آشنایی با سایت Substack و نحوه کسب درآمد از آن

آشنایی با سایت Substack و نحوه کسب درآمد از آن

زمان مطالعه 2 دقیقه

آیا شما در زمینه‌ی تولید محتوای خبری فعالیت دارید؟ اگر به فکر کسب درآمد دلاری از خبرنامه‌های خود هستید سایت Substack برای شما ساخته شده است. در ادامه شما را با سایت Substack و نحوه کسب درآمد از آن آشنا می‌کنیم.

سایت Substack چیست ؟

01 آشنایی با سایت Substack و نحوه کسب درآمد از آن

Substack یک پلت فرم خبرنامه ایمیلی برای نویسندگان، روزنامه نگاران و تولیدکنندگان محتوا است. این پلتفرم برای کمک به خالقان مستقل برای کسب درآمد از کار خود با تولید خبرنامه ایجاد شده است.

صاحبان خبرنامه می‌توانند به طور مستقیم اشتراک Substack را به مخاطبان بفروشند، نه اینکه نویسنده‌ای در وب سایت خود تبلیغات انجام دهد یا به برنامه‌های نویسندگی مستقل تکیه کند. تبلیغات در سایت و نویسنده‌ی فریلنس بودن دارای ایراد‌ها و سختی‌هایی است که سایت Substack باعث رفع و آسان شدن راه کسب درآمد می‌شود.

Substack به ایجاد و نگهداری یک وب سایت کمک می‌کند، یک گزینه پرداخت برای مدیریت اشتراک‌ها ارائه می‌دهد، یک قیف ایجاد می‌کند که به خوانندگان اجازه می‌دهد محتوای رایگان داشته باشند ولی بیش‌تر محتوا را محدود می‌کند، بنابراین آنها برای خواندن باید مشترک شوند.

مزیت خبرنامه Substack این است که سازندگان نیازی به فن آوری ندارند. همچنین لازم نیست نگران رسانه‌های اجتماعی، افزونه‌ها یا هر گونه ابزار فنی مرتبط با وبلاگ نویسی باشید. استفاده از آن آسان است و ابزارهای زیادی برای کمک به نویسندگان خبرنامه در راه اندازی وجود دارد.

به چه مقدار می‌توان از Substack درامد کسب کرد؟

1 آشنایی با سایت Substack و نحوه کسب درآمد از آن

نویسندگان می‌توانند از آن به صورت رایگان برای به اشتراک گذاشتن آثار خود با خوانندگان استفاده کنند.

Substack تقریبا ۱۰ درصد از کل درآمد اشتراک را برای خود بر می‌دارد و ارائه دهنده خدمات مالی پلتفرم ۲/۹ درصد دیگر را کم می‌کند به علاوه هزینه معامله که ۳۰ درصد برای هر مشترک کم می‌شود. با کمی ریاضیات می‌توان دریافت که پرداخت ۲۰ درصد از درآمد شما است.

این بدان معناست که اگر به ۲۰۰۰ مشترک با پرداخت ۵ پوند در ماه برسید، ماهیانه کمی کمتر از ۸۰۰۰ پوند، یا حدود ۹۶۰۰۰ پوند در سال درآمد خواهید داشت. اگر بخواهیم صادق باشیم، بسیار بیش‌تر از آن چیزی است که اکثر ما تصور می‌کردیم که به عنوان نویسنده یا روزنامه نگار درآمد داشته باشیم.

در مقایسه با تبلیغات کلیکی که مشکلاتی نیز دارد، درآمد بسیار زیادی است. گوگل برای هر کلیک بر روی تبلیغات ۰/۲ دلار به شما می‌پردازد که برای بدست آوردن این میزان درآمد نیاز به هزاران کلیک بر روی تبلیغات دارید.

حال که با سایت Substack و نحوه‌ی درآمد از این سایت آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و دلاری سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد درآمد ارزی و دلاری

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT