آشنایی با سایت CSS Igniter ، بهترین مکان برای خرید تم و قالب وردپرس

آشنایی با سایت CSS Igniter ، بهترین مکان برای خرید تم و قالب وردپرس

زمان مطالعه 3 دقیقه

در جستجوی قالب برای وب سایت وردپرسی خود هستید؟ شما تعداد زیادی گزینه دارید و بین هزاران قالب در WordPress.org و هزاران قالب در ThemeForest، سخت است بدانید چه چیزی بخرید. ولی در این پست، من قصد دارم گزینه سوم را بررسی کنم یعنی سایت CSS Igniter.

آشنایی با سایت CSS Igniter

1 آشنایی با سایت CSS Igniter ، بهترین مکان برای خرید تم و قالب وردپرس

سایت CSS Igniter که در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد، سه نوع محصول وردپرس را مستقیماً از وب سایت خود ارائه می‌دهد:

  • تم‌ها
  • قالب‌های المنتور
  • افزونه‌ها

شما می‌توانید آنها را به صورت جداگانه خریداری کنید یا از طریق عضویت در سرویس به همه چیز با یک قیمت کم دسترسی پیدا کنید، که اگر تعداد زیادی سایت وردپرس بسازید یک گزینه جذاب است.

در این بررسی سایت CSS Igniter، من همه چیز را که ارائه می‌دهد به شما معرفی می‌کنم و اطلاعات کلیدی در مورد قیمت و پشتیبانی را به اشتراک می‌گذارم.

قیمت‌های CSSIgniter

2 آشنایی با سایت CSS Igniter ، بهترین مکان برای خرید تم و قالب وردپرس

دو راه برای دسترسی به خدمات سایت CSS Igniter وجود دارد. ابتدا می‌توانید هر محصول را با قیمت ۴۹ دلار خریداری کنید. این امر در مورد تم‌ها، افزونه‌ها و کل مجموعه قالب‌های Elementor (به نام Elementorism) صدق می‌کند.

دوم، سایت CSS Igniter همچنین عضویت در سرویس را ارائه می‌دهد، که در بیش‌تر موارد ارزش بسیار بهتری دارد.

عضویت در سرویس سطح استاندارد “Standard Club” به شما این امکان را می‌دهد تا به مدت یک سال فقط به ۶۹ دلار به همه تم‌ها و افزونه‌ها دسترسی داشته باشید. بنابراین، وقتی ۴۹ دلار را برای یک قالب واحد با ۶۲ دلار برای دسترسی به ۸۲ قالب و افزونه‌ها را مقایسه می‌کنید… احتمالاً فقط باید از سرویس استفاده کنید.

فراتر از عضویت در سطح ابتدایی سزویس، دو گزینه دیگر وجود دارد:

سرویس توسعه دهندگان (Developer Club): ۷۹ دلار دسترسی به المان شناسی و قالب‌های HTML همه موضوعات را برای یک سال اضافه می‌کند.

سرویس مادام العمر (Lifetime Club): با قیمت ۲۴۹ دلار، دسترسی مادام العمر به سرویس توسعه دهندگان.

همه سطوح قیمت گذاری به شما امکان می‌دهد از محصولات برای پروژه‌های شخصی و تجاری استفاده کنید، بنابراین می‌توانید از آنها برای ساختن سایت‌های مشتری‌هایی که دارید (در صورتی که وب سایت ساز باشید.) بدون خرید مجوز دیگر استفاده کنید. CSSIgniter همچنین ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول بدون پرسش را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تخفیف‌های نسبتاً زیادی در این سایت اعمال می‌شود، بنابراین یافتن ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای خریدهای فردی و باشگاهی غیر معمول نیست.

ویژگی قالب‌ها

3 آشنایی با سایت CSS Igniter ، بهترین مکان برای خرید تم و قالب وردپرس

همه تم‌های سایت CSS Igniter از سفارشی سازی WordPress پشتیبانی می‌کنند، که باعث می‌شود ظاهر طرح زمینه خود را با استفاده از پیش نمایش بصری زنده تغییر دهید. در Customizer، رنگ‌ها، تایپوگرافی و گزینه‌های طرح بندی دقیق را برای کنترل ظاهر طرح خود دریافت خواهید کرد.

شما همچنین یک سیستم وارد کردن نسخه‌ی نمایشی ساده دریافت می‌کنید تا به سرعت سایت شما شبیه به سایت نمایشی شود و همچنین تنظیمات سطح صفحه که به شما امکان می‌دهد طراحی پست‌ها و صفحات فردی را کنترل کنید. تم‌های فردی نیز دارای ویژگی‌هایی هستند که با طاقچه آنها مطابقت دارد. به عنوان مثال، موضوع Vigor برای تناسب اندام یا سالن‌های ورزشی دارای ویژگی‌هایی است که به شما در مدیریت مربیان و کلاس‌های تناسب اندام کمک می‌کند.

به طور مشابه، موضوع Beat برای نوازندگان با ابزارهایی برای مدیریت تاریخ تورها و اطلاعات دیسکوگرافی همراه است. این افزونه‌ها از بهترین شیوه‌های وردپرس پیروی می‌کنند، اغلب از انواع پست سفارشی استفاده می‌کنند تا ویژگی‌های اضافی شما در موضوع قفل نشوند. یعنی می‌توانید بعداً تم‌ها را تغییر دهید و اطلاعات شما همچنان در یک نوع پست سفارشی معمولی وردپرس وجود داشته باشد. در برخی موارد، ویژگی‌ها از ویجت‌های سفارشی نیز استفاده می‌کنند.

حال که با سایت CSS Igniter و خدمات آن آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز 5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT