2 آموزش انتقال وب مانی به پی پال به صورت ساده با سایت my Xchange

آموزش انتقال وب مانی به پی پال به صورت ساده با سایت my Xchange

زمان مطالعه 2 دقیقه

سیستم‌های پرداخت الکترونیکی از دیرباز آشنا بوده‌اند. آنها به دلیل راحتی و امنیت بسیار محبوب هستند. از سیستم‌های الکترونیکی پیشرو WebMoney و PayPal هستند. آنها امکانات عظیمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ادامه به آموزش انتقال وب مانی به پی پال به صورت ساده، می‌پردازیم.

با این وجود قبل از اینکه سوال زیادی مطرح شود: چگونه می‌توان وب مانی را به پی پال انتقال دهید؟ موضوع تبدیل ارز الکترونیکی بسیار مرتبط است. از آنجا که بسیاری از افراد و شرکت‌ها در هر دو سیستم پرداخت حساب دارند.

پیش از این مبادله یک ارز با ارز دیگر دشوار بود. ما مجبور شدیم بسیاری از عملیات را انجام دهیم و وقت گرانبها را هدر دهیم و کمیسیون‌های قابل توجهی بپردازیم. در حال حاضر تعویض می‌تواند در عرض چند دقیقه انجام شود. سایت my-Xchange.com این فرصت به شما می‌دهد.

انتقال وب مانی به پی پال با سایت my Xchange

آموزش انتقال وب مانی به پی پال به صورت ساده با سایت my Xchange

برای انجام مبادله Webmoney به PayPal می‌توانید از سرویس آنلاین سایت my-Xchange.com استفاده کنید. این نوع مبادله توسط سیستم Webmoney پشتیبانی می‌شود. با این حال، برای پیاده سازی آن بدون پشتیبانی کاربران از این سایت امکان پذیر نیست. my Xchange برای شما کار می‌کند تا بتوانید ارز الکترونیکی را به راحتی و سریع مبادله کنید.

برای انتقال وب مانی به پی پال:

  • داشتن حساب در هر دو سیستم پرداخت اجباری است.
  • حساب PayPal را به Webmoney WMID خود متصل کنید.
  • سفارش مبادله WM به PayPal را در پلتفرم my Xchange قرار دهید.
  • پرداخت سفارش با Webmoney Merchant انجام دهید.

پس از پرداخت از طرف شما، سایت my Xchange سفارش را ظرف چند ساعت تکمیل می‌کند و وجهی را در حساب پی پال خود دریافت خواهید کرد.

ویژگی‌های سایت my-Xchange.com

1 آموزش انتقال وب مانی به پی پال به صورت ساده با سایت my Xchange

این سایت بیش از ۱۵ سال است که فعالیت می‌کند. از جمله مزایای اصلی این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت: همه عملیات مانند مبادله، خرید یا فروش ارزهای الکترونیکی My Xchange به سرعت و با دقت در زمان مناسب پردازش می‌شود. انتقال وب مانی به پی پال از یک تا چند ساعت (حداکثر ۲۴ ساعت) به طول می‌انجامد.
  • قابلیت اطمینان: این سایت دارای سطح تجاری بالایی است و ما تمام قوانین سیستم Webmoney Transfer را برای مبدل‌ها دنبال می‌کند که ایمنی و قابلیت اطمینان را تضمین می‌کند.
  • اصول: My Xchange با پرداخت از طرف شخص ثالث کار نمی‌کنیم و اجازه انجام معاملات مشکوک را نمی‌دهیم. آن‌ها ارزهای الکترونیکی که مبادله‌ی آنها توسط سیستم انتقال Webmoney ممنوع است، مبادله نمی‌کنیم.
  • هزینه های عادلانه: My Xchange کمیسیون کم ارائه می‌دهد. همچنین مشتریان آن‌ها می‌توانند از مزایای مختلف برای صرفه جویی در هزینه مانند تخفیف و پاداش استفاده کنند.

همچنین این سایت دارای محاسبه گری است که با آن می‌توانید میزان انتقال را محاسبه کنید.

حال که با نحوه‌ی انتقال وب مانی به پی پال و برعکس آشنا شدید، می‌توانید از خدمات شارژ حساب وب مانی، افتتاح حساب وب مانی و خرید با وب مانی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با وب مانی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT