0 CoinEx چیست ؟ آشنایی با صرافی CoinEx و مزایای آن

CoinEx چیست ؟ | آشنایی با صرافی CoinEx و مزایای آن

زمان مطالعه 4 دقیقه

صرافی CoinEx یک پلتفرم ارز‌های رمزنگاری شده مستقر در چین است که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد. این صرافی طیف گسترده‌ای از رمز ارز‌ها را دارد که کاربران می‌توانند در این سیستم عامل با آن‌ها تجارت کنند. Cryptos در ازاء ارز‌های رمزنگاری شده BCH ،BTC ،ETH و USDT معامله می‌شود. در ادامه متوجه خواهید شد صرافی CoinEx چیست .

ارز رمزنگاری CoinEx چیست ؟

این صرافی همچنین ارز رمزنگاری شده خود را نیز راه اندازی کرده است که می‌توان آن را در معاملات بزرگ داخل سیستم عامل معامله کرد. اگرچه صرافی در حال شروع فعالیت است، اما برنامه‌هایی دارد برای ساخت یک ارز غیر متمرکز رمزنگاری که توسط CoinEx Token (CET) تأمین خواهد شد.

این پلتفرم با در نظر گرفتن نیاز های کاربر ساخته شده است. یکی از ساده‌ترین کارکرد‌ها را دارد، حتی یک تازه کار می‌تواند بدون نیاز به کمک و آموزش از دیگران، کار خود را راه بیاندازد.

برخی از مزایای بسیار جذاب CoinEx

CoinEx چیست ؟ آشنایی با صرافی CoinEx و مزایای آن

انواع گسترده‌ای از ارز‌های رمزنگاری شده برای تجارت

صرافی CoinEx مجموعه گسترده‌ای از ارز‌های رمزپایه (سکه و توکن) را برای خرید و فروش دارد. همانطور که قبلاً ذکر شد، این ارز‌ها در برابر ارز بومی و اصلی در سیستم عامل معامله می‌شوند. ارز های رمزپایه Bitcoin Bitcoincash (BCH) ، Bitcoin (BTC) ،Ethereum (ETH) و Tether (USDT) پشتیبانی می‌شوند.

هزینه‌های پایین معاملات

صرافی CoinEx فقط ۰/۱ درصد از معامله گران بازار به عنوان کارمزد کسر می‌کند، اما سازندگان بازار (تاجری که متعهد می‌شود همیشه با قیمت‌های مشخص شده خرید و فروش کند) در ازای معاملات هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

معاملات سریع OTC

این سیستم عامل می‌تواند معاملات “Over The Counter” را در زمان سریع پردازش کند. این بدان معناست که معاملات موجود در سیستم عامل فقط به ارز‌های خاصی محدود نمی‌شود اما معاملات را می‌توان با استفاده از ارز‌های رمزپایه انجام داد.

بستر بسیار امن

1 CoinEx چیست ؟ آشنایی با صرافی CoinEx و مزایای آن

صرافی CoinEx یک سیستم امنیتی “Full Dimension Protection” پیاده سازی می‌کند. این پلتفرم از پروتکل‌های مختلفی برای تأمین جنبه‌های امنیتی مختلف سیستم عامل استفاده می‌کند. می‌توانید اطمینان داشته باشید که کلیه معاملات مربوط به پرداخت، مبادلات و خرید و فروش‌های انجام شده در سیستم عامل بسیار ایمن هستند، و شخص دیگری از آن‌ها اطلاع پیدا نمی‌کند.

استفاده از آن بسیار ساده است و از ابزار‌هایی مانند Advance Charting می‌توانید مبادلات را انجام بدهید.

معامله گران برای تجزیه و تحلیل دقیق معاملات از ابزار‌های مختلفی می‌توانند برای نمودار سازی استفاده کنند. تمامی این کار‌ها هم فقط توسط چند کلیک ساده انجام می‌شود.

رابط کاربری آسان برای استفاده

همانطور که قبلا ذکر شد، طراحی آن فوق العاده ساده است. برخلاف برخی دیگر از صرافی‌ها، تازه کارها نیز می‌توان از CoinEx استفاده کرد.

دعوت از دوستان به CoinEx

3 CoinEx چیست ؟ آشنایی با صرافی CoinEx و مزایای آن

صرافی رمزنگاری CoinEx به کاربرانی که از طریق کد دعوت دوستان خود را دعوت می‌کنند جایزه می‌دهد. کاربران ۲۰٪ از هزینه تجارت افرادی که معرفی کرده‌اند را دریافت می‌کنند.

یک معدن تجارت محور Trade Driven Mining

صرافی مفهوم جدیدی با عنوان “معدن تجارت محور” را اعلام کرده است که با پخش کردن توکن‌های CET به کاربران کمک می‌کند.

تمام هزینه‌های معامله در سیستم عامل محاسبه و به توکن‌های CET تبدیل می‌شود. پس از آن توکن‌های CET بسته به میزان معاملات به بازرگانان داده می‌شود.

صرافی CoinEx از روش شفافی برای توزیع توکن استفاده می‌کند زیرا تمام هزینه‌های معاملات جمع آوری شده و نحوه توزیع آن‌ها در زمان واقعی در سایت نشان داده می‌شود.

چگونه می‌توان بخشی از معاملات بود؟

5 0 CoinEx چیست ؟ آشنایی با صرافی CoinEx و مزایای آن

ثبت نام به سادگی انجام می‌شود. تمام آنچه لازم است یک آدرس ایمیل فعال برای تأیید شدن در اولین مرحله است.

پس از ثبت یک حساب کاربر، لازم است حساب‌های خود را تأیید کند.

همچنین لازم است که کاربران برای امنیت بهتر حساب، Google Authenticator و شماره تلفن همراه را متصل کنند.

سخن نهایی در صرافی CoinEx

تقاضای روزافزون برای ارز‌های رمزنگاری شده، باعث شده است نیازی مبنی بر تبادل و تبدیل میان ارز‌های مختلف ایجاد شود. اگرچه تعدادی از آن‌ها در حد استاندارد نیستند، اما تعداد زیادی از آن‌ها با فناوری‌های پیشرفته، خدمات برتر را به جوامع مختلف ارائه می‌دهند.

اگرچه صرافی ارز رمزپایه CoinEx در بازار کاملاً جدید است، اما در کوتاه مدت بسیاری از معامله گران را تحت تأثیر فناوری‌های پیشرفته خود قرار داد. نکته قابل توجه در مورد CoinEx این است که تعداد زیادی از ارز‌ها را پوشش می‌دهد و کارمزد واقعاً پایینی دارد.

حال که متوجه شدید صرافی CoinEx چیست و با مزایای آن آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود از دیگر خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT