بهترین سایت های خرید آنلاین امارات

20 مورد از بهترین سایت های خرید آنلاین امارات

زمان مطالعه 13 دقیقه

امارات متحده عربی بهشت ​​خریداران است، با گزینه های بی پایان برای خریداران آنلاین. چه به دنبال آخرین روند مد، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، می‌توانید آن را به صورت آنلاین در امارات بیابید. بهترین سایت های خرید آنلاین امارات را در ادامه بررسی کرده ایم.

خرید با پی پال

در این پست وبلاگ، ما 20 مورد از بهترین سایت های خرید آنلاین در امارات را لیست خواهیم کرد. بنابراین چه به دنبال الهام گرفتن هستید یا فقط می خواهید بدانید در زمان نیاز به خرید آنلاین به کجا بروید، به خواندن ادامه دهید!

فروشگاه های مواد غذایی و وب سایت های خرید آنلاین کامل

Kibsons کیبسون

بهترین برای مواد غذایی روزانه

Kibsons به سرعت به یکی از مقاصد خرید آنلاین ما برای میوه ها و سبزیجات با کیفیت تبدیل شده است. آنها طیف فزاینده ای از محصولات را از تمام قاره ها ارائه می دهند، و ما همیشه تحت تاثیر کیفیت محصولات آنها بوده ایم.

پیمایش وب سایت آسان است و فرآیند پرداخت ساده و کارآمد است. همچنین از انتخاب گسترده محصولات تخصصی، از پیش بسته بندی شده و آماده مصرفی که کیبسون ارائه می دهد قدردانی می کنید.

در بازار رقابتی فزاینده GCC برای محصولات تازه، Kibsons به عنوان پیشرو در کیفیت و خدمات برجسته است.

ما به شدت Kibsons را به هر کسی که به دنبال یک منبع آنلاین عالی برای محصولات تازه است توصیه می کنیم.

بهترین سایت های خرید آنلاین امارات: Carrefour کارفور امارات

بهترین معاملات

Carrefour در سال 1959 پا به عرصه وجود گذاشت و از آن زمان به بعد در سوپرمارکت ها نام بزرگی بوده است. این شرکت اکنون شاخک های خود را در 16 ایالت در خاورمیانه، آفریقا و آسیا گسترش داده است. در حالت ایده‌آل، کارفور به خاطر فعالیت‌های سوپرمارکت و هایپرمارکت‌اش شناخته شده است.

اولین فروشگاه این شرکت در خیابان های فرانسه افتتاح شد و طیف گسترده ای را با نرخ های کاملاً مناسب ارائه داد. این به مردم این امکان را می‌داد تا هر آنچه را که می‌خواهند بخرند، بدون اینکه مجبور باشند در صف‌های طولانی ایستاده باشند.

Carrefour UAE یک سرویس خرید آنلاین کاملاً جامع با بیش از 1,000,000 محصول با هزینه های کم از جمله مبلمان ارائه می دهد. وب سایت کاربر پسند و آسان برای پیمایش است که کل تجربه را برای مشتریان بسیار روان تر می کند.

همچنین می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد محصولات و خدمات مختلف در وب‌سایت بیابید که به شما کمک می‌کند تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید و بسیاری از معاملات آنلاین در زمینه الکترونیک که نمی‌خواهید از دست بدهید!

به طور کلی، اگر به دنبال راحتی و قیمت مناسب برای خرید هستید، Carrefour یک گزینه عالی برای خرید آنلاین است.

Supermart سوپرمارت

اگر عاشق خرید آنلاین برای مواد غذایی هستید عالی است

سوپرمارت یکی از پیشروترین وب سایت های سفارش آنلاین مواد غذایی است. آنها طیف گسترده ای از محصولات، از محصولات تازه گرفته تا غذاهای منجمد را ارائه می دهند و به اکثر نقاط کشور تحویل می دهند.

استفاده از وب سایت آسان است و مشتریان می توانند تنها با چند کلیک یک اکانت کاربری ایجاد کرده و مواد غذایی را سفارش دهند. پرداخت ها امن است و سفارشات را می توان به صورت آنلاین پیگیری کرد.

سوپرمارت همچنین برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد را ارائه می‌کند، مانند امکان سفارش خواربار به صورت عمده و یک برنامه وفاداری که به مشتریان برای ادامه کسب‌وکارشان پاداش می‌دهد.

به طور کلی، سوپرمارت یک سایت سفارش آنلاین مواد غذایی عالی است که یک تجربه خرید راحت را ارائه می دهد.

Noon ظهر

Noon (نون) یکی از خرده فروشان آنلاین پیشرو در خاورمیانه است و به سرعت به یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در منطقه تبدیل شده است.

این وب سایت مجموعه گسترده ای از اقلام را برای فروش ارائه می دهد، از جمله اسباب بازی، لباس، کفش، لوازم الکترونیکی، عطر و سایر محصولات خانگی.

noon.com همچنین طیف گسترده ای از محصولات را با قیمت های نسبتا ارزان و در عین حال رقابتی ارائه می دهد و پیشنهادات خوبی ارائه می دهد. علاوه بر این، این وب‌سایت ارسال رایگان برای تمام سفارش‌های ارسال شده به قفسه‌های ظهر (در محل تحویل در نزدیکی) و هزینه ارسال فقط 10 درهم برای مشتریان VIP ارائه می‌دهد.

آنها همچنین خدمات تحویل نقدی را در امارات و مصر ارائه می دهند. به طور کلی، نون یک پلت فرم خرید آنلاین عالی است که طیف گسترده ای از محصولات را با قیمت های عالی ارائه می دهد.

Amazon.ae (قبلاً Souq.com)

بهترین برای محصولات بین المللی

آمازون چندین سال است که یک نیروی مسلط در خرید آنلاین بوده است و خرید Souq.com تنها موقعیت آن را مستحکم کرد. آمازون مکانی آسان برای خرید است، با طیف گسترده ای از اقلام موجود از سراسر جهان.

هزینه های حمل و نقل می تواند بالا باشد، اما قیمت ها به طور کلی کمتر از فروشگاه های خرده فروشی محلی است. آمازون همچنین مجموعه وسیعی از محصولات را برای کل خانواده ارائه می دهد که می توانند مستقیماً در عرض چند روز به درب منزل شما ارسال شوند.

شما به راحتی می توانید به صورت آنلاین در وب سایت امارات متحده عربی یا از طریق برنامه تلفن همراه آنها که در فروشگاه App و فروشگاه Google Play موجود است سفارش دهید.

راه اندازی آمازون پرایم استفاده از مزایای انتخاب گسترده و قیمت های پایین این شرکت را برای مصرف کنندگان در منطقه آسان تر می کند.

با خدمات مشتری عالی آمازون و شبکه حمل و نقل جهانی، دلیلی وجود ندارد که از بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان خرید نکنید.

وب سایت های خرید اینترنتی لوازم الکترونیک و گجت

Ubuy

بهترین برای معاملات آنلاین

Ubuy قبلاً به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین الکترونیکی توسط مصرف‌کنندگان شناخته می‌شد (یا حداقل قبلاً به لوازم الکترونیکی محدود می‌شد).

خوب دیگر نه، اکنون پیشنهادهای متعددی برای محصولات با کیفیت خوب با قیمت های پایین پیدا خواهید کرد. محصولات موجود در پلتفرم Ubuy اکنون شامل لباس، کتاب، لوازم الکترونیکی، محصولات زیبایی، لوازم اداری و دکوراسیون منزل هستند.

هدف اصلی Ubuy ارائه یک تجربه خرید آنلاین استثنایی به مشتریان در سراسر امارات است.

ویژگی های مفید مختلفی در وب سایت وجود دارد، مانند بررسی محصول و رتبه بندی که به مشتریان در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند. علاوه بر این، تیم مراقبت از مشتری همیشه برای پاسخگویی به سوالات و رفع نگرانی ها در دسترس است.

زمان تحویل ممکن است بسته به مکان متفاوت باشد، اما به طور کلی، سفارشات ظرف چند روز تحویل می‌شوند.

به طور کلی، Ubuy را به هر کسی که به دنبال یک تجربه خرید آنلاین عالی است توصیه می کنیم.

بهترین سایت های خرید آنلاین امارات: Virgin Megastore ویرجین مگاستور

بیایید صادق باشیم، همه ما کمی خرید آنلاین را دوست داریم. اما وقتی نوبت به موسیقی می رسد، دانستن اینکه از کجا باید خرید کنید، می تواند مشکل باشد. با گزینه های زیادی که وجود دارد، به راحتی می توان احساس غرق شدن کرد.

اما اگر به دنبال تجربه ای کاربرپسند و مجموعه ای عالی از آهنگ ها، وسایل الکترونیکی، بازی ها و کنسول های بازی هستید. Virgin Megastore مکان مناسبی برای خرید است.

پیمایش وب سایت آسان است و می توانید جستجوی خود را بر اساس ژانر، هنرمند یا تاریخ انتشار موسیقی یا برند برای لوازم الکترونیکی فیلتر کنید.

چه از طرفداران موسیقی کلاسیک باشید و چه یک گیمر سرسخت، Virgin Megastore چیزی برای همه دارد.

پس چرا دفعه بعد که در حال و هوای آهنگ ها یا بازی های جدید هستید آنها را امتحان نکنید؟ شما ناامید نخواهید شد.

Gadgetby گجت بای

بهترین برای الکترونیک

اگر در بازار لوازم الکترونیکی جدید هستید، Gadgetby قطعا ارزش بررسی را دارد. آنها همه چیز را از تلفن همراه گرفته تا لپ تاپ و تلویزیون می فروشند و حتی چند محصول مراقبت شخصی را نیز در اختیار دارند.

حمل و نقل برای سفارش های بالای 300 رایگان است و اگر در دبی هستید، حتی می توانید انتظار تحویل همان روز را داشته باشید. قیمت ها بسیار مناسب و کیفیت محصولات عالی است.

به ویژه، ما بسیار تحت تاثیر خدمات مشتری قرار گرفتیم. کارکنان فوق العاده مفید بودند و مطمئن شدند که دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش بودیم پیدا کردیم.

به طور کلی، Gadgetby یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال لوازم الکترونیکی جدید است.

Desertcart

بهترین خدمات مشتری

Desertcart یک محصول خوش آمد به دنیای خرید آنلاین امارات متحده عربی است. این وب سایت طیف گسترده ای از اقلام، از مواد غذایی، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا ساعت های هوشمند را ارائه می دهد و قیمت ها بسیار مناسب است.

تحویل رایگان برای سفارش های بیش از 500 یک لمس خوب است و زمان تحویل بسیار سریع است.

به طور کلی، ما از تجربه من با سایت Desertcart بسیار راضی بودیم. تنها نقطه ضعف این است که انتخاب اقلام همیشه ثابت نیست، بنابراین ارزش آن را دارد که مرتباً بررسی کنید تا ببینید چه چیزی جدید است. اما در مجموع، Desertcart یک گزینه عالی برای خرید آنلاین است.

Jumbo جامبو

بهترین معاملات

اگر به دنبال جدیدترین و بهترین ابزارها هستید، باید Jumbo را بررسی کنید. این خرده‌فروش آنلاین مجموعه‌ای چشمگیر از محصولات جدید و نوآورانه را ارائه می‌دهد، از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا لوازم خانگی و فناوری‌های پوشیدنی.

قیمت ها بسیار رقابتی هستند و تقریباً همیشه یک فروش یا تبلیغات در جریان است. حمل و نقل سریع و قابل اعتماد است و خدمات مشتری عالی است.

ما سال‌هاست که مشتریان خوشحال جامبو بوده‌ایم و اگر به‌دنبال وسایل الکترونیکی جدید هستید، آن‌ها را به شدت توصیه می‌کنیم.

وب سایت های خرید آنلاین مد و لباس

Namshi نامشی

بهترین برای خرید مد و محصولات زیبایی

نامشی یکی از محبوب ترین خرده فروشان مد آنلاین در خاورمیانه است. طیف گسترده‌ای از لباس‌ها از برندهای مد بالا مانند Mango و Lacoste تا گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر مانند آدیداس و نایک را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، نامشی به طور مکرر بر روی محصولات خود تخفیف و فروش ارائه می دهد که آن را به گزینه ای عالی برای خریدارانی که از بودجه آگاه هستند تبدیل می کند.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد Namshi این است که همه محصولات خود را بازده رایگان ارائه می دهد. بنابراین اگر از خرید راضی نیستید، می‌توانید به سادگی آن را برای بازپرداخت کامل بازگردانید.

به طور کلی، نامشی یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال لباس های شیک و خوش دوخت با قیمت مناسب هستند.

Mumzworld

بهترین برای محصولات کودک

ما چند ماهی است که از Mumzworld استفاده می کنیم و کاملاً آن را دوست داریم!

آنها مجموعه عظیمی از محصولات کودک از جمله کالسکه، پوشک و اسباب بازی، غذای کودک، لوازم ضروری حمام، لباس های ضروری پوشک، لوازم ضروری مدرسه و دارو را ارائه می دهند.

بهترین بخش این است که شما می توانید همه چیز را به راحتی در خانه خود سفارش دهید و آنها آن را مستقیماً درب منزل شما تحویل خواهند داد. دیگر از چمدان های سنگین در مرکز خرید خبری نیست! این وب سایت بسیار کاربر پسند است و به راحتی می توان آن را جستجو کرد.

شما می توانید محصولات را بر اساس قیمت، نام تجاری، دسته بندی یا حتی محدوده سنی فیلتر کنید، که واقعا مفید است. من همچنین متوجه شدم که محصولات با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب هستند.

تحویل همیشه به موقع بوده و خدمات مشتری عالی است. ما Mumzworld را به هر والدینی که به دنبال فروشگاهی تک ‌نظامی برای تمام نیازهای کودک خود هستند، به شدت توصیه می‌کنیم.

Retold

بهترین ارزش برای پول

ما تجربه خوبی با Retold داشتیم. استفاده از وب سایت آسان است و ما توانستیم لباس های مد روز را با قیمت های مناسب پیدا کنیم. ما همچنین قدردانی می کنیم که فروشگاه با فروش مجدد لباس های دست دوم به حفظ محیط زیست کمک می کند.

ما قطعا Retold را به هر کسی که به دنبال جایگزینی برای مد سریع است توصیه می کنیم. فروشگاه راهی عالی برای رهایی از سبک زندگی سریع مد بدون به خطر انداختن استایل شما است.

شما همچنین می توانید لباس هایی از کمد لباس خود را که به تازگی پوشیده شده یا بسیار جدید است بفروشید.

به طور کلی، ما تجربه بسیار خوبی با Retold داشتیم و آن را به هر کسی که به دنبال خرید آنلاین سازگار با محیط زیست در درب منزل شما است، به شدت توصیه می کنیم!

بهترین سایت های خرید آنلاین امارات: Sivvi سیووی

بهترین تحویل

امروزه وب‌سایت‌های خرید آنلاین زیادی در دسترس هستند، اما همه آنها سطح کیفیت یا انتخاب یکسانی را ارائه نمی‌دهند.

Sivvi یک شرکت تجارت الکترونیک مد مستقر در دبی است که خدماتی را برای مشتریان در امارات متحده عربی، بحرین و کویت ارائه می دهد.

Sivvi مدهای تازه ای را از برندهای برتر ارائه می دهد و هر چند وقت یکبار تخفیف های فوق العاده ای را بر روی بهترین مارک ها ارائه می دهند. آنها همچنین تحویل بدون درز را تضمین می کنند، بنابراین شما هرگز نگران نرسیدن به موقع سفارش خود نباشید.

Sivvi علاوه بر انتخاب و قیمت عالی، خدمات عالی به مشتریان را نیز ارائه می دهد. اگر سؤال یا ابهامی دارید، همیشه می‌توانید با تیم آن‌ها تماس بگیرید و آن‌ها با خوشحالی به شما کمک خواهند کرد.

به طور کلی، اگر عاشق خرید مد با کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه هستید، Sivvi یک گزینه خرید آنلاین عالی است.

Ounass اونس

بهترین برای خرید مد لوکس

شکی نیست که خرید آنلاین برای بسیاری از افراد در خرید لباس، کفش و اکسسوری مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال، با وجود بسیاری از وب‌سایت‌های خرید آنلاین، تشخیص اینکه کدام یک را انتخاب کنید دشوار است. اگر به دنبال خریدی مجلل و منحصر به فرد هستید، Ounass وب سایتی برای شماست.

Ounass که در دبی مستقر است، طیف وسیعی از مارک های برتر طراح را در سطح محلی و بین المللی ارائه می دهد. این وب سایت به زیبایی طراحی شده است و یک تجربه خرید شخصی را ارائه می دهد، فقط فریاد می زند خرید آنلاین!

علاوه بر این، سفارشات ظرف 2 ساعت در دبی و 48 ساعت در ابوظبی تحویل داده می شوند. بنابراین اگر به دنبال آخرین روند مد و اخبار داخلی هستید، مطمئن شوید که از Ounass آنلاین بازدید می کنید.

Shein شین

شین یکی از وب سایت های خرید آنلاین است که در سال های اخیر بر محبوبیت آن افزوده شده است. شین طیف گسترده ای از لباس ها و لوازم جانبی را برای زنان، مردان و کودکان ارائه می دهد.

یکی از دلایل محبوبیت شین این است که قیمت های مقرون به صرفه ای را برای محصولات خود ارائه می دهد.

علاوه بر این، شین اغلب مجموعه‌های جدید لباس را منتشر می‌کند، بنابراین خریداران همیشه می‌توانند آخرین روند مد را در سایت پیدا کنند. یکی دیگر از مزایای خرید در شین این است که خریداران می توانند با هر خرید امتیازهای پاداش دریافت کنند که می توانند برای تخفیف در سفارشات بعدی از آنها استفاده کنند.

به طور کلی، شین یک انتخاب عالی برای خرید آنلاین است، و ما آن را به همه کسانی که به دنبال لباس‌های مقرون به صرفه و مد روز هستند توصیه می‌کنیم.

Letstango لتانگو

در دنیای خرید آنلاین، Letstango یک تازه وارد نسبتاً تازه وارد است، که تنها در سال 2013 تأسیس شده است. با این حال، به سرعت خود را به عنوان یکی از وب سایت های خرید آنلاین پیشرو برای الکترونیک، رسانه و تقریباً هر چیز دیگری معرفی کرد.

یکی از دلایل اصلی موفقیت آن، پشتیبانی دیجیتال نوآورانه ای است که به مشتریان ارائه می دهد و معاملات در حال انجام است.

این به آنها اجازه می دهد تا به راحتی در سایت حرکت کنند و محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. علاوه بر این، Letstango طیف گسترده ای از گزینه های پرداخت را ارائه می دهد، از جمله کارت های نقدی هنگام تحویل و کشیدن کارت. این امر باعث می شود تا مشتریان بتوانند بدون هیچ مشکلی اقلام را خریداری کنند.

به طور کلی، Letstango یک سایت خرید آنلاین قابل اعتماد و کاربرپسند است که ارزش بررسی را دارد.

خرید با ویزا کارت

بهترین سایت های خرید آنلاین امارات: Eyewa ایوا

بهترین برای عینک

اگر به دنبال یک جفت سایه یا عینک طبی جدید هستید، Eyewa یک گزینه عالی است. آنها طیف گسترده ای از عینک های آفتابی و تماسی را با قیمت های بسیار رقابتی ارائه می دهند.

آنها همچنین یک سیاست بازگشت عالی دارند، بنابراین اگر از خرید خود راضی نیستید، همیشه می توانید آن را پس دهید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آنها فقط به کشورهای خاصی در خاورمیانه ارسال می کنند، بنابراین اگر در آن منطقه نیستید، باید یک خرده فروش آنلاین دیگر پیدا کنید. به طور کلی، Eyewa یک وب سایت خرید آنلاین عالی برای تمام نیازهای عینک شما است.

DODuae

DODuae یک فروشگاه یکپارچه برای تمام نیازهای مد شما هنگام خرید آنلاین است. چه به دنبال لباس مناسبی برای پوشیدن در مراسم عروسی آتی باشید یا فقط به دنبال جواهرات جدیدی برای زیباتر کردن ظاهر روزمره خود باشید، وب سایت DODuae چیزی برای همه دارد.

و بهترین بخش؟

قیمت ها بی نظیر است ما بهترین جفت گوشواره را با کمتر از نصف قیمتی که در هر جای دیگری می‌پرداختیم، پیدا کردیم.

همچنین می توانید برای کفش، کیف دستی و حتی ساعت تخفیف های عالی پیدا کنید. بنابراین اگر به دنبال یافتن مد جدید هستید، حتما DODuae را بررسی کنید. شما ناامید نخواهید شد!

Dubizzle

بهترین برای محصولات استفاده شده

وب سایت های خرید آنلاین این روزها یک دوجین سکه هستند. اما هر چند وقت یکبار، با یکی از آنها برخورد می کنید که فقط کمی با بقیه متفاوت است. Dubizzle یک سایت طبقه بندی شده آنلاین است که در امارات متحده عربی واقع شده است و طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را ارائه می دهد.

این سایت یک پلتفرم رایگان را در اختیار مشاغل و کاربران عادی قرار می دهد که می تواند تبلیغاتی همراه با تصاویر، ویدیوها و توضیحات جذاب را برای دستیابی به مخاطبان هدف برای فروش و خرید محصولات از طریق پلتفرم نمایش دهد، جایی که می توانید مستقیماً با فروشنده تماس بگیرید!

Dubizzle همچنین حضور پررنگی در رسانه‌های اجتماعی دارد، که این امر باعث می‌شود خریداران بالقوه به راحتی بتوانند کسب‌وکارهای مورد علاقه خود را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند.

در حالی که برای تبلیغات در سایت هزینه ای وجود دارد، در مقایسه با سایر وب سایت های خرید آنلاین نسبتا مقرون به صرفه است.

به طور کلی، Dubizzle یک گزینه عالی برای مشاغلی است که به دنبال یک پلت فرم آنلاین برای نمایش محصولات و خدمات خود هستند.

خریداران آنلاین امارات متحده عربی با انبوهی از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک برای خرید کالاها و خدمات، از انتخاب خود غافلگیر می‌شوند.

با این حال، همه سایت ها یکسان ایجاد نمی شوند و برخی از آنها تجربه خرید بهتری را نسبت به سایرین ارائه می دهند.

در این مقاله ما 20 مورد از بهترین سایت های خرید آنلاین امارات را بر اساس عوامل مختلفی مانند محدوده محصول، قیمت ها، گزینه های تحویل، روش های پرداخت و خدمات مشتری فهرست کرده ایم. ما امیدواریم که آن را مفید بیابید!

آیا قبلاً هیچ یک از این وب سایت ها را امتحان کرده اید؟ به ما خبر دهید!

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT