sms را با خطی غیر از خط ایران دریافت کرده و ثبت نام شوید

زمان مطالعه 7 دقیقه

مشکلات احراز هویت

آیا تا به حال به فکر دریافت sms جهت احراز هویت برای سایت هایی که خدمات را به ایرانیان محدود کردند یا کلا خدماتی ارایه نمی دهند ، راه حلی پیدا کرده اید؟

حتما برای شما به دفعات پیش آمده که اگر در سایتی ثبت نام می کنید حتما جهت دریافت کد تایید باید تلفنی غیر از خط ایران داشته باشید. برای برخی دیگر از سایت ها نیز اگر چه می توانید با تلفن ایرانی ثبت نام کنید ، اما ممکن است بعد از ثبت نام جهت گرفتن خدمات دچار محدودیت شوید. یا شاید دنبال آن باشید جهت گرفتن تخفیف از آن سایت هر روشی را امتحان کنید تا آن محصول را با قیمتی مناسب تر دریافت نمایید که این امری است طبیعی در برخی از سایت ها برای شهروندان بعضی از کشور ها آفر(offer) های خاصی را در نظر می گیرند.

کاربرد دریافت sms

اما یک سوال اساسی پیش می آید که چرا وریفای ایمیل به تنهایی نمی تواند برای وبسایت ها کافی باشد و حتما از کاربران خود تقاضای وارد کردن تلفن خود را می کنند ؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که دلیل آن فقط می تواند حفاظت از اطلاعات کاربران و حفظ محیط کاربری از گزند حملات مکرر هکر ها باشد.  

راه حل چیست

اگر شما یکی از دنبال کنندگان دهکده جهانی وب باشید به سرعت در خواهید یافت ، داشتن یک خط غیر ایرانی به چه اندازه می تواند شما را در پیشبرد اهدافتان یاری دهد. در طی سالیان گذشته بسیاری از وبسایت ها توانسته اند تا حدودی خدماتی در این زمینه ارایه دهند که در این مقاله سعی می کنیم این پایگاه ها را به شما معرفی نماییم .

خدمات اجاره خط محدود است

پیش از آن حتما باید به این نکته اشاره کرد ، این خطوط لزوما نمی توانند به عنوان یک سیم کارت تلفن همراه برای شما کارایی داشته باشند بدین منظور که یک خط بصورت دائمی در اختیار شما باشد و شما بتوانید با آن تماس حاصل فرمایید.

اجاره خطوط موقتی است

به این نکته باید اذعان داشت که این خطوط در مدت زمان معینی با مبلغی که این وبسایت ها آفر (offer) می گذارند در اجاره شما قرار می گیرد. این مدت معین می تواند از یک روز تا یک هفته یا حتی چند ماه باشد که بسته به هدف شما می باشد. نکته جالب این است که به هیچ وجه شماره تکراری از این وب سایت ها دریافت نخواهید کرد و اگر خطی در اجاره شما می باشد، با خیال آسوده می توانید مطمئن باشید در مدت زمانی که این خط در اختیار شما است فرد دیگری از آن استفاده نخواهد کرد.

جستجو در گوگل

با یک جست و جو ساده در موتورهای جستجوگر به سادگی درخواهید یافت که تعداد سایت های ارایه دهنده این خدمات بسیار زیاد است ولی لزوما نمی توان به همه آنها اعتماد کرد . بعضی از این پایگاه ها اقدام به تبلیغات گسترده کرده اما متاسفانه بلافاصله پس از شارژ کردن اکانت (top-up) و اجاره خط (rent number) بسیاری از وبسایت ها را پشتیبانی نکرده و یا شما کدی دریافت نخواهید کرد.

سوال این است که در این میان به کدام سایت ها می توان اعتماد کرد

Get –SMS-Code

نام این سایت گویای همه چیز است . شما به راحتی با یک ایمیل می توانید در این سایت ثبت نام کنید و از خدمات بی بدیل این سایت لذت ببرید. قطعا برای شما این مساله می تواند مهم باشد که چگونه می توان در این سایت حساب کاربری خود را شارژ (top-up) کنید. در پاسخ به این سوال می توان گفت که این وبسایت دست شما را جهت شارژ اکانت بسیار باز گذاشته است. شما به راحتی می توانید حساب خود را با پی پال (paypal) ، وبمانی (webmoney) ، پرفکت مانی (perfect money) ، پی یر (payeer) و یا حتی ارزهای رمز پایه (crypto currency) شارژ کنید که خوشبختانه مجموعه اول پرداخت ارایه دهنده بسیاری از خدمات فوق می باشد.

پشتیبانی از بسیاری از نقاط جهان

حتما برای شما این مساله مهم خواهد بود که این وبسایت در چه زمینه ای می تواند به شما خدمات بدهد ؟ اولا یک نکته را باید ذکر کرد که در این وبسایت شما می توانید شماره بسیاری از کشور های جهان را اجاره کنید. برای این کار کافی است عضویت در سایت و ورود به اکانت خود از منوی سمت چپ سایت گزینه (rent phone) را انتخاب کرده و سپس به صفحه ای هدایت خواهید شد که شامل چهار فهرست (category) می باشد.

کشور جهت دریافت sms انتخاب کنید

بخش اول مربوط به اجاره کردن خطوط کشور چین می باشد. این خطوط می تواند در بسیاری از سایت های بین المللی خرید آنلاین چینی مورد استفاده قرار گیرد. درست مقابل این بخش ، شما گروه دوم خطوط را می بینید که بیش از نیمی از کشورهای جهان را شامل می شود. البته توصیه می شود اغلب از خطوط کشورهای آسیایی استفاده نمایید که در مراحل بعدی احراز هویت دچار مشکل نشوید.

mobile voice verify

حتما شما می دانید که برخی از وبسایت ها ترجیح می دهند به جای ارسال کد به تلفن همراه شما ، با شما تماس گرفته و کد را بصورت تماس صوتی (voice call) اپراتور برای شما تکرار کند. خب این وبسایت برای شما این مشکل را نیز حل کرده است. شما کافی است با کلیک در بخش سوم وارد صفحه خطوط چینی گویا یا همان (Chinese mobile voice verify ) شوید.

دریافت sms برای سایت های آمریکایی

اما گروه آخر، کارآمد برای آن دسته از کاربرانی است که خواهان ثبت نام در برخی از وبسایت های آمریکایی هستند. این کاربران می توانند به راحتی خطوط ایالات متحده آمریکا را اجاره کرده و به ثبت نام در این وبسایت ها اقدام نمایند.

سایت هایی که پشتیبانی می شوند

اگر به دنبال این می باشید که (get-sms-code) از چه سایت هایی پشتیبانی می کند فقط کافی است که به صفحه (project list) رفته و لیست سایت هایی که این پایگاه پشتیبانی می کند را مشاهده فرمایید.

SMS-REG

این یک وبسایت روسی می باشد و با گشت و گذاری در این سایت به سادگی در خواهید یافت که کاربر خواهد توانست خطوط کشورهایی مانند قزاقستان ، روسیه ، اوکراین و …. اجاره کند .

عضویت در sms-reg

نکته جالب این قبیل وبسایت ها برای کاربران می تواند سادگی عضویت در آن باشد که با داشتن یک ایمیل می توانید به راحتی یک حساب کاربری برای خود در این وبسایت ها باز کنید. حتما به عنوان یک کاربر که قصد مقایسه این وبسایت با بقیه وبسایت های دیگر را دارند دو نکته می تواند حائز اهمیت باشد. اول اینکه این پایگاه از چه خدماتی پشتیبانی می کند که شما می توانید به راحتی با کلیک بر روی گزینه (choose service) نواری در سمت راست نمایان می شود که گویای خدماتی است که این سایت ارایه می دهد. نکته جالب دیگر می تواند این باشد که قیمت استفاده از هرکدام را در کنار آن با واحد پول کشور روسیه روبل(RUB) مشخص کرده است.

فرآیند شارژ اکانت

اما سوال دوم این که از چه طریق می توانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید. برای این کار کافی است با کلیک بر روی علامت کیف پول از نوار آبی سمت چپ صفحه به بخش شارژ حساب هدایت شوید. اگر چه این وبسایت نیز دست کاربر را جهت شارژ اکانت بسیار باز گذاشته است و از درگاه هایی نظیر پی پال (paypal) ، ویزا یا مستر کارت (credit card) ، یاندکس (yandex) و …. پشتیبانی می کند، اما ییشنهاد ما درگاه وبمانی می باشد که حداقل فی به آن تعلق می گیرد که دلیل آن هم می تواند روسی بودن وبمانی باشد. پس گزینه دوم را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه ( wmcentre.net ) کلیک فرمایید. در مرحله بعد شما به صفحه ای ارجاع داده می شوید که می توانید لیست آفرهای موجود را مشاهده نمایید.

نحوه redeem شارژ

در این صفحه شما لیست آفرهای شارژ همراه با قیمت آن را ملاحظه می فرمایید که بسته به نیاز خود یکی را انتخاب و جهت پرداخت وارد درگاه وبمانی خواهید شد. پس از پرداخت، کدی دریافت خواهید کرد که می بایست در قسمت (Top up code) گذاشته و بر روی گزینه (Enroll) کلیک کنید. در نهایت موجودی حساب خود (balance) را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که البته به واحد پول کشور روسیه نمایان خواهد شد.

SMS-PVA

طبق روال دو سایتی که معرفی شد این بار نیز شما با انتخاب یک نام کاربری و داشتن یک ایمیل به سادگی می توانید در این سایت یک حساب کاربری داشته باشید. پس از مراحل ثبت نام و وارد شدن به صفحه اول ، در گوشه سمت چپ صفحه می توانید لیست کشور هایی که این سایت ارایه می دهد را مشاهده فرمایید و درست در زیر آن می توانید لیست سایت هایی را که پشتیبانی می کند را ببینید.

شارژ حساب sms pva

باز این سوال در ذهن شما پیش خواهد آمد که چگونه می شود حساب کاربری خود را شارژ کنید. برای این کار کافی است بر روی علامت دلار که نشان دهنده موجودی شما می باشد که در گوشه سمت راست صفحه مشاهده می کنید کلیک کرده و وارد صفحه ای شوید که شما را با درگاه های سایت آشنا می کند. با کلیک بر روی گزینه (add fund) لیست درگاه ها برای شما بازخواهد شد. باز پیشنهاد ما به شما درگاه وبمانی می باشد که به راحتی می توانید حساب خود را شارژ نمایید. در صورت تمایل می توانید از درگاه پرفکت مانی نیز استفاده نمایید.

در پایان باید گفت اول پرداخت همانند همیشه این آمادگی را خواهد داشت که در زمینه شارژ حساب کاربری خود از همه این وبسایت ها با درگاهی که شما مد نظر دارید همکاری صمیمانه ای با کاربران عزیز داشته باشد.

www.avalpardakht.com

 

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT