7 بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد در سال 2021

بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد در سال 2021

زمان مطالعه 7 دقیقه

با گسترش روزافزون اینترت می‌توان گفت تقریبا در تمامی موضوعات می‌توان در این محیط مجازی، آموزش‌های مفیدی پیدا کرد. در میان این مسیرهای آموزشی، سایت udemy و کلاس‌های یودمی یکی از برترین سایت‌های آموزشی است که می‌توان گفت به معنای واقعی مانند یک دانشگاه آنلاین عمل می‌نماید. در ادامه به معرفی دوره‌های مختلف Udemy برای کسب درآمد می‌پردازیم.

چه ویژگی‌هایی دوره‌های Udemy را کم نظیر می‌کند؟

بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد در سال 2021

ویژگی‌هایی دوره‌های Udemy

در اینجا چند ویژگی وجود دارد که دوره‌های Udemy را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می‌کند.

۱. مقرون به صرفه بودن

Udemy دوره‌هایی را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد. بنابراین، اگر شما در حال حاضر حقوق و دستمزد کمی دارید یا برعکس اگر پول پارو می‌کنید، مطمئن باشید کلاسی را پیدا خواهید کرد که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد.

۲. گام به گام بودن

نیازی به عجله نیست. دوره‌های Udemy به شما امکان می‌دهد با سرعت دلخواه خود حرکت کنید تا بتوانید مطالب را به طور کامل درک کنید و اگر نیاز دارید به عقب برگردید و دروس خاصی را مرور کنید. شما به مطالب دوره به صورت مادام العمر دسترسی خواهید داشت.

۳. ضمانت بازگشت وجه

 اکثر دوره‌های آنلاین از شما می‌خواهند که دوره ثبت نامی‌خود را به پایان برسانید، حتی اگر محتوا را مفید نمی‌دانید. با این حال، Udemy به شما ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می‌دهد، به این معنی که اگر کلاس برای شما مفید واقع نشود می‌توانید درخواست بازپرداخت کنید بدون هیچ چون و چرایی.

برترین‌ها در Udemy

در اینجا بهترین انتخاب‌های ما از Udemy، به سه دسته تقسیم شده‌اند، بهترین دوره‌های Udemy برای درآمد پسیو، بهترین دوره‌های Udemy برای کسب درآمد سریع و بهترین دوره‌های Udemy رایگان برای کسب درآمد.

بهترین دوره‌های Udemy برای کسب درآمد پسیو

5 بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد در سال 2021

بهترین دوره‌های Udemy برای کسب درآمد پسیو

دوره‌های زیر را سپری کنید تا از استعدادها و مهارت‌های خلاقانه خود برای ایجاد درآمد پسیو استفاده کنید.

۱. سرمایه گذاری در درآمد پسیو و تسلط جانبی!

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که علاقمند به کسب درآمد پسیو از طریق برنامه‌های جانبی و سرمایه گذاری هستند.

این دوره پرفروش Udemy چندین روش را به کار می‌گیرد تا از سرمایه گذاری یا فرصت‌های جانبی بدون نیتز به تلاش زیاد استفاده کند. هزینه ثبت نام شامل دسترسی کامل به ۴۴ سخنرانی در ۴ ساعت فیلم درخواستی و ۱ منبع قابل دانلود است.  همچنین می‌توانید در طول دوره، آزمونها را تکمیل کنید تا دانش و سطح خود را آزمایش کنید.

مربی این دوره استیو بالینگر عالی‌ترین مربی مالی و سرمایه گذاری Udemy است، او بیش از ۲۲۱،۰۰۰ دانش آموز را در ۲۴ دوره هدایت کرده است. برای دیدن دوره کلیک کنید.

۲. ایجاد دوره Udemy برای درآمد پسیو

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که علاقمند به کسب درآمد پسیو از دوره‌های Udemy هستند.

این دوره پرفروش Udemy نقشه‌ای را برای آموزش و کسب درآمد در خواب ارائه می‌دهد! یک صندلی در این دوره شامل ۴۴ سخنرانی است که در ۳ ساعت فیلم درخواستی و ۹ منبع قابل دانلود جمع آوری شده است.

این کلاس توسط لوئیس کرافت، وبلاگ نویس مد و مربی سبک زندگی هدایت می‌شود که ۲۰ دوره موفق ایجاد و رهبری کرده است. برای دیدن دوره کلیک کنید.

۳. نحوه راه اندازی کسب و کار در زمینه محصولات دیجیتال: کسب درآمد پسیو

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که علاقه مند به ایجاد درآمد آنلاین هستند.

محصولات دیجیتال راهی عالی برای کسب درآمد پسیو هستند.  ایجاد و هدایت این کسب و کار سرگرم کننده است و شما مجبور نیستید هزینه زیادی برای محصولات خود صرف کنید.  نحوه راه اندازی کسب و کار محصولات دیجیتالی: کسب درآمد پسیو یک استراتژی اثبات شده را ارائه می‌دهد تا محصول خود را از ابتدا به بازار عرضه کنید تا بتوانید بلافاصله شروع به کسب درآمد کنید.

این دوره که توسط Value Academy ارائه شده است به ۲ واحد تقسیم می‌شود: ایجاد محصول و راه اندازی محصول. که شامل ۱۵ سخنرانی است که در ۱ ساعت فیلم درخواستی، ۱ مقاله و ۱ منبع قابل دانلود جمع بندی شده است.

شما سیستم‌های مدیریت محصول را کشف کرده و یاد می‌گیرید که چگونه یک کتاب الکترونیکی، نرم افزار یا دوره آموزشی پرفروش ایجاد کنید. شما همچنین یاد می‌گیرید که چگونه “wow factor” را به کار خود اضافه کنید تا از همتایان متمایز شود.  واحد دوم بر راه اندازی محصول تمرکز می‌کند و بهترین شیوه‌ها را بررسی می‌کند، مانند افزودن محصولات در JVZoo و ایجاد سر و صدا و تبلیغ‌های قبل از راه اندازی. برای دیدن دوره کلیک کنید.

بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد سریع

6 بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد در سال 2021

بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد سریع

در تنگنا هستید و هرچه سریعتر به پول نیاز دارید؟  این سری از دوره‌های Udemy مدل‌های پایدار را معرفی می‌کند تا به شما کمک کند تا سریع درآمد کسب کنید و درآمد خود را در طول زمان افزایش دهید.

۴. یک وب سایت (از هر نوعی) را در ۱۰ دقیقه ایجاد کنید و از Fiverr درآمد کسب کنید

برای چه کسانی مناسب است: افراد علاقه مند به کسب درآمد آنلاین با Fiverr.

فقط با صرف ۱۹/۹۹ دلار به شما آموزش می‌دهد که با وردپرس وب سایت‌های تجاری ایجاد کنید که از همان ابتدا برای شما سودآور باشند.

مربی Gurpreet Singh، یک توسعه دهنده وب با تجربه، شروع به ایجاد وب سایت‌های وردپرس برای موفقیت در Fiverr می‌کند. این کلاس همچنین شامل درس‌هایی در مورد استفاده موثر از Fiverr، تبدیل شدن به یک فروشنده برتر و ارتقاء برنامه‌های Fiverr است. برای دیدن دوره کلیک کنید.

۵. Build a Six-Figure Online Business Selling Online Courses

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که علاقه مند به کسب درآمد ثابت از طریق دوره‌های آنلاین هستند.

یکی دیگر از دوره‌های پرفروش است، این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید از موضوعات آموزشی که به آن علاقه دارید درآمد کسب کنید. این ایده برای نویسندگان، متخصصان حرفه‌ای، مربیان، مترجمان آزاد و کارآفرینانی است که می‌خواهند دیگران را آموزش دهند و سود هنگفتی به جیب بزنند.

مربی رشد کسب و کار و کارآفرینی، الی ناتولی، دانش و مهارت‌های لازم را برای استفاده از تخصص شما در اختیار شما قرار می‌دهد. ثبت نام شامل دسترسی فوری به ۴۰ سخنرانی است که در ۳/۵ ساعت فیلم و ۴ منبع قابل بارگیری جمع آوری شده است.

قبل از ثبت نام بررسی کنید که به رایانه، لپ تاپ یا تلفن هوشمند و اتصال به اینترنت ثابت دسترسی داشته باشید. برای دیدن دوره کلیک کنید.

۶. نحوه درآمدزایی در سفر

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که علاقمند به کار به عنوان دیجیتال نومد (کوچگر) هستند.

آیا شما رویای سفر به سراسر جهان را دارید اما نمی‌دانید چگونه می‌توانید ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنید؟  این دوره با امتیاز بالا از Udemy به شما نشان می‌دهد که چگونه وقت تلف کردن را پایان داده و بلافاصله شروع به کسب درآمد کنید.

این دوره با هدایت استراتژیست‌های تجاری فیل پالن (یک وبلاگ نویس) و آندریا والریا (نویسنده) نکاتی را ارائه می‌دهد که شیوه زندگی کوچگری شما را به یک موفقیت مالی تبدیل می‌کند. این دو همچنین صنایع، استراتژی‌های پولساز اثبات شده و تصورات اشتباه رایج را به اشتراک می‌گذارند. برای دیدن دوره کلیک کنید.

بهترین دوره‌های رایگان Udemy برای کسب درآمد

2 بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد در سال 2021

بهترین دوره‌های رایگان Udemy برای کسب درآمد

اگر هنوز به طور کامل آماده سرمایه گذاری در دوره ای برای کسب درآمد نیستید، در عوض این گزینه‌های رایگان را در نظر بگیرید.

۷. چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنیم، چالش وبلاگ ۷ روزه وردپرس

برای چه کسانی مناسب است: افراد مشتاق در زمینه‌ی وبلاگ نویسی.

با این دوره رایگان یک هفته‌ای، یک وبلاگ پول ساز برای خود راه اندازی کنید. نیازی به دانش وبلاگ نویسی ندارید، فقط کارهای ضروری را هر روز دنبال کنید:

  • روز اول: میزبانی و راه اندازی وردپرس
  • روز دوم: پیکربندی وردپرس و راه اندازی تم
  • روز سوم: اولین پست وبلاگ، درباره من و صفحه تماس با من
  • روز چهارم: ایجاد یک لیست نامه برای وبلاگ خود
  • روز پنج: ایجاد صفحه اصلی و محتوای ستون بندی شده
  • روز ششم: نحوه ایجاد فراخوان کاربر برای اقدامات در وبلاگ خود
  • روز هفت: افزودن یک صفحه منابع، تبلیغات بنری و کسب درآمد

همچنین ۷ منبع قابل دانلود برای تکمیل یادگیری خود دریافت خواهید کرد. مربی این دوره نیز زک جانسون، وبلاگ نویس و کارآفرین موفق، مربی پرفروش Udemy است که در ۱۱ دوره به بیش از ۴۰،۰۰۰ دانش آموز آموزش داده است. برای دیدن دوره کلیک کنید.

۸. اتوماسیون ClickFunnels برای مربیان و مشاوران

4 بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد در سال 2021

اتوماسیون ClickFunnels

برای چه کسانی مناسب است: مربیان، مشاوران و مربیانی که می‌خواهند درآمد خود را افزایش دهند

ClickFunnels Automation برای مربیان و مشاوران است که توسط Impact Millions Online ارائه می‌شود، ایده آل است اگر می‌خواهید خودتان را به روز کنید تا کسب و کار خود را به سود دهی برسانید. همچنین با نحوه ساخت، بازاریابی و فروش دوره یا برنامه آموزشی بعدی خود آشنا خواهید شد.

این دوره شامل ۳ واحد است:

  • اسرار آموزش اتوماسیون
  • فقط با یک ابزار خودکار کنید
  • مهارتهای اضافی ضروری

این دوره ۳۶ سخنرانی ارائه می‌دهد که در ۴/۵ ساعت فیلم و ۲ منبع قابل دانلود جمع آوری شده است. همچنین در پایان کار یک گواهی معتبر دریافت خواهید کرد. برای دیدن دوره کلیک کنید.

۹. Complete YouTube Mastermind | آموزش ایجاد کانال و افزایش مخاطب آن

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که علاقمند به کسب درآمد پسیو از طریق YouTube هستند

نیازی نیست که یک متخصص در زمینه YouTube باشید یا حتی یک کانال داشته باشید تا بتوانید از این طریق درآمد کسب کنید. برایان گورا، کارشناس بازاریابی دیجیتال، به شما می‌آموزد که چگونه یک کانال راه اندازی کنید، ویدئوهای جذاب تولید کنید، تعداد مشترکان خود را افزایش دهید و درآمد کسب کنید. برای دیدن دوره کلیک کنید.

این دوره شامل ۶ ماژول است:

  • خوش آمد گویی نمای کلی YouTube
  • اصول ضبط و ویرایش ویدئوها
  • بارگذاری ویدئو ها در YouTube
  • Inspiring Engagement and YouTube Growth
  • Bonus Lectures
  • Instructor Insights

دوره Udemy مناسب را برای خود انتخاب کنید

3 بهترین دوره های Udemy برای کسب درآمد در سال 2021

دوره های Udemy برای کسب درآمد در سال 2021

Udemy دوره‌های مفید و کاربری ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید سریع درآمد کسب کنید یا درآمد پسیو در طول شبانه روز برای خودتان ایجاد کنید. متناسب با هر بودجه گزینه‌هایی پیدا خواهید کرد و برخی از آنها برای شروع نیازی به سرمایه گذاری ندارند. از تمام مزایایی که Udemy ارائه می‌دهد استفاده کنید و یکی از دوره‌های توصیه شده‌ی ما را حتما بگذرانید تا بتوانید از همین امروز درآمد کسب کنید.

حال که با بهترین دوره‌های Udemy برای کسب درآمد آشنا شدید اگر قصد خرید از سایت Udemy را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا یا مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT