3 پیدا کردن کلمه ی کلیدی با سایت keyword Tool

پیدا کردن کلمه ی کلیدی با سایت keyword Tool

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت keyword Tool یک ابزار تحقیق کلید واژه آنلاین است که از Google Autocomplete برای تولید صدها کلمه کلیدی مرتبط با هر موضوعی استفاده می‌کند.

Google Autocomplete از ویژگی‌هایی است که در جستجوی Google استفاده می‌شود. هدف آن تسریع جستجوهای انجام شده توسط کاربران در Google است. عبارات جستجوی پیشنهاد شده توسط Google Autocomplete بر اساس عوامل مختلف انتخاب می‌شوند. یکی از آنها این است که کاربران در گذشته در جستجوی عبارت خاص بوده‌اند.

چرا از سایت keyword Tool استفاده کنیم؟

2 پیدا کردن کلمه ی کلیدی با سایت keyword Tool

Keyword Tool به شما کمک می‌کند تا از Google Suggest برای تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنید. این سایت پیشنهادات کلمات کلیدی Google را استخراج می‌کند و در رابط کاربری قابل فهم به شما ارائه می‌دهد.

برای ایجاد پیشنهادات کلید واژه‌های بلند، سایت keyword Tool عبارت را که با حروف و اعداد مختلف تعیین کرده‌اید، اضافه و ضمیمه می‌کند و آن را در کادر جستجوی Google قرار می‌دهد، پیشنهادات کلمات کلیدی را بیرون می‌آورد. (همه اینها در یک ثانیه اتفاق می‌افتد!)

با استفاده از Keyword Tool، می‌توانید یک دامنه خاص Google را از بین ۱۹۲ دامنه پشتیبانی شده و یکی از ۸۳ زبان که برای تولید کلمات کلیدی استفاده می‌شود انتخاب کنید. نسخه رایگان Keyword Tool می‌تواند حداکثر ۷۵۰ کلمه کلیدی را در چند ثانیه تولید کند. نسخه پیشرفته Keyword Tool Pro، به طور متوسط دو برابر کلمات کلیدی بیش‌تری در مقایسه با نسخه رایگان ارائه می‌دهد و تعداد انگشت شماری از ویژگی‌های مفید دیگر را ارائه می‌دهد.

Keyword Tool در مقابل Keyword planner

4 پیدا کردن کلمه ی کلیدی با سایت keyword Tool

آیا متوجه شده‌اید که نمی‌توانید از Keyword Planner بدون حساب AdWords استفاده کنید؟

Keyword Planner ابزاری است که برای تبلیغ کنندگان ایجاد شده است و برای ایجاد محتوا یا SEO مناسب نیست. شاید حاوی اطلاعات ارزشمندی در مورد کلمات کلیدی باشد، اما در عین حال با هزاران جستجوی ماهانه که می‌تواند برای ایجاد محتوا برای وب سایت شما استفاده شود، کلمات کلیدی سودآور طولانی را پنهان می‌کند. برخی از متخصصان بازاریابی دیجیتال تصور می‌کنند که این کار عمدا انجام شده است و به Google کمک می‌کند تا رقابت و هزینه هر کلیک را برای تعداد محدودی از کلمات کلیدی افزایش دهد.

Keyword Tool برای بازاریابی محتوا و SEO بهترین جایگزین برای Keyword Planner Google است زیرا کلمات کلیدی محبوب را که می توانند برای ایجاد محتوا برای وب سایت شما استفاده شوند پنهان نمی‌کند.

اگر می‌خواهید وب سایت شما از Google یا سایر موتورهای جستجو ترافیک بیش‌تری دریافت کند، باید مطمئن شوید که حاوی محتوایی است که در اطراف کلمات کلیدی مناسب ایجاد شده است. این بدان معناست که شما باید از کلماتی استفاده کنید که مخاطبان بالقوه شما در حال حاضر از آنها استفاده می‌کنند در حالی که به دنبال مطالب، محصولات یا خدمات مشابه هستند.

قیمت KeywordTool pro

1 پیدا کردن کلمه ی کلیدی با سایت keyword Tool

قیمت‌های سایت keyword Tool

Keyword Tool Pro به صورت کلی در سه سرویس ارائه می‌شود:

  • Pro Basic: قیمت ۶۹ دلار در ماه
  • Pro Plus: قیمت ۷۹ دلار در ماه
  • Pro Business: قیمت ۱۵۹ دلار در ماه

تفاوت اصلی سه سرویس در تعداد کلمات کلیدی برای سرچ کردن است. (می‌توانید تفاوت‌ها را در عکس بالا مشاهده کنید.)

حال که با سایت keyword Tool آشنا شدید اگر قصد خرید نسخه‌ی Pro را دارید می‌توانید از خدمات خرید با ویزا و مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با ویزا و مسترکارت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT