه است. از فروشندگانی که در رسانه های اجتماعی می‌فروشند، تا خرده فروشان بزرگ Shopify، مغازه داران تا برندهای جهانی با حجم بالا را شامل می‌شود. اینها شامل برنامه های Basic Shopify و Advanced Shopify برای هر سطح است.

قیمت Shopify برای برنامه ها از 5 دلار در ماه برای برنامه Starter تا 2000 دلار در ماه برای Shopify Plus متغیر است.

سه برنامه اصلی Shopify برای فروشگاه های آنلاین عبارتند از:

Basic Shopify plan: ایده آل برای مشاغل کوچک.

Shopify plan: ایده آل برای مشاغل در حال رشد.

Advanced Shopify plan: قابلیت های بیشتر برای مشاغل متوسط ​​و بزرگ.

برنامه های Shopify شامل یک آزمایش سه روزه رایگان است. هیچ کارمزدی برای فروشگاه هایی که از پرداخت های Shopify استفاده می‌کنند وجود ندارد. اگر یک ارائه دهنده پرداخت شخص ثالث را انتخاب کنید، به ترتیب برای برنامه های Basic Shopify، Shopify و Advanced Shopify هزینه های اضافی 2٪، 1٪ یا 0.5٪ وجود خواهد داشت.

طرح های اضافی عبارتند از:

Shopify Starter: ساخته شده برای سازندگان و کسانی که از طریق برنامه های اجتماعی و پیامرسانی (بدون نیاز به فروشگاه آنلاین اختصاصی) می‌فروشند.

Retail Plan: برای فروشگاه های خرده فروشی و فروشندگان حضوری (Shopify POS).

Shopify Plus: راه حلی برای بازرگانان Shopify سازمانی.

توجه: برای اطلاعات دقیق قیمت، صفحه قیمت گذاری خاص منطقه خود را بررسی کنید.

7 دلیل برای انتخاب Shopify

هنگامی که یک تجارت را از صفر شروع می‌کنید یا به دنبال مهاجرت به یک شریک تجاری جدید هستید، راه حل های زیادی در بازار وجود دارد. آیا Shopify برای برند شما مناسب است؟ این مزایای منحصر به فرد را در نظر بگیرید:

1. Shopify از کل اکوسیستم تجارت الکترونیک پشتیبانی می‌کند

آنلاین، آفلاین و همه جا، Shopify محل جمع بزرگ و متنوعی از کارآفرینان، صاحبان فروشگاه ها، توسعه دهندگان و شرکای تجاری است.

2. Shopify شما را جهانی می‌کند

Shopify به کارآفرینان در سراسر جهان قدرت می‌دهد تا کسب و کار خود را بسازند، متصل کنند و مقیاس دهند. Shopify با حضور در بیش از 175 کشور، پلتفرم، بلوک های ساختمانی و ابزارهای مورد نیاز برای فروش محلی و فراتر از مرزهای بین المللی را در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد.

3. Shopify بیان خلاق را تقویت می‌کند

Shopify معتقد است که باید صداها، داستان ها و تجربیات منحصر به فرد و متنوع تری در تجارت وجود داشته باشد. به همین دلیل است که محصول با بیشترین میزان توسعه پذیری، انعطاف پذیری، سفارشی سازی و آزادی بیان طراحی شده است.

4. Shopify به برند شما اجازه می‌دهد تا بدرخشد

برند شما یک ستاره است. به همین دلیل است که Shopify در پس زمینه وبسایت تجارت الکترونیک شما سخت کار می‌کند. با استفاده از مضامینی که از سفارشی سازی، ویدیو و سایر ویژگی ها پشتیبانی می‌کنند، داستان نام تجاری و محصولات خود را بگویید تا فروشگاه خود را برای تجربه های متمایز خریدار زنده کنید.

5. Shopify یکپارچه ترین پلتفرم تجاری خارج از جعبه است

Shopify نه تنها کل مشاغل تجاری را متمرکز می‌کند، بلکه دسترسی به گسترده ترین مجموعه ادغام های تجاری ساخته شده با استفاده از یک چارچوب فنی مشترک را نیز ارائه می‌دهد. این تضمین می‌کند که Shopify در تم ها، برنامه ها، کانال ها، محصولات و تجربیات وسعت و عمق دارد.

6. Shopify پیچیدگی های غیر ضروری را حذف می‌کند

صاحبان مشاغل مستقل، به خصوص در روزهای اولیه شروع کار، کلاه های زیادی بر سر می‌گذارند. به همین دلیل است که Shopify یک پلتفرم ساده و در دسترس را ارائه می‌دهد که به طور یکپارچه ابزارها و کانال ها را در یک مکان ادغام می‌کند. صاحبان مشاغل فقط آنچه را که نیاز دارند انتخاب می‌کنند، و در کل عملیات را ساده می‌کنند.

7. Shopify برای پیشرفت شما ساخته شده است

بدون توجه به بلوغ فنی، رشد، اندازه، پیچیدگی یا موقعیت مکانی شما، هرگز دسترسی به فناوری و ویژگی های ساخت کسب و کار خود را کم نخواهید داشت. Shopify برنامه ها و محصولاتی را ارائه می‌دهد که با مقیاس یا تکامل شما با شما منعطف می‌شوند.

نکته: Shopify را با دیگر پلتفرم های تجاری و جایگزین های Shopify مقایسه کنید تا بفهمید کدام یک برای تجارت شما مناسب است.

برند خود را در همه جا نمایش دهید، در هر جایی بفروشید

Shopify به شما کمک می‌کند تا دیدگاه برند خود را به یک تجربه تجاری واقعی تبدیل کنید، بنابراین می‌توانید به مشتریان مناسب در مکان مناسب بفروشید – آنلاین، آفلاین و همه جا.

فروش از طریق فروشگاه اینترنتی

به مشتریانی بفروشید که در دسکتاپ یا تلفن همراه از طریق فروشگاه آنلاین اختصاصی یا سفارشی شده، در حال مرور هستند. قسمت جلویی وبسایت خود را با ویترین های سفارشی شخصی سازی کنید تا یک تجربه خرید آنلاین بی نظیر و بدون درز برای مشتریان خود ایجاد کنید.

فروش در کانال های فروش اجتماعی و بازار

محصولات خود را در چندین کانال از یک مکان متمرکز – Shopify – تبلیغ کنید و بفروشید. با فروش از جایی که مشتریان بالقوه شما خرید می‌کنند، در رسانه های اجتماعی و بازارهای محبوب از جمله فیسبوک، والمارت و غیره، مخاطبان خود را افزایش دهید. کانال های فروش را با برنامه هایی که موجودی و داده ها را همگام سازی می‌کنند، یکپارچه کنید.

نکته: Shopify Marketplace Connect را برای فروش در بزرگترین بازارهای جهان با یک برنامه امتحان کنید.

فروش در Shop Apl

با Shop App، یک دستیار خرید دیجیتالی که توسط Shop Pay ارائه می‌شود، بررسی سریع، سفارش ها و جزئیات ارسال و کشف کسب‌وکارتان را برای مشتریان آسان کنید.

فروش حضوری با ابزار خرده فروشی

با پشتیبانی از اطلاعاتی که برای فروش آنلاین نیاز دارید، با سیستم POS یکپارچه Shopify، به صورت حضوری بفروشید. تجربه خرید بدون اصطکاک را به مشتریان ارائه دهید، کارکنان را مدیریت کنید، موجودی را پیگیری کنید، و موارد دیگر. از راه حل های کامل POS برای مغازه های درون محله گرفته تا سخت افزار در حال حرکت برای فروش در بازارها، Shopify شما را پوشش می‌دهد.

فروش حضوری را با Shopify POS شروع کنید

Shopify POS ساده ترین راه برای شروع فروش حضوری است. نام تجاری خود را به راه بیندازید و پرداخت ها را بپذیرید، موجودی را مدیریت کنید و در هر جایی که مشتریانتان هستند بفروشید – بازارهای کشاورزان، رویدادهای پاپ آپ و هر جایی در این کره خاکی.

Shopify POS را کشف کنید

Shopify به صاحبان مشاغل فرصت هایی را می‌دهد تا از طریق مجموعه ای از ویژگی های داخلی، ادغام برنامه ها و اتوماسیون ها، روابط بلندمدت با مشتری ایجاد کنند و صاحب آن شوند. این شامل:

Shopify Markets. با فروش به مشتریان در سراسر جهان، دسترسی خود را گسترش دهید. با Shopify Markets، می‌توانید جهانی شوید و به مشتریان در هر نقطه ای بفروشید، همه از طریق یک فروشگاه آنلاین.

تعامل با مشتری و ابزارهای بازاریابی. با استفاده از ابزارهای تعامل با مشتری و بازاریابی Shopify با پیام مناسب در زمان مناسب به شخص مناسب برسید. از تقسیم بندی، بازاریابی ایمیلی، ویژگی های اتوماسیون و موارد دیگر برای ایجاد ارتباط و جذب مخاطبان خود استفاده کنید.

ابزارهای پیام رسانی. با Shopify Inbox با مشتریان صحبت کنید و مکالمات را از هر کجا مدیریت کنید. پیام های خودکار ایجاد کنید و بینش هایی برای تمرکز روی چت ها دریافت کنید.

بینش و تحلیل بازاریابی قدرتمند. تصمیمات آگاهانه ای برای کسب و کار خود بگیرید و رفتار مشتری را با استفاده از بینش های بازاریابی و داده های ارائه شده توسط گزارش ها و تجزیه و تحلیل های Shopify درک کنید.

B2B در Shopify. تجارب سفارشی را ارائه دهید که مشتریان B2B شما دوست خواهند داشت. با Shopify، می‌توانید مشتریان B2B و DTC، سفارش ها، ویترین فروشگاه ها و موجودی خود را از یک مکان مدیریت کنید.

فرم های Shopify. از این برنامه ضبط ایمیل رایگان استفاده کنید که با بقیه Shopify یکپارچه کار می‌کند – به تخفیف ها، ایمیل Shopify، اتوماسیون های بازاریابی، تقسیم بندی و موارد دیگر فکر کنید.

تقسیم بندی مشتریان. مشتریان را بر اساس رفتارها و ویژگی های منحصر به فردشان گروه بندی کنید، مانند مقداری که هزینه کرده‌اند یا مکانی که در آن قرار دارند. این کار به شما امکان می‌دهد پیام های خود را شخصی کنید و درآمد کسب کنید.

ابزاری که برای رشد و شکوفایی نیاز دارید

Shopify از طریق ویژگی هایی که به مدیریت موجودی، ساده سازی حمل و نقل و دستیابی به اهداف تجاری کمک می‌کند، به سرعت بخشیدن به سفر کارآفرینان به سمت موفقیت کمک می‌کند. این شامل:

ادمین مرکزی. کسب و کار، سفارش ‌ها و مشتریان خود را در همه کانال های فروش و مکان های فروشگاه در یک مکان مدیریت کنید.

ابزار حمل و نقل و تکمیل. هر چیز مورد نیاز برای مدیریت تکمیل، موجودی، حمل و نقل و موارد دیگر را با Shopify متمرکز کنید. از حمل و نقل Shopify برای دریافت نرخ های حامل ترجیحی، چاپ برچسب ها و ساده کردن مدیریت سفارش استفاده کنید.

محصولات مالی. با Shopify Balance، Capital، Bill Pay و Credit، امور مالی کسب و کار خود را مدیریت کنید.

خرید پرداخت. مشتریان را قادر می‌سازد تا با استفاده از رمزگذاری برای ذخیره جزئیات خود سریع پرداخت کنند و از پرداخت سریع با یک کلیک استفاده کنند. مشتریان خود را با ارائه گزینه های پرداخت انعطاف پذیر مانند اقساط پرداخت فروشگاهی خوشحال کنید.

اپلیکیشن موبایل. از برنامه Shopify برای اجرای کسب و کار خود در هر کجا که هستید استفاده کنید. با آن، می‌توانید فروشگاه Shopify خود را در حال حرکت مدیریت کنید، به اطلاعات در لحظه پاسخ دهید، بینش ها را بررسی کنید و موارد دیگر.

نکته: Shopify همچنین مجموعه ای از ابزارهای کسب‌وکار رایگان را ارائه می‌کند که وظایف را ساده می‌کند. تغییر اندازه تصویر را برای عکس های محصول یا پست های اجتماعی امتحان کنید، از سازنده شعار برای ایجاد کمپین های سریع استفاده کنید، یا سیاست های بازپرداخت و فاکتورها را در یک لحظه ایجاد کنید.

یک پلتفرم تجاری انعطاف پذیر برای هر کسب و کاری

با میلیون ها کسب‌وکار مستقل که هر نوع محصولی را در بازارهای سراسر جهان به فروش می‌رسانند، حل هر یک از نیازهای آنها کار دشواری است. قرار دادن هر ویژگی ممکن در یک پلتفرم تنها استفاده از محصول را برای اکثر صاحبان مشاغل سخت تر می‌کند.

در عوض، Shopify انعطاف پذیر کردن پلتفرم را با قابلیت افزودن قابلیت برای رسیدگی به پیچیدگی های منحصر به فرد هر کسب‌وکار در اولویت قرار می‌دهد. محصولات و کانال های فروش اختیاری Shopify را می‌توان مستقیماً از طریق ادمین Shopify لایه گذاری کرد. توسعه دهندگان در سراسر جهان دعوت می‌شوند تا برنامه ها، تم ها و سایر ادغام ها را به طور خاص برای پلتفرم Shopify بسازند.

اگر می‌خواهید خودتان کد را دنبال کنید (یا یک متخصص Shopify را برای کمک استخدام کنید)، Shopify این امکان را به شما می‌دهد تا هر جنبه ای از تجارت و تجربه خرید خود را سفارشی کنید:

تم خود را شخصی کنید یا یک تم جدید از ابتدا بسازید.

با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده و API های Shopify، برنامه های سفارشی برای فروشگاه خود بسازید.

از API ها برای تقویت تجربیات سفارشی مانند فروش محصولات خود در یک بازی ویدیویی استفاده کنید.

شما مجبور نیستید سهولت استفاده را با سفارشی سازی و کنترل معامله کنید. با Shopify، می‌توانید فروشگاه و کمپین های خود را به سرعت راه اندازی کنید و در عین حال تجربه های غنی و منحصر به فردی مشابه تجربیات برندهای بزرگ ایجاد کنید.

همین امروز با Shopify شروع کنید

Shopify یک پلتفرم تجاری همه جانبه و یک اکوسیستم غنی است که فروشندگان، توسعه دهندگان، کارشناسان کسب‌وکار و خریداران را در پیگیری مشترک بهبود تجارت برای همه به هم متصل می‌کند.

Shopify کارآفرینی را برای هر کسی که به دنبال پیشرفت است در دسترس تر می‌کند – از ستاره های خودساخته TikTok تا توسعه دهندگان محصولات نوآور. چه خالقی باشید که به دنبال کسب درآمد از برند شخصی خود است، چه یک پیشرو که جایگاه شما را پیدا می‌کند، یا یک برند ارثی که به مشتریان در سراسر جهان دسترسی پیدا می‌کند، Shopify برای شما ساخته شده است.

آماده برای شروع یک کسب و کار؟ راه اندازی و اجرا در Shopify با یک آزمایش رایگان آغاز می‌شود تا بتوانید همه چیزهایی را که این پلتفرم ارائه می‌دهد کشف کنید. برند خود را بسازید، محصولات خود را توسعه دهید و همین امروز شروع به دستیابی به مشتریان و فروش حضوری و آنلاین کنید.

سؤالات متداول Shopify

آیا Shopify برای مبتدیان خوب است؟

بله، استفاده از Shopify آسان است و برای پشتیبانی از مبتدیانی که در حال کاوش در پلتفرم هستند ساخته شده است. همچنین به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا نیازهای کسب و کارهای کوچک در حال رشد و کسب و کارهای سازمانی تاسیس شده را برآورده کند. فروشگاه آنلاین خود را با قالب های کشیدن و رها کردن از فروشگاه تم Shopify ایجاد کنید، نیازی به کد نویسی نیست. بلافاصله با پردازشگر پرداخت خود Shopify پرداخت ها را بپذیرید.

هزینه Shopify چقدر است؟

Shopify چندین برنامه قیمت گذاری برای مشاغل دارد که از 5 دلار در ماه شروع می‌شود. برنامه Shopify Starter برای سازندگانی که در کانال های اجتماعی به فروش می‌رسند 5 دلار در ماه هزینه دارد، در حالی که Shopify Plus برای کسب‌وکارهای سازمانی از 2000 دلار در ماه برای یک راه اندازی اولیه شروع می‌شود؛ این طرح با طیف وسیعی از برنامه ها همراه است. اینها شامل برنامه های Basic Shopify و Advanced Shopify هستند.

فراموش نکنید که هزینه های تراکنش را نیز در نظر بگیرید، که برای هر فروشگاه تجارت الکترونیکی که از پرداخت Shopify استفاده نمی‌کند، دریافت می‌شود. لایه بندی برنامه ها از فروشگاه App Shopify ممکن است هزینه های اضافی نیز به همراه داشته باشد. (توجه: قیمت Shopify منعکس شده در اینجا برای مشتریان ایالات متحده است. برای قیمت دقیق صفحه قیمت گذاری خاص منطقه خود را بررسی کنید.)

در چه کشورهایی می‌توانم از Shopify استفاده کنم؟

Shopify در حال حاضر به فروشگاه های آنلاین و کسب‌وکارهای خرده فروشی در ۱۷۵ کشور خدمات می‌دهد. می‌توانید از Shopify به بیش از 20 زبان استفاده کنید و پرداخت های Shopify را در استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، هلند، نیوزلند، پرتغال، رومانی، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا بپذیرید.

می‌توانید طیف وسیعی از محصولات و خدمات را در Shopify بفروشید، از جمله، اما نه محدود به، محصولات فیزیکی، محصولات دیجیتال (مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین)، عضویت ها (مانند اشتراک، عضویت در استودیو یوگا آنلاین)، تجربیات تهیه شده با بلیط، مشاوره، خدمات،و بیشتر. فروش برخی از محصولات در Shopify ممنوع است. قبل از استفاده از Shopify برای فروش محصولات و خدمات خود، با شرایط خدمات رسمی و خط مشی استفاده قابل قبول مشورت کنید تا آگاهی کامل پیدا کنید.

با Shopify، می‌توانید در هر جایی که مشتریان شما هستند، بفروشید. این برنامه شامل یک فروشگاه آنلاین، در Shop App، حضور در یک فروشگاه خرده فروشی یا رویداد نمایشگاه تجاری، در بازارهایی مانند آمازون و eBay، در کانال های رسانه های اجتماعی مانند TikTok، Instagram و B2B از طریق عمده فروشی است.

برای شروع فروش آنلاین با Shopify، باید یک نام تجاری، منبع یا محصولات تولید کنید و مشتری هدف خود را مشخص کنید. قبل از اینکه به یک برنامه متعهد شوید و فروشگاه آنلاین خود را بسازید، می‌توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان در Shopify ثبت نام کنید تا محصول را بررسی کنید. قبل از اینکه رویای خود را به دنیا معرفی کنید، این چک لیست راه اندازی تجارت الکترونیک را دنبال کنید تا مطمئن شوید که آماده شروع به دستیابی به مشتریان و فروش هستید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT